Het nadeel van altijd de oper volgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Buienradar heeft er voor zondag inmiddels 10 graden afgetrokken?Gisteren zag ik nog 34 staan, nu staat er 23.
![]()
Maar wat is dan het meest waarschijnlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het nadeel van altijd de oper volgen
Niet alleen in Amsterdam. Ook in Enkhuizenquote:
Dat het elke dag iets warmer wordt, in het zuiden Zondag tropisch en dat het daarna afkoelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar wat is dan het meest waarschijnlijk?
Een bui is inderdaad niet zo erg, een bui van een uur ook niet, maar dit oneindige urenlange geplens wel. Hoop toch echt dat dit in de herfst en winter niet vaak voor gaat komenquote:
Het heeft hier al zo vaak en zo lang geregend, maar geen enkele klap onweer. Van alle situaties de afgelopen weken. Strontchagerijnig word ik er van. Enige wat we er hier aan overhouden is het nageboorte annex bal met water boven je bakkes die niet meer weggaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Een bui is inderdaad niet zo erg, een bui van een uur ook niet, maar dit oneindige urenlange geplens wel. Hoop toch echt dat dit in de herfst en winter niet vaak voor gaat komen
Heb ik net vandaag m'n bruidsjurk niet aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:44 schreef Fred0w het volgende:
Perfect weer om bruidsfoto's te maken.
Zat nog een beetje te twijfelen wat ik zou doen op m'n laatste vakantiedag, maar dit is wel een goed ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:44 schreef Fred0w het volgende:
Perfect weer om bruidsfoto's te maken.
Mooi! Wat voor interval is er gebruikt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
Vriend van me heeft sinds kort een GoPro en probeerde gister voor 't eerst de timelapse functie uit.
Net ff in elkaar gezet hierzo.
Gaat echt supermakkelijk met zo'n ding joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |