Hoeveel peanuts is 1 kilometer?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
en waarom heeft er nou schijnbaar niemand een tool gemaakt waarmee je de lijnkilometers met peanuts kan berekenen?
staan daar nog de Kilometers? of moet ik dan zelf aan de reken met ritprijs - instaptarief / kilometerprijs? :/quote:
Waar heb je de kilometers voor nodig?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
staan daar nog de Kilometers? of moet ik dan zelf aan de reken met ritprijs - instaptarief / kilometerprijs? :/
dat ik wil weten hoeveel km ik gereist heb vandaag?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je de kilometers voor nodig?
Gewoon google maps een optie?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat ik wil weten hoeveel km ik gereist heb vandaag?
dan moet ik zelf de route uittekenen denk ik? en dat wil die iig niet voor t geheel in 1x ( dan kan ik op den duur geen route puntjes meer zetten :/ )quote:
Menaldum zo te zien?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ook handig dat thuis erop staat
Dat lusje in Grou?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rondje rijden.. kijk maar eens naar lijn 28 van Arriva Fryslan
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.quote:
pas leuk als je iets moet met een gelede busquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.
in de begintijd van xx heeft die er wel gereden volgens mij. Toen waren die ProCity's nogal aan de krappe kant en hebben ze overal bussen weggetrokken, waaronder minimaal 15 geledes. Kwam je op de meest vreemde lijnen een bus van 18 meter tegenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
pas leuk als je iets moet met een gelede bus
Op de lijnennetkaart is het een lusje, hoe het gehucht eruit ziet staat er niet opquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lusje? Die bus is een flink aantal minuten bezig om door de soms vrij nauwe straten te rijden.
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de lijnennetkaart is het een lusje, hoe het gehucht eruit ziet staat er niet op
De hoeveelheid inwoners staat er ook niet opquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.
1 april humor.. lus de andere kant om gaan rijdenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5000 inwoners noem ik geen gehucht. Ik weet wel hoe de straten daar lopen. Het is dat er zwaar verkeer doorheen moet, maar heel erg geschikt is het allemaal niet, vandaar dat die lus ook maar 1 kant op ligt.
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de begintijd van xx heeft die er wel gereden volgens mij. Toen waren die ProCity's nogal aan de krappe kant en hebben ze overal bussen weggetrokken, waaronder minimaal 15 geledes. Kwam je op de meest vreemde lijnen een bus van 18 meter tegen
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houdquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22
Grou valt nog best wel mee. Denk dat Holwerd (lijn 54), Akkrum (lijn 28) en Âldtsjerk (lijn 51) de 'riskantste' stukken bevatten, zo uit mijn hoofd.
En dat is het grootste probleem in NLquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houd
Ik zou toch niet graag Boekelo in gaan met een gelede bus hoor: https://www.google.nl/map(...)4675a0!1m0!3e0?hl=nlquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk ook wel dat je inprincipe ook overal wel geleed kan rijden... zolang het overige wegverkeer er rekening mee houd
Heb zelf wel eens geleed gereisd op mijn stamlijntjequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle lijnen (van/naar Leeuwarden, daarbuiten alleen een keer lijn 98 Bolsward-Makkum v.v.) wel eens geleed gereden, zelfs lijn 22
Het is met name het stukje Parkstraat en stukje Oostergoweg/Skûtsje waar het wat minder makkelijk rijden is.quote:Grou valt nog best wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |