Vult anders prima wmb.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=690
Zou dit niet aanraden als iemand af wilt vallen. Het is gezond, ja. Maar het wordt bijna altijd met melk bereid. En hoewel de vlokken opzwellen en redelijk wat ruimte innemen in de maag is het nog altijd lastig om hier weinig van te eten en kun je m.i. beter "vullend" eten zoals kwark.
Dat laatste is zeker belangrijk, maar je moet wel een balans vinden tussen "wat je lekker vindt" en wat goed voor je is. Dat is zeker zo als je gewend bent om te veel te eten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vult anders prima wmb.Het moet ook nog een beetje vol te houden zijn en dat lukt het beste als je wel dingen blijft eten die je lekker vindt.
Mee eens.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker belangrijk, maar je moet wel een balans vinden tussen "wat je lekker vindt" en wat goed voor je is. Dat is zeker zo als je gewend bent om te veel te eten.
Gooi je er toch wat van dit in?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:42 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Maar dan smaakt brinta toch nergens naar?
Dan zal ik me daar ook maar eens aan wagen. Dacht juist dat kwark helemaal niet zo vullend was.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:08 schreef Teydelyk het volgende:
Brood enzo veel te calorie-dense. Het is makkelijk om daar te veel van te eten en moeilijk om daar weinig van te eten. Je kunt je letterlijk heel de dag volstouwen met kwark zonder af te vallen - je zit na zo'n halve kilo echt wel vol namelijk. Kwark vult de maag en zorgt ervoor dat je geen honger krijgt.
Een halve kilo kwark is ongeveer evenveel als 1 boterham pindakaas. Probeer maar eens, haha.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Dan zal ik me daar ook maar eens aan wagen. Dacht juist dat kwark helemaal niet zo vullend was.
Kwark vind ik ook op zich wel lekker, maar eet ik ook bijna nooit. Door m'n eigen antwoorden in dit topic merk ik wel dat ik eigenlijk best wel een boer ben wat eten betreft hahaha
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Dan zal ik me daar ook maar eens aan wagen. Dacht juist dat kwark helemaal niet zo vullend was.
Kwark vind ik ook op zich wel lekker, maar eet ik ook bijna nooit. Door m'n eigen antwoorden in dit topic merk ik wel dat ik eigenlijk best wel een boer ben wat eten betreft hahaha
Heb niet altijd zin om 's ochtends daarmee bezig te zijn en dan ben ik liever snel klaar. Bovendien kost veel - niet alle - vers fruit (appel word ik persoonlijk echt misselijk van) me te veel geld als het niet in seizoen is,quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:14 schreef friekin_ het volgende:
Of frambozen of stukjes appel of aardbei..
Zal er op lettenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.
Geen kwark met een smaakje dus haha.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kies wel een soort kwark uit met veel eiwitten en weinig koolhydraten. Zit nogal veel variatie in.
Is dat zo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef Teydelyk het volgende:
Geen kwark met een smaakje dus haha.
weer suiker. Ik doe er zelf wat fruit in om het eetbaar te maken. Daarnaast niet meteen uit de koelkast eten omdat de structuur dan redelijk taai is. Op kamertemperatuur is hij een stuk vloeibaarder.quote:
goeie tip!quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef Teydelyk het volgende:
weer suiker. Ik doe er zelf wat fruit in om het eetbaar te maken.
Beetje honger hoort bij afvallen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:22 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Maar wat werkt echt maar een kwartiertje of zo.
Nee hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Beetje honger hoort bij afvallen.
Laat uit wetenschappelijk onderzoek nou blijken dat met stip op nr 1 "honger" de belangrijkste oorzaak is voor het falen van een dieet. Niet zo'n goed idee dus.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Beetje honger hoort bij afvallen.
De oorzaak van het falen zijn slapjanussen die liever een maagverkleining laten zetten dan even door te bijten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat uit wetenschappelijk onderzoek nou blijken dat met stip op nr 1 "honger" de belangrijkste oorzaak is voor het falen van een dieet. Niet zo'n goed idee dus.
En heb je ook een manier om slapjanussen - als je ze per se zo wilt noemen - even van karakter te laten veranderen? Want anders lijkt honger voorkomen me een stuk makkelijker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
De oorzaak van het falen zijn slapjanussen die liever een maagverkleining laten zetten dan even door te bijten.
Waarom moet alles perse makkelijk en simpel zijn. Stel je gewoon niet zo aan en douw minder eten naar binnen.
Lees je eens inquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
De oorzaak van het falen zijn slapjanussen die liever een maagverkleining laten zetten dan even door te bijten.
Waarom moet alles perse makkelijk en simpel zijn. Stel je gewoon niet zo aan en douw minder eten naar binnen.
Ah.... gelijk de uitzondering.... het zondig momentje.... ah, ik pak dat koekje wel, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik gooi die suikerzooi wel in mijn pap, voor de rest eet ik toch gezond.... ah, ik eet dat BigMac menu wel, voor de rest eet ik toch gezond.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gooi je er toch wat van dit in?![]()
. Ok, het is misschien niet megagezond, maar zo erg is het ook weer niet als je voor de rest gezond eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |