Ik drink een wit wijntje, eet een zak chipito's leeg en ben aan het zappen, da's ook multitaskenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn hoofd doet altijd tig dingen tegelijk....
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
Ik zat dit topic te lezen... CUL / Is gezonder eten duurder?
Ik geef echt een vermogen uit aan eten eigenlijk
Ik koop ook wel veel fruit, avocado's zijn ook best duur, en blauw besjes en aardbeien en mango'squote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.
Een frikandel is beslist geen culinair hoogstandje, maar als snack heel goed te vreten. Moet je alleen niet elke dag doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
ik ben verslaafd aan die Kaas Chipitos tegenwoordig, zal ook wel niet gezond zijn![]()
Maar ik vreet geen frikandellen
Ik had druiven, aardbeien en bananen erbij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik koop ook wel veel fruit, avocado's zijn ook best duur, en blauw besjes en aardbeien en mango's
en al dat soort dingen, ik ben nou eenmaal gek op fruit
zit koeienkut inquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een frikandel is beslist geen culinair hoogstandje, maar als snack heel goed te vreten. Moet je alleen niet elke dag doen natuurlijk.
Gooi jij je chipitos in je wijn en neem je dan een slok en drink je wijn en je Chipito, of ga je die eerst toch nog kauwen...quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik drink een wit wijntje, eet een zak chipito's leeg en ben aan het zappen, da's ook multitasken
Nou ik drink mijn wijntje, ééntje mag af en toe wel en ik eet mijn chipto's natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi jij je chipitos in je wijn en neem je dan een slok en drink je wijn en je Chipito, of ga je die eerst toch nog kauwen...
Dat had ik vrijdag alleen al ... 80 zelfs .. Een hele kar vol.. Ik ga nooit met een kar boodschappen doen..quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.
Wat ik niet uit geef heb ik over, ik spaar graag, en eet er niet minder om, ik let wel erg op prijzen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag alleen al ... 80 zelfs .. Een hele kar vol.. Ik ga nooit met een kar boodschappen doen..
En dan toch vegetarisch of doe je dan ff stiekem?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
Mijn zus komt morgen en die neem eten mee, gaat ze zelf maken, want ik ben bepaald geen topkok![]()
en dan eten we hiero, ik zorg dan wel voor drinken, koffie, ijs en iets lekker ...
Of haar husband gaat koken, die kan écht fantastisch koken
Géén idee wat het wordtquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan toch vegetarisch of doe je dan ff stieke?
Das het belangrijkste tochquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee wat het wordtmaar zal ongetwijfeld lekker zijn
Ok das dan minder leuk, maar geeft wel een goed gevoel..quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
én gezellig, veel bij te praten![]()
daarna gaan we bij mijn zieke broer op bezoek....
Ja... en het belangrijkste is, het geeft hem ook een goed gevoel, beetje aandacht van zijn zussiesquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok das dan minder leuk, maar geeft wel een goed gevoel..
Huh? wat bedoel je?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens mv. Fann dit topic is ook niet OK TOCH.. gewoon een kopie van de vorige
Ah.........quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De toevoeging > All the time....
Mja...Alter Ego heeft er alleen iets aan toegevoegdquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
TT title zou je toch aanpassen of is deze OK
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
Ja Ok volgende is het maar weer hopen dus...
We kunnen ook elke keer een andere toevoeging doen....quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.........dat was een toevoeging van Aler Ego, vond ik best oké
kán,maar ik vind het wel best zoquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen ook elke keer een andere toevoeging doen....
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
gaat bij mij weer het ''Blanke Veertigplussers Alarm''....
Sneu van jequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Leuk bloesje!![]()
je komt nog eens iets tegen met zappen
Waarom nou weer?quote:
Nee dat moest je even duidelijk maken met jequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom nou weer?geen hond wist waar ik het over had, nu wel
![]()
je bent soms ook wél een beetje dom hoor...
trouwens ik vond het een leuk bloesje, maar was verbaasd jou daar te zien
Meid maak je niet drukquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat moest je even duidelijk maken met jeNu schiet je in de verdediging. Je weet dat ik hier lees.Maar leuk he?
Serieus, deze post was echt vriendelijk. Oh zet de link er even bijquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Leuk bloesje!![]()
Kijk, dát had ik dus niet gedaan...quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus, deze post was echt vriendelijk. Oh zet de link er even bij
Ja doeg he?quote:
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
Maar in de slaapkamer staan de gordijnen al bol
Geen drup hier.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.
Beetje afkoeling vannacht kan geen kwaad... ik hoop daar wel op, stikheet gisternachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.
Uhh dom wicht? Ben je wel helemaal bij je knar. Prima toch als men mijn pohi (met hoofdletter nog wel) willen checken, maar zo'n jaloerse kut opmerking zou ik niet vaak zien als die van jouquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Dom wicht, nu gaat iedereen je Pohi checken
Leuk bloesje is een jaloerse opmerking?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dom wicht? Ben je wel helemaal bij je knar. Prima toch als men mijn pohi (met hoofdletter nog wel) willen checken, maar zo'n jaloerse kut opmerking zou ik niet vaak zien als die van jou
Gaan we weer op die toer? Die heb je al vaker gedaan. Sneren en dan de onschuld uithangen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk bloesje is een jaloerse opmerking?
Okéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je bedoelt buiten? Of die 2 hier?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zijn heftige buien, gaat aardig tekeer, heb vrij uitzicht erop.
écht hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer? Die heb je al vaker gedaan. Sneren en dan de onschuld uithangen.
Please
Ga je die nu ook aanvallen?quote:Leuk blousje
Ga je het zelf doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #107
Fuckig hell zeg.
Ja niks mis mee wel met jouquote:
Beide.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoelt buiten? Of die 2 hier?
Sjesusquote:
Je heb versleten knieën.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
Fuckig hell zeg.
Ze zijn iig niet puntigquote:
Dat hoeft ook nietquote:
Nee hoorquote:
Nee hoorquote:
Ohh btw dat is niet zappen maar stalkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Leuk bloesje!![]()
Ik heb ook zin in ietsquote:
Ik eet vaak 's avonds laat of 'snachts tegen alle regels in is dat geloof ik...quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan slapen hoor
Het is écht héérlijk zacht weer en nog een beetje donker dus ik denk dat ik effequote:
het is hier vies zwetend benauwdquote:Op maandag 31 augustus 2015 07:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is écht héérlijk zacht weer en nog een beetje donker dus ik denk dat ik effe
naar buiten ga
mooi Souryquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |