Jep, werk vanuit het hoofdkantoor vaak in ZHN. Nieuwe dienstregeling kan ik helaas nog niks over zeggen!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij werkt in ZHN?
Is de nieuwe dienstregeling al bekend?
Geheimhoudingsplicht?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Jep, werk vanuit het hoofdkantoor vaak in ZHN. Nieuwe dienstregeling kan ik helaas nog niks over zeggen!
Klopt ja...zodra het naar buiten mag hoor je het uiteraard!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geheimhoudingsplicht?
Vorig jaar was het al bekend rond deze tijd, valt toch tegen.
Ik woon op letterlijk een steenworp afstand van de stalling waar ik bij heb gesolliciteerd, zijn nog wel andere stallingen binnen de concessie maar die liggen niet echt in de buurtquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:09 schreef GrumpyCat het volgende:
@GlenSpey, je standplaats kan afhangen van je woonplaats. Zo woont een chauffeur van onze stalling in Boskoop, maar die kunnen we inzetten in Gouda en Alphen. Verschilt wss wel per vervoerder.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:18 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Klopt ja...zodra het naar buiten mag hoor je het uiteraard!
Het lijkt me iig wel lastig. Als chauffeur het hele lijnenpakket van 2 stallingen uit je hoofd kennen...quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik woon op letterlijk een steenworp afstand van de stalling waar ik bij heb gesolliciteerd, zijn nog wel andere stallingen binnen de concessie maar die liggen niet echt in de buurt
Die keus is er hier helemaal niet: iedereen heeft mix behalve de mensen die van vroeger uit rechten hebben. Het is wel zo dat er diensten zijn met alleen stad of alleen streek, maar de hele week stad kun je hier niet voor kiezen iig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klinkt goed! Voor oudere chauffeurs hoeft dit dus niet, maar is er dan een reden waarom je er niet voor zou kiezen een mix te hebben? Houdt het werk toch net iets gevarieerder, lijkt me.
Dat is in Twente wel het geval, maar hier liggen de stallingen dan ook dicht bij elkaar. Alle stallingen liggen binnen 15km van een andere stalling.quote:[..]
Klopt, heb ook al gehoord dat de opleiding die eraan vooraf gaat volledig in eigen tijd (onbetaald) is. Maar das niet zo'n probleem.
Enne alle lijnen van één stalling, ik dacht eigenlijk dat je sowieso maar op één stalling geplaatst werd, maar je bent dus in principe inzetbaar op alle stallingen van de concessie?
Daar heb ik geen ervaring mee, heb destijds een gewoon sollicitatiegesprek gehad bij het uitzendbureau.quote:[..]
Nog iets anders, heb dus binnenkort zo'n 'selectiedag' via een uitzendbureau. Nu staat er in de uitnodiging wel kort beschreven wat het programma is, maar het treed niet echt in detail. Ben wel benieuwd wat ik ongeveer kan verwachten...
Van 2 wel ja, vooral omdat ik de lijnen uit stalling 2 eigenlijk helemaal niet kenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Het lijkt me iig wel lastig. Als chauffeur het hele lijnenpakket van 2 stallingen uit je hoofd kennen...
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Het lijkt me iig wel lastig. Als chauffeur het hele lijnenpakket van 2 stallingen uit je hoofd kennen...
Valt wel mee hoor, je kunt meer in je hersenen kwijt dan je zou denken, en als je de routes maar vaak genoeg rijdt kun je ze allemaal blind rijden (in figuurlijke zin dan)...quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Het lijkt me iig wel lastig. Als chauffeur het hele lijnenpakket van 2 stallingen uit je hoofd kennen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:39 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Bus. James Bus.
De aansturing van de displays vanuit de boordcomputer deed het niet meer, dus toen moest er handmatig wat ingesteld worden. Na eerst 62 er op gehad te hebben vond ik voor de laatste rit 007 wel een leuk lijnnummer![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
Valt wel mee hoor, je kunt meer in je hersenen kwijt dan je zou denken, en als je de routes maar vaak genoeg rijdt kun je ze allemaal blind rijden (in figuurlijke zin dan)...
Ik kende zo'n beetje alle buslijnen (stad en streek) in Fryslân, in mijn tijd als buschauffeur (= tot bijna 3 jaar geleden) en zou de meesten nu nóg probleemloos kunnen rijden
Ben er zelf via randstad ingekomen. sollicitatiegesprekje, rekentest (kaartverkoop), wat zou je dan als iemand je bus niet uit wil/lastig is. als je hier door komt volgde destijds een psychologische test.quote:Nog iets anders, heb dus binnenkort zo'n 'selectiedag' via een uitzendbureau. Nu staat er in de uitnodiging wel kort beschreven wat het programma is, maar het treed niet echt in detail. Ben wel benieuwd wat ik ongeveer kan verwachten..
Ah bedankt voor het inzicht. Hm wat zou ik doen als iemand lastig is... denk sowieso kalm blijven en vooral niet de discussie aangaan want dat win je toch niet, of het escaleert dan juist. Dus dan maar doorrijden en eventueel service en veiligheid (als dat er is?) inlichten. Zit ik zo in de juiste richting?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:01 schreef Gnittoo het volgende:
[..]ik ken alleen de 315 niet. hoewel ik dan niet op de stad rijd, ken ik de weg in leeuwarden wel goed genoeg om niet hopeloos te verdwalen.
[..]
Ben er zelf via randstad ingekomen. sollicitatiegesprekje, rekentest (kaartverkoop), wat zou je dan als iemand je bus niet uit wil/lastig is. als je hier door komt volgde destijds een psychologische test.
Hm oke, mijn eerste gedachte is dat je daarmee de andere passagiers 'straft', omdat zij zo ook niet verder kunnen reizen tot die persoon de bus uit is. Maar goed om te weten in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:48 schreef dennistd het volgende:
Als iemand de bus niet uit wil en jij vindt dat diegene er wel uit moet dan zet je de bus aan de kant en weiger je om verder te rijden. Werkt gegarandeerd: de andere passagiers keren zich dan tegen hem/haar, en werken hem met een beetje geluk zelfs voor je de bus uit. Zo niet dan bel je de verkeersleiding die dan een controleteam of de politie naar je toestuurt.
Deze bussen zijn altijd een puinhoop, heeft ook al meerdere keren in de krant gestaan.quote:Op maandag 2 november 2015 16:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan iemand mij de puinhoop van lijn 401 Breda Utrecht verklaren? Er rijden bussen niet, er rijden bussen wel maar als ondersteuning. De ondersteuningsrit chauffeurs die tot sleeuwijk rijden weten niet of de echte ritten naar utrecht al te vroeg vertrokken zijn of vertraagd. Op 9292 staat dat bussen al weg zijn, maar op station Breda nog niet. Men doet maar wat
EBS staakt de strijd. Maar ja die partij had ook verloren. Het gaat om Syntus en die hebben nog even om in beroep te gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:05 schreef borisz het volgende:
Uit IJC, HD enz. http://www.ijmuidercouran(...)t&utm_medium=twitter
[..]
Was je me toch nog even voor, bevalt ie verder?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe dienstregeling ZHN bekend
Mijn bus, welke volgend jaar overgaat naar R-net lijn 4xx met de hele dag een 10 minuten dienst, is geknipt in de middag- en avondspits van een 10-minuten-dienst naar een kwartiersdienst![]()
Nog niet verder in verdiept, maar de verandering van 365 is niet leuk.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:15 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Was je me toch nog even voor, bevalt ie verder?
quote:Overbruggingsconcessie voor OV Haarlem-IJmond
18 november 2015 - Nieuwsartikel
De provincie Noord-Holland heeft besloten om een overbruggingsconcessie te verlenen aan Connexxion per 13 december 2015.
Dit is noodzakelijk omdat er tot 25 november 2015 beroep kan worden aangetekend tegen de gunning van de nieuwe concessie en waarmee de implementatie van de nieuwe concessie niet haalbaar is voor 13 december.
De huidige concessierechten lopen van rechtswege af op 12 december 2015 en de nieuwe concessierechten kunnen pas worden geëffectueerd als de procedures zijn beëindigd en de implementatie kan worden opgepakt. De nieuw gegunde concessie zal maximaal twee jaar later aanvangen, maar zo veel eerder als mogelijk. Randvoorwaarden daarbij zijn dat er ten minste een implementatietermijn voor Connexxion dient te zijn van negen maanden én dat de aanvang plaatsvindt op één van de twee gebruikelijke momenten (start nieuwe dienstregeling per medio december of aanvang zomerdienstregeling).
Connexxion heeft ingestemd met de voorwaarden waaronder de overbruggingsconcessie wordt verleend.
Ze gaan er al vast vanuit dat Connexxion ook dit keer weer de bezwaarprocedures wint?quote:een implementatietermijn voor Connexxion
Tuurlijk, want voor dit soort overbruggingsconcessies wordt de hoofdprijs betaaldquote:Connexxion heeft ingestemd met de voorwaarden waaronder de overbruggingsconcessie wordt verleend.
t leven is moeilijk..quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik dit vijf jaar terug had gezien had ik gedacht 'kut, morgenvroeg niet rustig aan beginnen...'En nu op zondagavond aan het werk om een deadline te halen
Het kan verkeren
Met dit weer heb ik ze liever dichtquote:
Als die voor sloop zou zijn dan zou ik nog best het zij- en achterdisplay willen hebben samen met de stuurkast... die lijken nog redelijk heelquote:Op zondag 22 november 2015 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
retour ticket schadehersteller ? of enkele reis naar de sloop?
Syntus is, zoals verwacht, in beroep gegaan tegen de gunning van de concessie Haarlem-IJmond aan xxquote:Op woensdag 18 november 2015 13:48 schreef borisz het volgende:
https://www.noord-holland(...)OV-HaarlemIJmond.htm
[..]
Soms vormen bedrijventerreinen een soort (bijna) doodlopende straat. Daar een bus laten komen heeft geen zin.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:32 schreef Deezertje het volgende:
Alles buiten de stad of op een bedrijventerrein is nagenoeg onbereikbaar met het OV... Morgen een afspraak maar rijdt totaal geen bus langs. Moet 15-20 minuten lopen vanaf station. Dat is ook meteen wel mijn max. Een fiets is een optie, maar niet voor eenmalig gebruik. Zou ik er elke dag moeten zijn misschien wel, maar een halte op loopafstand is toch niet te veel gevraagd? Zijn er mensen die dagelijks naar hun werk gaan met het OV? Niet alle bedrijven zitten in de stad. Puur vanwege de slechte bereikbaarheid zou ik afhaken, maar ja geen rijbewijs dus geen keuze..
True.. al zou het prima kunnen als verlenging van een bestaande lijn.. net als sommige streeklijnen aan het begin (of eind..) nog even een rondje door een woonwijk doen als een soft of stadsdienstquote:Op donderdag 26 november 2015 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms vormen bedrijventerreinen een soort (bijna) doodlopende straat. Daar een bus laten komen heeft geen zin.
Hier lopen twee lijnen door Roelofarendsveen, mijn werk zit op 20 minuten lopen van de halte.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
True.. al zou het prima kunnen als verlenging van een bestaande lijn.. net als sommige streeklijnen aan het begin (of eind..) nog even een rondje door een woonwijk doen als een soft of stadsdienst
rondje rijden.. kijk maar eens naar lijn 28 van Arriva Fryslanquote:Op donderdag 26 november 2015 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen twee lijnen door Roelofarendsveen, mijn werk zit op 20 minuten lopen van de halte.
Probleem: beide lijnen hebben een beginpunt in Leiden en eindigen in Leimuiden en Schiphol. Hoe precies is dat op te lossen?
Wil je een paar cent besparen, dan stap je uit, laat je de bus een rondje rijden, loop jij ondertussen naar de overzijde van de weg en stapt weer in richting eindbestemmingquote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rondje rijden.. kijk maar eens naar lijn 28 van Arriva Fryslan
Precies..quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je een paar cent besparen, dan stap je uit, laat je de bus een rondje rijden, loop jij naar de overzijde van de weg en stapt weer in richting eindbestemming
9292?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
en waarom heeft er nou schijnbaar niemand een tool gemaakt waarmee je de lijnkilometers met peanuts kan berekenen?
Hoeveel peanuts is 1 kilometer?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
en waarom heeft er nou schijnbaar niemand een tool gemaakt waarmee je de lijnkilometers met peanuts kan berekenen?
staan daar nog de Kilometers? of moet ik dan zelf aan de reken met ritprijs - instaptarief / kilometerprijs? :/quote:
Waar heb je de kilometers voor nodig?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
staan daar nog de Kilometers? of moet ik dan zelf aan de reken met ritprijs - instaptarief / kilometerprijs? :/
dat ik wil weten hoeveel km ik gereist heb vandaag?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je de kilometers voor nodig?
Gewoon google maps een optie?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat ik wil weten hoeveel km ik gereist heb vandaag?
dan moet ik zelf de route uittekenen denk ik? en dat wil die iig niet voor t geheel in 1x ( dan kan ik op den duur geen route puntjes meer zetten :/ )quote:
Menaldum zo te zien?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ook handig dat thuis erop staat
Dat lusje in Grou?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rondje rijden.. kijk maar eens naar lijn 28 van Arriva Fryslan
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.quote:
pas leuk als je iets moet met een gelede busquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.
in de begintijd van xx heeft die er wel gereden volgens mij. Toen waren die ProCity's nogal aan de krappe kant en hebben ze overal bussen weggetrokken, waaronder minimaal 15 geledes. Kwam je op de meest vreemde lijnen een bus van 18 meter tegenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
pas leuk als je iets moet met een gelede bus
Op de lijnennetkaart is het een lusje, hoe het gehucht eruit ziet staat er niet opquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de lijnennetkaart is het een lusje, hoe het gehucht eruit ziet staat er niet op
De hoeveelheid inwoners staat er ook niet opquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.
1 april humor.. lus de andere kant om gaan rijdenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de begintijd van xx heeft die er wel gereden volgens mij. Toen waren die ProCity's nogal aan de krappe kant en hebben ze overal bussen weggetrokken, waaronder minimaal 15 geledes. Kwam je op de meest vreemde lijnen een bus van 18 meter tegen
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houdquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22
Grou valt nog best wel mee. Denk dat Holwerd (lijn 54), Akkrum (lijn 28) en Âldtsjerk (lijn 51) de 'riskantste' stukken bevatten, zo uit mijn hoofd.
En dat is het grootste probleem in NLquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houd
Ik zou toch niet graag Boekelo in gaan met een gelede bus hoor: https://www.google.nl/map(...)4675a0!1m0!3e0?hl=nlquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houd
Heb zelf wel eens geleed gereisd op mijn stamlijntjequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22
Het is met name het stukje Parkstraat en stukje Oostergoweg/Skûtsje waar het wat minder makkelijk rijden is.quote:Grou valt nog best wel mee.
Deze afslag dus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zou toch niet graag Boekelo in gaan met een gelede bus hoor: https://www.google.nl/map(...)4675a0!1m0!3e0?hl=nl
Vooral van de Weleweg de Dirk Papestraat in... En achterin de Meester de Wolfstraat in de bocht
brugje in oudkerk zou ik niet aandurven met een gelede bus zonder meesturende achteras. met een gelede volvo (quote:denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houd
dat smalle stukje valt nog wel mee, figuren die voor de bloemenzaak foutparkerenquote:Het is met name het stukje Parkstraat
In een lijndienst tussen NL en België.quote:
1 is een Belgisch apparaat om papieren kaartjes met magneetstrip te 'composteren'.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:46 schreef Gnittoo het volgende:
iveco van connexxion. zeeland?
maar wat is dat voor apparatuur? 1 lijkt me een ov-chip oplader?
[ afbeelding ]
En daarom mag je niet binnen 5 meter van een bocht parkerenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Deze afslag dus.
Toegegeven; geen makkelijke bocht, maar zeker niet onmogelijk, tenzij het er helemaal dicht staat met auto's natuurlijk. Dat laatste geldt echter overal
Moet je eens de Ardennen in rijden met 13 meter bus met aanhangerquote:Mijn meest uitdagende prestatie is toch wel geweest, dat ik deze 'straat' helemaal uit ben gereden met een Ambassador (12m). Op dat moment niet echt grappig, met name omdat dat helemaal in het begin van mijn chauffeurschap was, maar als ik er nu aan terugdenk
1 is een machine om ouderwetse Belgische kaartjes met magneetstrip te "ontwaarden". 2 is een scanner voor de Mobib, de Belgische OV-Chipkaart.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:46 schreef Gnittoo het volgende:
iveco van connexxion. zeeland?
maar wat is dat voor apparatuur? 1 lijkt me een ov-chip oplader?
[ afbeelding ]
Klopt, lijn Breskens Bruggequote:Op zaterdag 28 november 2015 12:18 schreef larsico het volgende:
Ziet er uit als ergens in de buurt van Breskens
In de Lijn 19 hadden ze die dingen ook altijdquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Klopt, lijn Breskens Brugge
Die prodata ontwaarder was voor Mobib...
Op de terugweg mochten we vanaf Westkapelle al inchecken, normaal gaat dat pas vanaf Sluis...
Geen idee of we daarvoor uiteindelijk extra betaald hebben (Dus de kilometers Westkapelle-Sluis)
Daarom juistquote:Op zaterdag 28 november 2015 10:52 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
brugje in oudkerk zou ik niet aandurven met een gelede bus zonder meesturende achteras. met een gelede volvo () was het wel goed te doen..
[..]
dat smalle stukje valt nog wel mee, figuren die voor de bloemenzaak foutparkeren
100% zeker. Staat ook zo op de lijnennetkaart.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:31 schreef dennistd het volgende:
Maar is die tijdhalte ook nog een echte tijdhalte? In Twente zijn er verschillende haltes waar nog een sticker 'tijdhalte' op zit, maar die in het systeem geen tijdhalte meer zijn. En andersom komt ook voor: in de boordcomputer is het een tijdhalte, maar er zit geen sticker op het haltebord.
Alle haltes van die lijn hebben een eigen halteplaats.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:57 schreef GrumpyCat het volgende:
Tijdhalted zijn in principe verleden tijd, bussen horen nooit te vroeg te vertrekken...alleen kunnen ze vaak niet midden op de weg wachten.
Dan is het idd scheef als ze te vroeg vertrekken. De opdrachtgever gaat daar echt op afrekenen...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle haltes van die lijn hebben een eigen halteplaats.
OVAUB deed het voor mijquote:Op woensdag 2 december 2015 21:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
OV info app <3 weet je meteen hoeveel vertraging er is
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OVAUB deed het voor mij
Als ik dat niet gecheckt had was ik te laat geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |