SPOILER: Archief ritten 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 49% gewijzigd door Anne op 26-09-2015 20:58:25 ]Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Maak ik ook nog een typo in de TT; moet de 26e zijn
* mjan doet de faalhaasTonight I think I'll walk alone
Misschien kom ik toch nog, trouwensmaar ik moet dat weekend even kijken hoe en wat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Geef nu maar gewoon toe dat de Bandit niet op tijd klaar is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef BlackLining het volgende:
Misschien kom ik toch nog, trouwensmaar ik moet dat weekend even kijken hoe en wat.
![]()
Hoe lang duurt de route? Desnoods doe ik een deel mee.
Mits droog. Anders roest mijn koppelingDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Moet de route nog maken, maar denk aan zo'n 150-200km.
Hoe laat moeten we je weer thuis afleveren?
Tonight I think I'll walk alone
Stukkie gassen op de baby Ninja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef stinkie het volgende:
Hoe lang duurt de route? Desnoods doe ik een deel mee.
Mits droog. Anders roest mijn koppeling
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Kun je dan 2 Ducati dealers opnemen in de route? Anders haal ik de streep niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef mjan het volgende:
Moet de route nog maken, maar denk aan zo'n 150-200km.
Hoe laat moeten we je weer thuis afleveren?![]()
*proest*quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je dan 2 Ducati dealers opnemen in de route? Anders haal ik de streep niet.
Wel slim om de rit op een zaterdag te houden. Dan behoort een bezoek aan de dealer nog tot de mogelijkheden inderdaad.![]()
![]()
Dealer.Gewoon een sleutelsetje onder het zadel en een ANWB wegenwacht pasje in de binnenzak..
Your opinion of me is none of my business.![]()
Dat zou me ook niet verbazen maar de hoofdreden is dat ik dat weekend lekker in de modder ga spelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe dat de Bandit niet op tijd klaar is.
En nee, niet op de motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik zie jou al sleutel 22 meenemen voor mijn achteras.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Sarasi het volgende:
Dealer.Gewoon een sleutelsetje onder het zadel en een ANWB wegenwacht pasje in de binnenzak..
![]()
![]()
Gewoon een rol DUCT-tape. Los gaat ie vanzelf wel met een paar keer gas geven en met DUCT-tape zit het nog vaster dan hoe het uit de fabriek kwam. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zie jou al sleutel 22 meenemen voor mijn achteras.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik kan de anti Ducati grappen wel waarderen tegenwoordig. Maargoed, knipperlichtrelais is besteld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon een rol DUCT-tape. Los gaat ie vanzelf wel met een paar keer gas geven en met DUCT-tape zit het nog vaster dan hoe het uit de fabriek kwam. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen maar de hoofdreden is dat ik dat weekend lekker in de modder ga spelen
En nee, niet op de motorIn Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs WeezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kom je waarschijnlijk ook langs mijn huisje geredenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef mjan het volgende:
[..]
In Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs Weeze.
![]()
Komen we wel even op de koffiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kom je waarschijnlijk ook langs mijn huisje gereden.
![]()
![]()
Is goed, leg je de sleutel onder je deurmat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit dan in Spanje. Zet je het dan effe zelf?
![]()
Biddinghuizen. Ik zit met hetzelfde, dus moet even kijken of ik de fokrit er nog bij kan plannen dat weekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef mjan het volgende:
[..]
In Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs Weeze
Oeh, ritje, leuk!
Voor mij onder voorbehoud - misschien mijn afstudeerfeestje die dag.
Anders kom ik op een mooie GSX-R
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik heb je al te lang niet gezien, gewoon komen jij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-R![]()
![]()
Ha, tof (en gefeliciteerd met afstuderen)!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-RTonight I think I'll walk alone
Ik zie geen probleem - 's middags een ritje, 's avonds een feestje met (nieuw gemaakte) vrienden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-R
It's funny
Ik zal het in de agenda zetten.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Semi afzegging, pas als mijn verzekeringen in orde zijn ga ik weer rijdenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Tussen Den Bosch - Oss was toch niet zo handig, dus verzamelpunt wordt de Texaco bij Echteld aan de A15. Rijden we vanaf daar wel weer naar het zuiden.
Zorg dat je minimaal 100km kunt rijden, dan kunnen we even tanken in Duitsland.
Route wordt ongeveer 170km.Tonight I think I'll walk alone
Da's gewoon aan huis man. Chill.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef mjan het volgende:
Tussen Den Bosch - Oss was toch niet zo handig, dus verzamelpunt wordt de Texaco bij Echteld aan de A15. Rijden we vanaf daar wel weer naar het zuiden.
Zorg dat je minimaal 100km kunt rijden, dan kunnen we even tanken in Duitsland.
Route wordt ongeveer 170km.
It's funny
Tot nu toe kom je toch altijd weer opdagen na semi-afzeggingen. Die traditie gewoon voortzetten, toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:12 schreef stinkie het volgende:
Semi afzegging, pas als mijn verzekeringen in orde zijn ga ik weer rijdenTonight I think I'll walk alone
En ontbijt van mama, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Da's gewoon aan huis man. Chill.
Hotel mamaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
En ontbijt van mama, wat wil je nog meer
It's funny
Eigenlijk heb ik hier ook wel oortjes naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben er sowieso bij, heb ik maar besloten.![]()
Oh, en neem geld mee voor een pontje! Volgens mij 1.20Tonight I think I'll walk alone
Pontje!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef mjan het volgende:
Oh, en neem geld mee voor een pontje! Volgens mij 1.20Ik ben nu al enthousiast.
En dit. Ik bespeur alweer ellende.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Nero22 het volgende:
Het moet trouwens geen pokkeweer wezen hoor.![]()
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan
Ik!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan
Ontbijt van jouw mama?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
En ontbijt van mama, wat wil je nog meer![]()
![]()
Ik rij best als het een klein beetje regent, maar niet als het met bakken uit de lucht komt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan![]()
met jou altijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aanLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Dat ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rij best als het een klein beetje regent, maar niet als het met bakken uit de lucht komt.It's funny
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?quote:
vochtigquote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ja, voor een beetje vochtigheid ben ik niet bang, maar dijkjes (?) rijden met regen vind ik niet relaxed.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?
It's funny
Daar kan ik me ook wel in vindenquote:
behalve dat ik nu nog geen aov heb als zzp'r. En ik heb dit jaar al een glijdend voorwiel op een rit gehad en een duikongeval dat is even voldoende....quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je toch altijd weer opdagen na semi-afzeggingen. Die traditie gewoon voortzetten, toch?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Duikongeval whut?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Ik heb dit jaar vaderdag in de decotank doorgebracht. 7 uur in een stalen buis van 8 bij 3 ofzo aan een zuurstofmasker met een slang van een meter lang. Had steken in elleboog en schouder na duik. Daarna krachtverlies en continue pijn.
De rest van de week ook behandelingen gehad. Afgelopen maandag hartecho gehad. Niks aan de hand. Ook niet duidelijk of klachten door duiken kwamen of dat er toch iets anders was, maar ik heb iig afgelopen maanden rustig aan gedaan overal mee. Tijdlang geen kracht gehad in linkerarm maar datis ook weer op normale niveau nu. Conditie is ook weer terug.
Ik ben alleen bijna 10 kg zwaarder door niet kunnen sporten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Duikongeval assumption dus
Mwah, die 10 kilo trekt die Duc wel toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Wat naar voor je, Stinkie. Fijn dat je je nu wel weer goed voelt en het nu geen langere nasleep meer heeft.
Heb er wel speciaal een stukje onverharde weg uitgehaald, met die platen waar je op wegschoof nog in gedachten en omdat ik vreesde dat je anders nooit meer mee zou willen als ik een route maak
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen hequote:Is prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Wow, je bent instructeur toch? Gebeurde dit tijdens de duik? Klinkt wel als een gevalletje drukproblemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef stinkie het volgende:
Ik heb dit jaar vaderdag in de decotank doorgebracht. 7 uur in een stalen buis van 8 bij 3 ofzo aan een zuurstofmasker met een slang van een meter lang. Had steken in elleboog en schouder na duik. Daarna krachtverlies en continue pijn.
De rest van de week ook behandelingen gehad. Afgelopen maandag hartecho gehad. Niks aan de hand. Ook niet duidelijk of klachten door duiken kwamen of dat er toch iets anders was, maar ik heb iig afgelopen maanden rustig aan gedaan overal mee. Tijdlang geen kracht gehad in linkerarm maar datis ook weer op normale niveau nu. Conditie is ook weer terug.
Ik ben alleen bijna 10 kg zwaarder door niet kunnen sporten![]()
Ik ben niet echt pro onverhard denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen heIs prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Ik sta er nog met potlood in, sta volgende week op Techbase en weet niet of het goed uit komt qua timing.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef Salatrel het volgende:
En anders kan die hem altijd nog optillen en het stukje lopend afleggen![]()
Ik neem wel een kabeltje mee zodat je me door de bagger kan trekken.
It's funny
ik rij ergens in Italië de 26equote:Op donderdag 17 september 2015 17:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik neem wel een kabeltje mee zodat je me door de bagger kan trekken.![]()
![]()
dat wordt een lange kabelquote:Op donderdag 17 september 2015 18:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij ergens in Italië de 26eLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
voor die 250 is een stukkie flosdraad genoegquote:Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wordt een lange kabel![]()
We rijden wel een langer stuk saaie N-weg, rustig maar allemaal.Tonight I think I'll walk alone
Kan je de regen niet gewoon uit je route halen dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef mjan het volgende:
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen heIs prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Where facts are few, experts are many.![]()
10% kans regen op zaterdag. Wel de komende week een westenwind wat voornamelijk veel bewolking met zich mee zal brengen. Zondag draait de wind pas en komt hij uit het Oosten.
Op de Antillen is het een graad of 20 tot 30.
Gr gr van Piet.![]()
Misschien zaterdag een alternatief plan uitvoeren en ipv een uur dit kutland in, in een uur dit kutland uitrijden en gewoon België/Luxemburg pakken ofzo.![]()
Puik plan.quote:Op maandag 21 september 2015 18:05 schreef Amoeba het volgende:
Misschien zaterdag een alternatief plan uitvoeren en ipv een uur dit kutland in, in een uur dit kutland uitrijden en gewoon België/Luxemburg pakken ofzo.
Lijkt me alleen handiger om zoiets wat verder van tevoren te plannen en dan wellicht ergens te overnachten, om pas de volgende dag terug te moeten. Dat rijdt naar mijn mening een stuk relaxter en je kunt tenminste nog iets van de omgeving zien en pauze houden.
Mocht je toevallig een leuke route op de plank hebben liggen, voel je vrij om het een keer te organiseren![]()
![]()
Tentje mee en ergens wildkamperen. Ik heb wel een paar routes liggen ja. Maar als je gaat wildkamperen moet je niet met te veel man zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 18:16 schreef Morivar het volgende:
[..]
Puik plan.
Lijkt me alleen handiger om zoiets wat verder van tevoren te plannen en dan wellicht ergens te overnachten, om pas de volgende dag terug te moeten. Dat rijdt naar mijn mening een stuk relaxter en je kunt tenminste nog iets van de omgeving zien en pauze houden.
Mocht je toevallig een leuke route op de plank hebben liggen, voel je vrij om het een keer te organiseren
Dus de vraag: WIE KUNNEN ER LAST MINUTE?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 18:20:15 ]![]()
Niet kamperen
Maar ik kan toch sowieso geen compleet weekend weg. Ik heb dinsdag een belangrijke toets.
Daarnaast weet ik ook niet of mijn motor zaterdag wel gefixt isGa niet zonder km teller rijden.
![]()
Zeg, als we door het buitenland gaan, moet ik dan eigenlijk ook een paspoort mee ofzo?
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniekquote:Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, als we door het buitenland gaan, moet ik dan eigenlijk ook een paspoort mee ofzo?![]()
Alleen je ID-kaart is voldoende, als je die hebt.![]()
Gezellig!quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Nero22 het volgende:
Uit respect voor de organisatie ga ik eerst even lekker dit doen.Tonight I think I'll walk alone
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.quote:Op maandag 21 september 2015 19:11 schreef Morivar het volgende:
[..]
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniek![]()
Alleen je ID-kaart is voldoende, als je die hebt.
Rugzak allesquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
![]()
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen isquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
![]()
Politie in Luxemburg was tevreden met het rijbewijs en de groene kaart.
Dat ik de groene kaart niet bij me had kostte me wel bijna m'n motor![]()
![]()
Mijn groene kaart en schadeformulier zitten daar ook al.quote:Op maandag 21 september 2015 20:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen is![]()
Zakken zijn niet groot genoeg voor een paspoort. Maar waarschijnlijk gaat er sowieso een klein tasje onder m'n hippe netje op de buddy, kan het mooi daarin.
Ik zou niet eens nadenken over de groene kaart.quote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Maegrim het volgende:
Politie in Luxemburg was tevreden met het rijbewijs en de groene kaart.
Dat ik de groene kaart niet bij me had kostte me wel bijna m'n motorHeb altijd alleen mijn rijbewijs en kentekenbewijs mee.
It's funny
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn groene kaart bij mijn kentekenbewijs gepropt en die heb ik altijd bijIt's funny
Boekje, oude motorquote:Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.![]()
![]()
Mijn portemonnee op pasjesformaat past NET in m'n jaszak, in de andere zitten mijn sleutels. Binnenzak zit de telefoon en mijn oordopjes en dan is het eigenlijk ook wel vol.
Ik ben zowel de groene kaart als de kentekenpapieren al geruime tijd kwijt
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
dit dus. Mijn oude botten doen het niet meer in een tentje hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil minstens 4 sterren, 5 is gewenst.
Buiten dat zitten Nero en ik met een ruimte probleem. Iets dat de rest niet kent met die bakbeesten.
En wat papieren betreft, ik heb jaren zinder gereden. Sinds dit jaar heb ik alles op creditcard formaat en neem ik ze mee. Soms. Als ik er aan denk.
Ik rij eigenlijk meestal zonder papieren dus.....Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik denk dat ik een hele kampeeruitrusting tussen mijn kuipen en motor kwijt kan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus. Mijn oude botten doen het niet meer in een tentje hoor.
Buiten dat zitten Nero en ik met een ruimte probleem. Iets dat de rest niet kent met die bakbeesten.![]()
Maar goed, dat is natuurlijk ook niet ideaal.
It's funny
Het liefst wel ja. Mijn rug vindt dat wel leuk.quote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil minstens 4 sterren, 5 is gewenst.
Kenteken altijd bij me. Ik dacht dat groene kaart alleen verplicht was buiten Nederland?![]()
weet ik eigenlijk niet, ik moet hem hier ook steeds laten zien met de auto. Polisgegevens staan er natuurlijk ook op.quote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Mijn rug vindt dat wel leuk.
Kenteken altijd bij me. Ik dacht dat groene kaart alleen verplicht was buiten Nederland?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Jep, dat wel. Maar goed, politie heeft toch zo'n mooi systeem waarmee ze dat kunnen checken?
Groene kaart ligt toevallig voor mijn neus, maar daar staat niks over of je hem bij je moet hebben.![]()
ja hoor. Doen ze ook. Ze vroegen er altijd om. "Sorry, niet mijn auto, niet alle papieren bij me" nooit problemen eigenlijk. Zelfs niet met aanrijdingen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Jep, dat wel. Maar goed, politie heeft toch zo'n mooi systeem waarmee ze dat kunnen checken?
Groene kaart ligt toevallig voor mijn neus, maar daar staat niks over of je hem bij je moet hebben.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Goed bezigquote:Op maandag 21 september 2015 21:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben zowel de groene kaart als de kentekenpapieren al geruime tijd kwijt![]()
![]()
Ik heb een 60L roltas die ik op mijn buddy kwijt kan en op mijn rekje. Ik denk serieus dat ik wel 100L bagage mee kan nemen zonder tanktas. Verder heb ik ook nog een rugzak waar nog wel het nodige in kan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele kampeeruitrusting tussen mijn kuipen en motor kwijt kan.![]()
Maar goed, dat is natuurlijk ook niet ideaal.
Alhoewel dat op een 916 niet gaat lukken Stinkie.![]()
![]()
Dit ritje ga ik sowieso niet iets anders rijden dan het geplande. Beetje respectloos tegenover mjan, imo.![]()
Eens. Ik rij achter mjan aan als ik haar bij kan houdenquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
Dit ritje ga ik sowieso niet iets anders rijden dan het geplande. Beetje respectloos tegenover mjan, imo.![]()
![]()
Ja een kampeerweekend was ik sowieso niet van plan en de bedoeling was eigenlijk niet dat ik mensen van hier mee zou trekken hoor. Ik had aan m'n pa voorgesteld om Luxemburg aan te doen, maar dat wordt dus even het weer afwachten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb op zaterdag en zondag als het goed is de lesmotor van mijn instructeur te leen. Zal ik meerijden?![]()
![]()
Afplakken. Anders komt de politie achter je aan als er geen volgauto of volgmotor in de buurt is.quote:![]()
![]()
Je hebt 10 tot 15 volgers...quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afplakken. Anders komt de politie achter je aan als er geen volgauto of volgmotor in de buurt is.![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb op zaterdag en zondag als het goed is de lesmotor van mijn instructeur te leen. Zal ik meerijden?
It's funny
Ook benieuwd! En het startpunt natuurlijk, liefst waar ze echte koffie hebbenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ook benieuwd! En het startpunt natuurlijk, liefst waar ze echte koffie hebben
Klik voor groot.![]()
Althans, dit is wat ik begrepen heb!It's funny
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.Tonight I think I'll walk alone
O no.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.![]()
Gecondoleerd.It's funny
Gecondoleerd mjanquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.![]()
![]()
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Wow. Gecondoleerd en veel sterktequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
![]()
Hier hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor! Sterkte!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Wat een trieste boodschap... Gecondoleerd mjan, en uiteraard geen enkel probleem dat je evt. niet kan rijden.Where facts are few, experts are many.![]()
Die rit van zaterdag is dan wel het laatste waar ik me druk over zou maken. Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.
Volg dit topic al een tijdje, heb wel interesse om nog een x mee te rijden.Laatste keer was vorig jaar.![]()
Zoals Mjan al aangaf, wil ik zaterdag de rit wel voorrijden.
We rijden over een aantal dijkjes en gaan een mini-stukje door Duitsland, waar we ook even kunnen tanken.
Zorg wel dat je vanaf het startpunt minimaal 100km kunt rijden
Startpunt ligt - zoals Nero al aangaf - bij de Texaco in Echteld.
We nemen ook een pontje, dus neem wat kleingeld mee (ongeveer 1,20).
Verzamelen tussen 10:30 en 11u.
Wie komen er eigenlijk allemaal mee? Ben even het overzicht kwijt![]()
Klopt onderstaand een beetje?
Muhahaha
Sylvesterr
Rulerofdeath (+1)
Nero22
Atreidez
Sarasi
Vinniiee
Maegrim
(Blacklining)
(Amoeba)
Pinkdwarf (?)
Pindaplukker (?)
Hieronder nog even de route. Er moeten nog wat kleine stukjes aangepast worden, maar grotendeels zal het er zo uitzien:
Edit: We kunnen ook eindigen bij de McDonalds in Ochten; kunnen we nog drinken/eten/ijs halen
[ Bericht 4% gewijzigd door Morivar op 25-09-2015 22:21:09 ]![]()
Donderdag gaat er een nieuw achterbandje op. Eens kijken hoe dat gaat rijden.![]()
It's funny
Ik kom inderdaad, zal vanmiddag direct even contant geld regelen.
Ik rij ook mee. Misschien dat ik nog iemand mee neemLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Dus niet. Volgende week pas.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:18 schreef Nero22 het volgende:
Donderdag gaat er een nieuw achterbandje op. Eens kijken hoe dat gaat rijden.![]()
![]()
Maar ik rijd wel mee.
It's funny
Zeer goed!quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dus niet. Volgende week pas.![]()
Maar ik rijd wel mee.![]()
![]()
Wb de weersverwachting kunnen we lekken gummen, maar moet wel de thermo ff uit de kast trekken geloof ik.. 14c overdag als max.Where facts are few, experts are many.![]()
Ik rij misschien mee. Krijg verdomme na de laatste beurt de carbs niet goed en met die busted forkseals rijdt het als een dronken opblaasboot op open zee. Ik heb geen zin in gesodemieter onderweg, dus ik denk er nog even over na, misschien heb ik nog even tijd om ermee de garage in te duiken.
Als ik kom dan zal ik wel filmen, trouwens
Wat is dat trouwens voor kutstartpunt?
[ Bericht 27% gewijzigd door BlackLining op 24-09-2015 23:48:04 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Lekken ze zo erg dan? Ik had één keerring die gutste van het zweet maar ik had er niet zoveel last van.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik rij misschien mee. Krijg verdomme na de laatste beurt de carbs niet goed en met die busted forkseals rijdt het als een dronken opblaasboot op open zee. Ik heb geen zin in gesodemieter onderweg, dus ik denk er nog even over na, misschien heb ik nog even tijd om ermee de garage in te duiken.
Mijn motor wordt vanavond thuisbezorgd door mijn ouders! Luxemburg zal wel niet doorgaan, ik moet nog te veel studeren helaas. Misschien rijd ik morgen wel mee.![]()
![]()
Neuh, niet in de zin dat het er langs stroomt hoor, maar de demping is nu dus wel pissen, dus de handel dijnt nogal na. Prima mee te rijden opzich alleen in het echt strakke bochtenwerk laat ie het afweten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lekken ze zo erg dan? Ik had één keerring die gutste van het zweet maar ik had er niet zoveel last van.
Mijn motor wordt vanavond thuisbezorgd door mijn ouders! Luxemburg zal wel niet doorgaan, ik moet nog te veel studeren helaas. Misschien rijd ik morgen wel mee.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Lekker toch, hobbelfietsquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, niet in de zin dat het er langs stroomt hoor, maar de demping is nu dus wel pissen, dus de handel dijnt nogal na. Prima mee te rijden opzich alleen in het echt strakke bochtenwerk laat ie het afweten.![]()
Ik niet, maar als er anderen uit omgeving Den Haag rijden of langs die route naar Echteld willen aansluiten hoor ik het ook graagquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn er mensen die uit Arnhem komen?
Tof!quote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Startpunt is daar natuurlijk op geselecteerd![]()
![]()
Morgenochtend eerst naar maar even een stuk over de dijk naar Kesteren en dan naar beneden. Mooi stukje vooraf![]()
![]()
ik kom er wel langs. Ik moet vanuit twente komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Zijn er mensen die uit Arnhem komen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zin om nog een stukkie binnendoor te knallen, of rijd je liever direct door over de A15?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kom er wel langs. Ik moet vanuit twente komen![]()
![]()
binnendoor is altijd leukerquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zin om nog een stukkie binnendoor te knallen, of rijd je liever direct door over de A15?
hoe laat waar?
[ Bericht 1% gewijzigd door rulerofdeath op 25-09-2015 20:49:09 ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
McDonalds Gelredome, 9:45u ?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
binnendoor is altijd leuker
hoe laat waar?![]()
primaquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
oké, nog steeds dezelfde dusquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Top. Ik heb een grote gele M Firestorm
Ik een cb750 donkerblauw. Zwart leren pakLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
waar is de andere helft?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oké, nog steeds dezelfde dus
Ik een cb750![]()
Ik kan me die van jou zo niet herinneren, maar dat gaat goed komen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oké, nog steeds dezelfde dus
Ik een cb750 donkerblauw. Zwart leren pak
Als morivar dit nog leest; is het mogelijk om een garmin bestandje te krijgen?![]()
![]()
Heb een .gpx als je zou willen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me die van jou zo niet herinneren, maar dat gaat goed komen.
Als morivar dit nog leest; is het mogelijk om een garmin bestandje te krijgen?
Weet niet of een Garmin precies dezelfde route berekent, maar je kan het proberen![]()
![]()
Definitieve afzegging hier, ben net pas thuis en moet morgen toch echt even bijkomen.
Edoch veel plezier allemaal morgen!![]()
Gpx is goed ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:12 schreef Morivar het volgende:
[..]
Heb een .gpx als je zou willen?
Weet niet of een Garmin precies dezelfde route berekent, maar je kan het proberen![]()
Thanksquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef Erasmo het volgende:
Definitieve afzegging hier, ben net pas thuis en moet morgen toch echt even bijkomen.
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef Erasmo het volgende:
grapjasquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Mjangecondoleerd
De rest, veel plezier morgen. Even de bevestiging dat ik inderdaad niet meerijd.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Eerst maar eens koffie
Dankjewel allemaalHoop dat het een leuk rondje wordt.
Luiwammesquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:53 schreef Nero22 het volgende:
Ik kom nu pas mijn bed uit joh.![]()
Lekker zonnetje wel voor vandaag.![]()
![]()
Jullie hebben het weer mee. Veel plezier, mochten jullie dit nog lezen tijdens een stop.
Gecondoleerd mjanquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:50 schreef mjan het volgende:
Dankjewel allemaalHoop dat het een leuk rondje wordt.
.
![]()
Als jullie nou gewoon sneller hadden gereden had je eerder kunnen lunchenquote:
Goede route! Leuke nieuwe dingen gezien rond Nijmegen/Duitsland.![]()
Ben benieuwd naar de filmpjes BL.
It's funny
![]()
![]()
Mooie rit ja
Close enough: McDonald's Ochten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Hey, dat is de McDonald's Tiel! Toch?Tiel heeft geen puntdak.
It's funny
Lekker weer ook.
Ik reed net even door de stad en toen kreeg ik wel spijt dat ik in de UB ging zitten vandaag. Maar ik had ook al bijna twee weken geen motor aangeraakt.![]()
Dit was ook de kans voor iedereen om op de baby Ninja te rijden. Foto's/Filmpjes volgen waarschijnlijk later.![]()
Voor stinkie maak ik een uitzondering. Die mag nog wel eens.
It's funny
Hmm, de enige McDonald's aan de A15 waar ik nog niet ben geweest.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Close enough: McDonald's Ochten.Tiel heeft geen puntdak.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:05 schreef Maegrim het volgende:
Nero die achterop de CB zit en een paar keer holy kut roept![]()
Gaaf ding.
It's funny
Top ritje, heerlijk weer, goeie voorrijder .. Nu thuis, bankhangen en zo motogp q kijkenThnx all!
ik ben thuis.
op de terugweg nog 3 zandwegen meegepakt
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Toch fijn om te horen dat de route goedgekeurd is, niet voor niets moeite in gestokenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef Nero22 het volgende:
Voor stinkie maak ik een uitzondering. Die mag nog wel eens.Ikwilooknog!
Jij mag ook nog.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:32 schreef mjan het volgende:
Toch fijn om te horen dat de route goedgekeurd is, niet voor niets moeite in gestoken
[..]Ikwilooknog!
![]()
Volgende keer wel even voorrijden nog mjan. We moesten nu een stuk door een grindbak in Duitsland, met alle whoopsies en glibbertjes van dien.
Waar zat dat stukje onverharde weg nou? Ongeveer.It's funny
Mooie route, gezellig groepje, geweldige voorrijder.![]()
En op de terugweg de bandit van BlackLining er nog even uitgetrokken om vervolgens de afslag te missen.
Jeej!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij mag ook nog.![]()
Volgende keer wel even voorrijden nog mjan. We moesten nu een stuk door een grindbak in Duitsland, met alle whoopsies en glibbertjes van dien.
Waar zat dat stukje onverharde weg nou? Ongeveer.
Oh, shit, had ik er een grindbak ingestopt?
Stukje onverhard zat net voor Malden.Tonight I think I'll walk alone
Haha, nee hoor. Die weg was gewoon een beetje slecht op de een of andere manier. Normaal zou het niet zo zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Jeej!
Oh, shit, had ik er een grindbak ingestopt?
Stukje onverhard zat net voor Malden.![]()
Ik zei het vanmiddag ook al eens: zeker een paar leuke stukje ontdekt die ik zeker nog eens ga rijden!It's funny
ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo ging het er aan toe bij het stoplicht ongeveer![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef Nero22 het volgende:
Dit was ook de kans voor iedereen om op de baby Ninja te rijden. Foto's/Filmpjes volgen waarschijnlijk later.![]()
Voor stinkie maak ik een uitzondering. Die mag nog wel eens.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:04 schreef Maegrim het volgende:
Het pontje was ¤1,35 trouwens, stond ik daar met m'n ¤1,20![]()
It's funny
Heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef Nero22 het volgende:
Voor stinkie maak ik een uitzondering. Die mag nog wel eens.![]()
![]()
Nou vooruit, mijn motor is toch al een slet. Jij mag d'r ook hebben.quote:
It's funny
Het pontje was ¤1,35 trouwens, stond ik daar met m'n ¤1,20![]()
![]()
![]()
Het pontje was ¤1,35 trouwens, stond ik daar met m'n ¤1,20
Stond 'ongeveer' bij, hè?![]()
![]()
Een dag later en het had een Friesland rit kunnen zijn
http://www.omroepgelderla(...)te-hard-in-DodewaardWhere facts are few, experts are many.![]()
/veegt zweet van voorhoofd af. Gelukkig maken we het niet té bont.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 28-09-2015 14:44:23 ]![]()
Maar goed dat ze niet op de dijk bij Opheusden stonden. Daar heb ik de terugweg nog even overheen geknald met 2,5x de toegestane snelheid![]()
![]()
Die komen heul echt, heb ik mij laten vertellen. De muziek voor eronder is er al. Maar er is wel echt taffesveel materiaal en het zag er zo even snel prima uit, dus dat wordt wel wat leuks.quote:Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik was druk bezig, maar door het gebrek aan fatsoenlijke software ben ik inmiddels mijn geduld kwijt en zit ik met een veel te hoge bloeddruk op de bank bier te drinken. Even geduld nog.
Dit. Veel beterquote:![]()
Alleen heb ik dat hier niet. Ik maak het wel een keer op school, net zo makkelijk.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dat programma is wel gruwelijk moeilijk wel. Ja standaard knippen en plakken gaat prima, overgangen ook wel, muziek is ook easy maar in-video edits waren wel lastig imho.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Veel beter![]()
Alleen heb ik dat hier niet. Ik maak het wel een keer op school, net zo makkelijk.![]()
Doe dan meteen after effects erbijquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat programma is wel gruwelijk moeilijk wel. Ja standaard knippen en plakken gaat prima, overgangen ook wel, muziek is ook easy maar in-video edits waren wel lastig imho.Dan kan je ook je video voorzien van visuals ipv die word art meuk die je vaak ziet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Premiere
Goede ouwe tijd, met de hele klas die ene computer reserveren waar je een bandje kon inlezen naar .avi, de boel wat bewerken en vervolgens twee uur laten renderen voor een video van twee minuten
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Das wel heel vroegerquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:29 schreef Tunafish het volgende:
Premiere
Goede ouwe tijd, met de hele klas die ene computer reserveren waar je een bandje kon inlezen naar .avi, de boel wat bewerken en vervolgens twee uur laten renderen voor een video van twee minuten
Nu zitten we met Red cams en 4k bestanden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Pfft, 8 jaar pas. Groningen hequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das wel heel vroeger
Nu zitten we met Red cams en 4k bestanden
Haha, ik kan met Premiere en AfterEffects prima overweg hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat programma is wel gruwelijk moeilijk wel. Ja standaard knippen en plakken gaat prima, overgangen ook wel, muziek is ook easy maar in-video edits waren wel lastig imho.![]()
Alleen heb ik thuis geen Windows meer en dat spul draait niet op Linux.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Gaat ook nog wel langer durenquote:
Haha, ja, ik had een beetje haastquote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Volgens mij zag ik BL gisteren over de zuidwal in Den Bosch crossen. Was na 6 uur iig.
Het stond verdomme vast van de Hekellaan tot aan het Heetmanplein..
Jou niet gezien. Zat je in blik?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik zat in blik ja, het was goed druk. Gemeente dacht, we kunnen nog wel een brug in onderhoud nemen want dat gaat altijd zo goed![]()
![]()
Nou, hij is bijna klaar hoor
Kom alleen een 30 seconden muziek tekort om iedereen te laten zwaaien. Ik heb godverdomme niets voor niets zes keer de invorderingssnelheid gereden om Morivar iedereen erop te krijgen
[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 01-10-2015 03:33:50 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Spannend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef BlackLining het volgende:
Nou, hij is bijna klaar hoor
Kom alleen een 30 seconden muziek tekort om iedereen te laten zwaaien. Ik heb godverdomme niets voor niets zes keer de invorderingssnelheid gereden om Morivar iedereen erop te krijgen
It's funny
quote:Dat wachtmuziekje
leuk filmpje
dat wachtmuziekje inderdaaden dat 'gezakt'
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Huhu, Nero plat op de tank na dat stoplicht
Goed getimed ook bij dat stoplichtsprintje trouwens, die muziek eronder.
Er was toch nog een plan voor een trajectcontrolerit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef Erasmo het volgende:
Leuk filmpje ja. Zou er ooit een rit komen zonder afgesloten wegen?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Briljant filmpje!quote:![]()
In!
Maar het is nu nog geen weer voor een snertrit natuurlijk he. Eerst vriezen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik zit op het balkon in de zon in mijn shirtje koffie te drinken manquote:
Beetje regen voorspelt op de zaterdagochtend, rest is droog. Meer regen voor de zondag. Ik moet zaterdag alleen wel werkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef Salatrel het volgende:
Dit weekend toch nog best aardige voorspelling?![]()
![]()
Ik zou zaterdag mogelijk nog kunnen.I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Voelt iemand zich al geroepen voor te rijden?Tonight I think I'll walk alone
Zaterdag zou eventueel kunnen mits we niet pas om 6 uur klaar zijn.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Oh, heb de mijne net afgelopen weekend in winterstalling gezetVertrek over 2 weken al naar wintersport.
Was de snertrit vorig jaar niet nog in november?Where facts are few, experts are many.![]()
Zoiets. Hij wordt elk jaar later geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Oh, heb de mijne net afgelopen weekend in winterstalling gezetVertrek over 2 weken al naar wintersport.
Was de snertrit vorig jaar niet nog in november?
Maar in december kan ik niet, anders had ik wel voor willen rijden.![]()
Nou ja, desnoods haal ik de Bandit weer van stal en mag je mijn GSX lenen hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Was de snertrit vorig jaar niet nog in november?
Ik zit zaterdag kruidnootjes te munchen voor sinterklaas.Maar plezier!
Dit kan misschien als een schok komen maar Sinterklaas is alweer een tijdje het land uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit zaterdag kruidnootjes te munchen voor sinterklaas.Maar plezier!
![]()
M-m-maar ze hadden beloofd zaterdag...quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit kan misschien als een schok komen maar Sinterklaas is alweer een tijdje het land uit.
En het is nog niet eens winterquote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Geestelijk, lichamelijk en verzekeringstechnisch surf ik wel weer een rit aan
Geen regen though, de duc roest nogal snel
What else is newquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef stinkie het volgende:
Geestelijk, lichamelijk en verzekeringstechnisch surf ik wel weer een rit aan
Geen regen though, de duc roest nogal snel![]()
start wel altijd....quote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik moet bekennen dat mijn fiat niet roestquote:En mijn vorige Alfa ook niet.
Maar dat is een beetje offtopic![]()
Maar ehh, miniritje zaterdag?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Afhankelijk van waar het is en of ik de directie kan overtuigen mij te laten gaan, prima
Midden van het land is zo dramatisch nog niet toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 15:07 schreef Salatrel het volgende:
Mijn App geeft inmiddels een wat minder goeie voorspelling voor zaterdagIt's funny
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Leuk als het niet achterlijk ver weg isOok zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.![]()
Braboland, toch? BL rijdt voor? Hoe laat gaan we?Tonight I think I'll walk alone
Brabolandquote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef mjan het volgende:
Braboland, toch? BL rijdt voor? Hoe laat gaan we?
Maar ehh, rijdt BL voor ja? Daar weet BL niks van
Ja, joh, dat doet hij gewoon!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Braboland
Maar ehh, rijdt BL voor ja? Daar weet BL niks van
I'll find my soul as I go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: