abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155726491
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:

[..]

Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond. :N
Uhm nee hoor, :'). Ik eet m'n brinta gewoon zonder iets, maar bij yoghurt gooi ik het erin want zonder krijg ik naturel yoghurt echt niet weg. 't Is daarnaast ook nog eens calorieloos, dus aankomen doe je er niet van. Het is hoogstens van belang als je 100% puur en natuurlijk wilt eten. En tot slot zijn afzonderlijke producten het probleem niet; als je een beetje discipline hebt weet je het 'zondige' (wat dat dan ook moge zijn, aangezien je voor afvallen alles kan eten wat je wil zolang je maar minder binnenkrijgt dan je verbrand) gewoon te beperken. Ik volg trouw m'n macro's, hoor :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 1 september 2015 @ 08:10:06 #152
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155726569
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Lees je eens in ;)
Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.
Discipline, meer is het niet.
pi_155726750
AH, TS start vandaag.
pi_155726914
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.
Discipline, meer is het niet.
nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.

En fijn dat jij zo'n discipline hebt, maar niet echt nuttig voor dit topic :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:02:47 #155
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155727128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.

En fijn dat jij zo'n discipline hebt, maar niet echt nuttig voor dit topic :')
Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.
Kan je ook aan werken hè, wordt je niet mee geboren.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:05:58 #156
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155727183
Dikke mensen horen graag dat het niet aan zichzelf ligt. Zo simpel is het.
Ze beseffen alleen vaak niet dat de mensen bij wie het niet aan zichzelf ligt, juist de uitzondering op de regel zijn.
Pas als je dat beseft, kun je aan je gewicht gaan werken.
Been there, done that.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_155727377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:

[..]

Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond. :N
Compensatieopvattingen...
pi_155727544
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:02 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.
Kan je ook aan werken hè, wordt je niet mee geboren.
Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er niet ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:43:12 #159
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155727653
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er niet ;)
Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.
In het boek 'lose the fat, feed the muscles' worden daar enkele hoofdstukken over gesproken, echt een aanrader en op bijna alle zaken in je leven toepasbaar.
pi_155727736
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in. :)
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_155727776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
Fage. :@ Maar die is duur. Heb meestal de franse magere kwark van de jumbo.
pi_155727810
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.
In het boek 'lose the fat, feed the muscles' worden daar enkele hoofdstukken over gesproken, echt een aanrader en op bijna alle zaken in je leven toepasbaar.
Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:54:07 #163
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155727839
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.
Idd, juist als je er geen zin in hebt.
Dat gevoel naderhand als je het toch hebt gedaan is echt machtig!
pi_155727864
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:54 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Idd, juist als je er geen zin in hebt.
Dat gevoel naderhand als je het toch hebt gedaan is echt machtig!
Kan je toch weer trots zijn op jezelf :7
pi_155727889
ik gebruikt de MyFitnessPal App, het is wel wat werk omdat je al je eten moet scannen. Maar het geeft je wel bewustwording van welk voedsel veel calorieen heeft en welke niet.

Ik vind het erg prettig werken en ik ben al 3kg kwijt in 3 weken. Puur door bewust te eten.
Dus niks uithongeren ofzo, gewoon bewust zijn van wat je in je mond stopt. :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:57:09 #166
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155727890
quote:

[..]

Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.
Of neem een beter ontbijt, alleen kwark met wat fruit is ook wel weinig, gooi er wat muesli of oats bij ofzo, vult als de nete.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:58:07 #167
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155727910
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan je toch weer trots zijn op jezelf :7
Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.
pi_155727957
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:58 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.
Daarom vroeg ik ook om tips! Ik doe het zo al langer maar voor TS zal het wel handig zijn. :)
pi_155728294
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.
Of neem een beter ontbijt, alleen kwark met wat fruit is ook wel weinig, gooi er wat muesli of oats bij ofzo, vult als de nete.
Ja het was ook meer als reactie op verschillende mensen die ik hier zag roepen dat kwark zo enorm vult! Ik vond namelijk inderdaad van niet ;)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_155728881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef rkd het volgende:
ik gebruikt de MyFitnessPal App, het is wel wat werk omdat je al je eten moet scannen. Maar het geeft je wel bewustwording van welk voedsel veel calorieen heeft en welke niet.

Ik vind het erg prettig werken en ik ben al 3kg kwijt in 3 weken. Puur door bewust te eten.
Dus niks uithongeren ofzo, gewoon bewust zijn van wat je in je mond stopt. :)
Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.
pi_155730288
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.
Ik vind het zelf ook geen werk en eigenlijk best leuk :)
Het is erg motiverend vind ik.

Maar sommige mensen zullen het veel werk vinden, maar als je iets wilt moet je er ook wel effort insteken.
pi_155733206
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Je weet dat alcohol net zoveel energie bevat als suiker!? Je drinkt dus drie dagen per week 1 liter vocht met 12-14% suiker en nog een liter met 5% suiker erbij. Daar wordt bijna iedereen kogelvet van. Of je moet jong en man zijn en daarbij ook behoorlijk sporten.

Verder is dat gelul over brood en gluten puur een modehype. 1 boek genaamd 'Bread Belly' en de hele wereld denkt dat die crap waar is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:46:10 #173
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155733447
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Alcohol is uit den boze.
Als je serieus wil gaan afvallen, is dat je eerste winst.
Gewoon niet meer doen. Geen excuses.

quote:

[..]

Overweeg anders iets van muesli om 1 van je stuks fruit te vervangen.
En probeer te zien dat zin en honger verschillende dingen zijn.

Als ik trek krijg, pak ik een glas water.
Heb dan na een kwartier nog steeds een craving, zoek ik een laag cal. alternatief, stukje komkommer oid.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_155736361
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:33 schreef Puntenjager het volgende:

Verder is dat gelul over brood en gluten puur een modehype. 1 boek genaamd 'Bread Belly' en de hele wereld denkt dat die crap waar is.
Mag ik dat iets nuanceren?

De meeste mensen hebben inderdaad geen last van gluten. Uit onderzoeken blijkt ook dat mensen die denken last te hebben van gluten vooral een 'reactie' hebben als ze dénken dat ze gluten eten, ongeacht of het zo is.

Echter eten we in het westen wel heel veel tarwe - terwijl er zoveel verschillende granen zijn - en dat is relatief zwaar verteerbaar. Dus dat mensen daar last van hebben of een iets gezwollen buik krijgen, kan op zich best kloppen. In die zin kan wat minder brood eten en wat meer variëren geen kwaad.

Ik heb chronische darmklachten en volg nu een FODMAP-arm dieet, dat wil zeggen dat ik bepaalde voedingsmiddelen moet mijden, omdat ze soorten koolhydraten bevatten die lastiger verteerbaar zijn. Het is toevallig zo dat de FODMAP-rijke granen dezelfde zijn als de glutenhoudende granen: tarwe, rogge, gerst en spelt. FODMAPs zijn niet bekend, gluten kennen we al langer, dus richten mensen zich daar (begrijpelijk, maar) onterecht op.

De theorie is dat deze koolhydraten niet goed verteerd verder in de darm terecht komen, waardoor bepaalde bacteriën zorgen voor gasvorming en eventueel dus pijn of winderigheid, als je daar gevoelig voor bent. FODMAPs zitten overigens in allerlei voedsel in verschillende mate, maar behalve dus in tarwe vooral in peulvruchten, uien, zuivel en fruit.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155736967
En we zijn begonnen! *O*

Wel kut dat ik nu net een ontsteking in m'n poot heb waardoor lopen nu effe moeilijk gaat. |:( Maar ja, dat gaat wel weer over.

Rijstwafels zijn lekker trouwens (met paprikapoeder)!
pi_155737004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef avotar het volgende:
Alcohol is uit den boze.
Als je serieus wil gaan afvallen, is dat je eerste winst.
Gewoon niet meer doen. Geen excuses.
Dat denk ik ook zeker ja. Ik heb mezelf inderdaad de komende tijd alcohol verboden.
pi_155737065
quote:
Ik ga wel minderen met brood in ieder geval. Niet meer 6 tot 8 boterhammen. 2 tot 4 boterhammen is wel genoeg. Beetje afwisselen met knäckebröd, rijstwafels en fruit. Gekookt eitje af en toe. Gewoon ook effe wat meer variatie in de tent. Dat is denk ik ook wel gewoon een stuk gezonder en zo. En vind het ook eigenlijk erg lekker.
pi_155737135
quote:
Je weet dat alcohol net zoveel energie bevat als suiker!? Je drinkt dus drie dagen per week 1 liter vocht met 12-14% suiker en nog een liter met 5% suiker erbij. Daar wordt bijna iedereen kogelvet van.
Ik dacht dat je van witte, droge wijn (of rosé) niet dik werd. :@ dat zei iemand en had ik maar heel; 'naïef ' aangenomen. ;)
pi_155737727
Ik zie wel aan de teller van voedingscentrum dat ik alweer over het toegestane aantal zout heen ben.
Dat gaat snel als je niet oplet...
pi_155738520
Voedingscentrum.
Nee.
Gewoon nee.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:58:45 #181
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155738915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:08 schreef Roberta_J het volgende:
Ik zie wel aan de teller van voedingscentrum dat ik alweer over het toegestane aantal zout heen ben.
Dat gaat snel als je niet oplet...
Zout boeit niet. Als je maar nokt met dat brood en pindakaas eten. Google "hoe aankomen" en dan zul je dat als tips zien... ipv afvallen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155741115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Zout boeit niet. Als je maar nokt met dat brood en pindakaas eten. Google "hoe aankomen" en dan zul je dat als tips zien... ipv afvallen.
Wat een onzin. Als ts lekker een boterhammetje met pindakaas wil eten moet hij dat gewoon doen. Hij valt af zolang hij onder zijn onderhoud eet.
pi_155741672
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ts lekker een boterhammetje met pindakaas wil eten moet hij dat gewoon doen. Hij valt af zolang hij onder zijn onderhoud eet.
Dit. Met mate. Af en toe mag je echt wel iets lekker s, maar hou het binnen de perken. Verheug je erop, en vind het daarna ook goed en trek dan de broekriem weer aan. Je houdt het ook niet vol als je jezelf alles ontzegt.
pi_155741705
quote:

[..]

Nou vind ik ook, als je er maar geen 4 neemt, pindakaas op die Vezelrijke crackers van Wasa is
trouwens óók lekker :Y
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:40:32 #185
431144 Teydelyk
pi_155744177
quote:

[..]

maar het is niet makkelijk. Je zit zo boven onderhoud als je zulk calorierijk voedsel eet de hele dag.
pi_155744246
Ik heb vandaag 2102 kcal gegeten. Dan zit er ook onder *O*
Maar kan helaas niet bewegen door een ontsteking. Daar baal ik dan weer van. Heeft lekker veel zin dan. Ja zeg, dan zou je je toch haast volgieten met drank en er zelfs een joint bij roken?
Maar ja, dat doe ik niet!
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:43:55 #187
431144 Teydelyk
pi_155744345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb vandaag 2102 kcal gegeten. Dan zit er ook onder *O*
Maar kan helaas niet bewegen door een ontsteking. Daar baal ik dan weer van. Heeft lekker veel zin dan. Ja zeg, dan zou je je toch haast volgieten met drank en er zelfs een joint bij roken?
Maar ja, dat doe ik niet!
jointje kom je niet van aan hoor
pi_155744526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:43 schreef Teydelyk het volgende:
jointje kom je niet van aan hoor
echt? :D nee, maar dat vind ik niet echt wat zonder er dan ook een biertje/wijntje bij te drinken. Dus laten we dat maar niet doen ;)
pi_155744720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:40 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

maar het is niet makkelijk. Je zit zo boven onderhoud als je zulk calorierijk voedsel eet de hele dag.
Gut o gut, een boterham met pindakaas wat calorierijk
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:53:13 #190
431144 Teydelyk
pi_155744760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Gut o gut, een boterham met pindakaas wat calorierijk
250kcal per snee
pi_155744761
Een jointje :')

Je hele lichaam is ontstoken zodat je niet kunt bewegen?
pi_155744908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:53 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

250kcal per snee
15 gram pindakaas is ongeveer 100 kcal
1 snee volkorenbrood 85 kcal

En dan nog.

Een boterham met pindakaas is echt the cause of all evil inderdaad.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:00:07 #193
431144 Teydelyk
pi_155745021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

15 gram pindakaas is ongeveer 100 kcal
1 snee volkorenbrood 85 kcal

En dan nog.

Een boterham met pindakaas is echt the cause of all evil inderdaad.
Je kan ook afvallen door altijd bij de Mc donalds te eten, maar er zijn makkelijkere manieren.
pi_155745081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je kan ook afvallen door altijd bij de Mc donalds te eten, maar er zijn makkelijkere manieren.
De makkelijkste manier is om minder te eten dan wat je verbrand.

Simpeler wordt het niet.
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:02:05 #195
431144 Teydelyk
pi_155745106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

De makkelijkste manier is om minder te eten dan wat je verbrand.

Simpeler wordt het niet.
Het is makkelijker om minder te eten dan wat je verbrand wanneer je geen calorierijk voedsel naar binnen werkt.
pi_155745814
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je kan toch écht beter een volkorenboterham met pindakaas eten dan een Big Mac hoor :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:19:45 #197
431144 Teydelyk
pi_155745845
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Je kan toch écht beter een volkorenboterham met pindakaas eten dan een Big Mac hoor :')
Ik heb nooit iets anders gezegd.
pi_155745893
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets anders gezegd.
oké, dan zijn we er uit :P zo af en toe een boterham met pindakaas is geen ramp :+
pi_155746071
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 15:55 schreef Ludd het volgende:

[..]

Verdiep je eerst eens in hoe afvallen werkt, want anders behoud je geen resultaat op lange termijn.

10 kilo verliezen kan je in een week doen. Dat doen sporters die in een bepaalde gewichtsklasse uit moeten komen ook. Dat is dan echter vooral door het afdrijven van vochten, door je uit te drogen. Dat zit er een dag na de weigh in weer bij.

Ik denk dat jij 10 kilo vet wil verliezen.

Om 1 kilo vet te verliezen moet je 7000 kcal meer verbranden dan dat je binnen krijgt.

Voor 2 kilo in de week, moet je dus elke dag 2000 kcal minder eten dan dat je verbruikt. Hoe dacht je dat te gaan doen zonder crashdieet?
Elke dag een uur krachttraining en een halve marathon lopen :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_155746188
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:25 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Elke dag een uur krachttraining en een halve marathon lopen :P
Kan niet :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Roberta_J het volgende:

Maar kan helaas niet bewegen door een ontsteking. Daar baal ik dan weer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')