Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.
Absoluut, mooie jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet dat JR niet iets kan oppikken. Want uiterlijk zit best prima.
Mwah valt tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij bent niet onzeker verder volgens miij
Nou, liever niet eigenlijkquote:
ik scheer mijn bipsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Hmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Heb je een poster boven je bed hangen ofzoquote:
Pax is een beetje homoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Ik had een ongelukje met een flesje water dus na het opruimen heb ik even moeten bijlezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
je zit hier toch niet stiekem mee te lezen he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Beetje maarquote:
zo lang je benen maar glad zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Dat als je van héél dichtbij kijkt dat je allemaal kleine minuscule haartjes ziet
quote:
Hij moet niet zo onzeker zijn over zn looksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |