Ik drink een wit wijntje, eet een zak chipito's leeg en ben aan het zappen, da's ook multitaskenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn hoofd doet altijd tig dingen tegelijk....
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
Ik zat dit topic te lezen... CUL / Is gezonder eten duurder?
Ik geef echt een vermogen uit aan eten eigenlijk
Ik koop ook wel veel fruit, avocado's zijn ook best duur, en blauw besjes en aardbeien en mango'squote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.
Een frikandel is beslist geen culinair hoogstandje, maar als snack heel goed te vreten. Moet je alleen niet elke dag doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
ik ben verslaafd aan die Kaas Chipitos tegenwoordig, zal ook wel niet gezond zijn![]()
Maar ik vreet geen frikandellen
Ik had druiven, aardbeien en bananen erbij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik koop ook wel veel fruit, avocado's zijn ook best duur, en blauw besjes en aardbeien en mango's
en al dat soort dingen, ik ben nou eenmaal gek op fruit
zit koeienkut inquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een frikandel is beslist geen culinair hoogstandje, maar als snack heel goed te vreten. Moet je alleen niet elke dag doen natuurlijk.
Gooi jij je chipitos in je wijn en neem je dan een slok en drink je wijn en je Chipito, of ga je die eerst toch nog kauwen...quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik drink een wit wijntje, eet een zak chipito's leeg en ben aan het zappen, da's ook multitasken
Nou ik drink mijn wijntje, ééntje mag af en toe wel en ik eet mijn chipto's natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi jij je chipitos in je wijn en neem je dan een slok en drink je wijn en je Chipito, of ga je die eerst toch nog kauwen...
Dat had ik vrijdag alleen al ... 80 zelfs .. Een hele kar vol.. Ik ga nooit met een kar boodschappen doen..quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken ¤ 70,- aan boodschappen uitgegeven, ik dacht, ik reken dat eens voor de gein uit....maar goed, deze keer was ik blijkbaar wel erg zuinig.
Wat ik niet uit geef heb ik over, ik spaar graag, en eet er niet minder om, ik let wel erg op prijzen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag alleen al ... 80 zelfs .. Een hele kar vol.. Ik ga nooit met een kar boodschappen doen..
En dan toch vegetarisch of doe je dan ff stiekem?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
Mijn zus komt morgen en die neem eten mee, gaat ze zelf maken, want ik ben bepaald geen topkok![]()
en dan eten we hiero, ik zorg dan wel voor drinken, koffie, ijs en iets lekker ...
Of haar husband gaat koken, die kan écht fantastisch koken
Géén idee wat het wordtquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan toch vegetarisch of doe je dan ff stieke?
Das het belangrijkste tochquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee wat het wordtmaar zal ongetwijfeld lekker zijn
Ok das dan minder leuk, maar geeft wel een goed gevoel..quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
én gezellig, veel bij te praten![]()
daarna gaan we bij mijn zieke broer op bezoek....
Ja... en het belangrijkste is, het geeft hem ook een goed gevoel, beetje aandacht van zijn zussiesquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok das dan minder leuk, maar geeft wel een goed gevoel..
Huh? wat bedoel je?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Trouwens mv. Fann dit topic is ook niet OK TOCH.. gewoon een kopie van de vorige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |