SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Jij doet het erom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
Wéér de lapo![]()
ga ik commentaar op krijgen
Smakelijk..quote:
plantaardigquote:
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk..
Ik zit te denken of ik iets klaar zou maken voor mn gasten.. Geen idee of ze al gegeten hebben
dat heet naaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
natuurlijk is bloot en bloot is zonder hemd
Binnen een half uur..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe laat komen ze Chuf? en wanneer rotten ze weer op?![]()
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen een half uur..
Meldt me dochter uurtje terug,... Oh Chufi. Ik moet je wel vertellen dat de ouder en de broer van mn vriend doof zijn....
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Ik dacht plantjes water geven ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is raaaaaaaaaaaaaaar![]()
die zat zeker nog onder het knoppie, ik wilde dit plaatje posten
voor Hut![]()
[ afbeelding ]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzoquote:
Je kunt draaien wat je wilt TH , mijn gasten horen het toch nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zit helemaal op de hip-hop tour hierzo
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen zequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar wel een essentieel iets als je iemand ontvangt om te weten
Ik ga het meemaken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... beetje improviseren dan lukt het wel en meestal kunnen ze
goed liplezen, de schoonouders van mijn zus waren zelfs doof/stom.. kon ze toch wel
mee ''praten''al kende ze na een aantal jaren ook wel veel gebaren natuurlijk
Dat is eigenlijk ONnatuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik dacht plantjes water geven ofzo
Tegen de pratende zoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Mijn vader zijn tante was doof en was met een dove man getrouwd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... nah mooi toch? Hoef je in elk geval niet zachtjes te doen
Read my lipsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hoe ga je welterusten zeggen? da's al even denken..
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader zijn tante was doof en was met een dove man getrouwd.
met briefjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
Maar je kan dus niet effe vanuit de keuken roepen, wil u suiker in uw koffie!!!!???
Appen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
Maar je kan dus niet effe vanuit de keuken roepen, wil u suiker in uw koffie!!!!???
Je hebt vast ook zwijgzame vrouwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een vrouw, wat denk je zelf.
iddquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
Moeder gebaarde dat ze ging slapen, maar ze zit nog gewoon op de bank..
Gewoon iets harder zettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Begint er een Spaanse film met ondertitels voor slechthorenden
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.quote:
Schreeuwen helpt niet als iemand doof isquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.
Blijkt wel iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Schreeuwen helpt niet als iemand doof is![]()
ik blijf nog wel effe wakker ben ik bang, ik heb koffie gedronken
ik zit een beetje te zappen overal,niet alleen op Fok ...quote:
Hier is geen Jumbo in de buurt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit een beetje te zappen overal,niet alleen op Fok ...
ik zat dit te lezen http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ook-thuisbezorgen/#
is wel handig
dan blijft er weinig overquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook alleen bonus meenemen daar.
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Welterusten/quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
3 vd 4 naar bed.. Ik kruip er ook zo in. De 4e slaapt in de woonkamer.Ik schreeuwde nog of ie ook ging slapen, maar geen antwoord.
Die thuis bezorgen? Ja Kruidvat enzo... maar ik bedoel de ''gewone'boodschappen''quote:
Steeds meer hoor die thuisbezorgen, ik check elke week de folders en doe dan een rondje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Die thuis bezorgen? Ja Kruidvat enzo... maar ik bedoel de ''gewone'boodschappen''
da zijn er niet zoveel toch?
Ja,kan ik dus niet doen Piet... welke winkels bezorgen dan nog meer thuis?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds meer hoor die thuisbezorgen, ik check elke week de folders en doe dan een rondje.
Heb geen idee maar als er 1 begint doen ze al snel allemaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,kan ik dus niet doen Piet... welke winkels bezorgen dan nog meer thuis?
Is dat ook in het Spaansquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:53 schreef [url=httpbk://forum.fok.nl/user/profile/239202]FANN[/url] het volgende:
[..]
https://www.lerengebaren.nl/gebaarfilm/Welterusten/
Neh...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee maar als er 1 begint doen ze al snel allemaal.
Is het geen idee om buurjongetje op pad te sturen om de aanbiedingen te halen tegen wat vergoeding?
Ik vermoed van wel. Maar tegenwoordig doen ze all3s mobiel...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is gebarentaal toch internationaal? Of niet?
http://www.gebareninzicht.nl/onderzoeksresultaat/43quote:“Gebarentaal, wat leuk, is dat nou een internationale taal?” Het is de meest gestelde vraag door horende mensen die niet bekend zijn met gebarentaal. Het antwoord is nee: gebarentaal is niet universeel. Er zijn zeker 137 verschillende gebarentalen wereldwijd. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer gebarentalen die wetenschappers nog niet kennen.
Issie nog heel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:17 schreef chufi het volgende:
Op tijd naar bed, want een lang dag. En op tijd weer op, want de huurauto moet op tijd terug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |