SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Jij doet het erom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Smakelijk..quote:
plantaardigquote:
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk..
Ik zit te denken of ik iets klaar zou maken voor mn gasten.. Geen idee of ze al gegeten hebben
dat heet naaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
natuurlijk is bloot en bloot is zonder hemd
Binnen een half uur..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?![]()
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen een half uur..
Meldt me dochter uurtje terug,... Oh Chufi. Ik moet je wel vertellen dat de ouder en de broer van mn vriend doof zijn....
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Ik dacht plantjes water geven ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is raaaaaaaaaaaaaaar![]()
die zat zeker nog onder het knoppie, ik wilde dit plaatje posten
voor Hut![]()
[ afbeelding ]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzoquote:
Je kunt draaien wat je wilt TH , mijn gasten horen het toch nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzo
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen zequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te weten
Ik ga het meemaken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen ze
goed liplezen, de schoonouders van mijn zus waren zelfs doof/stom.. kon ze toch wel
mee ''praten''al kende ze na een aantal jaren ook wel veel gebaren natuurlijk
Dat is eigenlijk ONnatuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik dacht plantjes water geven ofzo
Tegen de pratende zoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Mijn vader zijn tante was doof en was met een dove man getrouwd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Read my lipsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader zijn tante was doof en was met een dove man getrouwd.
met briefjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
Maar je kan dus niet effe vanuit de keuken roepen, wil u suiker in uw koffie!!!!???
Appen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
Maar je kan dus niet effe vanuit de keuken roepen, wil u suiker in uw koffie!!!!???
Je hebt vast ook zwijgzame vrouwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een vrouw, wat denk je zelf.
iddquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
Moeder gebaarde dat ze ging slapen, maar ze zit nog gewoon op de bank..
Gewoon iets harder zettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Begint er een Spaanse film met ondertitels voor slechthorenden
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.quote:
Schreeuwen helpt niet als iemand doof isquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.
Blijkt wel iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Schreeuwen helpt niet als iemand doof is![]()
ik blijf nog wel effe wakker ben ik bang, ik heb koffie gedronken
ik zit een beetje te zappen overal,niet alleen op Fok ...quote:
Hier is geen Jumbo in de buurt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit een beetje te zappen overal,niet alleen op Fok ...
ik zat dit te lezen http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ook-thuisbezorgen/#
is wel handig
dan blijft er weinig overquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook alleen bonus meenemen daar.
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Welterusten/quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.
Die thuis bezorgen? Ja Kruidvat enzo... maar ik bedoel de ''gewone'boodschappen''quote:
Steeds meer hoor die thuisbezorgen, ik check elke week de folders en doe dan een rondje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die thuis bezorgen? Ja Kruidvat enzo... maar ik bedoel de ''gewone'boodschappen''
da zijn er niet zoveel toch?
Ja,kan ik dus niet doen Piet... welke winkels bezorgen dan nog meer thuis?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds meer hoor die thuisbezorgen, ik check elke week de folders en doe dan een rondje.
Heb geen idee maar als er 1 begint doen ze al snel allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,kan ik dus niet doen Piet... welke winkels bezorgen dan nog meer thuis?
Is dat ook in het Spaansquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:53 schreef [url=httpbk://forum.fok.nl/user/profile/239202]FANN[/url] het volgende:
[..]
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Welterusten/
Neh...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee maar als er 1 begint doen ze al snel allemaal.
Is het geen idee om buurjongetje op pad te sturen om de aanbiedingen te halen tegen wat vergoeding?
Ik vermoed van wel. Maar tegenwoordig doen ze all3s mobiel...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is gebarentaal toch internationaal? Of niet?
http://www.gebareninzicht.nl/onderzoeksresultaat/43quote:“Gebarentaal, wat leuk, is dat nou een internationale taal?” Het is de meest gestelde vraag door horende mensen die niet bekend zijn met gebarentaal. Het antwoord is nee: gebarentaal is niet universeel. Er zijn zeker 137 verschillende gebarentalen wereldwijd. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer gebarentalen die wetenschappers nog niet kennen.
Issie nog heel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:17 schreef chufi het volgende:
Op tijd naar bed, want een lang dag. En op tijd weer op, want de huurauto moet op tijd terug..
Mazzel dat je je parkeerplaats niet verkocht heb... of verhuurd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel toen ze hem gisteren in de garage parkeerden.
En dat ie leeg was. Er hebben wel eens wat buren gevraagd om er mogen te parkeren. Geen probleem. Maar nog nooit iets op m'n plek zien staanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Mazzel dat je je parkeerplaats niet verkocht heb... of verhuurd.
Moet jij de auto nu terugbrengen of doen ze dat zelf?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat ie leeg was. Er hebben wel eens wat buren gevraagd om er mogen te parkeren. Geen probleem. Maar nog nooit iets op m'n plek zien staan
Ik kon gewoon in de straat parkeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat ie leeg was. Er hebben wel eens wat buren gevraagd om er mogen te parkeren. Geen probleem. Maar nog nooit iets op m'n plek zien staan
Ik ga mee als daggidsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet jij de auto nu terugbrengen of doen ze dat zelf?
Met de tramquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan weer thuis?
Niet op zijn paard in elk gevalquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan weer thuis?
Het aantal wachtenden voor u is nog...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:54 schreef chufi het volgende:
Wel grappig zo'n non verbale familie op bezoek.. Nu wachten om te kunnen douchen
Nou, een stelletje zeikberen heeft het voor elkaar.quote:Bij de officiele intocht in Amsterdam zullen dit jaar helemaal geen Zwarte Pieten meer voorkomen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, een stelletje zeikberen heeft het voor elkaar.
Nu had ik al vrij weinig met Sinterklaas, ja, ik deed een beetje eraan mee toen mijn kinderen klein waren, die vonden dat spannend.
Maar wat mij betreft is nu het hele feestje de nek om gedraaid, ik weiger namelijk een Sinterklaas minus Zwarte Pieten te erkennen. Voor mij bestaat dat 'feestje' dus vanaf nu helemaal niet meer.
Het wordt gewoon tijd dat we alle feestjes maar gaan verbieden, gewoon onder het mom van, 'wij geen feestje, dan ook zij geen feestje'.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu had ik al vrij weinig met Sinterklaas, ja, ik deed een beetje eraan mee toen mijn kinderen klein waren, die vonden dat spannend.
Maar wat mij betreft is nu het hele feestje de nek om gedraaid, ik weiger namelijk een Sinterklaas minus Zwarte Pieten te erkennen. Voor mij bestaat dat 'feestje' dus vanaf nu helemaal niet meer.
Het wordt gewoon tijd dat we alle feestjes maar gaan verbieden, gewoon onder het mom van, 'wij geen feestje, dan ook zij geen feestje'.
quote:zaterdag 29 augustus 2015, 14:24 — 68 reacties
'Gewoon zwarte pieten in Amsterdam'
© ANP
Bij de intocht van Sinterklaas in Amsterdam zijn op 15 november 'gewone' zwarte pieten en schoorsteenpieten met zwarte vegen aanwezig. Dat heeft Pam Evenhuis, de woordvoerder van de Amsterdamse Sinterklaas, zaterdag gezegd.
Er was verwarring ontstaan over de aanwezigheid van zwarte pieten na het Pietencongres in Culemborg. Een lid van het Sint en Pietengilde zei tegen het AD dat er in Amsterdam geen zwarte pieten zouden meelopen. „Sinterklaas is geschrokken van dit bericht. Maar hij heeft mij verzekerd dat Zwarte Piet in Amsterdam gewoon meedoet. De ene helft van de pieten komt als schoorsteenpiet met zwarte vegen en de andere helft komt gewoon als zwarte piet, maar dan zonder andere uitingen als grote oorbellen en rode lippen”, aldus Evenhuis.
Bij de intocht vorig jaar waren er ook al schoorsteenpieten in Amsterdam.
volgens mij komt het je wel goed uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik was ook altijd dol op de pietjes maja het mag niet meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben zelf altijd al pieten fan geweest en baal echt van al dat gedoe.
ja je mag straks ook geen kastanje poppetjes meer makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
Het is pas Augustus... begint het gezeik nu al?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je mag straks ook geen kastanje poppetjes meer maken
Leg jij me dan een eens even haarfijn uit in welk opzicht dit mij goed uit zou kunnen komenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij komt het je wel goed uit
omdat ze zwart zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Deden wij vroeg ook altijd
Ik ga me dit jaar buiten alle Zwarte Piet discussies houdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leg jij me dan een eens even haarfijn uit in welk opzicht dit mij goed uit zou kunnen komen![]()
Je weet blijkbaar meer over mij dan ikzelf.![]()
Ik vind het gewoon sneu voor alle kleine kinderen, of mag dat tegenwoordig ook al niet
Weet wat ook verboden zou moeten worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? nee toch?
maar het zou zomaar kunnen
of zwarte kledingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet wat ook verboden zou moeten worden?
Zwart geld.
Ik doe met je mee, ik ben deze onzin nu al zat door alle domme opmerkingen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me dit jaar buiten alle Zwarte Piet discussies houden
Goffer, dat alsjeblieft niet zeg......dat trek ik echt niet.quote:
Trek je toch een leuk rood bloesje aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer, dat alsjeblieft niet zeg......dat trek ik echt niet.
Dat staat me toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Trek je toch een leuk rood bloesje aan
Dat weet ik toch niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat staat me toch helemaal niet.
Echt, dat zou er niet uit zien. Ik zie er nu al niet uit, maar in rood zou helemaal een aanfluiting zijn.quote:
je kan toch een glimlach op je gezicht schminken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echt, dat zou er niet uit zien. Ik zie er nu al niet uit, maar in rood zou helemaal een aanfluiting zijn.
Vrolijke kleding en dan die chagrijnige kop van mij erbij. Neuh, laten we dat maar liever niet doen.....
Dat is best een tof idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan toch een glimlach op je gezicht schminken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
Hoffeywat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ooh dat is wel heel sneu danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.nauticlink.com(...)ch-zeilwater-in-rio/
is ook zwaar k*tquote:
Zeker voor de nieuwe generatie... wij konden nog zo de zee of het meer induiken, maarquote:
wij gingen vaak op zaterdagavond laat naar scheveningen, kleren op het strans en rennen maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker voor de nieuwe generatie... wij konden nog zo de zee of het meer induiken, maar
veel zwemwater is al verpest, best lullig voor ze...
Ja, wij gingen altijd naar Wijk aan Zee, héérlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
wij gingen vaak op zaterdagavond laat naar scheveningen, kleren op het strans en rennen maar
Ja, is wel lekker voor dat kind... maar kán nog nét denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:53 schreef just me het volgende:
maar ik wil nog wel met mijn kleindochtertje pootje baden
ik zet haar wel in 'n badje met wat eendjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is wel lekker voor dat kind... maar kán nog nét denk ik
kan ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zet haar wel in 'n badje met wat eendjes
ik in een teil op het aanrecht... gelukkig als middelstequote:
Zo luxe was het bij ons nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb daar vroeger nog gezwommen, maar gelukkig was dat open zee kant aan de Copa Copacabana....
jullie hadden zeker ook nog een Lavet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
ik in een teil op het aanrecht... gelukkig als middelste
sail away naar dromenland THquote:
nee echt n grote zinken teilquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie hadden zeker ook nog een Lavet?
De kleintjes gingen daar in, mijn Pa had wel een douche gemaakt, die zat orgineel niet in het huis
zo eentje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zat ik met mijn broertje in
[ Bericht 9% gewijzigd door FANN op 29-08-2015 21:12:16 ]
Volgens mij had die een iets andere vorm maar wel zoietsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
zo eentje?
[ afbeelding ]
zat ik met mijn broertje in
Was een beetje krap dat welquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij had die een iets andere vorm maar wel zoiets
kon je ook niet zo snel verzuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die baby ben ik![]()
gaaf die oude foto's, ik moet ook weer eens op zoekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een beetje krap dat wel![]()
soms zaten we er met meer in![]()
[ afbeelding ]
die baby ben ik
ik heb een heel archiefje, was wel een bloedwerk om te scannenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
gaaf die oude foto's, ik moet ook weer eens op zoek
maar wel heel waardevol...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een heel archiefje, was wel een bloedwerk om te scannen
Jij bent onhandig geboren Chufquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Ik viel gewoon met mn kin op de dikke witte badrand.. Eeuwig getekend ga ik door het leven
mijn oudste broer heeft toen alles verdeeld, de eikolquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
was eigenlijk voor het fotoboek van mijn moeder....
Ze zijn stil. Ik heb Spaans voetbal opgezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent onhandig geboren Chuf![]()
Hoe gaat het met die dove kwartels?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn stil. Ik heb Spaans voetbal opgezet.
Maar best wel vermakelijk. Er bestaat wel een internationale gebarentaal. Ze werden aangesproken door een andere dove. Die vroeg of ze hulp nodig hadden. Nee ze hadden Chufi
mijn moeder wilde dat ik de oudste twee fotoboeken meenam, omdat ze dacht dat het andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
mijn oudste broer heeft toen alles verdeeld, de eikol
ah... ook een manier om ze stil te krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn stil. Ik heb Spaans voetbal opgezet.
Maar best wel vermakelijk. Er bestaat wel een internationale gebarentaal. Ze werden aangesproken door een andere dove. Die vroeg of ze hulp nodig hadden. Nee ze hadden Chufi
en hoe doe jij het?beetje improviseren? kan toch best?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
Met Spanjaarde gebaren ze Spaans en met anderen internationaal
Goed articuleren en 1 praat redelijk verstaanbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe doe jij het?beetje improviseren? kan toch best?
Ah... da's lullig... die juwelen zijn niet zoveel, maar die liggen nog bij een zus, komt wel een keerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:23 schreef just me het volgende:
Oh wat mooi Fann![]()
nadat mijn moeder was overleden heeft mijn oudste broer alles meegenomen en uitgezocht... de juwelen die er waren heeft hij laten taxeren zonder dat wij het wisten en we konden toen uitzoeken... iedereen dezelfde waarde, ongeacht wat voor emotionele waarde IK er mee had. Gelukkig had mijn moeder een paar dingen beschreven voor Merel !
Ik heb daarna heel lang geen contact meer met mijn breor gehad en goed is het nooit meer geworden.
Dan gaat het vast wel lukkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed articuleren en 1 praat redelijk verstaanbaar
ging me niet om die juwelen want die draag ik niet eens maar om het idee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... da's lullig... die juwelen zijn niet zoveel, maar die liggen nog bij een zus, komt wel een keer
denk ik, maar zit ik niet écht op te wachten eigenlijk, eerst moeten we de as van mijn Pa nog uitstrooien, is allemaal een beetje uitgesteld, want broer is ziek, maar die gaat ook zwemmen in het zelfde meer als mijn moeder
Is het familie? of ex-schoonfamilie of zomaar kennissen ofzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
Maar soms zie je ze alle 4 gebaren en heb ik geen idee waar het óver gaat. Maar het is best wel lachen en het zijn hele hartelijke lieve mensen
Ja, ja ik snap je jequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
ging me niet om die juwelen want die draag ik niet eens maar om het idee...
vervuiling FANN
dan vervuil jij het meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik snap je je![]()
vervuiling van dat meer maakt niet meer uit, ze zijn al dood
De pratende zoon is een goede kennis van mn dochter.. Dat is het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het familie? of ex-schoonfamilie of zomaar kennissen ofzo?
Ah... en die dove mensen zijn zijn ouders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
De pratende zoon is een goede kennis van mn dochter.. Dat is het.
en zn broerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... en die dove mensen zijn zijn ouders?
Fore!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:37 schreef just me het volgende:
Wij hebben bij het golfen ook een dove mevrouw rondlopen, best lastig!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fore!!!
FORE!!!
FORE KUT!!!!
Ben je doof of zo...
Ja best wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:37 schreef just me het volgende:
Wij hebben bij het golfen ook een dove mevrouw rondlopen, best lastig!
en omdat ze doof is maar wel wat kan praten komt het er ook allemaal "hard" uit, alsof ze altijd boos is, ze moest laatst out of bounds zeggenquote:
Dat heeft mijn zus die in Spanje woont ook, die praat KEIhardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
en omdat ze doof is maar wel wat kan praten komt het er ook allemaal "hard" uit, alsof ze altijd boos is, ze moest laatst out of bounds zeggen
ik hoor nooit een piep, maar misschien ben ik ook wel een beetje doofquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:20 schreef just me het volgende:
Zij heeft ook een gehoorapparaat met vaak een hele hinderlijke piep
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoor nooit een piep, maar misschien ben ik ook wel een beetje doofof ze heeft hem soms
niet aan staan, dat kan ook, want soms hoort ze gewoon niks
De laatste keer dat ik wat hoorde piepen waren het een stel muizen, die onder mijn raam (woonkamer/balkon) onder het kozijn waren gaan wonen.quote:
en die zijn nu wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik wat hoorde piepen waren het een stel muizen, die onder mijn raam (woonkamer/balkon) onder het kozijn waren gaan wonen.
Ik wilde eerst zelf kijken hoe ik ze zou kunnen kwijtraken, die beesten kwamen overigens via de buurman die ook duiven op zijn balkon voert.quote:
Ze zaten niet in huis, ze zaten aan de onderkant tussen het kozijn, aan de balkonzijde zat en zit nog steeds een klein gaatje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:41 schreef just me het volgende:
een aantal nog wel
Ik heb hier in huis af en toe een veldmuisje lopen, en ik geloof dat er nu ergens een dooie ligt
ik zie ze ook liever buiten dan binnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zaten niet in huis, ze zaten aan de onderkant tussen het kozijn, aan de balkonzijde zat en zit nog steeds een klein gaatje.
Binnen is geen probleem, ik heb nu Pixie en Iggy en toen, het was in 2013, had ik Nada.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie ze ook liever buiten dan binnen
Pas daar maar mee op, met kinderen is dat gif gevaarlijk, ik moest toen met Nada (de poes) ook oppassen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:50 schreef just me het volgende:
Ik heb muizengif... maar laatst had die kleine kabouter het bijna te pakken dus heb ik alles maar snel weggedaan en schoongemaakt
ik heb nu niets meer in huis!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas daar maar mee op, met kinderen is dat gif gevaarlijk, ik moest toen met Nada (de poes) ook oppassen.
quote:
stemmingen heet datquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:07 schreef sacha het volgende:
ik word een beetje raar van de volle maan
dat mag je niet zeggen hè.. dat heet ongi in oudersquote:
mêhquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen hè.. dat heet ongi in ouders
quote:
nah oké dan, ongesteld worden doe ik al jaren niet meer maar het bijbehorende gevoel is met volle maan niet te onderdrukkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:33 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ben blij dat ik van die ongeinigheid af ben
Ik heb een tijdje gemediteerd in een groepje en daar voelde ook iedereen van alles en zag alles maar ik helemaal nooit iets , volle maan merk ik ook niets vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nah oké dan, ongesteld worden doe ik al jaren niet meer maar het bijbehorende gevoel is met volle maan niet te onderdrukken
wees blij!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gemediteerd in een groepje en daar voelde ook iedereen van alles en zag alles maar ik helemaal nooit iets , volle maan merk ik ook niets van
Ik voelde me wel een buitenbeentje... ze zagen engelen, zagen lichtcirkels, en ik nietsquote:
quote:
Das achteraf praten... Ik had Scalopina milanese...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]en waarom heb je dat dan niet gedaan ?
klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das achteraf praten... Ik had Scalopina milanese...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voelde me wel een buitenbeentje... ze zagen engelen, zagen lichtcirkels, en ik niets
![]()
![]()
Hoi Justme!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]en waarom heb je dat dan niet gedaan ?
Eeej Alterquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Justme!
Ik spring er even tussen om jou gedag te zeggen.
Vorige keer was mislukt poging.
Hai de rest.
Nee de roodharige Poolse serveerster was wel de moeite waard, maar daar hield het ook mee op.. De SPanjaarden waren tevreden met de pizzaquote:
ja en dan werd er een rondje gedaan om ervaringen te delen en ze sloeg mij op een gegeven moment altijd over... oh ja.. jou hoef ik niets te vragenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Justme!
Ik spring er even tussen om jou gedag te zeggen.
Vorige keer was mislukt poging.
Hai de rest.
Vrouwen met rode haren....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de roodharige Poolse serveerster was wel de moeite waard, maar daar hield het ook mee op.. De SPanjaarden waren tevreden met de pizza
Alles goed?quote:
hihi ik heb zoiets teruggelezen, was een uh uh.. bonte avondquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alles goed?
Shit happens all the time.
Volgens mij was het deel 1 waar ik je misliep.
Ik ken één vrouw met rode haren die mij grijze haren bezorgd heeftquote:
Ohw heb je een kans om te winnen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
hihi ik heb zoiets teruggelezen, was een uh uh.. bonte avond![]()
gaat lekker, morgen weer golfwedstrijd!
Je treft ze wel he!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken één vrouw met rode haren die mij grijze haren bezorgd heeft
Altijd weer die vooroordelen over de bejaardenclub hiero.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw heb je een kans om te winnen?
Spannend!
Ik dacht dat jullie oude kaasjes wat trager waren, dit gaat nog best snel.
Nee geen kans, ik sta nu 3e maar nr 1 en 2 zijn veels te goed dus moet ik mijn geheime wapen gaan inzettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Spannend!
Welnee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd weer die vooroordelen over de bejaardenclub hiero.
Hoi hoi, jij ook weer verdwaald? Leuk dat je even langs wipt om gedag te zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee!
Jullie zijn nog lang niet bejaard.
Hoi MoBlow.
In welke leeftijdscategorie kunnen we je inschalen ALter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Spannend!
Ik dacht dat jullie oude kaasjes wat trager waren, dit gaat nog best snel.
Oeh niet verklappen dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee geen kans, ik sta nu 3e maar nr 1 en 2 zijn veels te goed dus moet ik mijn geheime wapen gaan inzetten
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
In welke leeftijdscategorie kunnen we je inschalen ALter?
Ik heb van mijn schoonzoon een (golf)polo gekregen die ongeveer licht geeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oeh niet verklappen dan.
Misschien hebben de andere 2 een slechte dag en jij een goede.
41?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt.
Geestelijk ben ik minstens 20 jaar jonger.
Ik zag JustMe weer in de AT, nu kon ze niet van me wegvluchten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi hoi, jij ook weer verdwaald? Leuk dat je even langs wipt om gedag te zeggen.
Geestelijk zijn we hier allemaal gelijk een stel pubers. Denk iets met regressie of zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt.
Geestelijk ben ik minstens 20 jaar jonger.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb van mijn schoonzoon een (golf)polo gekregen die ongeveer licht geeftzeker weten dat zij daar niet tegen kan
Er doen toch maar 5 dames mee dus om dan clubkampioen te worden stelt toch niets voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Dat is een ijzersterk wapen dan.
Het zal de aftakeling van de leeftijd wel zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geestelijk zijn we hier allemaal gelijk een stel pubers. Denk iets met regressie of zo.
Ohw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
Er doen toch maar 5 dames mee dus om dan clubkampioen te worden stelt toch niets voor
Voordeel is geen beker, geen zoen van de voorzitterquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Krijg je ook geen mooie beker?
Jm is gek op bekers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Krijg je ook geen mooie beker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Issie zo onsmakelijk?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is geen beker, geen zoen van de voorzitter
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jm is gek op bekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
tis een kloothommelvioolquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jm is gek op bekers.Ik ken Just Me al lang genoeg MoBlow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:04 schreef just me het volgende:
[..]Cheers, ik zit nog op nul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb goed mijn best gedaan in 3 weken tijd één halve ltr gedronken.
Ik bouw me dadelijk wel even een heerlijke jonko, het is wel weekend."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah op die manierquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken Just Me al lang genoeg MoBlow.
n mannetje die zichzelf graag hoort praten, loopt op te scheppen over zijn vriendin (hij is getrouwd), niet met de wedstrijd meedoet maar wel de prijsuitreiking komt doenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]!
!
Wat moet ik me dar bij voorstellen?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cheers, ik zit nog op nul.
Ik bouw me dadelijk wel even een heerlijke jonko, het is wel weekend.
jaartje of 14, 15 denk ik onderhandquote:
Het is al even weekend MoBlow.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cheers, ik zit nog op nul.
Ik bouw me dadelijk wel even een heerlijke jonko, het is wel weekend.
ja ik zag hetquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
jaartje of 14, 15 denk ik onderhand
Ik weet, daarom heb ik het verdiend nu.quote:
Ohw zo'n figuur.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
n mannetje die zichzelf graag hoort praten, loopt op te scheppen over zijn vriendin (hij is getrouwd), niet met de wedstrijd meedoet maar wel de prijsuitreiking komt doen
[..]
15 jaar al.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
jaartje of 14, 15 denk ik onderhand
Zo is het!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, daarom heb ik het verdiend nu.
Doordrenkt met ranzig vetquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die schotel is eigenlijk helemaal niet te vreten, ben er mee gekapt, ik raad mensen deze maaltijd dan ook niet aan.
Wat was er mis met die frites van jou chufi?
pfff lang hèquote:
Is eigenlijk erg dat sommige mensen, die nota bene in de horeca zitten, nog geen eenvoudig iets als een portie frites kunnen bereiden.quote:
Ik tel al vele jaren niet meer en ik vier ook niks meer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat drukt ons weer met onze neus op het feit dat we geen jonge kaasjes meer zijn.
Dat is een goeie!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik tel al vele jaren niet meer en ik vier ook niks meer.
Te erg voor woordenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is eigenlijk erg dat sommige mensen, die nota bene in de horeca zitten, nog geen eenvoudig iets als een portie frites kunnen bereiden.
dat gevoel zal ik morgenochtend ook weer hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat drukt ons weer met onze neus op het feit dat we geen jonge kaasjes meer zijn.
Gewoon die ballen die gaten in rammen......quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
dat gevoel zal ik morgenochtend ook weer hebben
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
dat gevoel zal ik morgenochtend ook weer hebben
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij je daar nog aardig doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |