Kan je de regen niet gewoon uit je route halen dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef mjan het volgende:
Onverharde weg wil niet meteen off road zeggen heIs prima te rijden, maar misschien vinden mensen het iets minder prettig in combinatie met regen.
Puik plan.quote:Op maandag 21 september 2015 18:05 schreef Amoeba het volgende:
Misschien zaterdag een alternatief plan uitvoeren en ipv een uur dit kutland in, in een uur dit kutland uitrijden en gewoon België/Luxemburg pakken ofzo.
Tentje mee en ergens wildkamperen. Ik heb wel een paar routes liggen ja. Maar als je gaat wildkamperen moet je niet met te veel man zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 18:16 schreef Morivar het volgende:
[..]
Puik plan.
Lijkt me alleen handiger om zoiets wat verder van tevoren te plannen en dan wellicht ergens te overnachten, om pas de volgende dag terug te moeten. Dat rijdt naar mijn mening een stuk relaxter en je kunt tenminste nog iets van de omgeving zien en pauze houden.
Mocht je toevallig een leuke route op de plank hebben liggen, voel je vrij om het een keer te organiseren
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniekquote:Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, als we door het buitenland gaan, moet ik dan eigenlijk ook een paspoort mee ofzo?
Gezellig!quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Nero22 het volgende:
Uit respect voor de organisatie ga ik eerst even lekker dit doen.
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.quote:Op maandag 21 september 2015 19:11 schreef Morivar het volgende:
[..]
We gaan maar een heel klein stukje door Duitsland, dus geen paniek![]()
Alleen je ID-kaart is voldoende, als je die hebt.
Rugzak allesquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen isquote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Het is of alleen rijbewijs, of ook paspoort. Kijk nog wel even. Misschien past m'n paspoort nog wel bij m'n backprotector in.![]()
Mijn groene kaart en schadeformulier zitten daar ook al.quote:Op maandag 21 september 2015 20:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd hoe strak jouw pak zit als er geen paspoort meer bij te frummelen is![]()
Ik zou niet eens nadenken over de groene kaart.quote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Maegrim het volgende:
Politie in Luxemburg was tevreden met het rijbewijs en de groene kaart.
Dat ik de groene kaart niet bij me had kostte me wel bijna m'n motor
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn groene kaart bij mijn kentekenbewijs gepropt en die heb ik altijd bij
Boekje, oude motorquote:Op maandag 21 september 2015 21:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar heb jij dan een boekje of pasje? Ik kan die groene kaart moeilijk om mijn pasje heenvouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |