Zoiets. Hij wordt elk jaar later geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Oh, heb de mijne net afgelopen weekend in winterstalling gezetVertrek over 2 weken al naar wintersport.
Was de snertrit vorig jaar niet nog in november?
Nou ja, desnoods haal ik de Bandit weer van stal en mag je mijn GSX lenen hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Oh, heb de mijne net afgelopen weekend in winterstalling gezetVertrek over 2 weken al naar wintersport.
Was de snertrit vorig jaar niet nog in november?
Dit kan misschien als een schok komen maar Sinterklaas is alweer een tijdje het land uit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit zaterdag kruidnootjes te munchen voor sinterklaas.Maar plezier!
M-m-maar ze hadden beloofd zaterdag...quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit kan misschien als een schok komen maar Sinterklaas is alweer een tijdje het land uit.
En het is nog niet eens winterquote:
What else is newquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef stinkie het volgende:
Geestelijk, lichamelijk en verzekeringstechnisch surf ik wel weer een rit aan
Geen regen though, de duc roest nogal snel
start wel altijd....quote:
Ik moet bekennen dat mijn fiat niet roestquote:
Midden van het land is zo dramatisch nog niet toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 15:07 schreef Salatrel het volgende:
Mijn App geeft inmiddels een wat minder goeie voorspelling voor zaterdag
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Leuk als het niet achterlijk ver weg is
Brabolandquote:Op donderdag 10 december 2015 20:08 schreef mjan het volgende:
Braboland, toch? BL rijdt voor? Hoe laat gaan we?
Ja, joh, dat doet hij gewoon!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Braboland
Maar ehh, rijdt BL voor ja? Daar weet BL niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |