SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door FANN op 27-08-2015 00:12:21 ]
Misschien dat we de OP op het plaatje ook maar in een spoiler onder het plaatje moeten posten, want het lijkt er niet meer op dat we nog rondreizen ....quote:
zo goed?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat we de OP op het plaatje ook maar in een spoiler onder het plaatje moeten posten, want het lijkt er niet meer op dat we nog rondreizen ....
zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spoiler onder het plaatje lijkt me beter...
Wat heb je dan aan die tekst anders gedaan johquote:
Niks....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan die tekst anders gedaan joh
Er mist anders wel watquote:
Dat de zin aan elkaar zitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... ik heb niks weggehaald, wat mis je dan?
Ik heb nog Spaanse schapenkaasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wil ik weer kaasstraks even een stukkie pakken met mosterd
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar er mist dus geen woord, gewoon andere indeling zeg maar...
Dan bedenken we toch weer wat andersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelen
Dat niemand meer iets nieuws bedacht heeft de afgelopen topics.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan bedenken we toch weer wat anders
Lekker positief ben je weerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelen
Je heerlijk is datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker positief ben je weer![]()
jij kan best lekker lopen zeiken volgens mij, doe je dat tegen Saskwast ook?
Is ook een soort van hobbyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds die zeiken.... Worden die daar nou nooit eens zat van?
Zolang de wc maar niet te ver weg is maakt het me niks uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds die zeiken.... Worden die daar nou nooit eens zat van?
Helemaal nooit of nu niet ?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:46 schreef drakin het volgende:
Nee, ik heb geen behoefte aan Spaanse muziek
Geen Radler dus!?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
stukkie kaas met mosterd en een spa citroen
nee, ik ken je al een beetjequote:
Meestal niet, of het moet Spaanse Folkmetal zijnquote:
Kijk als je die kent , ben je welkom om te postenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal niet, of het moet Spaanse Folkmetal zijn
OK dan ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:59 schreef drakin het volgende:
Ik kijk wel op de muziekjes van mijn Spaanse fb vrindjes
Andre is van alle markten thuisquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
ik heb geklikt![]()
en ik klik hem weer weg
Tis wel Spaans hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:21 schreef drakin het volgende:
Doe toch maar weer die Spaanse muziekjes
Ik heb Andre vandaag gemist... Hij was voor TV ...quote:
Zal wel, niet mijn Spaanse dingquote:
Doe zelf een ietsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:21 schreef drakin het volgende:
Doe toch maar weer die Spaanse muziekjes
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen ytquote:
van welke muziek hou je zelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen yt
Dan google je die nummers toch en dan krijg je misschien wel een filmpje of zoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen yt
Ja dat zei je eerder vanavond... Wens hem maar een fijne terugreis ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten die Grieken wakker maken en koffie zetten![]()
Die is wel aardigquote:
Je loopt toch een paar keer per week met dat evi gedoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Goedemiddag, ik ben deze week vrij en ik word met de dag luier
Nee, ik loop niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je loopt toch een paar keer per week met dat evi gedoe?![]()
is ook al heel wat....
O jee, Dees op het slechte pad?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet meer![]()
Toen een zwager mij voor het eerst weer een sigaret zag roken was hij nogal verbaasd en zei dat roken en hardlopen niet samengaan, dus ben ik gestopt met lopen
Ik was 7 jaar gestopt, dus een beetje zonde is het wel, maar ach, ik leef maar één keer en misschien stop ik ooit wel weer eens.....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
O jee, Dees op het slechte pad?![]()
Ik las het dat je weer bent gaan roken, ik kan er weinig van zeggen, omdat ik het zelf ook doe
natuurlijk, maar jij was best lang gestopt.... ergens wel zonde...
Misschien moet je gewoon weer gaan lopen en niet gaan roken, dat kan ook![]()
Maar ja... dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, snap ik ook wel
ah... 3x per week IS ook best wel veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 7 jaar gestopt, dus een beetje zonde is het wel, maar ach, ik leef maar één keer en misschien stop ik ooit wel weer eens.....
De laatste weken trok ik elke keer met tegenzin mijn loopschoenen aan, terwijl ik altijd 3 x per week liep, maar misschien was dat voor mij toch een beetje teveel en kreeg ik er de pest aan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Niemand die nog in reincarnatie geloofd?
Dat weet ik over 100 jaar pasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Niemand die nog in reincarnatie geloofd?
Ik weet eerder niet of ik gereïncarneerd ben. Maar dan ben ik iig in dit leven op.quote:
Als je reincarneerd begin je weer met een nieuw levenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann en Dees hadden het over : Je leeft tenslotte maar 1 keer...
Dat geloof ik toruwens ook
Dat is dan weer tegenwoordige tijd, dus reïncarneert is met een T op het eind, al dan niet nat...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je reincarneerd begin je weer met een nieuw leven
Nat uiteraard!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan weer tegenwoordige tijd, dus reïncarneert is met een T op het eind, al dan niet nat...
Als mensen tegen mij zeggen wat was uw naamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Reïncarnatie.![]()
Ik was in mijn vorig leven een indiaan. Tuurlijk knul, ik had al zo'n vermoeden.
Ik heb daar nooit last van , van die gasten.... Vorige maand wel een keer in Spanje, maar toen kon ik gewoon melden dat de bewoner niet aanwezig was....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word strontziek van die energieboeren die langs deuren leuren, vandaag weer een idioot van Oxio.......
Ja maar, de olieprijzen zijn gedaald...yeah right.....ik heb een flexibel abo dat daalt en stijgt met de prijzen mee en ik kan elke mnd opzeggen, maar dat doe ik niet.
En vanwege het feit van dat gezeur aan mijn deur komt Oxio bij deze nooit meer in aanmerking!
Heb ik al ooit een keer gedaan, maar die gasten komen toch aan je deur.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van , van die gasten.... Vorige maand wel een keer in Spanje, maar toen kon ik gewoon melden dat de bewoner niet aanwezig was....
Misschien een idee om je adres uit het bel me niet register te laten verwijderen
wie zijn 'we'?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
Zo de keukenafvoer is ook weer eens ontstopt.... Tis elke keer hetzelfde en ik spoel noooit gekke dingen weg.... We kunnen weer een tijdje verder...
Ja, is wel zo handigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De komende dagen iig voor de gasten...
Chronisch afvoer.... Ik vermoed een constructiefout....... Maar ja tis in het beton .....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is wel zo handig![]()
Wat was het probleem dan?
Ah... wij hadden ook een keer zoiets, héél lang lopen klooien en toen maar een mannetje gebeld,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Chronisch afvoer.... Ik vermoed een constructiefout....... Maar ja tis in het beton .....
Als ik bel staan ze dezelfde dag en als het al te laat is de volgende dag voor de deur, en binnen een half uurtje fixen ze dat (kost niks, ik betaal tenslotte huur) met een of ander apparaat. Paar maanden geleden nog gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... wij hadden ook een keer zoiets, héél lang lopen klooien en toen maar een mannetje gebeld,
zo'n bedrijf dan wel, die vent had een website en daar stonden de prijzen op vermeld én de
garantie dat als het niet zou lukken dat je niet hoefde te betalen, woningbouwvereniging doet
toch geen zakdie vent is wel een paar uur bezig bezig geweest met allemaal soort van stofzuigers
en er kwam een zooitje shit uit, niet normaalwas allemaal een soort van cement ofzo...
dus tja kan je niet zelf oplossen,was iets van 200 euro bij elkaar maar was het méér dan waard![]()
sindsdien nooit meer last gehad, loopt als een zonnetje
Ja ze waren wel geweest, maar met een klein apparaatje, was niet afdoende, hielp eventjesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik bel staan ze dezelfde dag en als het al te laat is de volgende dag voor de deur, en binnen een half uurtje fixen ze dat (kost niks, ik betaal tenslotte huur) met een of ander apparaat. Paar maanden geleden nog gehad.
Ik ga dat echt niet zelf betalen, en al helemaal geen Ī 200,-.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ze waren wel geweest, maar met een klein apparaatje, was niet afdoende, hielp eventjes
en toen zat de boel weer vast, daarna die man gebeld.
Ja nou wij zijn soms te makkelijk daarin, geef ik toe, hebben we geen zin in gezeik en moetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet zelf betalen, en al helemaal geen Ī 200,-.
Ben nogal gek, ik huur de woning, dus het onderhoud is mijn probleem niet.
Ik vraag me echt af van wie jij huurt omdat je vaker zulke dingen verteld.
Ik bedoel ook dat ze hier als je belt ook snel zijn, gewoon zoals het hoort.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou wij zijn soms te makkelijk daarin, geef ik toe, hebben we geen zin in gezeik en moet
het gewoon even snel gebeuren
Jawel... ze waren er ook snel, dat dan weer wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze hier als je belt ook snel zijn, gewoon zoals het hoort.
Dan moeten ze het probleem ook snel oplossen, zo niet, dan ga ik niet de volledige huur betalen tot ze het fixen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... ze waren er ook snel, dat dan weer wel...
meh...nou... tis opgelost, dus slotje klaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moeten ze het probleem ook snel oplossen, zo niet, dan ga ik niet de volledige huur betalen tot ze het fixen.
Je laat je dus gewoon naaien en zegt nog dankjewel ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
meh...nou... tis opgelost, dus slotje klaarblij dat ik van dat gedoe af ben in elk geval.
Ik had andere dingen aan mijn hoofd Mo en ik had geen zin in al dat gedoe, moest gewoon snel opgelost zijn ... klaar... soms heb je even de zin en de energie niet om je druk te maken over eenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je laat je dus gewoon naaien en zegt nog dankjewel ook.
en ik zeg áltijd dankjewel natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je laat je dus gewoon naaien en zegt nog dankjewel ook.
Dat heb je indd wel eens, maar ik heb meestal alle tijd van de wereld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had andere dingen aan mijn hoofd Mo en ik had geen zin in al dat gedoe, moest gewoon snel opgelost zijn ... klaar... soms heb je even de zin en de energie niet om je druk te maken over een
verstopte afvoer.
Preciesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je indd wel eens, maar ik heb meestal alle tijd van de wereld.
Maar goed, jouw afvoer loopt weer als een zonnetje af, de mijne ook.
De mijne ook sinds ik weer rookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je indd wel eens, maar ik heb meestal alle tijd van de wereld.
Maar goed, jouw afvoer loopt weer als een zonnetje af, de mijne ook.
Stromend water is ook een luxequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je merkt pas hoe wij westerlingen afhankelijk geworden zijn van allerlei voorzieningen en 'luxe' op het moment dat het even niet werkt.
Echt hoor, toen ik erover na ging denken realiseerde ik me ook dat mijn darmproblemen zijn ontstaan na het stoppen met roken.quote:
Dat hoor ik wel vaker eigenlijk van mensen die gestopt zijn met rokenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, toen ik erover na ging denken realiseerde ik me ook dat mijn darmproblemen zijn ontstaan na het stoppen met roken.
Dus eigenlijk zou ik die peuken gewoon door FBTO vergoed moeten krijgen
Er is momenteel een overschot aan water dus even wegspoelenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:34 schreef drakin het volgende:
Nou niet alles weg laten lopen, het kan op
Of veel gezondheidsproblemen te voorkomenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker eigenlijk van mensen die gestopt zijn met roken![]()
Ja, gewoon in het basispakket
quote:Hu-uche, hu-uche, hu-uche uche
Hu-uche, hu-uche, hu-uche uche
Hu-uche, hu-uche, hu-uche
Grijze koppen
Grauwe longen
Vette ruiten
In een rij
Pijpen stinken
Rook involge
Slome harses
Zij aan zij
Dagen in een week
Maanden, maanden
Dagen in een week
Maanden, maanden
Krakende ellende
Blauwe bomen
Dampende roet
Palm, vet en as
Hoestende dampen
Reutel CO2
c***tail kuch hoest
Hu-uche, hu-uche, hu-uche
Ik ga roken, roken roken
Ik ga roken, roken roken
Ik ga roken, roken roken
Een twee drie.
(De Raggende Manne - Grijs)
Lekkere raggersquote:
Hij moet erinquote:
Het rijdt niet.quote:
nee's niksquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het rijdt niet.
Het staat STILLLLLLLLLLLLLLL!
Fixed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:45 schreef drakin het volgende:
Je stinkt uit je mond bek als een beer uit zijn reet
Ow sorryquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow sorry
Zal ik jou es ff lekker in je bek schijten?
Ja hoor heel goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
drakin! wat ben je opstandig de laatste tijdalles goed verder?
Draakje weet blijkbaar wat cultuur is....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
drakin! wat ben je opstandig de laatste tijdalles goed verder?
Lekker muziekje hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Om de één of andere reden ga ik deze YTjes niet aanklikken
Ik vind ze al vanaf het begin goed, toen was mijn zoon nog een baby, nu draait ie zelf de muziek.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
Zanger was toen net papa toen hij die tekst schreef
Ik heb geen idee meer vanaf wanneer ik ze ken, iig ergens voor ik ze zag en dat was noorderslag, 1990 of het jaar daarnaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind ze al vanaf het begin goed, toen was mijn zoon nog een baby, nu draait ie zelf de muziek.
Ze begonnen in 1988, maar ik ken ze ook pas van ongeveer 1990, jeetje dat is alweer 25 jaar geleden....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer vanaf wanneer ik ze ken, iig ergens voor ik ze zag en dat was noorderslag, 1990 of het jaar daarna
Zouden we soms oud worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze begonnen in 1988, maar ik ken ze ook pas van ongeveer 1990, jeetje dat is alweer 25 jaar geleden....
Zover ik op de hoogte ben, ben jij nog een relatief jonkie.quote:
Ik ben 40+ wat maakt mij dan een jonkiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben, ben jij nog een relatief jonkie.
Het feit dat je nog geen 50+ bent?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben 40+ wat maakt mij dan een jonkie
Daar moet ik nog heel wat verjaardagen voor vierenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het feit dat je nog geen 50+ bent?
Ik was als de doods dat iemand zo'n achterlijke pop bij mijn deur zou dumpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar moet ik nog heel wat verjaardagen voor vieren
Hoelang geleden is dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was als de doods dat iemand zo'n achterlijke pop bij mijn deur zou dumpen.
Jij kan ook zuigen he?quote:
Dat ben ik alweer vergeten.quote:
Dat weet je dan tenminste nog welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik alweer vergeten.
Maar ik kreeg gelukkig geen pop.
Ja hey, ik ben niet dement, maar ik ben wijselijk gestopt met het vieren van de jaren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weet je dan tenminste nog wel
Niet pas na je 28equote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben niet dement, maar ik ben wijselijk gestopt met het vieren van de jaren.
quote:De inkomsten zijn nog geen 20% van wat ze waren en momenteel minder dan we nodig hebben om te kunnen overleven. Waaraan dat ligt?
Ja je moet een ABO nemen, want dan blijft FoK! bestaan...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
Dus dat Fok! is ook geen vetpot als ik dat allemaal zo lees...
FB / Abonnementenactie? #6 Help FOK! om FOK! te blijven.
[..]
ik zou het wel zwaar kut vinden als Fok op zwart ging om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet een ABO nemen, want dan blijft FoK! bestaan...
Heb je daarom een abo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou het wel zwaar kut vinden als Fok op zwart ging om eerlijk te zijn
Ja, ik zou niet weten wat ik er anders mee moest, maar als ik iedere maand gewoon verplicht een paarquote:
Dus het moet weer uit mijn portemonnee komen en:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet een ABO nemen, want dan blijft FoK! bestaan...
Ben zwaar aan het denken of ik dat nou wel of geen redelijk idee vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet weten wat ik er anders mee moest, maar als ik iedere maand gewoon verplicht een paar
euro zou moeten betalen om te kunnen inloggen, zou ik het ook best vinden, maar dan moet
dat natuurlijk wél voor álle users gelden en dat zal wel niet kunnen, geen idee.................
Ik heb gewoon reclamequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu geen last meer van al die adverds links rechts onder en boven. Als iedereen dat straks heeft, vallen die inkomsten weer weg
Ik vind bijvoorbeeld 2 euro per maand best redelijk, ik weet niet hoeveel users Fok heeft,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zwaar aan het denken of ik dat nou wel of geen redelijk idee vind.
Dat kun je uitzetten.. Dat had ik de vorige keer gedaan, dus die settings blijven blijkbaar wel staanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon reclame![]()
nu van deze...
https://hificorner.nl/hif(...)j-yccCFSYUwwodij0ACQ
Ja als iedereen de advertenties uitzet schiet het niet op...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je uitzetten.. Dat had ik de vorige keer gedaan, dus die settings blijven blijkbaar wel staan
Ja dat zei ik eerder al...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja als iedereen de advertenties uitzet schiet het niet op...
Daarom geen abo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja als iedereen de advertenties uitzet schiet het niet op...
Je zit toch overal? Dus dat vind ik een beetje onzin, maar goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom geen abo.
Geen 40 + forum = geen abo (ik overwoog het serieus om na mijn examen te nemen en toen was het forum van de 40tigers weg)
Nu wel, daarvoor bijna alleen FMT en 40 +quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zit toch overal? Dus dat vind ik een beetje onzin, maar goed
Als Fok weg is heb je niks meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu wel, daarvoor bijna alleen FMT en 40 +
Jawel, ik heb nog wat andere fora en fb en mijn eigen bedrijf eist ook genoeg tijdquote:
okéquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nog wat andere fora en fb en mijn eigen bedrijf eist ook genoeg tijd
Goed plan! Het 40+-forum terug en dan we nemen allemaal een aboquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom geen abo.
Geen 40 + forum = geen abo (ik overwoog het serieus om na mijn examen te nemen en toen was het forum van de 40tigers weg)
Ik vind dat onzin, maar goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan! Het 40+-forum terug en dan we nemen allemaal een abo
Ik heb al een sterquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het positief zietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je duimpje staat verkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het positief ziet
Niet meerquote:
Wat vreemdquote:
Fann heeft al een sterquote:
Al jaren toch?quote:
Er is deze week ook een jongen van zijn 3 piemels af geholpenquote:
Mwah, als ik op die manier mijn zin door kan drijven en Fok! kan steunen.....quote:
Ik denk niet dat ze gevoelig zijn voor chantage, maar je kan het proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, als ik op die manier mijn zin door kan drijven en Fok! kan steunen.....
En Dees mag dan wel blauw wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, als ik op die manier mijn zin door kan drijven en Fok! kan steunen.....
Zijn ze niet, en zo verdwijnt Fokquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gevoelig zijn voor chantage, maar je kan het proberen
Och jee, begin je je al in te dekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En Dees mag dan wel blauw worden
Jammer. Die had zo op de kermis gekund.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is deze week ook een jongen van zijn 3 piemels af geholpen
Slijmen kan ook nogquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigen schuld dan als Fok! ten onder gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga ik Soury meetenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En Dees mag dan wel blauw worden
Na zoveel users had 40+ niet eens, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen schuld dan als Fok! ten onder gaat
Jullie kunnen elkaar op negeren zetten, niet dat het werkt maar toch leukquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mocht je toch niet kwoten?![]()
Jou zal ik nog het meeste missen
deed ik toch? maar die blijft zuigen, nah ook goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaar op negeren zetten, niet dat het werkt maar toch leuk
Staat ze op je blokkeerlijst?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
deed ik toch? maar die blijft zuigen, nah ook goed
Geen probleemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed blauw zijn hoor
Je hebt dat knopje ook hoorquote:
maar ga ik niet gebruiken, zo flauw ben ik niet, maar als je onzin lult kan ik je ook wel gewoonquote:
Tegenwoordig mag niks meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer. Die had zo op de kermis gekund.
Halloquote:
quote:
En ik praat ook tussendoorquote:
En wie zegt dat hij/zij dat gelooft?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik haar op de blokkeerlijst heb gezet. niet dus...
Omdat je dat knopje niet wist te vinden mutsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik haar op de blokkeerlijst heb gezet. niet dus...
quote:
Dat gaan ze ook gelovenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je dat knopje niet wist te vinden muts
Hoi leuk ik ben er ookquote:
Ik bepaal zelf wat ik geloofquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook gelovenmaar het is niet waar kan ik je verzekeren...
Partycrashen dit datquote:
quote:
En toen was ik wel benieuwd waar dat was, en zo kwam ik hier weer.quote:
Ah toe maar, Mag ik een Amerikaans paspoort?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
En toen was ik wel benieuwd waar dat was, en zo kwam ik hier weer.![]()
I got a fake ID tho
Edit: whut, daar heb ik dus ook gewoon materiaal over![]()
*queued*
whehehequote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toe maar, Mag ik een Amerikaans paspoort?
Waarschijnlijk is dat ook een van de redenen dat ze het niet overleefd hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:04 schreef chufi het volgende:
Meer dan 70 vluchtelingen zaten in dat vrachtwagentje gepropt... Ik kan met niet voorstellen dat dat gepast heeft...
Het is sowieso niet gepast om het te doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:04 schreef chufi het volgende:
Meer dan 70 vluchtelingen zaten in dat vrachtwagentje gepropt... Ik kan met niet voorstellen dat dat gepast heeft...
Nou zeg, Quinsy Halve Gario, de notoire zeikbeer, heeft weer eens iets om over te zeiken.quote:De Verenigde Naties komen vrijdag met een rapport over racisme in Nederland. Een van de onderwerpen is de verhitte discussie over Zwarte Piet. Aanjager en activist Quinsy Gario (30) spreekt in de Volkskrant onder meer over de vele doodsbedreigingen die hij krijgt. ,,Mensen schrijven dat ze mijn strot gaan doorsnijden''.
AD van vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef chufi het volgende:
Oh shit begint het weer... Of is dit van vorig jaar?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:04 schreef chufi het volgende:
quote:Er zijn aanwijzingen dat de vluchtelingen geprobeerd hebben zichzelf uit de laadruimte te bevrijden. Aan de zijkant van de vrachtwagen zit een meterslange scheur.
Ben benieuwd wie in deze de Zwarte Piet krijgt toegespeeld.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
wat een hel moet dat geweest zijn...
Die mensensmokkelaars neem ik aan...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie in deze de Zwarte Piet krijgt toegespeeld.....
Die zeker iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Die mensensmokkelaars neem ik aan...
Die hele vluchtelingenstroom is een chaos, niemand houdt zich aan de regels, ook de vluchtelingen niet. Tja, en dan krijg je dit soort toestanden. Triest, maar wel de realiteit.quote:
Aan welke regels zou een vluchteling zich moeten houden dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hele vluchtelingenstroom is een chaos, niemand houdt zich aan de regels, ook de vluchtelingen niet. Tja, en dan krijg je dit soort toestanden. Triest, maar wel de realiteit.
Gewoon asiel aanvragen, de situatie laten beoordelen en het traject in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Aan welke regels zou een vluchteling zich moeten houden dan?![]()
Als er oorlog, honger, martelingen en verkrachtingen zijn in een land gaan mensen
nou eenmaal rennen voor hun leven, zou ik ook doen....
De boot is vol, beste mensen hij is vol.......blub blub.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Aan welke regels zou een vluchteling zich moeten houden dan?![]()
Eerst moet je de grens over, dan pas kan je pas asiel aanvragen, dus komen ze met de bootquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon asiel aanvragen, de situatie laten beoordelen en het traject in.
Ik begrijp die mensen wel, maar hieruit blijkt toch dat dit ook niet de juiste manier is.
Nou er spoelen er heel wat aan, in Spanje ook hoor ik wel eens van mijn zus,quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boot is vol, beste mensen hij is vol.......blub blub.
De wereld is hard Fann.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou er spoelen er heel wat aan, in Spanje ook hoor ik wel eens van mijn zus,
die lijken worden dan snel opgeruimd voordat de toeristen wakker worden, en dan
is het weer business as usual....
Ja dat bedoel ik ook te zeggen....quote:
Ik zeg ook niet dat ik het die lui kwalijk neem (dat zou raar zijn), ik weet alleen dat het niet goed werkt zoals het nu gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook te zeggen....
Je kan het die mensen toch ook niet kwalijk nemen dat ze proberen te vluchten uit
zo'n situatie en ik weet ook wel dat ze niet állemaal kunnen worden opgevangen
ik weet de oplossing ook niet .... maar tragisch is het wel natuurlijk...
Ja, ja... ik ben het ook met je eens, ik dacht gewoon effe hardopquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het die lui kwalijk neem (dat zou raar zijn), ik weet alleen dat het niet goed werkt zoals het nu gaat.
Het is zo zielig met die mensen dat 'wij' ons dat amper kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja... ik ben het ook met je eens, ik dacht gewoon effe hardop
yup... en dat is het ook...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is zo zielig met die mensen dat 'wij' ons dat amper kunnen voorstellen.
mja... ik heb wel lekker geslapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, jij zal wel goed geslapen hebben na een leuke gisteravond.
Ik ging tegen 6 uur slapen, maar wel lekker geslapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... ik heb wel lekker geslapen![]()
en jij?
ow........ ik heb heel wat gemist dus....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ging tegen 6 uur slapen, maar wel lekker geslapen.
Knokkels is 's nachts gewoon weer door gegaan:
02:39 - 09:20
DJ Knokkels - Verhaaltjes van Ome Knokkels.
En toen waren 'we' bijna 3 topics verder.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |