Hakkenquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Eens zien wat het vanavond wordt.
Nederland wint gewoon van Turkije.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Eens zien wat het vanavond wordt.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland wint gewoon van Turkije.
Hmm, ik wacht nog even af op de opstelling, hoor..quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland wint gewoon van Turkije.
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.quote:
Succes ouwe pik, komt hopelijk goed.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Succes ouwe pik, komt hopelijk goed.
Sterkte.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. Nog snel even een tussensprintje.
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachtenquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar Studio Voetbal is live toch?
Zitten ze nu al 3 uur lang in de studio te wachten tot het begint? Want ze praatte direct na de uitzending ook al.
Ik mag hopen dat je geen infarct hebt gehad van Danny Blind.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kreeg een infarct toen ik Sjoerd daar zag zitten
Betaald wachtenquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachten
quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Ik ben het zat deeltje 3.........
Sjek heeft de wijnvoorraad achter gelaten. Is erg gezellig daar backstage.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
Maar Studio Voetbal is live toch?
Zitten ze nu al 3 uur lang in de studio te wachten tot het begint? Want ze praatte direct na de uitzending ook al.
Makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze zitten 3 uur te wachten ja. Beetje rondlopen, beetje eten, beetje praten, maar verder wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |