abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155712957
Kwark en havermout gaan anders prima samen hoor, dat is bijna dagelijks mijn ontbijt. Overnight oats O+
pi_155712997
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

[..]

http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=690

Zou dit niet aanraden als iemand af wilt vallen. Het is gezond, ja. Maar het wordt bijna altijd met melk bereid. En hoewel de vlokken opzwellen en redelijk wat ruimte innemen in de maag is het nog altijd lastig om hier weinig van te eten en kun je m.i. beter "vullend" eten zoals kwark.
Vult anders prima wmb. :) Het moet ook nog een beetje vol te houden zijn en dat lukt het beste als je wel dingen blijft eten die je lekker vindt.
  maandag 31 augustus 2015 @ 19:22:09 #128
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155713094
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vult anders prima wmb. :) Het moet ook nog een beetje vol te houden zijn en dat lukt het beste als je wel dingen blijft eten die je lekker vindt.
Dat laatste is zeker belangrijk, maar je moet wel een balans vinden tussen "wat je lekker vindt" en wat goed voor je is. Dat is zeker zo als je gewend bent om te veel te eten.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155713327
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker belangrijk, maar je moet wel een balans vinden tussen "wat je lekker vindt" en wat goed voor je is. Dat is zeker zo als je gewend bent om te veel te eten.
Mee eens. :Y
pi_155713454
Het is al vaker gezegd: ga eerst je levensstijl/eetgewoontes aanpassen/ Dat gaat al flink schelen, zeker als je er ook nog eens op gaat letten, want met jouw eetpatroon moet afvallen een makkie zijn.

Een erg handige app is "flat secret"
Hier kun je alles wat je eet opslaan, 99% van wat er in de supermarkten verkrijgbaar is, staat in een soort keuzemenu. Erg makkelijk invullen dus, waardoor je perfect je calorieën kunt bijhouden.

Ik zag dat je kipfilet flauw vind: is ook verkrijgbaar met tuinkruiden erdoor
Veel water drinken, probeer 2ltr p/dag weg te krijgen. Gewoon kraanwater met wat citroensap (in kleine flesjes verkrijgbaar in elke supermarkt)
pi_155715064
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:42 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Maar dan smaakt brinta toch nergens naar?
Gooi je er toch wat van dit in? :D ;). Ok, het is misschien niet megagezond, maar zo erg is het ook weer niet als je voor de rest gezond eet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_155715201
Of frambozen of stukjes appel of aardbei..
pi_155715434
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:08 schreef Teydelyk het volgende:
Brood enzo veel te calorie-dense. Het is makkelijk om daar te veel van te eten en moeilijk om daar weinig van te eten. Je kunt je letterlijk heel de dag volstouwen met kwark zonder af te vallen - je zit na zo'n halve kilo echt wel vol namelijk. Kwark vult de maag en zorgt ervoor dat je geen honger krijgt.
Dan zal ik me daar ook maar eens aan wagen. Dacht juist dat kwark helemaal niet zo vullend was.
Kwark vind ik ook op zich wel lekker, maar eet ik ook bijna nooit. Door m'n eigen antwoorden in dit topic merk ik wel dat ik eigenlijk best wel een boer ben wat eten betreft hahaha
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:22:15 #134
431144 Teydelyk
pi_155715465
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Dan zal ik me daar ook maar eens aan wagen. Dacht juist dat kwark helemaal niet zo vullend was.
Kwark vind ik ook op zich wel lekker, maar eet ik ook bijna nooit. Door m'n eigen antwoorden in dit topic merk ik wel dat ik eigenlijk best wel een boer ben wat eten betreft hahaha
Een halve kilo kwark is ongeveer evenveel als 1 boterham pindakaas. Probeer maar eens, haha.
pi_155715473
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:
drink een glas water en klaar.
Maar wat werkt echt maar een kwartiertje of zo.
pi_155715496
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in. :)
pi_155715606
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:14 schreef friekin_ het volgende:
Of frambozen of stukjes appel of aardbei..
Heb niet altijd zin om 's ochtends daarmee bezig te zijn en dan ben ik liever snel klaar. Bovendien kost veel - niet alle - vers fruit (appel word ik persoonlijk echt misselijk van) me te veel geld als het niet in seizoen is, :). Diepvriesfruit vind ik :r. Daarnaast is over het algemeen veel fruit weer aardig wat koolhydraten. Maargoed. Was maar een tip voor TS. Gooi het zelf altijd in m'n yoghurt. :P
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_155715689
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.
Zal er op letten ;)
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:28:42 #139
431144 Teydelyk
pi_155715703
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in. :)
Geen kwark met een smaakje dus haha.
pi_155715860
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef Teydelyk het volgende:
Geen kwark met een smaakje dus haha.
Is dat zo?
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:32:20 #141
431144 Teydelyk
pi_155715869
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Is dat zo?
weer suiker. Ik doe er zelf wat fruit in om het eetbaar te maken. Daarnaast niet meteen uit de koelkast eten omdat de structuur dan redelijk taai is. Op kamertemperatuur is hij een stuk vloeibaarder.
pi_155715955
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef Teydelyk het volgende:
weer suiker. Ik doe er zelf wat fruit in om het eetbaar te maken.
goeie tip!
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:00:35 #143
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155717093
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:22 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Maar wat werkt echt maar een kwartiertje of zo.
Beetje honger hoort bij afvallen.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:01:06 #144
431144 Teydelyk
pi_155717110
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_155717337
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:

Laat uit wetenschappelijk onderzoek nou blijken dat met stip op nr 1 "honger" de belangrijkste oorzaak is voor het falen van een dieet. Niet zo'n goed idee dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:24:58 #146
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_155718220
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laat uit wetenschappelijk onderzoek nou blijken dat met stip op nr 1 "honger" de belangrijkste oorzaak is voor het falen van een dieet. Niet zo'n goed idee dus.
De oorzaak van het falen zijn slapjanussen die liever een maagverkleining laten zetten dan even door te bijten.
Waarom moet alles perse makkelijk en simpel zijn. Stel je gewoon niet zo aan en douw minder eten naar binnen.
pi_155722217
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

De oorzaak van het falen zijn slapjanussen die liever een maagverkleining laten zetten dan even door te bijten.
Waarom moet alles perse makkelijk en simpel zijn. Stel je gewoon niet zo aan en douw minder eten naar binnen.
En heb je ook een manier om slapjanussen - als je ze per se zo wilt noemen - even van karakter te laten veranderen? Want anders lijkt honger voorkomen me een stuk makkelijker.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155722424
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Lees je eens in ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 september 2015 @ 07:28:20 #149
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155726369
10 kilo in 5 weken?
Bevallen.... dat schijnt nogal wat te schelen.

maar verder iets als Cambridge, maaltijdvervangers van de Weightwatchers/Kruidvat en veel, heel veel water drinken.
En dat 5 weken volhouden. Je zult er geen 10 kilo mee afvallen, maar wel een eind in de goede richting komen.

En doe het vooral zonder begeleiding.

Nee serieus... neem de tijd, onderzoek het allemaal eens een beetje en doe vooral niet te krampachtig.
Als je 10 personen vraagt over hoe je het beste kunt afvallen, krijg je 15 verschillende meningen.
Zoek iets wat voor jou werkt.

En crashdiëten zijn echt zo slecht niet. Alleen die behoeve wat meer aandacht en vooral veel, heel veel nazorg. Maar dat is volkomen logisch lijkt me.
Ik ben er een fan van geworden in elk geval.

Succes!

Oh en als je de eerste 2 kilo kwijt bent en iemand roept.... tsss dat is vocht.... kun je altijd zeggen, alsof vocht geen gewicht is.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 1 september 2015 @ 07:34:41 #150
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155726400
quote:
12s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gooi je er toch wat van dit in? :D ;). Ok, het is misschien niet megagezond, maar zo erg is het ook weer niet als je voor de rest gezond eet.
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond. :N
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')