Ik heb pas 3 plaatjes gezien. Iemand meer?quote:Op zondag 6 september 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, deze heb ik pas 120 keer voorbij zien komen.
ben je al zo oudquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ie bij mij in de klas zat? Bij deze.
De zware gevolgen van jarenlang overmatig FOK! gebruik. Danny heeft dit (nog) altijd stilgezwegen, vrees dat er nog vele zullen volgen. In dit kader gezien zou een failliet van FOK! ook helemaal niet erg zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........
Sjoerd doet zich voor als god aan tafelquote:
Denk maar niet dat we je nu aardiger gaan vinden!111!!!!quote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan kunnen we vaststellen dat je postgedrag niet past bij je leeftijdquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij zo oud? Een leugenquote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was dat voor of na zijn flirt met Staxxie?quote:Op zondag 6 september 2015 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kazachstan speelde gelijk tegen IJsland. Dat gaan we dus verliezenquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We staan boven Letland en Kazachstan
Tom van het Hek was altijd wel het dieptepuntquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Blijft knap hoe ze wekelijks een slechtere selectie van tafelgasten kunnen opstellen.
Ga jij maar met een masker op levenquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kunnen we vaststellen dat je postgedrag niet past bij je leeftijd
Daag ze niet uitquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Grifte het volgende:
Blijft knap hoe ze wekelijks een slechtere selectie van tafelgasten kunnen opstellen.
Erna helaas, op school werd ie gepestquote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was dat voor of na zijn flirt met Staxxie?
quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Henry gaat weer alles afkappen zodra er een druppeltje kritiek dreigt te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |