dit dus. Mijn oude botten doen het niet meer in een tentje hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil minstens 4 sterren, 5 is gewenst.
Ik denk dat ik een hele kampeeruitrusting tussen mijn kuipen en motor kwijt kan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus. Mijn oude botten doen het niet meer in een tentje hoor.
Buiten dat zitten Nero en ik met een ruimte probleem. Iets dat de rest niet kent met die bakbeesten.
Het liefst wel ja. Mijn rug vindt dat wel leuk.quote:Op maandag 21 september 2015 18:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil minstens 4 sterren, 5 is gewenst.
weet ik eigenlijk niet, ik moet hem hier ook steeds laten zien met de auto. Polisgegevens staan er natuurlijk ook op.quote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Mijn rug vindt dat wel leuk.
Kenteken altijd bij me. Ik dacht dat groene kaart alleen verplicht was buiten Nederland?
ja hoor. Doen ze ook. Ze vroegen er altijd om. "Sorry, niet mijn auto, niet alle papieren bij me" nooit problemen eigenlijk. Zelfs niet met aanrijdingen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Jep, dat wel. Maar goed, politie heeft toch zo'n mooi systeem waarmee ze dat kunnen checken?
Groene kaart ligt toevallig voor mijn neus, maar daar staat niks over of je hem bij je moet hebben.
Goed bezigquote:Op maandag 21 september 2015 21:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben zowel de groene kaart als de kentekenpapieren al geruime tijd kwijt
Ik heb een 60L roltas die ik op mijn buddy kwijt kan en op mijn rekje. Ik denk serieus dat ik wel 100L bagage mee kan nemen zonder tanktas. Verder heb ik ook nog een rugzak waar nog wel het nodige in kan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele kampeeruitrusting tussen mijn kuipen en motor kwijt kan.![]()
Maar goed, dat is natuurlijk ook niet ideaal.
Eens. Ik rij achter mjan aan als ik haar bij kan houdenquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
Dit ritje ga ik sowieso niet iets anders rijden dan het geplande. Beetje respectloos tegenover mjan, imo.
Ja een kampeerweekend was ik sowieso niet van plan en de bedoeling was eigenlijk niet dat ik mensen van hier mee zou trekken hoor. Ik had aan m'n pa voorgesteld om Luxemburg aan te doen, maar dat wordt dus even het weer afwachten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
Dit ritje ga ik sowieso niet iets anders rijden dan het geplande. Beetje respectloos tegenover mjan, imo.
Afplakken. Anders komt de politie achter je aan als er geen volgauto of volgmotor in de buurt is.quote:
Je hebt 10 tot 15 volgers...quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afplakken. Anders komt de politie achter je aan als er geen volgauto of volgmotor in de buurt is.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb op zaterdag en zondag als het goed is de lesmotor van mijn instructeur te leen. Zal ik meerijden?
Ook benieuwd! En het startpunt natuurlijk, liefst waar ze echte koffie hebbenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ook benieuwd! En het startpunt natuurlijk, liefst waar ze echte koffie hebben
O no.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.
Gecondoleerd mjanquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Mijn schoonvader is vanmorgen overleden, dus ik kan niet zeggen of ik zaterdag überhaupt tijd heb om te rijden. Verdere instructies gaan via Morivar, hij wil waarschijnlijk wel voorrijden. Sorry allemaal.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Wow. Gecondoleerd en veel sterktequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Hier hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor! Sterkte!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Die rit van zaterdag is dan wel het laatste waar ik me druk over zou maken. Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef mjan het volgende:
Dus niet. Volgende week pas.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:18 schreef Nero22 het volgende:
Donderdag gaat er een nieuw achterbandje op. Eens kijken hoe dat gaat rijden.![]()
Zeer goed!quote:Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dus niet. Volgende week pas.![]()
Maar ik rijd wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |