SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Drinken.quote:
veel ja.quote:
Je moet nooit wat. Zeker niet drinken. Kom op man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drinken.
Stond verder na uurtje al lam op de bar te dansen hoor, geen neuks werden gegeven
daarom ook beter leuk tripje als introquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel ja.
Is verder denk ik toch lastiger een intro in je eigen stad waar je al een vriendengroep hebt.
Je gaat naar de plekken waar je al vaak geweest bent alleen dan met wildvreemden
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet nooit wat. Zeker niet drinken. Kom op man.
Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$
Meeste is ook bedoeld voor mensen die ergens anders vandaan komen ja. Alleen de studie-intro is voor je opleiding zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel ja.
Is verder denk ik toch lastiger een intro in je eigen stad waar je al een vriendengroep hebt.
Je gaat naar de plekken waar je al vaak geweest bent alleen dan met wildvreemden
En dit jaquote:
Niet de mooiste stad, maar ik vond het op zich wel prima daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$
kies je ook wel beetje voor hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En mn broertje had ruzie gekregen met ballen van het RSC, hij maakt tegenwoordig veel meer mee dan ik
Slaapzeequote:
mensen zeggen dat ik alcoholist ben dus ben niet helemaal objectief hieroverquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zonder drank is het leven een groot tranendal
Gewoon zeggen dat je graag drinkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen zeggen dat ik alcoholist ben dus ben niet helemaal objectief hierover
ik drink voor de smaak niet voor de alcoholquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je graag drinkt.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder gelukkig lekker Koreaans gegeten vandaag
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Sked het volgende:
ik drink voor de smaak niet voor de alcohol
korean bbq is dat je heel veel vlees krijgt wat je aankruist en het dan zelf baktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Heb je vlees gegeten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
korean bbq is dat je heel veel vlees krijgt wat je aankruist en het dan zelf bakt
heel veel kruiden
heel lekker vlees
lekkere groenten
en super leuk om te doen ook al zat dat dan wel weer burgerlijk zijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
korean bbq is dat je heel veel vlees krijgt wat je aankruist en het dan zelf bakt
heel veel kruiden
heel lekker vlees
lekkere groenten
en super leuk om te doen ook al zat dat dan wel weer burgerlijk zijn
ja was serieus challenge even vergeten bij de restaurant keuze.quote:
fuckerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was serieus challenge even vergeten bij de restaurant keuze.
drukke dag
quote:
Ik dacht er verder ook pas weer aan toen het kwaad al geschoten was.quote:
Nja, ging uiteindelijk ook meer om mij hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht er verder ook pas weer aan toen het kwaad al geschoten was.
Was van 8 tot 8 druk geweest in London joh
Moest je doen dan in London?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht er verder ook pas weer aan toen het kwaad al geschoten was.
Was van 8 tot 8 druk geweest in London joh
vond het wel jammer omdat ik niet graag faal op challengesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ging uiteindelijk ook meer om mij he
Dat geloof ik wel ja.quote:
Belangrijkste natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond het wel jammer omdat ik niet graag faal op challenges
maar ach, wel super dag met mn vriendin gehad verder.
appartementen kijkenquote:
Wat leuks gevonden?quote:
Ah leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
appartementen kijken
moest formulieren inleveren bij uni
vriendin beetje in de watten gelegt
zeker ook ziek duur?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Al vond ik er wel prima dingen tussen zitten.
Kan je vriendin dat ok wel betalen dan? Die heeft ook geen full-time baanquote:
Dat komt wel rond. Anders keken we niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je vriendin dat ok wel betalen dan? Die heeft ook geen full-time baan
Haalbaar is het wel. Noodzakelijk zelfs.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:54 schreef Sked het volgende:
Eerst zorgen dat het praktisch haalbaar is voordat je ook echt stappen neemt
Ben je gek, moet ook genietenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop verder niet dat we het elke keer over de prijs gaan hebben.
Er komt toch altijdwel iemand die het nog neit gehoord heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop verder niet dat we het elke keer over de prijs gaan hebben.
Ik zeg tegen bijna iedereen dan ook iets in de trant van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt toch altijdwel iemand die het nog neit gehoord heeft
Oh maar London is erg duur toch
maar ben wel gewoon oprecht benieuwd wat zoiets nou kostquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg tegen bijna iedereen dan ook iets in de trant van.
Dat is niet gratis, nee.
Vies misselijk word ik er nu al van
Straks word je hier nog als verwende elitaire snob gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet gratis, nee.
Ponden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
maar ben wel gewoon oprecht benieuwd wat zoiets nou kost
Mooie voetbalstadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet gratis, nee.
Ach, dat zal meevallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je hier nog als verwende elitaire snob gezien
Beter dan uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat zal meevallen.
Nog altijd gewoon een working class boy
Zal ik hier ook altijd blijven dus ach
Zoiets betaal je ook al voor west ham hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker naar Arsenal voor 100 euro ja toch
Ach, dat staat hier op gelijke voet hoor bij de classistsquote:
Ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat staat hier op gelijke voet hoor bij de classists
gaat nergens overquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoiets betaal je ook al voor west ham hoor
Nog altijd een klassen maatschappij he.quote:
dan ga je toch naar Vitesse ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker naar Arsenal voor 100 euro ja toch
Daar ben ik nu ook al geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dan ga je toch naar Vitesse ofzo
Doe ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dan ga je toch naar Vitesse ofzo
Moet gewoon weer eens vol komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook al geweest.
Dat was niet best allemaal
toen was het nog regelmatig uitverkocht ja, laatste jaren uitzonderlijk nog wel 22k ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang is dat geleden? 2002/2003?
Ik gelukkig nog nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook al geweest.
Dat was niet best allemaal
shots firedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang is dat geleden? 2002/2003?
Was gewoon serieus hoor?quote:
Oh bedoelde niet eens zo zeer qua sfeer hoor. Qua voetbal ook nietquote:
ligt ook gewoon meer achter dan mensen denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon serieus hoor?
Vind het frappant dat ze dat niet volkrijgen de laatste jaren
naja ik snap het wel, het is niet om aan te glurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon serieus hoor?
Vind het frappant dat ze dat niet volkrijgen de laatste jaren
Dat is Feyenoord ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
naja ik snap het wel, het is niet om aan te gluren
Klaproosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kkr zooi
zak wiet van 20 eu gehaald eergister
ben wss buiten verloren ofzo
maar ik kan niet slapen zonder drugs
wat kan je roken om ook stoned te worden
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik niet hoe groot het achterland van Vitesse is.
Velp is niet serieus te nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het in Velp altijd frappant dat er veel kroegen met feyenoord vlaggen en shirts hingen ipv Vitesse shirts.
Laat even weten als je een keer naar Heracles gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeel
Oh ben ik niet. Gr grquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi jij staat bij mij online op feesboek
Gr gr
Nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat even weten als je een keer naar Heracles gaat.
Eens.quote:
snel overstappen dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeel
Ga bijna nooit meer naar uitwedstrijden en zeker tegen Heracles ofzo kijk ik wel gewoon op tvquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Matig
Hafcfan en ik vinden dit niet leuk
Oh vage shitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik was net wel op FB, duurt vast even voor het weg gaat.
Ja op 1 iemand naquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh vage shit
Had je nog al je geld terug van die retour
Ah nja. Vitesse wint meestal toch welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga bijna nooit meer naar uitwedstrijden en zeker tegen Heracles ofzo kijk ik wel gewoon op tv
Ah ja.. zal je altijd zien. Mja 9/10 valt me al meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op 1 iemand naMaar lig ik niet wakker van.
vertel mij watquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
VOor je lol kom je niet in Almelo Toto
8/9. Ik ben natuurlijk zelf 1 van de 10 mensenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja.. zal je altijd zien. Mja 9/10 valt me al mee
Staat ook niet echt spanning op de wedstrijd ofzo, niks bijzondersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah nja. Vitesse wint meestal toch wel
Oh ja duhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
8/9. Ik ben natuurlijk zelf 1 van de 10 mensen
Vitesse - NEC is wel genot ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Staat ook niet echt spanning op de wedstrijd ofzo, niks bijzonders
Enige pot die ik dit seizoen wel weer wil pakken is die in Nijmegen
Brian van Looquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Vond alleen Everton wel baas
Verder kan Heracles me niks schelen
Ga het wel keer weer doen maar dan ben ik niet de gene die voorschiet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja duh
Nja jammer dat 1 iemand het verpest
Andersom net zo ergquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:20 schreef Sked het volgende:
[..]
die nekkers die al helemaal flippen als de bus Nijmegen in komt rijden
heerlijk
Beladen sfeertje ja. Heracles - Twente aankomend weekend ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:20 schreef Sked het volgende:
[..]
die nekkers die al helemaal flippen als de bus Nijmegen in komt rijden
heerlijk
Dat is echt nietsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:21 schreef Toto69 het volgende:
Heracles - Twente aankomend weekend ook
Nee beter van nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga het wel keer weer doen maar dan ben ik niet de gene die voorschiet.
is ook wel zo, alleen het is toch wat anders als je het zelf gebeurt dan wanneer je zelf een van die gekkies bent die ze bang maaktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andersom net zo erg
Al lijkt het bij de tegenstander altijd wat debieler
Die stelt echt niks voor nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Weinig bijzondere Nederlandse derbies/rivaliteiten verder.
Met als meest treurige wel de "derby" van het Noorden
Groningen - Heerenveen
Was dat die gast die de Hitlergroet deed?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich Fortes Rodriguez nog
dat is di canio godquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat die gast die de Hitlergroet deed?
Ben 9 jaar geleden bij Sparta - Feyenoord geweest op skybox, was wel lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord - Sparta moet ook terugkomen
Vgm wel. Maar hij vroeg Temmink een keer of ie Down hadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat die gast die de Hitlergroet deed?
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hafcfan en ik houden wel van wat rechtsextremisme.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.
zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.
Oh ja hijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vgm wel. Maar hij vroeg Temmink een keer of ie Down hadbij RBC toen. Rode kaart alles
Hehequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat toen ik een paar trolletjes over Italiaans voetbal makate
Ik ook, vooral omdat het zo intens treurig was en zo veelzeggend.quote:
Geloof volbloedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Hafcfan
Wat een debiel is dat.
En is hij half Italiaans ofzo? Anders is die hele Serie A-act nog kanslozer
Ligt eraan hoe blank je lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Sked het volgende:
niet dat je als AS fan tussen de Lazio ultra's wil zitten ofzo
DonRanja zou 18x gestoken worden nog voor hij in de buurt van t stadion isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe blank je lijkt.
Jij hebt hem op FB? Ik ken hem miss wel irl, woont vgm dichtbijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
sowieso geen volbloed gezien zijn achternaam, die is keihard Hollands
Ken zn achternaam niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
sowieso geen volbloed gezien zijn achternaam, die is keihard Hollands
DonRaja is vrij blank hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
DonRanja zou 18x gestoken worden nog voor hij in de buurt van t stadion is
Heb m niet op FB maar ken zn FB welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt hem op FB? Ik ken hem miss wel irl, woont vgm dichtbij
Apart.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb m niet op FB maar ken zn FB wel
Ah zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb m niet op FB maar ken zn FB wel
hij heeft wel familie daar, weet niet precies hoe zn stamboom in elkaar zit maar hij is sowieso geen volbloedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ie gewoon Italiaan was.
Johannes al 2x zelfs, gaat hardquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde trouwens dat je paxgod en johannesgod gemeet hebtgoeie gozers
Zo'n type is het ook welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik beide ook 2x, heb zelfs met ze gemonopolied. Paxcon speelt vals
Dan ben je echt een debiel als je een Italiaanse club aanhangt en dan over `wij moeten winnen'' gaat hebben enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
hij heeft wel familie daar, weet niet precies hoe zn stamboom in elkaar zit maar hij is sowieso geen volbloed
Jij kent Aiciu zeker nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je echt een debiel als je een Italiaanse club aanhangt en dan over `wij moeten winnen'' gaat hebben enzo
Ach, dat heb ik ook wel een beetje met Legia.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je echt een debiel als je een Italiaanse club aanhangt en dan over `wij moeten winnen'' gaat hebben enzo
z'n familie woont niet eens in de buurt van Turijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Maar is die ook echt Italiaans geloof ik.quote:
Ik heb ze 4x gemeet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik beide ook 2x, heb zelfs met ze gemonopolied. Paxcon speelt vals
Hij heeft zo zn mindere kanten somsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Maar is die ook echt Italiaans geloof ik.
Vind hem wel toffe gast opzich
Jij gaat gewoon standaard betten tegen Legiaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook wel een beetje met Legia.
Al ga ik daar niet mee propageren op FOK!
Oh ook wel eens 17 geloof ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
hij werd op app ook maar 19 ofzo geschat
En hij is 20.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
hij werd op app ook maar 19 ofzo geschat
Nu niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon standaard betten tegen Legia
Oh 21. Dacht 20quote:
Dat dacht ik qua je posts ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:35 schreef Sked het volgende:
[..]
ja ik ook maar ze zeiden dat ik 24 ben
Je post niet echt naar je leeftijd neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen denken vaak dat ik 30 ben op FOK!
Je komt wel ouder over dan je daadwerkelijke leeftijd ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen denken vaak dat ik 30 ben op FOK!
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook hoor
En hij loopt er ook nog wel beetje bij als een echt schooljochie
Vriendin is 17, ik 20. Pedoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin word altijd als 18-19 geschat en ik vaak als 25-26 IRL
Ik voel me pedofiel
Precies.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds soms moeilijk te geloven dat je nog zo jong bent Inso.
Als je je erop kleedt kan je er wel wat aan doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Mja hij kan er ook niet veel aan doen
Ik ook. Alleen toen had ik nog geen accountquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Terwijl ik 16 was toen ik hier kwam
Precies wat Toto zegt. Je komt heel vaak heel volwassenen over.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen toen had ik nog geen account
Hij heeft echt vercrackte fotos op facebook jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
JR ziet er trouwens tegenwoordig prima uit
mja, hij kleedt zich gewoon redelijk casual, alleen hij heeft gewoon nog wel t gezicht ook van n jochie van 18quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je erop kleedt kan je er wel wat aan doen
Klopt. Denk toch te onzeker of zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet dat JR niet iets kan oppikken. Want uiterlijk zit best prima.
Ik ben echt vies overbehaard.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb gelukkig baardgroei.
Maar qua beharing ben ik buiten dat ook 17
Gaat om het sociale he. Maakt niet uit of je onzeker bent of niet verderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Denk toch te onzeker of zo
ik laat sinds ik 14 ben al bewust baardje staanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb gelukkig baardgroei.
Maar qua beharing ben ik buiten dat ook 17
Ik moest me op m`n 14de al regelmatig scherenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
[..]
ik laat sinds ik 14 ben al bewust baardje staan
Nja onzeker is niet heel aantrekkelijk me dunktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat om het sociale he. Maakt niet uit of je onzeker bent of niet verder
Ik scheer vrijwel alles buiten oksels.quote:
ik ook, maar deed alleen trimmenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest me op m`n 14de al regelmatig scheren
Oksels scheer ik ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik scheer vrijwel alles buiten oksels.
Laatst vroeg een trainingsmaatje of ik mn oksels scheerde
Valt bij mij ook meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er simpelweg nauwelijks haar
Maar soms straal je het niet uit terwijl je het wel bentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja onzeker is niet heel aantrekkelijk me dunkt
Wou net zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke die niet.
Maar dat heb ik echt weinig
Narcisten hebben dat vaakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar soms straal je het niet uit terwijl je het wel bent
Dan maakt het niet uit
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.quote:
Maar de rest er wel af.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggenBen je wel heel ijdel als armhaar enz eraf moet.
jij bent niet onzeker verder volgens miijquote:
Ik zie weleens meisjes met beetje haar boven hun lip, dat vind ik echt engquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.
Absoluut, mooie jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet dat JR niet iets kan oppikken. Want uiterlijk zit best prima.
Mwah valt tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij bent niet onzeker verder volgens miij
Nou, liever niet eigenlijkquote:
ik scheer mijn bipsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Hmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je een poster boven je bed hangen ofzoquote:
Pax is een beetje homoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Ik had een ongelukje met een flesje water dus na het opruimen heb ik even moeten bijlezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
je zit hier toch niet stiekem mee te lezen he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Beetje maarquote:
zo lang je benen maar glad zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Dat als je van héél dichtbij kijkt dat je allemaal kleine minuscule haartjes ziet
quote:
Hij moet niet zo onzeker zijn over zn looksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Niet genant, wel eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vonden jullie het ook genant eerste keer schaamhaar scheren
De kontharen scheren is link, harsen werkt beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tsja. Dat gebeurt toch wel na een tijdje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij moet niet zo onzeker zijn over zn looks
genant was t niet echt, maar was wel extra voorzichtigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds wel hoor, vooral als ik stoned bezig ga met een scheermesjequote:
Fucking voorzichtig inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JA DAAROM ZEG IK HET OOKquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Dat gebeurt toch wel na een tijdje.
Als je er nooit iets positiefs over hebt gehoord bijv. of je er geen succes mee hebt
Ik hoor af en toe ook eens een complimentje hoor, maar dat doet me echt vrij weinig meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen iemand om advies gevraagt.
Een vrouw.
Erg genant allemaal.
ik heb t tegen JR gezegd hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JA DAAROM ZEG IK HET OOK
waarom zeggen mensen dat nooit tegen hem, ze hebben toch geen poep in hun ogen
Geen idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JA DAAROM ZEG IK HET OOK
waarom zeggen mensen dat nooit tegen hem, ze hebben toch geen poep in hun ogen
Die knip ik in model.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Doos vind ik een erg onaantrekkelijk woord.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik moet iets vinden om mee te scheren zonder dat het de phwaarde in mijn doos kan aantasten.
Ja niet alleen jr jaquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stelde me bij JR een of ander acnéhoofd voor met slecht kapsel
Dat is vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, vooral als ik stoned bezig ga met een scheermesje
nevermindquote:
Niemand die het kan beamen hierquote:
Rustig opbouwen met een schaar om te beginnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Nu weet ik niet waar ik in godsnaam mee moet scheren in vervolg.
Geen idee wat mijn ph-waarde is neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er alleen mannen zijn nu, jullie hebben dit probleem gewoon niet
Vrouwen hebben weer geen konthaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Maak ik je zo nieuwsgierig?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb echt zwaar de behoefte om Fokkie te meten nu ik weet dat ie in de buurt woont
geen idee wat een ph-waarde isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Valt bij jullie ook niet te verneuken volgens mij. Wij vrouwen kunnen dat daar in tegen heel goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn ph-waarde is nee
En hoe zie je me nu/quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja ik ben wel zo nieuwsgierig dat ik wil weten dat ik je zie als ik je zie
Scheer je ook de benen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee wat een ph-waarde is
zoals het maar glad is down there
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee wat een ph-waarde is
zoals het maar glad is down there
En bij vrouwen gaat dat dus mis als je zeep enz gebruikt bij je vagina. Is het uit balans enz.quote:De pH-waarde zegt iets over de zuurgraad in ons lichaam, die kan variëren van 1 tot 14. Een pH-waarde van 7,0 is neutraal en weerspiegelt een optimale zuur-base huishouding. In een zuur milieu kunnen kankercellen goed gedijen. Daarom is een alkalische (basische) pH-waarde voor onze gezondheid van essentieel belang.
Jij ziet straks niks meer met je ogen als je zo doorgaatquote:
ga je op mijn bril zitten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet straks niks meer met je ogen als je zo doorgaat
Ik stem tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een poll:
Moeten vrouwen glad zijn down there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |