Oh, waar?quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Hallo ben er ook.
Ik zie dat Sjoerd aan tafel zit, wat is deze?
Bart van Merwijk is ingelijfd door het kalifaat in Saudie Arabiequote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
David Endt? Er is serieus echt niemand anders te vinden?
Zatquote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Hallo ben er ook.
Ik zie dat Sjoerd aan tafel zit, wat is deze?
Gordon, Giel Beelen, Eddy Zoey.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Blijft knap hoe ze wekelijks een slechtere selectie van tafelgasten kunnen opstellen.
Daar gaan koppen rollen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bart van Merwijk is ingelijfd door het kalifaat in Saudie Arabie
ook een manier van presenterenquote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Henryalles afkappen en gewoon een beetje interviewen per persoon
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef TheVulture het volgende:
David Endt? Er is serieus echt niemand anders te vinden?
Oh godzijdank, het werd me al bijna te veel.quote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zat![]()
Voor de samenvattinkjes straks
Jan Mulder heeft Boskamp vervangen bij Extra Timequote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.
Dit doet mij denken aan de tijden van Tom van 't Hekquote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Jongens doe even rustig, volgende keer is oom Tom er.
En met het budget voor Co gaat Tom nu 10 andere gasten halenquote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jan Mulder trekt steeds meer naar de Belgen toe en Youri zit in Turkije. Waterreus wil niet meer.
Hebben ze Bossie geroyeerd?quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft Boskamp vervangen bij Extra TimeBelachelijk
(alhoewel die in België beter te pruimen is dan in Nederland)
quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de tijden van Tom van 't Hek
Al zul je wel Egbers bedoelen
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hebben ze Bossie geroyeerd?
Heeft er vandaag een Alkmaar Zaanstreker meegedaan?quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Arno zal niet tevreden zijn met de prestaties van de Ajax spelers.
En die zwarte man moet die krullenpruik afquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Szura het volgende:
Quinsy Gario vindt dit programma racistisch, niemand wil naast de donkere man zitten.
Boskamp zit nu bij een ander programma samen met Aad300.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er vandaag een Alkmaar Zaanstreker meegedaan?
Dit jaquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
Van Persie zei inderdaad dat ze gedomineerd hebben![]()
![]()
Bossie zit bij de commerciële in Belgie lekker zakjes met geld pakkenquote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Klopt toch ook?quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
Van Persie zei inderdaad dat ze gedomineerd hebben![]()
![]()
Van 1995 naar 2015 in 14 maanden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor Ajax achtige teksten, controle, gedomineerd..
Bedankt, Arno.twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 16:10:43Goed idee om Derksen en Ben de Graaf uit te nodigen bij afscheid @jackvangelder . Alleen Maarten van Rossem ontbrak nog. #NPORadio1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |