Ah.........quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De toevoeging > All the time....
Mja...Alter Ego heeft er alleen iets aan toegevoegdquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
TT title zou je toch aanpassen of is deze OK
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
Ja Ok volgende is het maar weer hopen dus...
We kunnen ook elke keer een andere toevoeging doen....quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.........dat was een toevoeging van Aler Ego, vond ik best oké
kán,maar ik vind het wel best zoquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen ook elke keer een andere toevoeging doen....
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
gaat bij mij weer het ''Blanke Veertigplussers Alarm''....
Sneu van jequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Leuk bloesje!![]()
je komt nog eens iets tegen met zappen
Waarom nou weer?quote:
Nee dat moest je even duidelijk maken met jequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom nou weer?geen hond wist waar ik het over had, nu wel
![]()
je bent soms ook wél een beetje dom hoor...
trouwens ik vond het een leuk bloesje, maar was verbaasd jou daar te zien
Meid maak je niet drukquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat moest je even duidelijk maken met jeNu schiet je in de verdediging. Je weet dat ik hier lees.Maar leuk he?
Serieus, deze post was echt vriendelijk. Oh zet de link er even bijquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Leuk bloesje!![]()
je komt nog eens iets tegen met zappen
Kijk, dát had ik dus niet gedaan...quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus, deze post was echt vriendelijk. Oh zet de link er even bij
Ja doeg he?quote:
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
Maar in de slaapkamer staan de gordijnen al bol
Geen drup hier.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.
Beetje afkoeling vannacht kan geen kwaad... ik hoop daar wel op, stikheet gisternachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Windstil hier, het spektakel gaat er op paar km afstand langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |