Mooie webcam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
http://streaming.softclass.net/paulmartens/versnelcam.html
Rotterdam!
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:37 schreef roislecxe het volgende:
Het regende net wel even zwaar 5 druppels anders.
Je kat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Poes ligt nog verstopt, gaat nog ff door hier
Het einde der tijden zoals de maja's al voorspeldequote:
Het is jullie helemaal gegund, daar gaat het niet om...maar in Limburg hebben we van al het nood/onweer van de afgelopen maanden helemaal niks mee gekregen. En dat vindt ik in ieder geval een beetje frustrerend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is van![]()
![]()
Mwa, prima buitenzit weer, En dat blijft het nog wel ff.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo mooi altijd om te zien dat het westen dan een keer wat krijgt en de rest van het land is van![]()
![]()
Dat zie ik vanuit m'n dakraam ook, net op tijd weer thuisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.civdh.nl/webcam.html
Den Helder! Bliksems
Ik zie niks in Breda, alleen maar warmte en vocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zie ik vanuit m'n dakraam ook, net op tijd weer thuis
te kort eigenlijk jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat was hem alweer
Viel toch stiekem een beetje tegen
Amper onweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat was hem alweer
Viel toch stiekem een beetje tegen
Alouds terrasweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zie niks in Breda, alleen maar warmte en vocht.
Ja, maar hoe komt het??quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Bizarre oranje lucht hier inderdaad, wel tof om te zien!
Het is hier vooral benauwd, ik moest ramen en deuren sluiten ivm het noodweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, prima buitenzit weer, En dat blijft het nog wel ff.
Hier ook! (Den haag)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Bizarre oranje lucht hier inderdaad, wel tof om te zien!
Ook den haag, alle buren staan buiten lolquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Hier ook! (Den haag)
Nooit gezien!
Hier ook katwijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ook den haag, alle buren staan buiten lol
Post?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
Wow krijg foto van mn broer uit den haag, wtf
Nice...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Heb zelf alleen een telefoon met kutcamera
Komt een leuke shelf aan idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Webcam Harlingen moeten jullie nu kijken mensen:
http://www.webcam-harlingen.nl/
waar is hier?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
En onweer weer voorbij. Is echt langs ons gegaan. Wie weet komt die bui vanaf Rotterdam nog wel hier.
die is gewoon aan het werkquote:
Leiden natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
lol, ik val net pas binnen hier, dus had ik niet meegekregen (en het gaat te snel om terug te lezen .. sowwy!)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.
Mooie foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog eentje Rotterdam:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van Twitter geplukt.
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.quote:
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.
De plaatselijk facebook pagina stroomt vol ermee nu trouwens
Hier niet meer, in katwijk is het voorbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.
Zijn er overigens actieve webcams waar het nog wat los gaat of vis ik zelfs daarmee achter het net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |