mja, hij kleedt zich gewoon redelijk casual, alleen hij heeft gewoon nog wel t gezicht ook van n jochie van 18quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je erop kleedt kan je er wel wat aan doen
Klopt. Denk toch te onzeker of zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet dat JR niet iets kan oppikken. Want uiterlijk zit best prima.
Ik ben echt vies overbehaard.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb gelukkig baardgroei.
Maar qua beharing ben ik buiten dat ook 17
Gaat om het sociale he. Maakt niet uit of je onzeker bent of niet verderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Denk toch te onzeker of zo
ik laat sinds ik 14 ben al bewust baardje staanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb gelukkig baardgroei.
Maar qua beharing ben ik buiten dat ook 17
Ik moest me op m`n 14de al regelmatig scherenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
[..]
ik laat sinds ik 14 ben al bewust baardje staan
Nja onzeker is niet heel aantrekkelijk me dunktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat om het sociale he. Maakt niet uit of je onzeker bent of niet verder
Ik scheer vrijwel alles buiten oksels.quote:
ik ook, maar deed alleen trimmenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest me op m`n 14de al regelmatig scheren
Oksels scheer ik ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik scheer vrijwel alles buiten oksels.
Laatst vroeg een trainingsmaatje of ik mn oksels scheerde
Valt bij mij ook meequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er simpelweg nauwelijks haar
Maar soms straal je het niet uit terwijl je het wel bentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja onzeker is niet heel aantrekkelijk me dunkt
Wou net zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke die niet.
Maar dat heb ik echt weinig
Narcisten hebben dat vaakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar soms straal je het niet uit terwijl je het wel bent
Dan maakt het niet uit
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.quote:
Maar de rest er wel af.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggenBen je wel heel ijdel als armhaar enz eraf moet.
jij bent niet onzeker verder volgens miijquote:
Ik zie weleens meisjes met beetje haar boven hun lip, dat vind ik echt engquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh je ziet bij mij wel blond haar op mijn armen, boeit mij echt niks.
Absoluut, mooie jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet dat JR niet iets kan oppikken. Want uiterlijk zit best prima.
Mwah valt tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij bent niet onzeker verder volgens miij
Nou, liever niet eigenlijkquote:
ik scheer mijn bipsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Hmmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Heb je een poster boven je bed hangen ofzoquote:
Pax is een beetje homoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Ik had een ongelukje met een flesje water dus na het opruimen heb ik even moeten bijlezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
je zit hier toch niet stiekem mee te lezen he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als het over JR gaat moet Pax die opmerking maken. Daar zit toch wat meer achter
Beetje maarquote:
zo lang je benen maar glad zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Dat als je van héél dichtbij kijkt dat je allemaal kleine minuscule haartjes ziet
quote:
Hij moet niet zo onzeker zijn over zn looksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |