SPOILER: Archief ritten 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 49% gewijzigd door Anne op 26-09-2015 20:58:25 ]Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Maak ik ook nog een typo in de TT; moet de 26e zijn
* mjan doet de faalhaasTonight I think I'll walk alone
Misschien kom ik toch nog, trouwensmaar ik moet dat weekend even kijken hoe en wat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Geef nu maar gewoon toe dat de Bandit niet op tijd klaar is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef BlackLining het volgende:
Misschien kom ik toch nog, trouwensmaar ik moet dat weekend even kijken hoe en wat.
![]()
Hoe lang duurt de route? Desnoods doe ik een deel mee.
Mits droog. Anders roest mijn koppelingDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Moet de route nog maken, maar denk aan zo'n 150-200km.
Hoe laat moeten we je weer thuis afleveren?
Tonight I think I'll walk alone
Stukkie gassen op de baby Ninja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef stinkie het volgende:
Hoe lang duurt de route? Desnoods doe ik een deel mee.
Mits droog. Anders roest mijn koppeling
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Kun je dan 2 Ducati dealers opnemen in de route? Anders haal ik de streep niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef mjan het volgende:
Moet de route nog maken, maar denk aan zo'n 150-200km.
Hoe laat moeten we je weer thuis afleveren?![]()
*proest*quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je dan 2 Ducati dealers opnemen in de route? Anders haal ik de streep niet.
Wel slim om de rit op een zaterdag te houden. Dan behoort een bezoek aan de dealer nog tot de mogelijkheden inderdaad.![]()
![]()
Dealer.Gewoon een sleutelsetje onder het zadel en een ANWB wegenwacht pasje in de binnenzak..
Your opinion of me is none of my business.![]()
Dat zou me ook niet verbazen maar de hoofdreden is dat ik dat weekend lekker in de modder ga spelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe dat de Bandit niet op tijd klaar is.
En nee, niet op de motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik zie jou al sleutel 22 meenemen voor mijn achteras.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Sarasi het volgende:
Dealer.Gewoon een sleutelsetje onder het zadel en een ANWB wegenwacht pasje in de binnenzak..
![]()
![]()
Gewoon een rol DUCT-tape. Los gaat ie vanzelf wel met een paar keer gas geven en met DUCT-tape zit het nog vaster dan hoe het uit de fabriek kwam. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zie jou al sleutel 22 meenemen voor mijn achteras.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik kan de anti Ducati grappen wel waarderen tegenwoordig. Maargoed, knipperlichtrelais is besteld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon een rol DUCT-tape. Los gaat ie vanzelf wel met een paar keer gas geven en met DUCT-tape zit het nog vaster dan hoe het uit de fabriek kwam. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou me ook niet verbazen maar de hoofdreden is dat ik dat weekend lekker in de modder ga spelen
En nee, niet op de motorIn Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs WeezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kom je waarschijnlijk ook langs mijn huisje geredenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef mjan het volgende:
[..]
In Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs Weeze.
![]()
Komen we wel even op de koffiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kom je waarschijnlijk ook langs mijn huisje gereden.
![]()
![]()
Is goed, leg je de sleutel onder je deurmat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit dan in Spanje. Zet je het dan effe zelf?
![]()
Biddinghuizen. Ik zit met hetzelfde, dus moet even kijken of ik de fokrit er nog bij kan plannen dat weekend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:54 schreef mjan het volgende:
[..]
In Weeze, ja? De route die ik losjes in gedachten had gaat wel langs Weeze
Oeh, ritje, leuk!
Voor mij onder voorbehoud - misschien mijn afstudeerfeestje die dag.
Anders kom ik op een mooie GSX-R
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik heb je al te lang niet gezien, gewoon komen jij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-R![]()
![]()
Ha, tof (en gefeliciteerd met afstuderen)!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-RTonight I think I'll walk alone
Ik zie geen probleem - 's middags een ritje, 's avonds een feestje met (nieuw gemaakte) vrienden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oeh, ritje, leuk!
Anders kom ik op een mooie GSX-R
It's funny
Ik zal het in de agenda zetten.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Semi afzegging, pas als mijn verzekeringen in orde zijn ga ik weer rijdenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Tussen Den Bosch - Oss was toch niet zo handig, dus verzamelpunt wordt de Texaco bij Echteld aan de A15. Rijden we vanaf daar wel weer naar het zuiden.
Zorg dat je minimaal 100km kunt rijden, dan kunnen we even tanken in Duitsland.
Route wordt ongeveer 170km.Tonight I think I'll walk alone
Da's gewoon aan huis man. Chill.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef mjan het volgende:
Tussen Den Bosch - Oss was toch niet zo handig, dus verzamelpunt wordt de Texaco bij Echteld aan de A15. Rijden we vanaf daar wel weer naar het zuiden.
Zorg dat je minimaal 100km kunt rijden, dan kunnen we even tanken in Duitsland.
Route wordt ongeveer 170km.
It's funny
Tot nu toe kom je toch altijd weer opdagen na semi-afzeggingen. Die traditie gewoon voortzetten, toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:12 schreef stinkie het volgende:
Semi afzegging, pas als mijn verzekeringen in orde zijn ga ik weer rijdenTonight I think I'll walk alone
En ontbijt van mama, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Da's gewoon aan huis man. Chill.
Hotel mamaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
En ontbijt van mama, wat wil je nog meer
It's funny
Eigenlijk heb ik hier ook wel oortjes naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben er sowieso bij, heb ik maar besloten.![]()
Oh, en neem geld mee voor een pontje! Volgens mij 1.20Tonight I think I'll walk alone
Pontje!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef mjan het volgende:
Oh, en neem geld mee voor een pontje! Volgens mij 1.20Ik ben nu al enthousiast.
En dit. Ik bespeur alweer ellende.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Nero22 het volgende:
Het moet trouwens geen pokkeweer wezen hoor.![]()
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan
Ik!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan
Ontbijt van jouw mama?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
En ontbijt van mama, wat wil je nog meer![]()
![]()
Ik rij best als het een klein beetje regent, maar niet als het met bakken uit de lucht komt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aan![]()
met jou altijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef mjan het volgende:
Ik wil het graag weten als er mensen wèl willen rijden als het erg gaat regenen, anders trek ik straks voor niets mijn rekenpakje aanLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Dat ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rij best als het een klein beetje regent, maar niet als het met bakken uit de lucht komt.It's funny
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?quote:
vochtigquote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ja, voor een beetje vochtigheid ben ik niet bang, maar dijkjes (?) rijden met regen vind ik niet relaxed.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie die achterhoek-rit van vorig jaar bestempelen?
It's funny
Daar kan ik me ook wel in vindenquote:
behalve dat ik nu nog geen aov heb als zzp'r. En ik heb dit jaar al een glijdend voorwiel op een rit gehad en een duikongeval dat is even voldoende....quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je toch altijd weer opdagen na semi-afzeggingen. Die traditie gewoon voortzetten, toch?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Duikongeval whut?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Ik heb dit jaar vaderdag in de decotank doorgebracht. 7 uur in een stalen buis van 8 bij 3 ofzo aan een zuurstofmasker met een slang van een meter lang. Had steken in elleboog en schouder na duik. Daarna krachtverlies en continue pijn.
De rest van de week ook behandelingen gehad. Afgelopen maandag hartecho gehad. Niks aan de hand. Ook niet duidelijk of klachten door duiken kwamen of dat er toch iets anders was, maar ik heb iig afgelopen maanden rustig aan gedaan overal mee. Tijdlang geen kracht gehad in linkerarm maar datis ook weer op normale niveau nu. Conditie is ook weer terug.
Ik ben alleen bijna 10 kg zwaarder door niet kunnen sporten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Duikongeval assumption dus
Mwah, die 10 kilo trekt die Duc wel toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Wat naar voor je, Stinkie. Fijn dat je je nu wel weer goed voelt en het nu geen langere nasleep meer heeft.
Heb er wel speciaal een stukje onverharde weg uitgehaald, met die platen waar je op wegschoof nog in gedachten en omdat ik vreesde dat je anders nooit meer mee zou willen als ik een route maak
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen hequote:Is prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Wow, je bent instructeur toch? Gebeurde dit tijdens de duik? Klinkt wel als een gevalletje drukproblemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef stinkie het volgende:
Ik heb dit jaar vaderdag in de decotank doorgebracht. 7 uur in een stalen buis van 8 bij 3 ofzo aan een zuurstofmasker met een slang van een meter lang. Had steken in elleboog en schouder na duik. Daarna krachtverlies en continue pijn.
De rest van de week ook behandelingen gehad. Afgelopen maandag hartecho gehad. Niks aan de hand. Ook niet duidelijk of klachten door duiken kwamen of dat er toch iets anders was, maar ik heb iig afgelopen maanden rustig aan gedaan overal mee. Tijdlang geen kracht gehad in linkerarm maar datis ook weer op normale niveau nu. Conditie is ook weer terug.
Ik ben alleen bijna 10 kg zwaarder door niet kunnen sporten![]()
Ik ben niet echt pro onverhard denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen heIs prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Ik sta er nog met potlood in, sta volgende week op Techbase en weet niet of het goed uit komt qua timing.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef Salatrel het volgende:
En anders kan die hem altijd nog optillen en het stukje lopend afleggen![]()
Ik neem wel een kabeltje mee zodat je me door de bagger kan trekken.
It's funny
ik rij ergens in Italië de 26equote:Op donderdag 17 september 2015 17:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Ik neem wel een kabeltje mee zodat je me door de bagger kan trekken.![]()
![]()
dat wordt een lange kabelquote:Op donderdag 17 september 2015 18:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij ergens in Italië de 26eLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
voor die 250 is een stukkie flosdraad genoegquote:Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wordt een lange kabel![]()
We rijden wel een langer stuk saaie N-weg, rustig maar allemaal.Tonight I think I'll walk alone
Kan je de regen niet gewoon uit je route halen dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef mjan het volgende:
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen heIs prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Where facts are few, experts are many.![]()
10% kans regen op zaterdag. Wel de komende week een westenwind wat voornamelijk veel bewolking met zich mee zal brengen. Zondag draait de wind pas en komt hij uit het Oosten.
Op de Antillen is het een graad of 20 tot 30.
Gr gr van Piet.![]()
Misschien zaterdag een alternatief plan uitvoeren en ipv een uur dit kutland in, in een uur dit kutland uitrijden en gewoon België/Luxemburg pakken ofzo.![]()
Puik plan.quote:Op maandag 21 september 2015 18:05 schreef Amoeba het volgende:
Misschien zaterdag een alternatief plan uitvoeren en ipv een uur dit kutland in, in een uur dit kutland uitrijden en gewoon België/Luxemburg pakken ofzo.
Lijkt me alleen handiger om zoiets wat verder van tevoren te plannen en dan wellicht ergens te overnachten, om pas de volgende dag terug te moeten. Dat rijdt naar mijn mening een stuk relaxter en je kunt tenminste nog iets van de omgeving zien en pauze houden.
Mocht je toevallig een leuke route op de plank hebben liggen, voel je vrij om het een keer te organiseren![]()
![]()
Tentje mee en ergens wildkamperen. Ik heb wel een paar routes liggen ja. Maar als je gaat wildkamperen moet je niet met te veel man zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 18:16 schreef Morivar het volgende:
[..]
Puik plan.
Lijkt me alleen handiger om zoiets wat verder van tevoren te plannen en dan wellicht ergens te overnachten, om pas de volgende dag terug te moeten. Dat rijdt naar mijn mening een stuk relaxter en je kunt tenminste nog iets van de omgeving zien en pauze houden.
Mocht je toevallig een leuke route op de plank hebben liggen, voel je vrij om het een keer te organiseren
Dus de vraag: WIE KUNNEN ER LAST MINUTE?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 18:20:15 ]![]()
Niet kamperen
Maar ik kan toch sowieso geen compleet weekend weg. Ik heb dinsdag een belangrijke toets.
Daarnaast weet ik ook niet of mijn motor zaterdag wel gefixt isGa niet zonder km teller rijden.
![]()
Zeg, als we door het buitenland gaan, moet ik dan eigenlijk ook een paspoort mee ofzo?
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniekquote:Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, als we door het buitenland gaan, moet ik dan eigenlijk ook een paspoort mee ofzo?![]()
Alleen je ID-kaart is voldoende, als je die hebt.![]()
Gezellig!quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Nero22 het volgende:
Uit respect voor de organisatie ga ik eerst even lekker dit doen.Tonight I think I'll walk alone
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.quote:Op maandag 21 september 2015 19:11 schreef Morivar het volgende:
[..]
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniek![]()
Alleen je ID-kaart is voldoende, als je die hebt.
Rugzak allesquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
![]()
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen isquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
![]()
Politie in Luxemburg was tevreden met het rijbewijs en de groene kaart.
Dat ik de groene kaart niet bij me had kostte me wel bijna m'n motor![]()
![]()
Mijn groene kaart en schadeformulier zitten daar ook al.quote:Op maandag 21 september 2015 20:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen is![]()
Zakken zijn niet groot genoeg voor een paspoort. Maar waarschijnlijk gaat er sowieso een klein tasje onder m'n hippe netje op de buddy, kan het mooi daarin.
Ik zou niet eens nadenken over de groene kaart.quote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Maegrim het volgende:
Politie in Luxemburg was tevreden met het rijbewijs en de groene kaart.
Dat ik de groene kaart niet bij me had kostte me wel bijna m'n motorHeb altijd alleen mijn rijbewijs en kentekenbewijs mee.
It's funny
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn groene kaart bij mijn kentekenbewijs gepropt en die heb ik altijd bijIt's funny
Boekje, oude motorquote:Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: