Nice...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Heb zelf alleen een telefoon met kutcamera
Komt een leuke shelf aan idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Webcam Harlingen moeten jullie nu kijken mensen:
http://www.webcam-harlingen.nl/
waar is hier?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
En onweer weer voorbij. Is echt langs ons gegaan. Wie weet komt die bui vanaf Rotterdam nog wel hier.
die is gewoon aan het werkquote:
Leiden natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar is hier?
Hier (alkmaar) kwartiertje terug onophoudelijk flitsen en rommelen. Kon de overkant van de straat niet meer zien door de regen
lol, ik val net pas binnen hier, dus had ik niet meegekregen (en het gaat te snel om terug te lezen .. sowwy!)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Al 2x eerder gemeld, Oude Wetering. Ligt vlak bij Leiden.
Mooie foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog eentje Rotterdam:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van Twitter geplukt.
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.quote:
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yep was wel perfecte timing van die bui en dat ie overtrok en net de zon onder daarna, tis nu alweer weg helaas.
De plaatselijk facebook pagina stroomt vol ermee nu trouwens
Hier niet meer, in katwijk is het voorbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit in de Achterhoek dus zal het van afstand moeten aanschouwen helaas.
Zijn er overigens actieve webcams waar het nog wat los gaat of vis ik zelfs daarmee achter het net?
Bij de onderburen ook (de Achterhoek). Enkel een staartje wat we mee krijgen rond middernacht. Veel zal het niet uitmaken.quote:
En daarna moest ie vast rennenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
TomvanO heeft hem ook weer mooi vastgelegd.
Dadelijk nog 1 bliksem hier en dan hebben we 't weer gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef JDude het volgende:
Laf buitje in Breda. Je verwacht het niet.
Indrukwekkend!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
De regen kwam pas een minuut of 5 nadat dit over kwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En daarna moest ie vast rennen!
En daar wastie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dadelijk nog 1 bliksem hier en dan hebben we 't weer gehad.
yep, maar gaat ten oosten langs.quote:
die is van vandaag? en waar?quote:
Ja, van de lokale feestboekpagina. En:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is van vandaag? en waar?
quote:
En dat was m weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |