Uhm nee hoor,quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond.
Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.quote:
nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik hoef me niet in te lezen, ik kom aan wanneer ik wil en ik verlies vet wanneer ik dat wil.
Discipline, meer is het niet.
Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee, over de nawerkingen van een maagband of verkleining. Wat je daarna nog moet doen.
En fijn dat jij zo'n discipline hebt, maar niet echt nuttig voor dit topic
Compensatieopvattingen...quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond.
Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:02 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat nuttig, discipline is enorm belangrijk bij afvallen.
Kan je ook aan werken hè, wordt je niet mee geboren.
Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef dan tips. Met enkel loze opmerkingen kom je er niet
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.
Fage.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Realistische, haalbare doelen stellen, voor zowel de korte als lange termijn.
In het boek 'lose the fat, feed the muscles' worden daar enkele hoofdstukken over gesproken, echt een aanrader en op bijna alle zaken in je leven toepasbaar.
Idd, juist als je er geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus ook doen. Of jezelf dwingen elke dag wat oefeningen te doen, ook al heb je er geen zin in.
Kan je toch weer trots zijn op jezelfquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:54 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Idd, juist als je er geen zin in hebt.
Dat gevoel naderhand als je het toch hebt gedaan is echt machtig!
Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Welke zou jij bv. aanraden? Ik heb nu altijd de magere Franse kwark van AH, eet als ontbijt een halve bak (250 gr) met 2 stuks fruit erdoor. Maar, na 45 min heb ik toch al wel weer zin in iets.. Zou liever hebben dat ik tot de lunch op m'n ontbijt kon zonder trek te hebben.
Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je toch weer trots zijn op jezelf
Daarom vroeg ik ook om tips! Ik doe het zo al langer maar voor TS zal het wel handig zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:58 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ja maar daar draait het juist om, dat motiveert om het nogmaals te doen. En zo slijp je die nieuwe patronen er in.
Ja het was ook meer als reactie op verschillende mensen die ik hier zag roepen dat kwark zo enorm vult! Ik vond namelijk inderdaad van nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Waarom zou je niet iets nemen tussen je ontbijt en lunch? Eet gewoon om de 2 a 3 uur iets.
Of neem een beter ontbijt, alleen kwark met wat fruit is ook wel weinig, gooi er wat muesli of oats bij ofzo, vult als de nete.
Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef rkd het volgende:
ik gebruikt de MyFitnessPal App, het is wel wat werk omdat je al je eten moet scannen. Maar het geeft je wel bewustwording van welk voedsel veel calorieen heeft en welke niet.
Ik vind het erg prettig werken en ik ben al 3kg kwijt in 3 weken. Puur door bewust te eten.
Dus niks uithongeren ofzo, gewoon bewust zijn van wat je in je mond stopt.
Ik vind het zelf ook geen werk en eigenlijk best leukquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mfp is nauwelijks werk. Ik scan het eten niet, maar ook dat hoef je alleen de eerste keer dat je iets eet te doen toch? Daarna staat het in je geheugen. Kost me nog geen 5 min per dag om het in te voeren.
Je weet dat alcohol net zoveel energie bevat als suiker!? Je drinkt dus drie dagen per week 1 liter vocht met 12-14% suiker en nog een liter met 5% suiker erbij. Daar wordt bijna iedereen kogelvet van. Of je moet jong en man zijn en daarbij ook behoorlijk sporten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Alcohol is uit den boze.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel op in één avond. Dat dus zo'n 3 dagen per week. Soms wel eens doordeweeks ook. Ik weet dat het redelijk fors is. Daar is volgens mij ook wel winst te behalen ja.
Overweeg anders iets van muesli om 1 van je stuks fruit te vervangen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mag ik dat iets nuanceren?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:33 schreef Puntenjager het volgende:
Verder is dat gelul over brood en gluten puur een modehype. 1 boek genaamd 'Bread Belly' en de hele wereld denkt dat die crap waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |