SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Jij doet het erom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Smakelijk..quote:
plantaardigquote:
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk..
Ik zit te denken of ik iets klaar zou maken voor mn gasten.. Geen idee of ze al gegeten hebben
dat heet naaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
natuurlijk is bloot en bloot is zonder hemd
Binnen een half uur..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?![]()
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen een half uur..
Meldt me dochter uurtje terug,... Oh Chufi. Ik moet je wel vertellen dat de ouder en de broer van mn vriend doof zijn....
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Ik dacht plantjes water geven ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is raaaaaaaaaaaaaaar![]()
die zat zeker nog onder het knoppie, ik wilde dit plaatje posten
voor Hut![]()
[ afbeelding ]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzoquote:
Je kunt draaien wat je wilt TH , mijn gasten horen het toch nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzo
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen zequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te weten
Ik ga het meemaken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen ze
goed liplezen, de schoonouders van mijn zus waren zelfs doof/stom.. kon ze toch wel
mee ''praten''al kende ze na een aantal jaren ook wel veel gebaren natuurlijk
Dat is eigenlijk ONnatuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik dacht plantjes water geven ofzo
Tegen de pratende zoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Mijn vader zijn tante was doof en was met een dove man getrouwd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Read my lipsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |