Ik dacht even dat ik een stargate zag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Prima!
Hier doen? Start van de dijk bij Passewaaij. (Duurt het ritje 30 minuten denk ik) Tevens bij mij zowat in de achtertuin.![]()
Of wil je over de snelweg/Meteren? (Duurt het zo'n 15/20 minuten)
lolwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een stargate zag.
In het echt ziet het er alleen niet eens half zo 'mooi' uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
lolwat
Je kan vanmiddag dat ding wel van dichterbij bekijken als je wil hoor.
Ik dacht even dat ik een stargate zag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier doen? Start van de dijk bij Passewaaij. (Duurt het ritje 30 minuten denk ik) Tevens bij mij zowat in de achtertuin.![]()
Of wil je over de snelweg/Meteren? (Duurt het zo'n 15/20 minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The fuck is dat?quote:
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Gelukkig regende het op de A12, was ik wat sneller klaar met schoonspuiten
Bijna alles weer schoon en opgeruimd, nu koffieDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
en weer thuis. laatste stukje nog wel regen gehadLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
klopt, en het was ook minder dan de heenweg. heb nu m'n trui nog droog. wel koude handen.SPOILER: mijn pas gepoetste uitlaat :'(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zo zijn weLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ondanks een glijdend voorwiel en leuke rit. Volgende keer wat warmer en droger
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
JammerLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
nahet eerste half uur niet schoongemaakt :pquote:Op zondag 22 maart 2015 10:14 schreef Erasmo het volgende:
Geen filmpjeZo ongeveer de hele rit is de lens of nat of vies
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Jawel maar er kwam regelmatig een vers laagje troep op dankzij al die bende op de weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmo op 22-03-2015 23:09:56 ]![]()
Goed om te lezen dat t een leuke rit is geweest![]()
Kon zaterdag pas na 14.00 bij me motor, maar heb smiddags met een vriend die ook instructeur is en binnenkort weer een paar lessen moet geven meegereden. Wat oefeningen gedaan voor AVB .. Zou r faliekant voor gezakt zijn als t een AVB examen was. Vooral de remproeven met me eigen motor, die ABS achter activeer ik telkens.
Is er een idee wanneer de volgende rit zou zijn?Where facts are few, experts are many.![]()
![]()
Holy f* shit
Als er interesse is, kan ik op zaterdag wel een klein groepje (4, 5 man moet wel lukken denk ik) door en rond Amsterdam gaan sleuren?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Bozz187 het volgende:
Wordt er de komende 6 weken nog een ritje gedaan?Je hebt wel weer wat gemist vorige rit
![]()
![]()
ja ik zie het, maar ach ik zat te pilsen in plymouth. dat was ook niet verkeerdquote:Op zondag 5 april 2015 00:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zie hierbovenJe hebt wel weer wat gemist vorige rit
![]()
Zijn we al eens in deze contreien geweest? http://www.routeyou.com/n(...)motorroute/rondje.nlThere's a frood who really knows where his towel is.![]()
Ik ben wel in voor een rit in/rond Amsterdam, dan mag jij die organiseren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Nero22 het volgende:
Holy f* shit
Als er interesse is, kan ik op zaterdag wel een klein groepje (4, 5 man moet wel lukken denk ik) door en rond Amsterdam gaan sleuren?![]()
Schemerrit ofzo zou mooi zijn.
Ich bin dabei, alleen niet deze zaterdag.
Dan gaat de motor naar de garage toe, en deze kan ik dinsdag ophalen/wordt gebracht wellicht.
Dan begint mijn seizoen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik ga mijn motor deze zaterdag ophalen bij de garage. Dus ik ben, als het goed is, de volgende keer ook weer van de partij
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Afhankelijk van wanneer het is ben ik er ook bij. Moet nog mijn rijbewijs afhalen en een motor kopen.![]()
![]()
2003 R6?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ga mijn motor deze zaterdag ophalen bij de garage. Dus ik ben, als het goed is, de volgende keer ook weer van de partij
It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: