Was dat die gast die de Hitlergroet deed?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Toto69 het volgende:
Wie herinnert zich Fortes Rodriguez nog
dat is di canio godquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat die gast die de Hitlergroet deed?
Ben 9 jaar geleden bij Sparta - Feyenoord geweest op skybox, was wel lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord - Sparta moet ook terugkomen
Vgm wel. Maar hij vroeg Temmink een keer of ie Down hadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat die gast die de Hitlergroet deed?
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hafcfan en ik houden wel van wat rechtsextremisme.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.
zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van Lazio zetten. Eens kijken of hij ze dannog wat te zeggen heeft.
Oh ja hijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vgm wel. Maar hij vroeg Temmink een keer of ie Down hadbij RBC toen. Rode kaart alles
Hehequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat toen ik een paar trolletjes over Italiaans voetbal makate
Ik ook, vooral omdat het zo intens treurig was en zo veelzeggend.quote:
Geloof volbloedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Hafcfan
Wat een debiel is dat.
En is hij half Italiaans ofzo? Anders is die hele Serie A-act nog kanslozer
Ligt eraan hoe blank je lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Sked het volgende:
niet dat je als AS fan tussen de Lazio ultra's wil zitten ofzo
DonRanja zou 18x gestoken worden nog voor hij in de buurt van t stadion isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe blank je lijkt.
Jij hebt hem op FB? Ik ken hem miss wel irl, woont vgm dichtbijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
sowieso geen volbloed gezien zijn achternaam, die is keihard Hollands
Ken zn achternaam niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
sowieso geen volbloed gezien zijn achternaam, die is keihard Hollands
DonRaja is vrij blank hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
DonRanja zou 18x gestoken worden nog voor hij in de buurt van t stadion is
Heb m niet op FB maar ken zn FB welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt hem op FB? Ik ken hem miss wel irl, woont vgm dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |