SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door FANN op 27-08-2015 00:12:21 ]
Misschien dat we de OP op het plaatje ook maar in een spoiler onder het plaatje moeten posten, want het lijkt er niet meer op dat we nog rondreizen ....quote:
zo goed?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat we de OP op het plaatje ook maar in een spoiler onder het plaatje moeten posten, want het lijkt er niet meer op dat we nog rondreizen ....
zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spoiler onder het plaatje lijkt me beter...
Wat heb je dan aan die tekst anders gedaan johquote:
Niks....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan die tekst anders gedaan joh
Er mist anders wel watquote:
Dat de zin aan elkaar zitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... ik heb niks weggehaald, wat mis je dan?
Ik heb nog Spaanse schapenkaasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wil ik weer kaasstraks even een stukkie pakken met mosterd
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar er mist dus geen woord, gewoon andere indeling zeg maar...
Dan bedenken we toch weer wat andersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelen
Dat niemand meer iets nieuws bedacht heeft de afgelopen topics.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan bedenken we toch weer wat anders
Lekker positief ben je weerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach dat shit happens gaat ook wel weer een keer vervelen
Je heerlijk is datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker positief ben je weer![]()
jij kan best lekker lopen zeiken volgens mij, doe je dat tegen Saskwast ook?
Is ook een soort van hobbyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds die zeiken.... Worden die daar nou nooit eens zat van?
Zolang de wc maar niet te ver weg is maakt het me niks uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds die zeiken.... Worden die daar nou nooit eens zat van?
Helemaal nooit of nu niet ?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:46 schreef drakin het volgende:
Nee, ik heb geen behoefte aan Spaanse muziek
Geen Radler dus!?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
stukkie kaas met mosterd en een spa citroen
nee, ik ken je al een beetjequote:
Meestal niet, of het moet Spaanse Folkmetal zijnquote:
Kijk als je die kent , ben je welkom om te postenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal niet, of het moet Spaanse Folkmetal zijn
OK dan ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:59 schreef drakin het volgende:
Ik kijk wel op de muziekjes van mijn Spaanse fb vrindjes
Andre is van alle markten thuisquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
ik heb geklikt![]()
en ik klik hem weer weg
Tis wel Spaans hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:21 schreef drakin het volgende:
Doe toch maar weer die Spaanse muziekjes
Ik heb Andre vandaag gemist... Hij was voor TV ...quote:
Zal wel, niet mijn Spaanse dingquote:
Doe zelf een ietsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:21 schreef drakin het volgende:
Doe toch maar weer die Spaanse muziekjes
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen ytquote:
van welke muziek hou je zelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen yt
Dan google je die nummers toch en dan krijg je misschien wel een filmpje of zoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op fb aan het kijken, maar er zitten geen deelbare dingen tussen. Deze Spanjaarden gebruiken geen yt
Ja dat zei je eerder vanavond... Wens hem maar een fijne terugreis ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten die Grieken wakker maken en koffie zetten![]()
Die is wel aardigquote:
Je loopt toch een paar keer per week met dat evi gedoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Goedemiddag, ik ben deze week vrij en ik word met de dag luier
Nee, ik loop niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je loopt toch een paar keer per week met dat evi gedoe?![]()
is ook al heel wat....
O jee, Dees op het slechte pad?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet meer![]()
Toen een zwager mij voor het eerst weer een sigaret zag roken was hij nogal verbaasd en zei dat roken en hardlopen niet samengaan, dus ben ik gestopt met lopen
Ik was 7 jaar gestopt, dus een beetje zonde is het wel, maar ach, ik leef maar één keer en misschien stop ik ooit wel weer eens.....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
O jee, Dees op het slechte pad?![]()
Ik las het dat je weer bent gaan roken, ik kan er weinig van zeggen, omdat ik het zelf ook doe
natuurlijk, maar jij was best lang gestopt.... ergens wel zonde...
Misschien moet je gewoon weer gaan lopen en niet gaan roken, dat kan ook![]()
Maar ja... dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, snap ik ook wel
ah... 3x per week IS ook best wel veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 7 jaar gestopt, dus een beetje zonde is het wel, maar ach, ik leef maar één keer en misschien stop ik ooit wel weer eens.....
De laatste weken trok ik elke keer met tegenzin mijn loopschoenen aan, terwijl ik altijd 3 x per week liep, maar misschien was dat voor mij toch een beetje teveel en kreeg ik er de pest aan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Niemand die nog in reincarnatie geloofd?
Dat weet ik over 100 jaar pasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Niemand die nog in reincarnatie geloofd?
Ik weet eerder niet of ik gereīncarneerd ben. Maar dan ben ik iig in dit leven op.quote:
Als je reincarneerd begin je weer met een nieuw levenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann en Dees hadden het over : Je leeft tenslotte maar 1 keer...
Dat geloof ik toruwens ook
Dat is dan weer tegenwoordige tijd, dus reīncarneert is met een T op het eind, al dan niet nat...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je reincarneerd begin je weer met een nieuw leven
Nat uiteraard!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan weer tegenwoordige tijd, dus reīncarneert is met een T op het eind, al dan niet nat...
Als mensen tegen mij zeggen wat was uw naamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Reīncarnatie.![]()
Ik was in mijn vorig leven een indiaan. Tuurlijk knul, ik had al zo'n vermoeden.
Ik heb daar nooit last van , van die gasten.... Vorige maand wel een keer in Spanje, maar toen kon ik gewoon melden dat de bewoner niet aanwezig was....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word strontziek van die energieboeren die langs deuren leuren, vandaag weer een idioot van Oxio.......
Ja maar, de olieprijzen zijn gedaald...yeah right.....ik heb een flexibel abo dat daalt en stijgt met de prijzen mee en ik kan elke mnd opzeggen, maar dat doe ik niet.
En vanwege het feit van dat gezeur aan mijn deur komt Oxio bij deze nooit meer in aanmerking!
Heb ik al ooit een keer gedaan, maar die gasten komen toch aan je deur.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van , van die gasten.... Vorige maand wel een keer in Spanje, maar toen kon ik gewoon melden dat de bewoner niet aanwezig was....
Misschien een idee om je adres uit het bel me niet register te laten verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |