Hier ook!quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Erg wazig luchtje en een paar minuten daarna pikkedonker - stortbui en onweer:
Ik vind het wel volkomen kut. Ik heb deze hele zomer nog geen onweer meegemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 06:55 schreef Klonk het volgende:
Ik hou wel van een buitje, onweerklapje erbij prima maar ik geloof dat ik het niet zo heel erg vind dat dit aan Limburg voorbij gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua regen effe niet. Maar qua dinder hiet wel. Flinke regenbui zat er tussen maar vergeleken met andere delen viel het nog mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:14 schreef Koelkastje het volgende:
Oh hey Frutsel, dat ging er dus zeker niet langs.
Gister en vannacht was een MD toch. Ik heb geen level indicatie gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:49 schreef marcel-o het volgende:
Wut
Lvl 2?
Terwijl lvl1 de buien van vannacht waren?
Bij ons is het twee keer heel dichtbij ingeslagen. Het flitste als een malle en ook behoorlijk veel harde donders gehoordquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Qua regen effe niet. Maar qua dinder hiet wel. Flinke regenbui zat er tussen maar vergeleken met andere delen viel het nog mee.
Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen?
dat beloofd watquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:49 schreef marcel-o het volgende:
Wut
Lvl 2?
Terwijl lvl1 de buien van vannacht waren?
Jawel, vrijdag kwamen ze al met een 'extended forecast' level 1 voor zondag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:54 schreef Rabieluh het volgende:
Seth q
[..]
Gister en vannacht was een MD toch. Ik heb geen level indicatie gezien.
is die verwachting niet gewoon Harmonie? Komt vaak goed overeen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:03 schreef marcel-o het volgende:
Buienradar (ja ik weet, natte vinger) geeft in t vooruit vanaf 4 a 5 u vanmiddag weer spektakel
En btw..
Fijn die directe radar linkjes van vannacht.
Heb je nu helemaal niks meer aan![]()
Leuk die kermisattracties ja.. hier weer niet raak afgelopen nachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
Gister rond 23.00 een geflits van heb ik jou daar. Eerst dacht ik aan vuurwerk, zo snel dat het ging (Volksfeest afsluiting?) maar het bleek weerlicht te zijn. Eerder op de dag ook flink wat gehad. De Booster (kermisattractie in het dorp) heeft het onweer overleefd, is hoger dan de kerktoren.
De klamheid viel gister redelijk mee nog, vandaag zal het erger zijn, vermoed ik zo.
Ik werd rond half 2 wakker door 2 klappen dichtbij, maar heb van het vuurwerk later vannacht niets meegekregen. Jij wel dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |