SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Drinken.quote:
veel ja.quote:
Je moet nooit wat. Zeker niet drinken. Kom op man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drinken.
Stond verder na uurtje al lam op de bar te dansen hoor, geen neuks werden gegeven
daarom ook beter leuk tripje als introquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel ja.
Is verder denk ik toch lastiger een intro in je eigen stad waar je al een vriendengroep hebt.
Je gaat naar de plekken waar je al vaak geweest bent alleen dan met wildvreemden
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet nooit wat. Zeker niet drinken. Kom op man.
Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$
Meeste is ook bedoeld voor mensen die ergens anders vandaan komen ja. Alleen de studie-intro is voor je opleiding zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel ja.
Is verder denk ik toch lastiger een intro in je eigen stad waar je al een vriendengroep hebt.
Je gaat naar de plekken waar je al vaak geweest bent alleen dan met wildvreemden
En dit jaquote:
Niet de mooiste stad, maar ik vond het op zich wel prima daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is Eindje wel een kutstad waar het nuchter niet leuk is :$
kies je ook wel beetje voor hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En mn broertje had ruzie gekregen met ballen van het RSC, hij maakt tegenwoordig veel meer mee dan ik
Slaapzeequote:
mensen zeggen dat ik alcoholist ben dus ben niet helemaal objectief hieroverquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zonder drank is het leven een groot tranendal
Gewoon zeggen dat je graag drinkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen zeggen dat ik alcoholist ben dus ben niet helemaal objectief hierover
ik drink voor de smaak niet voor de alcoholquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je graag drinkt.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder gelukkig lekker Koreaans gegeten vandaag
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Sked het volgende:
ik drink voor de smaak niet voor de alcohol
korean bbq is dat je heel veel vlees krijgt wat je aankruist en het dan zelf baktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |