Uhh dom wicht? Ben je wel helemaal bij je knar. Prima toch als men mijn pohi (met hoofdletter nog wel) willen checken, maar zo'n jaloerse kut opmerking zou ik niet vaak zien als die van jouquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Dom wicht, nu gaat iedereen je Pohi checken
Leuk bloesje is een jaloerse opmerking?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dom wicht? Ben je wel helemaal bij je knar. Prima toch als men mijn pohi (met hoofdletter nog wel) willen checken, maar zo'n jaloerse kut opmerking zou ik niet vaak zien als die van jou
Gaan we weer op die toer? Die heb je al vaker gedaan. Sneren en dan de onschuld uithangen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk bloesje is een jaloerse opmerking?
Okéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je bedoelt buiten? Of die 2 hier?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zijn heftige buien, gaat aardig tekeer, heb vrij uitzicht erop.
écht hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we weer op die toer? Die heb je al vaker gedaan. Sneren en dan de onschuld uithangen.
Please
Ga je die nu ook aanvallen?quote:Leuk blousje
Ga je het zelf doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #107
Fuckig hell zeg.
Ja niks mis mee wel met jouquote:
Beide.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoelt buiten? Of die 2 hier?
Sjesusquote:
Je heb versleten knieën.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #107
Fuckig hell zeg.
Ze zijn iig niet puntigquote:
Dat hoeft ook nietquote:
Nee hoorquote:
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |