Niet genant, wel eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vonden jullie het ook genant eerste keer schaamhaar scheren
De kontharen scheren is link, harsen werkt beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe behaard mn reet is. Daarom heb ik die hele wondshit
Tsja. Dat gebeurt toch wel na een tijdje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij moet niet zo onzeker zijn over zn looks
genant was t niet echt, maar was wel extra voorzichtigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds wel hoor, vooral als ik stoned bezig ga met een scheermesjequote:
Fucking voorzichtig inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
JA DAAROM ZEG IK HET OOKquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Dat gebeurt toch wel na een tijdje.
Als je er nooit iets positiefs over hebt gehoord bijv. of je er geen succes mee hebt
Ik hoor af en toe ook eens een complimentje hoor, maar dat doet me echt vrij weinig meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen iemand om advies gevraagt.
Een vrouw.
Erg genant allemaal.
ik heb t tegen JR gezegd hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JA DAAROM ZEG IK HET OOK
waarom zeggen mensen dat nooit tegen hem, ze hebben toch geen poep in hun ogen
Geen idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JA DAAROM ZEG IK HET OOK
waarom zeggen mensen dat nooit tegen hem, ze hebben toch geen poep in hun ogen
Die knip ik in model.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Doos vind ik een erg onaantrekkelijk woord.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik moet iets vinden om mee te scheren zonder dat het de phwaarde in mijn doos kan aantasten.
Ja niet alleen jr jaquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stelde me bij JR een of ander acnéhoofd voor met slecht kapsel
Dat is vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, vooral als ik stoned bezig ga met een scheermesje
nevermindquote:
Niemand die het kan beamen hierquote:
Rustig opbouwen met een schaar om te beginnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Nu weet ik niet waar ik in godsnaam mee moet scheren in vervolg.
Geen idee wat mijn ph-waarde is neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat er alleen mannen zijn nu, jullie hebben dit probleem gewoon niet
Vrouwen hebben weer geen konthaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Maak ik je zo nieuwsgierig?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb echt zwaar de behoefte om Fokkie te meten nu ik weet dat ie in de buurt woont
geen idee wat een ph-waarde isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Valt bij jullie ook niet te verneuken volgens mij. Wij vrouwen kunnen dat daar in tegen heel goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn ph-waarde is nee
En hoe zie je me nu/quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja ik ben wel zo nieuwsgierig dat ik wil weten dat ik je zie als ik je zie
Scheer je ook de benen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee wat een ph-waarde is
zoals het maar glad is down there
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee wat een ph-waarde is
zoals het maar glad is down there
En bij vrouwen gaat dat dus mis als je zeep enz gebruikt bij je vagina. Is het uit balans enz.quote:De pH-waarde zegt iets over de zuurgraad in ons lichaam, die kan variëren van 1 tot 14. Een pH-waarde van 7,0 is neutraal en weerspiegelt een optimale zuur-base huishouding. In een zuur milieu kunnen kankercellen goed gedijen. Daarom is een alkalische (basische) pH-waarde voor onze gezondheid van essentieel belang.
Jij ziet straks niks meer met je ogen als je zo doorgaatquote:
ga je op mijn bril zitten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet straks niks meer met je ogen als je zo doorgaat
Ik stem tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een poll:
Moeten vrouwen glad zijn down there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |