Uhm nee hoor,quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond.
Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.quote:
nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.
Discipline, meer is het niet.
Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.
En fijn dat jij zo'n discipline hebt, maar niet echt nuttig voor dit topic
Compensatieopvattingen...quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond.
Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:02 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.
Kan je ook aan werken hè, wordt je niet mee geboren.
Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er niet
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.
Fage.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.
In het boek 'lose the fat, feed the muscles' worden daar enkele hoofdstukken over gesproken, echt een aanrader en op bijna alle zaken in je leven toepasbaar.
Idd, juist als je er geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.
Kan je toch weer trots zijn op jezelfquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:54 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Idd, juist als je er geen zin in hebt.
Dat gevoel naderhand als je het toch hebt gedaan is echt machtig!
Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je toch weer trots zijn op jezelf
Daarom vroeg ik ook om tips! Ik doe het zo al langer maar voor TS zal het wel handig zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:58 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.
Ja het was ook meer als reactie op verschillende mensen die ik hier zag roepen dat kwark zo enorm vult! Ik vond namelijk inderdaad van nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.
Of neem een beter ontbijt, alleen kwark met wat fruit is ook wel weinig, gooi er wat muesli of oats bij ofzo, vult als de nete.
Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef rkd het volgende:
ik gebruikt de MyFitnessPal App, het is wel wat werk omdat je al je eten moet scannen. Maar het geeft je wel bewustwording van welk voedsel veel calorieen heeft en welke niet.
Ik vind het erg prettig werken en ik ben al 3kg kwijt in 3 weken. Puur door bewust te eten.
Dus niks uithongeren ofzo, gewoon bewust zijn van wat je in je mond stopt.
Ik vind het zelf ook geen werk en eigenlijk best leukquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.
Je weet dat alcohol net zoveel energie bevat als suiker!? Je drinkt dus drie dagen per week 1 liter vocht met 12-14% suiker en nog een liter met 5% suiker erbij. Daar wordt bijna iedereen kogelvet van. Of je moet jong en man zijn en daarbij ook behoorlijk sporten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Alcohol is uit den boze.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Overweeg anders iets van muesli om 1 van je stuks fruit te vervangen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mag ik dat iets nuanceren?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:33 schreef Puntenjager het volgende:
Verder is dat gelul over brood en gluten puur een modehype. 1 boek genaamd 'Bread Belly' en de hele wereld denkt dat die crap waar is.
Dat denk ik ook zeker ja. Ik heb mezelf inderdaad de komende tijd alcohol verboden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef avotar het volgende:
Alcohol is uit den boze.
Als je serieus wil gaan afvallen, is dat je eerste winst.
Gewoon niet meer doen. Geen excuses.
Ik ga wel minderen met brood in ieder geval. Niet meer 6 tot 8 boterhammen. 2 tot 4 boterhammen is wel genoeg. Beetje afwisselen met knäckebröd, rijstwafels en fruit. Gekookt eitje af en toe. Gewoon ook effe wat meer variatie in de tent. Dat is denk ik ook wel gewoon een stuk gezonder en zo. En vind het ook eigenlijk erg lekker.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:33 schreef Puntenjager het volgende:
Verder is dat gelul over brood en gluten puur een modehype. 1 boek genaamd 'Bread Belly' en de hele wereld denkt dat die crap waar is.
Ik dacht dat je van witte, droge wijn (of rosé) niet dik werd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:33 schreef Puntenjager het volgende:
Je weet dat alcohol net zoveel energie bevat als suiker!? Je drinkt dus drie dagen per week 1 liter vocht met 12-14% suiker en nog een liter met 5% suiker erbij. Daar wordt bijna iedereen kogelvet van.
Zout boeit niet. Als je maar nokt met dat brood en pindakaas eten. Google "hoe aankomen" en dan zul je dat als tips zien... ipv afvallen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:08 schreef Roberta_J het volgende:
Ik zie wel aan de teller van voedingscentrum dat ik alweer over het toegestane aantal zout heen ben.
Dat gaat snel als je niet oplet...
Wat een onzin. Als ts lekker een boterhammetje met pindakaas wil eten moet hij dat gewoon doen. Hij valt af zolang hij onder zijn onderhoud eet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zout boeit niet. Als je maar nokt met dat brood en pindakaas eten. Google "hoe aankomen" en dan zul je dat als tips zien... ipv afvallen.
Dit. Met mate. Af en toe mag je echt wel iets lekker s, maar hou het binnen de perken. Verheug je erop, en vind het daarna ook goed en trek dan de broekriem weer aan. Je houdt het ook niet vol als je jezelf alles ontzegt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ts lekker een boterhammetje met pindakaas wil eten moet hij dat gewoon doen. Hij valt af zolang hij onder zijn onderhoud eet.
Nou vind ik ook, als je er maar geen 4 neemt, pindakaas op die Vezelrijke crackers van Wasa isquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ts lekker een boterhammetje met pindakaas wil eten moet hij dat gewoon doen. Hij valt af zolang hij onder zijn onderhoud eet.
maar het is niet makkelijk. Je zit zo boven onderhoud als je zulk calorierijk voedsel eet de hele dag.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
jointje kom je niet van aan hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb vandaag 2102 kcal gegeten. Dan zit er ook onder
Maar kan helaas niet bewegen door een ontsteking. Daar baal ik dan weer van. Heeft lekker veel zin dan. Ja zeg, dan zou je je toch haast volgieten met drank en er zelfs een joint bij roken?
Maar ja, dat doe ik niet!
echt?quote:
Gut o gut, een boterham met pindakaas wat calorierijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
maar het is niet makkelijk. Je zit zo boven onderhoud als je zulk calorierijk voedsel eet de hele dag.
250kcal per sneequote:Op dinsdag 1 september 2015 21:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gut o gut, een boterham met pindakaas wat calorierijk
15 gram pindakaas is ongeveer 100 kcalquote:
Je kan ook afvallen door altijd bij de Mc donalds te eten, maar er zijn makkelijkere manieren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
15 gram pindakaas is ongeveer 100 kcal
1 snee volkorenbrood 85 kcal
En dan nog.
Een boterham met pindakaas is echt the cause of all evil inderdaad.
De makkelijkste manier is om minder te eten dan wat je verbrand.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je kan ook afvallen door altijd bij de Mc donalds te eten, maar er zijn makkelijkere manieren.
Het is makkelijker om minder te eten dan wat je verbrand wanneer je geen calorierijk voedsel naar binnen werkt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De makkelijkste manier is om minder te eten dan wat je verbrand.
Simpeler wordt het niet.
Je kan toch écht beter een volkorenboterham met pindakaas eten dan een Big Mac hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je kan ook afvallen door altijd bij de Mc donalds te eten, maar er zijn makkelijkere manieren.
Ik heb nooit iets anders gezegd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan toch écht beter een volkorenboterham met pindakaas eten dan een Big Mac hoor
oké, dan zijn we er uitquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets anders gezegd.
Elke dag een uur krachttraining en een halve marathon lopenquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in hoe afvallen werkt, want anders behoud je geen resultaat op lange termijn.
10 kilo verliezen kan je in een week doen. Dat doen sporters die in een bepaalde gewichtsklasse uit moeten komen ook. Dat is dan echter vooral door het afdrijven van vochten, door je uit te drogen. Dat zit er een dag na de weigh in weer bij.
Ik denk dat jij 10 kilo vet wil verliezen.
Om 1 kilo vet te verliezen moet je 7000 kcal meer verbranden dan dat je binnen krijgt.
Voor 2 kilo in de week, moet je dus elke dag 2000 kcal minder eten dan dat je verbruikt. Hoe dacht je dat te gaan doen zonder crashdieet?
Kan nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:25 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Elke dag een uur krachttraining en een halve marathon lopen
quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Roberta_J het volgende:
Maar kan helaas niet bewegen door een ontsteking. Daar baal ik dan weer van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |