SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die foto's die ik gister postte waren niet van mij hoor, maar misschien ga ik wel wat foto's schieten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ga je foto's maken van de horror die er aan komt?
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die foto's die ik gister postte waren niet van mij hoor, maar misschien ga ik wel wat foto's schieten.
Den Haagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef Peter het volgende:
Den Haag nu nog droog begint het net te druppelen en 25,4 graden buiten.
En erg donkergrijze lucht.
Ga jij eens heel snel het shield aanzettenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Het zou toch niet... het zou toch niet?
En eindelijk de eerste flits gespotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef Peter het volgende:
Scheveningen is ook erg grijs
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
The eagle has landed!quote:
Laat maar komen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel het shield aanzettenanders is de geloofwaardigheid dadelijk weg
Ditquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:06 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Keiharde regen en ontzettend donker in Den Haag.
Denk het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Echt niet dat het hier omgeving leiden gaat onweren
Hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
nacht.
Net een wasmachine.quote:
Flitst goed daarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
nacht.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
nacht.
dat rijmtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Screenshot voor het nageslacht!
Wowquote:
Deze ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Screenshot voor het nageslacht!
Flitst aardigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.webcamegmond.n(...)-egmond-aan-zee/knrm'
'
nachtvisie, ik zie alleen maar water langsvliegen
Ik ga deze post en dag even onthoudenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:25 schreef Nattekat het volgende:
It giet oan! Een knal, ik ben helemaal tevreden
Door die ene knal ben ik mijn geloofwaardigheid kwijt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga deze post en dag even onthouden
Er bestaan al wel wat webcamverzamel sites als drimble en travelcam, maar daar ontbreken er best wat op, waaronder de beste heb ik 't idee. Is misschien geen gek idee nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef kree het volgende:
Ik zit te denken, kunnen we een google kaart ofzo in de op zetten met daarop de locaties en links naar goeie webcams met linkjes enzo erbij?
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 26-08-2015 om 20:28:21Indrukwekkende shelfcloud net vastgelegd door Guus, Heerhugowaard. Via @weerwoordbe http://t.co/JNHIgyUkon reageer retweet
Dat ligt niet bij Alkmaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ruig.com/webcam-alkmaardermeer
Nog niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door die ene knal ben ik mijn geloofwaardigheid kwijt?
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Ok.... begint aardig te spoken hier... flits flits flits flits. Het schild is doorbroken, ik herhaal: het schild is doorbroken!
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 26-08-2015 om 20:28:21Indrukwekkende shelfcloud net vastgelegd door Guus, Heerhugowaard. Via @weerwoordbe http://t.co/JNHIgyUkon reageer retweet
Ja weet ik verzamelkaartjes zijn er wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er bestaan al wel wat webcamverzamel sites als drimble en travelcam, maar daar ontbreken er best wat op, waaronder de beste heb ik 't idee. Is misschien geen gek idee nee.
Ik weet er ondertussen al een aantal erg goeie.
kom je nu meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat. Een. Plaat![ afbeelding ]twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 26-08-2015 om 20:28:21Indrukwekkende shelfcloud net vastgelegd door Guus, Heerhugowaard. Via @weerwoordbe http://t.co/JNHIgyUkon reageer retweet
Nu danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Ok.... begint aardig te spoken hier... flits flits flits flits. Het schild is doorbroken, ik herhaal: het schild is doorbroken!
Scheelt toch zeker 12 secondenquote:
Stelt niks voor in vergelijking met andere gebieden en andere dagen, maar ik ben snel tevredenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu danMaar, cool
![]()
Het is je gegund
Hier is inmiddels dat meeste voorbij, het wordt al wat minder met de regenquote:
Je hebt in ieder geval nog iets gekregen. Hier is er helemaal niks. Alleen warmtequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stelt niks voor in vergelijking met andere gebieden en andere dagen, maar ik ben snel tevreden
Mooie webcam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
http://streaming.softclass.net/paulmartens/versnelcam.html
Rotterdam!
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:37 schreef roislecxe het volgende:
Het regende net wel even zwaar 5 druppels anders.
Je kat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Poes ligt nog verstopt, gaat nog ff door hier
Het einde der tijden zoals de maja's al voorspeldequote:
Het is jullie helemaal gegund, daar gaat het niet om...maar in Limburg hebben we van al het nood/onweer van de afgelopen maanden helemaal niks mee gekregen. En dat vindt ik in ieder geval een beetje frustrerend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is van![]()
![]()
Mwa, prima buitenzit weer, En dat blijft het nog wel ff.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is van![]()
![]()
Dat zie ik vanuit m'n dakraam ook, net op tijd weer thuisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.civdh.nl/webcam.html
Den Helder! Bliksems
Ik zie niks in Breda, alleen maar warmte en vocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zie ik vanuit m'n dakraam ook, net op tijd weer thuis
te kort eigenlijk jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat was hem alweer
Viel toch stiekem een beetje tegen
Amper onweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat was hem alweer
Viel toch stiekem een beetje tegen
Alouds terrasweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie niks in Breda, alleen maar warmte en vocht.
Ja, maar hoe komt het??quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Bizarre oranje lucht hier inderdaad, wel tof om te zien!
Het is hier vooral benauwd, ik moest ramen en deuren sluiten ivm het noodweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, prima buitenzit weer, En dat blijft het nog wel ff.
Hier ook! (Den haag)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Bizarre oranje lucht hier inderdaad, wel tof om te zien!
Ook den haag, alle buren staan buiten lolquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Hier ook! (Den haag)
Nooit gezien!
Hier ook katwijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ook den haag, alle buren staan buiten lol
Post?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
Wow krijg foto van mn broer uit den haag, wtf
Nice...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Heb zelf alleen een telefoon met kutcamera
Komt een leuke shelf aan idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Webcam Harlingen moeten jullie nu kijken mensen:
http://www.webcam-harlingen.nl/
waar is hier?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
En onweer weer voorbij. Is echt langs ons gegaan. Wie weet komt die bui vanaf Rotterdam nog wel hier.
die is gewoon aan het werkquote:
Leiden natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
lol, ik val net pas binnen hier, dus had ik niet meegekregen (en het gaat te snel om terug te lezen .. sowwy!)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.
Mooie foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog eentje Rotterdam:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van Twitter geplukt.
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.quote:
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.
De plaatselijk facebook pagina stroomt vol ermee nu trouwens
Hier niet meer, in katwijk is het voorbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.
Zijn er overigens actieve webcams waar het nog wat los gaat of vis ik zelfs daarmee achter het net?
Bij de onderburen ook (de Achterhoek). Enkel een staartje wat we mee krijgen rond middernacht. Veel zal het niet uitmaken.quote:
En daarna moest ie vast rennenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
TomvanO heeft hem ook weer mooi vastgelegd.
Dadelijk nog 1 bliksem hier en dan hebben we 't weer gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef JDude het volgende:
Laf buitje in Breda. Je verwacht het niet.
Indrukwekkend!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
De regen kwam pas een minuut of 5 nadat dit over kwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En daarna moest ie vast rennen!
En daar wastie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dadelijk nog 1 bliksem hier en dan hebben we 't weer gehad.
yep, maar gaat ten oosten langs.quote:
die is van vandaag? en waar?quote:
Ja, van de lokale feestboekpagina. En:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is van vandaag? en waar?
quote:
En dat was m weer.quote:
Moet je voorstellen hoe het zou zijn geweest als jij er niet was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat was m weer.
Wel een boel regen.
Heb iets van 7 flitsen geteld geloof ik.
Dweilenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kan gaan dwijlen zo, misschien tijd voor een nieuw dakraam.
Pas maar op, straks ga je kwijlen.quote:
Dit is toch wel mooi 1 van de pittigste buien in jaren die ik zo ff meemaakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het zou zijn geweest als jij er niet was.
gave foto! ik zat hier in Amsterdam naar de lucht te kijken, lagere wolkjes werden min of meer opgezogen, zag er echt heel gevaarlijk uit! Maar het valt mee zo te zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, van de lokale feestboekpagina. En:
[..]
Ach, hierbinnen ook, en het raam open zetten met die regen lijkt me nou niet zo'n geweldig idee.quote:
Bij mij scheelde het ook heel weinig of het water kwam de keuken binnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Kan gaan dweilen zo, misschien tijd voor een nieuw dakraam.
Als je douche voor het laatst 5 jaar een lekkage heeft gehad is het wel weer een keer tijd jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
Hier ook een lekkage maar dan vanuit de douche, werd wel tijd ook, vorige lekkage daar is zeker 5 jaar geleden.
Forcefield!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:28 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Laat het daar nou net droog blijven.
Inderdaad mensen uit Breda hoeven niet te klagen vandaagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:36 schreef roislecxe het volgende:
Als ik lightningmaps zo bekijk, en Breda inzoom, dan hebben we wel geluk gehad lijkt het. Rijen bijv heeft echt niks gehad, en das een km of 10 hiervandaan. Breda ligt echt precies op de grens deze keer.
Had dus erger gekund
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef pvdplanet het volgende:
Waterdruk is hier weggevallen, ook in Purmerend, Assendelft en Beverwijk (Twitter) How come?
twitter:HeemskerkFM twitterde op woensdag 26-08-2015 om 21:37:42Na stroomstoring nu ook veel berichten over wegvallen waterdruk in delen van #Heemskerk en #Beverwijk reageer retweet
Mensen uit Breda klagen nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad mensen uit Breda hoeven niet te klagen vandaag
Hier tien druppels(zware buien waren hier ook niet voorspeld), volgende keer beter
Flitst goed daar!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
http://145.87.228.109:8081/
Cam uit Dokkum, zag net eerste flits.
harmonie zat ook goedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Die verwachting is wel goed uitgekomen zeg,
[ afbeelding ]
Ow ja buienradar gebruikt toch Hirlam ofzo?quote:
Het meeste rode is er wel uit nu. Dus valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Die verwachting is wel goed uitgekomen zeg,
[ afbeelding ]
Omgeving Venlo zit jij he?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:11 schreef Klonk het volgende:
Het koelt hier niet af, 0,3 graden eraf in een uur tijd
Hier ook, heb uit luiigheid het schuif-kanteldak van mn auto niet eens dicht gedaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:42 schreef INViCTuS het volgende:
Paar spetters gehad, vet spectaculairjammer
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 27-08-2015 om 07:25:33Op de laatste zondag van de meteorologische zomer wordt het in het zuidoosten en oosten tropisch warm. Foto R.Brasser http://t.co/tBcVzrW9wf reageer retweet
Aan de daken te zien heeft het een beetje geregend... Dat was het dan ook welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:45 schreef gooddaddy het volgende:
En in Roermond natuurlijk weer niets gebeurd. om 21:30 in korte broek en T-shirt met de hond gaan wandelen
nou, vorige weekquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aan de daken te zien heeft het een beetje geregend... Dat was het dan ook welWe krijgen al maanden niks
Buienradar heeft er voor zondag inmiddels 10 graden afgetrokken?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:27 schreef Burner82 het volgende:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 27-08-2015 om 07:25:33Op de laatste zondag van de meteorologische zomer wordt het in het zuidoosten en oosten tropisch warm. Foto R.Brasser http://t.co/tBcVzrW9wf reageer retweet
![]()
Limburg doet nu wel mee met zeikregenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:45 schreef gooddaddy het volgende:
En in Roermond natuurlijk weer niets gebeurd. om 21:30 in korte broek en T-shirt met de hond gaan wandelen
Het nadeel van altijd de oper volgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Buienradar heeft er voor zondag inmiddels 10 graden afgetrokken?Gisteren zag ik nog 34 staan, nu staat er 23.
![]()
Maar wat is dan het meest waarschijnlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het nadeel van altijd de oper volgen
Niet alleen in Amsterdam. Ook in Enkhuizenquote:
Dat het elke dag iets warmer wordt, in het zuiden Zondag tropisch en dat het daarna afkoelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar wat is dan het meest waarschijnlijk?
Een bui is inderdaad niet zo erg, een bui van een uur ook niet, maar dit oneindige urenlange geplens wel. Hoop toch echt dat dit in de herfst en winter niet vaak voor gaat komenquote:
Het heeft hier al zo vaak en zo lang geregend, maar geen enkele klap onweer. Van alle situaties de afgelopen weken. Strontchagerijnig word ik er van. Enige wat we er hier aan overhouden is het nageboorte annex bal met water boven je bakkes die niet meer weggaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Een bui is inderdaad niet zo erg, een bui van een uur ook niet, maar dit oneindige urenlange geplens wel. Hoop toch echt dat dit in de herfst en winter niet vaak voor gaat komen
Heb ik net vandaag m'n bruidsjurk niet aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:44 schreef Fred0w het volgende:
Perfect weer om bruidsfoto's te maken.
Zat nog een beetje te twijfelen wat ik zou doen op m'n laatste vakantiedag, maar dit is wel een goed ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:44 schreef Fred0w het volgende:
Perfect weer om bruidsfoto's te maken.
Mooi! Wat voor interval is er gebruikt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
Vriend van me heeft sinds kort een GoPro en probeerde gister voor 't eerst de timelapse functie uit.
Net ff in elkaar gezet hierzo.
Gaat echt supermakkelijk met zo'n ding joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |