Ben je gek, moet ook genietenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop verder niet dat we het elke keer over de prijs gaan hebben.
Er komt toch altijdwel iemand die het nog neit gehoord heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop verder niet dat we het elke keer over de prijs gaan hebben.
Ik zeg tegen bijna iedereen dan ook iets in de trant van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt toch altijdwel iemand die het nog neit gehoord heeft
Oh maar London is erg duur toch
maar ben wel gewoon oprecht benieuwd wat zoiets nou kostquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg tegen bijna iedereen dan ook iets in de trant van.
Dat is niet gratis, nee.
Vies misselijk word ik er nu al van
Straks word je hier nog als verwende elitaire snob gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet gratis, nee.
Ponden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
maar ben wel gewoon oprecht benieuwd wat zoiets nou kost
Mooie voetbalstadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet gratis, nee.
Ach, dat zal meevallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks word je hier nog als verwende elitaire snob gezien
Beter dan uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat zal meevallen.
Nog altijd gewoon een working class boy
Zal ik hier ook altijd blijven dus ach
Zoiets betaal je ook al voor west ham hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker naar Arsenal voor 100 euro ja toch
Ach, dat staat hier op gelijke voet hoor bij de classistsquote:
Ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, dat staat hier op gelijke voet hoor bij de classists
gaat nergens overquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoiets betaal je ook al voor west ham hoor
Nog altijd een klassen maatschappij he.quote:
dan ga je toch naar Vitesse ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:07 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker naar Arsenal voor 100 euro ja toch
Daar ben ik nu ook al geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dan ga je toch naar Vitesse ofzo
Doe ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dan ga je toch naar Vitesse ofzo
Moet gewoon weer eens vol komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook al geweest.
Dat was niet best allemaal
toen was het nog regelmatig uitverkocht ja, laatste jaren uitzonderlijk nog wel 22k ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang is dat geleden? 2002/2003?
Ik gelukkig nog nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook al geweest.
Dat was niet best allemaal
shots firedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang is dat geleden? 2002/2003?
Was gewoon serieus hoor?quote:
Oh bedoelde niet eens zo zeer qua sfeer hoor. Qua voetbal ook nietquote:
ligt ook gewoon meer achter dan mensen denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon serieus hoor?
Vind het frappant dat ze dat niet volkrijgen de laatste jaren
naja ik snap het wel, het is niet om aan te glurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon serieus hoor?
Vind het frappant dat ze dat niet volkrijgen de laatste jaren
Dat is Feyenoord ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
naja ik snap het wel, het is niet om aan te gluren
Klaproosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kkr zooi
zak wiet van 20 eu gehaald eergister
ben wss buiten verloren ofzo
maar ik kan niet slapen zonder drugs
wat kan je roken om ook stoned te worden
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik niet hoe groot het achterland van Vitesse is.
Velp is niet serieus te nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het in Velp altijd frappant dat er veel kroegen met feyenoord vlaggen en shirts hingen ipv Vitesse shirts.
Laat even weten als je een keer naar Heracles gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeel
Oh ben ik niet. Gr grquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi jij staat bij mij online op feesboek
Gr gr
Nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat even weten als je een keer naar Heracles gaat.
Eens.quote:
snel overstappen dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is wel dat NEC, Utrecht, Twente, Heracles, Graafschap, PSV, Ajax, PEC allemaal in principe binnen n uurtje te bereiken zijn met auto, dat is wel nadeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |