In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Pijnlijk welquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik had overigens verwacht dat we door de hele uitzending filmpjes zouden zien van mensen die afscheid nemen van Jack.
Helaas was dit niet het geval.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna vergeten dat hij ooit haar had.
kloptquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:35 schreef macca728 het volgende:
hoorde ik nou dat Tom Egbers zijn opvolger wordt ? Die kon het echt niet.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het einde van een tijdperk, nu besef je pas hoe oud je bent.
Autocue Tomquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:35 schreef macca728 het volgende:
hoorde ik nou dat Tom Egbers zijn opvolger wordt ? Die kon het echt niet.
Wat hebben Katwijkers en Rijnsburgers hiermee te maken?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
VISSERS UI VISSERS UI VISSERS UI VISSERS UI
Haha deze manquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
Stiekem vond ik Jack wel cool. Ergens. Ofzo.
Nu praat je alsof Jack tragisch voor een trein is gesprongen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
Joden onder mekaarquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
Samen op eenzame hoogte met, MART SMEETS.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
Sigarenrokers zijn bazenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
een geile slet?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Joezi het volgende:
Als ik aan Jack denk dan denk ik aan....
maak de zin af als je durft.
Ik ben dan ook gewoon beter dan Gudelj. Laatst nog 39 gehaald met hooghouden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een haat en nijd zit er in deze post. Wat dat betreft breng je meer gif dan Gudelj.
Silvano Vos lacht hier om.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon beter dan Gudelj. Laatst nog 39 gehaald met hooghouden.
Jack was de Smeets van het TROS-publiek.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Samen op eenzame hoogte met, MART SMEETS.
Mij lekker niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:39 schreef Doublepain het volgende:
Jack heeft mij geblokkeerd op twitter #VIESDIK
Dikke maatjestwitter:_GGM__ twitterde op zondag 30-08-2015 om 23:40:38@jackvangelder Ik ga je missen, ouwe reus.
reageer retweet
Hoi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu wachten we tot Slobeend een Willem Vissers-UI heeft.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij lekker niet.Dikke maatjestwitter:_GGM__ twitterde op zondag 30-08-2015 om 23:40:38@jackvangelder Ik ga je missen, ouwe reus.
reageer retweet
#VIHooliganstwitter:Double_Pain twitterde op zondag 30-08-2015 om 23:40:23@jackvangelder studio voetbal zuigt #viesdik reageer retweet
Om vervolgens zo 'cool' mogelijk naast Hélène Hendriks proberen te staan.quote:
Dat kon echt niet inderdaad.quote:
Kon slechter. Jan Mulder zit nu op de VRTquote:Op zondag 6 september 2015 20:56 schreef hhh38 het volgende:
David Endt, Pierre van Hooijdonk en Arno Vermeulen. Fantastische line-up!
Leuk.quote:
Ik ben één van de weinige mensen die Jan Mulder wel kan waarderen denk ik.quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon slechter. Jan Mulder zit nu op de VRT
Hakkenquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Eens zien wat het vanavond wordt.
Nederland wint gewoon van Turkije.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Eens zien wat het vanavond wordt.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland wint gewoon van Turkije.
Hmm, ik wacht nog even af op de opstelling, hoor..quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland wint gewoon van Turkije.
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.quote:
Succes ouwe pik, komt hopelijk goed.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Succes ouwe pik, komt hopelijk goed.
Sterkte.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachtenquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar Studio Voetbal is live toch?
Zitten ze nu al 3 uur lang in de studio te wachten tot het begint? Want ze praatte direct na de uitzending ook al.
Ik mag hopen dat je geen infarct hebt gehad van Danny Blind.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kreeg een infarct toen ik Sjoerd daar zag zitten
Betaald wachtenquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachten
quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjek heeft de wijnvoorraad achter gelaten. Is erg gezellig daar backstage.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar Studio Voetbal is live toch?
Zitten ze nu al 3 uur lang in de studio te wachten tot het begint? Want ze praatte direct na de uitzending ook al.
Makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachten
Of ze voor die tussentijd ook betaald worden geen idee, maar zal vast wel. En allemaal van onze belastingcenten!!!!quote:
Tong ook, daarom wordt ie morgen opgenomenquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Van zijn treurige zoontje welquote:Op zondag 6 september 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je geen infarct hebt gehad van Danny Blind.
Dat is de vervanger van Sjekquote:Op zondag 6 september 2015 22:58 schreef showtimer het volgende:
Hopelijk hoort David Endt niet bij de groep nieuwe gasten van Tom.
Zonder Tevezquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga toch maar voor Boca-San Lorenzo.
Hoop dat het een bete studio is. Zo goed kan ik niet zingnnnquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Tong ook, daarom wordt ie morgen opgenomen
Beter een infarct dan een vluchteling in huis.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is wel een kennerquote:Op zondag 6 september 2015 22:58 schreef showtimer het volgende:
Hopelijk hoort David Endt niet bij de groep nieuwe gasten van Tom.
Endt. Om het ajax-gehalte op niveau te houdenquote:
Bitterballen en wijnquote:Op zondag 6 september 2015 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sjek heeft de wijnvoorraad achter gelaten. Is erg gezellig daar backstage.
Ik heb pas 3 plaatjes gezien. Iemand meer?quote:Op zondag 6 september 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, deze heb ik pas 120 keer voorbij zien komen.
ben je al zo oudquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ie bij mij in de klas zat? Bij deze.
De zware gevolgen van jarenlang overmatig FOK! gebruik. Danny heeft dit (nog) altijd stilgezwegen, vrees dat er nog vele zullen volgen. In dit kader gezien zou een failliet van FOK! ook helemaal niet erg zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjoerd doet zich voor als god aan tafelquote:
Denk maar niet dat we je nu aardiger gaan vinden!111!!!!quote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan kunnen we vaststellen dat je postgedrag niet past bij je leeftijdquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij zo oud? Een leugenquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was dat voor of na zijn flirt met Staxxie?quote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kazachstan speelde gelijk tegen IJsland. Dat gaan we dus verliezenquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We staan boven Letland en Kazachstan
Tom van het Hek was altijd wel het dieptepuntquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Blijft knap hoe ze wekelijks een slechtere selectie van tafelgasten kunnen opstellen.
Ga jij maar met een masker op levenquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kunnen we vaststellen dat je postgedrag niet past bij je leeftijd
Daag ze niet uitquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Blijft knap hoe ze wekelijks een slechtere selectie van tafelgasten kunnen opstellen.
Erna helaas, op school werd ie gepestquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dat voor of na zijn flirt met Staxxie?
quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Henry gaat weer alles afkappen zodra er een druppeltje kritiek dreigt te vallen
Oh, waar?quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Hallo ben er ook.
Ik zie dat Sjoerd aan tafel zit, wat is deze?
Bart van Merwijk is ingelijfd door het kalifaat in Saudie Arabiequote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
David Endt? Er is serieus echt niemand anders te vinden?
Zatquote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Hallo ben er ook.
Ik zie dat Sjoerd aan tafel zit, wat is deze?
Gordon, Giel Beelen, Eddy Zoey.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Daar gaan koppen rollen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bart van Merwijk is ingelijfd door het kalifaat in Saudie Arabie
ook een manier van presenterenquote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Henryalles afkappen en gewoon een beetje interviewen per persoon
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
David Endt? Er is serieus echt niemand anders te vinden?
Oh godzijdank, het werd me al bijna te veel.quote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zat![]()
Voor de samenvattinkjes straks
Jan Mulder heeft Boskamp vervangen bij Extra Timequote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.
Dit doet mij denken aan de tijden van Tom van 't Hekquote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Jongens doe even rustig, volgende keer is oom Tom er.
En met het budget voor Co gaat Tom nu 10 andere gasten halenquote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.
Hebben ze Bossie geroyeerd?quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft Boskamp vervangen bij Extra TimeBelachelijk
(alhoewel die in België beter te pruimen is dan in Nederland)
quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de tijden van Tom van 't Hek
Al zul je wel Egbers bedoelen
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hebben ze Bossie geroyeerd?
Heeft er vandaag een Alkmaar Zaanstreker meegedaan?quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Arno zal niet tevreden zijn met de prestaties van de Ajax spelers.
En die zwarte man moet die krullenpruik afquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Szura het volgende:
Quinsy Gario vindt dit programma racistisch, niemand wil naast de donkere man zitten.
Boskamp zit nu bij een ander programma samen met Aad300.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er vandaag een Alkmaar Zaanstreker meegedaan?
Dit jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
Van Persie zei inderdaad dat ze gedomineerd hebben![]()
![]()
Bossie zit bij de commerciële in Belgie lekker zakjes met geld pakkenquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Klopt toch ook?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
Van Persie zei inderdaad dat ze gedomineerd hebben![]()
![]()
Van 1995 naar 2015 in 14 maanden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor Ajax achtige teksten, controle, gedomineerd..
Bedankt, Arno.twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:10:43Goed idee om Derksen en Ben de Graaf uit te nodigen bij afscheid @jackvangelder . Alleen Maarten van Rossem ontbrak nog. #NPORadio1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |