abonnement Unibet Coolblue
pi_155462550



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 15% gewijzigd door rene90 op 01-09-2015 22:00:37 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155462584
Lapo:

quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef Xetran het volgende:
Hé, mijn broertje (7 jaar) is bijna jarig. Ik dacht eens gek te doen en een RC-bootje voor hem te halen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, en ik ben bang dat, als ik een random ding van ~20e koop, ik plotseling geen bereik meer heb naar dat ding en ik mag gaan zwemmen om hem te halen :')

Weet iemand soms een goede, of wat tips ofzo?
quote:
16s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Google naar goede reviews? ;)

En probeer voor de 'zekerheid' bij wat bekendere merken te blijven dan zie je waarschijnlijk wel goed :)
Duurde lang, daarom nieuw topic aangemaakt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:09:17 #3
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_155464739
quote:
Die heb ik gisteren binnen gekregen. Getest met een USB-stick en een Nexus5. Werkte verbazingwekkend goed. Probleem is alleen om dat plugje niet kwijt te raken..

Dit klinkt trouwens als een betrouwbare handelaar:

:') _O-
pi_155466117
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Die heb ik gisteren binnen gekregen. Getest met een USB-stick en een Nexus5. Werkte verbazingwekkend goed. Probleem is alleen om dat plugje niet kwijt te raken..

Dit klinkt trouwens als een betrouwbare handelaar:
[ afbeelding ]
:') _O-
Paar posts terug ook nog voorbij gekomen voor ongeveer 1 euro.
Goed om te lezen dat het ook goed werkt.
pi_155467373
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Die heb ik gisteren binnen gekregen. Getest met een USB-stick en een Nexus5. Werkte verbazingwekkend goed. Probleem is alleen om dat plugje niet kwijt te raken..

Dit klinkt trouwens als een betrouwbare handelaar:
[ afbeelding ]
:') _O-
;( ;( ;( hahaha
pi_155471342
Waar we :')
pi_155471491
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef Xetran het volgende:
Hé, mijn broertje (7 jaar) is bijna jarig. Ik dacht eens gek te doen en een RC-bootje voor hem te halen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, en ik ben bang dat, als ik een random ding van ~20e koop, ik plotseling geen bereik meer heb naar dat ding en ik mag gaan zwemmen om hem te halen :')

Weet iemand soms een goede, of wat tips ofzo?
Ff hier een kijkje nemen naar de FT (Feilun) en WL (WLToys) modeltypen: http://www.banggood.com/W(...)-1-2-45-0_page1.html . Zie ook: Gadget: Feilun FT009 afstandbestuurbare boot (Tmart.com) .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155474891
PandaWill heeft toffe kortingen. :Y
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:25:37 #9
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_155475709
Op Aliexpress 25/8 App-OnlySale. Best leuke kortingen als je via de app koopt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_155480816
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef hmmmz het volgende:
Op Aliexpress 25/8 App-OnlySale. Best leuke kortingen als je via de app koopt.
Ik ga zo een key smart kopen, lijkt me wel handig.

Nog meer leuke tips voor aliexpress tijdens de sale?
pi_155487832
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill heeft toffe kortingen. :Y
Misschien even uitleggen wat er dan zo tof is?

Ik zie wel dat ze dezelfde kansloze 'lucky draw' hebben als Banggood...
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:03:06 #12
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155491387
Deze kz-ate toch maar proberen voor 10 euro.


micro hdmi kabel voor een tablet
pi_155492217
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi Yi
Xiaomi Yi waterproof case (die prijs :') :r )
Lader + 2 accu's
Klem-mount of klem-mount (eerste lijkt me steviger en van aluminium i.p.v. plastic)
Xiaomi Ant Night Vision IP camera
Samsung Evo microSDHC 32GB
(16GB is waarschijnlijk al meer dan genoeg, maar die paar euro extra. 64GB past er niet in schijnbaar)
Just my luck; alles op de SD-card na verzonden d.m.v. Sweden Post. :')
pi_155492640
Mocht iemand nog willen, heb nog een code voor de Tarantula X6: SXA6M
pi_155492706
Iemand een idee om mijn telefoon (het liefst verstelbaar) op te hangen bij mijn bed, zodat je film kunt kijken terwijl je in "gewone positie" ligt? Bestaat hiervoor een mount die in China te bestellen is o.i.d?
pi_155493117
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand een idee om mijn telefoon (het liefst verstelbaar) op te hangen bij mijn bed, zodat je film kunt kijken terwijl je in "gewone positie" ligt? Bestaat hiervoor een mount die in China te bestellen is o.i.d?
Gewone? Op je zij? Google cardboard? Een willekeurige auto mount?
Ajax Amsterdam
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:39:57 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155493566
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand een idee om mijn telefoon (het liefst verstelbaar) op te hangen bij mijn bed, zodat je film kunt kijken terwijl je in "gewone positie" ligt? Bestaat hiervoor een mount die in China te bestellen is o.i.d?
Zoiets?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155497734
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:23 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Gewone? Op je zij? Google cardboard? Een willekeurige auto mount?
Op je rug :)

quote:
12s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zoiets?
Dit dus! _O_ En dan hoef ik geeneens gaten te boren in de muur o.i.d. Top!

Edit: hier zelfs nog goedkoper gevonden: http://goo.gl/HA5bt4
3,25 euro :7

[ Bericht 10% gewijzigd door Tosti-vreter op 24-08-2015 15:14:11 ]
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:10:06 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155501621
Damn, dat updateproces van de Minix is een beetje balen...
Ben denk ik een uur bezig geweest om alle updates achter elkaar te installeren :)

Zijn er al Minix X8 Plus users hier die 'm geroot hebben?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155502424
Een van jullie wel eens een telefoonscherm op AliExpress gekocht, en wat is jullie ervaring daar mee? Ik heb een gebroken scherm, maar laten repareren is niet echt de moeite waard.
pi_155503072
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:31 schreef Onufriev het volgende:
Een van jullie wel eens een telefoonscherm op AliExpress gekocht, en wat is jullie ervaring daar mee? Ik heb een gebroken scherm, maar laten repareren is niet echt de moeite waard.
Lukt perfect ;)
Zorg wel voor een schroevendraaiers met kleine bitjes! En 3M tape van een mm of 2.
En geduld :P
pi_155503073
quote:
12s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef dodge_911 het volgende:
Damn, dat updateproces van de Minix is een beetje balen...
Ben denk ik een uur bezig geweest om alle updates achter elkaar te installeren :)

Zijn er al Minix X8 Plus users hier die 'm geroot hebben?
Volgens mij kan je daar best veel over vinden op freaktab.com

Heb op mijn minix-z64 Ubuntu en Windows. Vrij handig als server :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:54:07 #23
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_155503327
Euro omhoog tov dollar, China devalueert de Yen. Goedkoper kopen jongens.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_155503898
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef F.Begbie het volgende:
Euro omhoog tov dollar, China devalueert de Yen. Goedkoper kopen jongens.
Vooralsnog is de Mi powerbank 10K bij BG vandaag alweer 40 cent duurder dan gisteren....

We moeten eigenlijk een soort Big Mac index voor Chinese produkten hebben :)
pi_155505493
quote:
12s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef dodge_911 het volgende:
Damn, dat updateproces van de Minix is een beetje balen...
Ben denk ik een uur bezig geweest om alle updates achter elkaar te installeren :)

Zijn er al Minix X8 Plus users hier die 'm geroot hebben?
Usb update mienjong, dan kun je in één keer de laatste update installeren :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_155505544
Mag je met die xiaomi 16k vliegen of hebben jullie weleens ermee gevlogen?
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:16:37 #27
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_155505957
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:05 schreef lighted het volgende:
Mag je met die xiaomi 16k vliegen of hebben jullie weleens ermee gevlogen?
Geen problemen mee gehad en ik vloog intercontinentaal. Had de 10400 en 16000 mee.

Ook van LendMeUrEars krijg ik mijn derde paar AS100HD's nadat de eerste heel snel kapot ging en resend daarvan in Singapore foetsie raakte. En LendMeUrEars doet er totaal niet moeilijk over.
pi_155512803
Voor defecte beta's moer ik ze kapotknippen :P
You can't be late if you don't show up.
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:09:26 #29
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155512935
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Usb update mienjong, dan kun je in één keer de laatste update installeren :Y
Mjah, heb je 'n pubt, maar ik ben lui :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155514403
Morgen om 09:30 uur bij Amazon.de weer de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Nu nog ¤29,99 maar morgen dus minder; waarschijnlijk weer ¤23.99.

EDIT: jep; ¤23.99 geworden.



[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 25-08-2015 11:50:41 ]
pi_155515512
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:48 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Lukt perfect ;)
Zorg wel voor een schroevendraaiers met kleine bitjes! En 3M tape van een mm of 2.
En geduld :P
Ik ga het maar proberen, moet vast lukken en slechter kan het toch niet worden :P

Ik wil niet teveel offtopic gaan, maar wat moet ik van deze verkoper denken? Te mooi om waar te zijn met overal die 41% off, of wel de moeite waard ivm. buyers protection?
http://nl.aliexpress.com/(...)bly/32428794144.html
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:33:11 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155515745
'AliExpress Seller Since: 20 Aug 2015' en geen feedback.
Meh. Natuurlijk moet elke store ergens beginnen. Maar ik zou me er niet echt aan wagen denk ik.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155518292
"Hong Kong Post Surface Mail" gaat via een boot of iets dergelijks? Heb op 7 juli pakketje besteld, die 25 juli zou zijn geshipt, maar heb ondertussen nog steeds niks ontvangen.
pi_155518941
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef F.Begbie het volgende:
Euro omhoog tov dollar, China devalueert de Yen. Goedkoper kopen jongens.
wtf, China devalueert de Yen? Knappe jongens hier in China als ze dat kunnen doen.
China gebruikt Renminbi (of ook wel Yuan genoemd), de Yen = Japan.
pi_155519274
quote:
12s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Mjah, heb je 'n pubt, maar ik ben lui :)
Is een kwestie van 't zipbestandje op een usb zetten en dan in de minix en usb update, scheelt je een uurtje smachten ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_155520896
Gister deze binnen gekregen, weer een top product.

Alleen de verpakking is al geweldig Het doosje zit in een plastic zakje wat al bijzonder fijn aan voelt. Dat zakje zit dan weer in het bekende wit achtige karton. Elk onderdeel dat je beet hebt voelt apart aan.

Komt ook een goed geluid uit :)

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155521399
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 09:30 uur bij Amazon.de weer de Anker 60W 6-poort USB-lader in de aanbieding.
Nu nog ¤29,99 maar morgen dus minder; waarschijnlijk weer ¤23.99.

[ afbeelding ]
Elke keer getwijfeld, nu toch maar besteld! Bedankt voor de notificatie.
pi_155523108
Iemand nog mooie aliexpres deals gezien?
Ik vind het allemaal wat tegenvallen als ik het zo zie.
Gegroet!
pi_155523163
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:44 schreef Zspirit het volgende:
Iemand nog mooie aliexpres deals gezien?
Ik vind het allemaal wat tegenvallen als ik het zo zie.


http://www.aliexpress.com/store/1453055

staan wel leuke tussen hier
pi_155523302
Thanks maar heb een prima mobile telefoon ;)
Gegroet!
pi_155526597
Effe een rewind
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Jonmen het volgende:


Gisteren aangekomen (zoals je kan zien, heb ik hem opengedaan. -O- Mijn broer heeft ermee in het zwembad gevlogen :'( en ik had hem gekocht om bovenshots te doen op mijn reis in Scandinavië :'( en ik heb er zelf nog niet mee kunnen vliegeren :'( en gisterenavond wou hij niets doen :'( en Banggood had mij de verkeerde MODE gegeven :'(
Banggood heeft ondertussen de nieuwe remote voor de Hubsan X4 opgestuurd. Hij heeft uiteindelijk de zwempartij overleeft, al doet de oorspronkelijke batterij niets meer.
Gelukkig kwam de dag nadien mijn extra bestelde batterijen binnen. Vandaag drone klaargemaakt om mee te pakken op reis vrijdag, wou er nog één keertje mee vliegen om te laten zien aan mijn ouders.

Kwijtgespeeld in de mais -O-
Veel te veel wind -O-
En ik was nog aan het lopen om hem te volgen maar na het passeren van een boom, zag ik hem niet meer :'(

Tip voor mezelf en dronebestuurders: Altijd gas stoppen van zodra je hem dreigt kwijt te geraken o|O
Ik dacht, ik moet eerst beter staan om te zien waar hij neerkomt. Nu heb ik geen idee waar hij is.. een korte zoektocht leverde niets op. Jammer :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155526712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:02 schreef Jonmen het volgende:
Effe een rewind

[..]

Banggood heeft ondertussen de nieuwe remote voor de Hubsan X4 opgestuurd. Hij heeft uiteindelijk de zwempartij overleeft, al doet de oorspronkelijke batterij niets meer.
Gelukkig kwam de dag nadien mijn extra bestelde batterijen binnen. Vandaag drone klaargemaakt om mee te pakken op reis vrijdag, wou er nog één keertje mee vliegen om te laten zien aan mijn ouders.

Kwijtgespeeld in de mais -O-
Veel te veel wind -O-
En ik was nog aan het lopen om hem te volgen maar na het passeren van een boom, zag ik hem niet meer :'(

Tip voor mezelf en dronebestuurders: Altijd gas stoppen van zodra je hem dreigt kwijt te geraken o|O
Ik dacht, ik moet eerst beter staan om te zien waar hij neerkomt. Nu heb ik geen idee waar hij is.. een korte zoektocht leverde niets op. Jammer :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt al veel plezier van je Drone gehad... not......
pi_155527560
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef shiznuts het volgende:
'AliExpress Seller Since: 20 Aug 2015' en geen feedback.
Meh. Natuurlijk moet elke store ergens beginnen. Maar ik zou me er niet echt aan wagen denk ik.
Ik ook niet, die Buyers protection neem ik met een korreltje zout.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:16:14 #44
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_155528456
iemand ervaring met het kopen van een Military horloge ?

ik ben benieuwd naar de prijs/kwaliteit. ik verwacht niet veel maar als een horloge na 2 weken kapot is, heb je er niks aan.

graag ook een linkje van je horloge :)

bedankt voor de help!
Binge-watcher
pi_155529489
Ish et betrouwbaar om een Mi4 op Aliexpress te kopen? Veel neppers toch?

http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1453055
pi_155529528
Ben toevallig ook op zoek naar een military horloge.

Zit bijvoorbeeld aan deze te denken:

http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item9061089469

Of deze; http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item8980382fb0

Ben ook benieuwd naar ervaringen (en links)
pi_155530349
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:55 schreef BoyB het volgende:
Ben toevallig ook op zoek naar een military horloge.

Zit bijvoorbeeld aan deze te denken:

http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item9061089469

Of deze; http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item8980382fb0

Ben ook benieuwd naar ervaringen (en links)
Misschien gewoon ff sparen voor een goed horloge? Zelfs als ze zeggen dat die goedkope horloges waterproof zijn, zijn ze het meestal toch niet.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:40:29 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155530784
Zijn licht en voelen/zien er ook goedkoop aan/uit. Maar alles doet het wel naar behoren en kan best een tijd meegaan. Shark ARMY, Military Royale, Infantry e.d. allemaal 'tzelfde idee. Maar idd, zou zelf iets meer uitgeven voor een normale Shark. Zie verder ook: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155530965
HDMI-adaptertje is vandaag bezorgd (Ebay; 06/08 besteld, 08/08 verzonden) en heb de Yi maar eens aan de TV gehangen.
Het lijkt erop dat ik ook focus moet aanpassen.
Even opzoeken hoe ik dat het beste kan doen; heb ooit ergens eens iemand dat zien doen met een focus chart op een bepaalde afstand.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 25-08-2015 16:53:49 ]
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:57:07 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155531185
Nog net voor het werken gaan een pakketje opgehaald. Drie draadloos/smart gestuurde sfeerlichten/theelichthouders; via http://www.china-gadgets.de/gadget/mipow-playbulb/ (werd gestuurd als 3 stuks combo-pack (doos)). Leek me wel grappig, zal me benieuwen. Betere ervaring dit keer met Gearbest in tegenstelling tot voorgaande keren. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:43:23 #51
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155532291
Hm, Xiaomi Yi cam besteld en vond het wat lang duren, bij PostNL 3s code nagevraagd, blijkt ie allang bezorgd. Echter op een tijdstip dat ik niet thuis was en een handtekening die ik niet ken erbij. Fraai is dat :(
Pakketbezorging wordt steeds rampzaliger hier

[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 25-08-2015 17:48:32 ]
pi_155535972
2 dollar korting bij de orico ali store vanaf 5 dollar. Leuk voor bv 2 micro usb kabels. http://www.aliexpress.com/store/538042
:]
pi_155536179
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:55 schreef BoyB het volgende:
Ben toevallig ook op zoek naar een military horloge.

Zit bijvoorbeeld aan deze te denken:

http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item9061089469

Of deze; http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item8980382fb0

Ben ook benieuwd naar ervaringen (en links)
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Misschien gewoon ff sparen voor een goed horloge? Zelfs als ze zeggen dat die goedkope horloges waterproof zijn, zijn ze het meestal toch niet.
Dat is vaak "spat waterdicht".
Een echt waterdicht horloge heeft over het algemeen een screw down crown.
Denk hierbij aan de divers van Invicta bijvoorbeeld (in bezit).



Voor de liefhebbers hier nog wat foto's van een overhemd van www.itailor.com heb er zelf ook weer een overhemd besteld die onderweg is. Deze foto's zijn eerder al een keer gepost, maar mocht je geïnteresseerd zijn in een overhemd van hun (op maat) dan raad ik je die absoluut aan! Ze blijven goed! Foto's in spoiler wegens grootte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155536452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef larry_flynt het volgende:
Ish et betrouwbaar om een Mi4 op Aliexpress te kopen? Veel neppers toch?

http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1453055
Je kan beter een Xiaomi Redmi Note 2 Prime halen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:32:32 #55
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155539234
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Lazvic het volgende:
Xiaomi Redmi Note 2 Prime
Maar die is toch stuk groter?
pi_155540591
Heb die minix stekker maar open gemaakt. Gewoon daaraan een Nederlandse gesoldeerd :P
Ajax Amsterdam
pi_155540628
Interessante link over xiaomi :)
Blijkbaar worden alleen de telefoons door xiaomi zelf gemaakt.
http://en.miui.com/forum.(...)ra=page%3D1&mobile=2
pi_155540981
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Maar die is toch stuk groter?
0,5 inch, maar dan heb je wel betere specs en meer voordelen voor een lagere prijs.
pi_155541409
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef Lazvic het volgende:

[..]

0,5 inch, maar dan heb je wel betere specs en meer voordelen voor een lagere prijs.
Zoals? Ik wil al wel lang een xiaomi phone.
pi_155541952
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:25 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Zoals? Ik wil al wel lang een xiaomi phone.
http://www.kimovil.com/en(...)omi-redmi-note-2-pro

En voor het verdere smartphones gepraat: DIG / [Chinese Smartphones] #51 - Chinaphones kunnen nu de concurrentie aan!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:47:39 #61
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155542334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:07 schreef julius123 het volgende:
Interessante link over xiaomi :)
Blijkbaar worden alleen de telefoons door xiaomi zelf gemaakt.
http://en.miui.com/forum.(...)ra=page%3D1&mobile=2
Interessant! Thanks!
Maar eigenlijk wisten we dat toch al van een paar producten?
Verklaart meteen die 'merkclones' van XPB's.

omg, dat forum! je scrolled je echt een ongeluk met al die userbadges :) 1 post met info en dan 13 pagina's bedankjes 8)7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155542475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:07 schreef julius123 het volgende:
Interessante link over xiaomi :)
Blijkbaar worden alleen de telefoons door xiaomi zelf gemaakt.
http://en.miui.com/forum.(...)ra=page%3D1&mobile=2
Het gebeurt zo vaak dat een merk z'n logo op product plakt of dat product technisch gelijk is aan een ander product [powerbanks tot zelfs auto's]
Ik zie bij Xiaomi alleen nog niet echt een bepaalde lijn die ze volgen...ze plakken overal hun naam op.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van hun powerbanks, fan, Pistons en de squarebox. Mooi design voor een klein prijsje. Hoop dat ze ook nog met een Mi band met beter design en betere kwaliteit bandjes komen.
pi_155542682
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:25 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Zoals? Ik wil al wel lang een xiaomi phone.
Het heeft een betere processor en verwijderbare batterij en een mogelijkheid om uit te breiden via een micro sd.
pi_155544755
Btw nog wat info over de SNAP UP van BG. Weet niet of dit al gepost is.. Maar zag een ander die de SNAP UP gewonnen dacht maar te weinig PayPal tegoed had. De SNAP UP is voltooid zodra er afgerekend is. Staat er dan bij status 'pending order', dan heb je de SNAP UP niet gewonnen, is de order niet valide en krijg je je geld terug.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:29:30 #65
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_155545914
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Het gebeurt zo vaak dat een merk z'n logo op product plakt of dat product technisch gelijk is aan een ander product [powerbanks tot zelfs auto's]
Ik zie bij Xiaomi alleen nog niet echt een bepaalde lijn die ze volgen...ze plakken overal hun naam op.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van hun powerbanks, fan, Pistons en de squarebox. Mooi design voor een klein prijsje. Hoop dat ze ook nog met een Mi band met beter design en betere kwaliteit bandjes komen.
zie het anders.. Ze investeren in startups en verkopen hun producten. Is wat anders dan gewoon merkjes plakken
pi_155548528
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

zie het anders.. Ze investeren in startups en verkopen hun producten. Is wat anders dan gewoon merkjes plakken
of dat nu zo goed is, die startups worden wel erg limiteerd dan.

Overigens plakken ze niet overal merkjes op. De dozen van bijv. de camera's daar staat overal Xiaoyi op, en niet Xiaomi.

Voor mensen die geinteresseerd waren in die universele remote van Xiaomi. Heb hem nu op mijn buro liggen. Makkelijk aan te sluiten via app & wifi. Ziet bergen met apparaten zoals tv's, dvdspelers en airco's. Alleen heb de app nog niet werkend gekregen in het engels ;(

oh, gezien het geschreeuw dat mensen van de airco ab af moeten blijven werkt het wel ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Kenzi op 26-08-2015 06:04:52 ]
pi_155548591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 05:56 schreef Kenzi het volgende:

[..]

of dat nu zo goed is, die startups worden wel erg limiteerd dan.

Overigens plakken ze niet overal merkjes op. De dozen van bijv. de camera's daar staat overal Xiaoyi op, en niet Xiaomi.

Voor mensen die geinteresseerd waren in die universele remote van Xiaomi. Heb hem nu op mijn buro liggen. Makkelijk aan te sluiten via app & wifi. Ziet bergen met apparaten zoals tv's, dvdspelers en airco's. Alleen heb de app nog niet werkend gekregen in het engels ;(

oh, gezien het geschreeuw dat mensen van de airco ab af moeten blijven werkt het wel ...
Ik heb nu een one for all remote...perfect. kun je die nieuwe Xiaomi daarmee vergelijken of is het meer van niveau Aldi [niet dat er iets mis is met de Aldi alleen die all in one remote van hun werkt voor geen meter]
pi_155548810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb nu een one for all remote...perfect. kun je die nieuwe Xiaomi daarmee vergelijken of is het meer van niveau Aldi [niet dat er iets mis is met de Aldi alleen die all in one remote van hun werkt voor geen meter]
Uhm, nope. Dit is een totaal ander product. Je krijgt een kastje wat gevoed wordt door usb. Hier zit een 360 graden IR receiver in en WiFi
Vervolgens installeer je een app op je smartphone en maak je verbinding. Dan kan je apparaten toevoegen die in het bereik van dat kastje staan.
pi_155548849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:05 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Uhm, nope. Dit is een totaal ander product. Je krijgt een kastje wat gevoed wordt door usb. Hier zit een 360 graden IR receiver in en WiFi
Vervolgens installeer je een app op je smartphone en maak je verbinding. Dan kan je apparaten toevoegen die in het bereik van dat kastje staan.
Klinkt goed, net zoiets als de Harmony hub dus. Ben benieuwd naar de prijs en je review.
pi_155549525
BG geeft nu 20000 8% coupons weg. Geldig tot 10 sept. Hoef je die Lucky draw waarmee je niks wint niet te gebruiken...[het kost je 1 free spin ls je de 8% coupon claimt]]
http://www.banggood.com/9thAnniversary

[ Bericht 29% gewijzigd door eddepetfokt op 26-08-2015 09:19:57 ]
pi_155552963
Heb er al 2, scheelt toch weer 8% i.p.v. de gewonnen 6% met de spin.
Heb ook zo'n "$99/199/299-$9.9/19/29" coupon gewonnen, maar niet heel nuttig bij de normale besteding.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:35 #72
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155554125
Iemand hier ervaring met de Milights? Ik las dat veel mensen hem hebben besteld, maar nog geen review gevonden oid.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:00:34 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155554287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand hier ervaring met de Milights? Ik las dat veel mensen hem hebben besteld, maar nog geen review gevonden oid.
Welke MiLights?
Bulbs, controllers, remotes, wifibridges, downlights, GU10 spots?

Ik heb destijds wat geschreven over het MiLight systeem en ledstrips, misschien dat je d'r wat aan hebt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:08:03 #74
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155554502
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Welke MiLights?
Bulbs, controllers, remotes, wifibridges, downlights, GU10 spots?

Ik heb destijds wat geschreven over het MiLight systeem en ledstrips, misschien dat je d'r wat aan hebt.
Hmmm. Er zit nuttige informatie. Ik bedoelde eigenlijk de bulbs, de Hue vervanger. Ik zou graag in mijn huis 4 kamers voorzien van Hue lampen of in dit geval MiLight bulbs. Ik vraag me enkel af wat ik dan allemaal nodig heb.

Meerdere controllers of is 1 voldoende? Kan ik lampen groeperen en hetzelfde laten doen? Heb eigenlijk veel vragen waar ik niet gemakkelijk antwoord op kan vinden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:17:34 #75
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155554753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Hmmm. Er zit nuttige informatie. Ik bedoelde eigenlijk de bulbs, de Hue vervanger. Ik zou graag in mijn huis 4 kamers voorzien van Hue lampen of in dit geval MiLight bulbs. Ik vraag me enkel af wat ik dan allemaal nodig heb.

Meerdere controllers of is 1 voldoende? Kan ik lampen groeperen en hetzelfde laten doen? Heb eigenlijk veel vragen waar ik niet gemakkelijk antwoord op kan vinden.
- Voor bulbs heb je geen extra controllers ndig, enkel een remote
- Je kan verschillende lampen aan 1 knop op je remote hangen (je hebt 4 kanalen op je rgbremote)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:19:36 #76
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155554804
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

- Voor bulbs heb je geen extra controllers ndig, enkel een remote
- Je kan verschillende lampen aan 1 knop op je remote hangen (je hebt 4 kanalen op je rgbremote)
Thanks voor je antwoorden! :) Waardeer ik echt.

Ook geen Wifi controller zoals dit? http://www.banggood.com/M(...)ndroid-p-968812.html

Wil hem namelijk graag met mijn smartphone kunnen bedienen, tenzij jij dat afraad na aanleiding van je ervaringen met de app.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155554929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoorden! :) Waardeer ik echt.

Ook geen Wifi controller zoals dit? http://www.banggood.com/M(...)ndroid-p-968812.html

Wil hem namelijk graag met mijn smartphone kunnen bedienen, tenzij jij dat afraad na aanleiding van je ervaringen met de app.
Leuke gimmick, maar dat is ook alles. Het opstarten van de app gebeurt supertraag (en ik geloof niet dat er widgets voor zijn). Maar met een andere app zijn er wel widgets geloof ik.. nog niet uitgeprobeerd.
Maar je kan er wel eens een tientje aan uitgeven. (ik geloof dat dit op AliExpress goedkoper is)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:25:09 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155554940
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoorden! :) Waardeer ik echt.

Ook geen Wifi controller zoals dit? http://www.banggood.com/M(...)ndroid-p-968812.html

Wil hem namelijk graag met mijn smartphone kunnen bedienen, tenzij jij dat afraad na aanleiding van je ervaringen met de app.
Die ga je dan wel nodig hebben ja.
De app is basic, maar wel bruikbaar hoor. En er zijn nog alternatieve apps die je kan gebruiken ervoor, maar de MiLight app voldoet.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Jonmen het volgende:
Het opstarten van de app gebeurt supertraag (en ik geloof niet dat er widgets voor zijn). Maar met een andere app zijn er wel widgets geloof ik.. nog niet uitgeprobeerd.
Maar je kan er wel eens een tientje aan uitgeven. (ik geloof dat dit op AliExpress goedkoper is)
Dat is dus wel een punt, je moet de app opstarten, dan een remote selecteren en dan kan je pas gaan bedienen.
Wat wel fijn is als je zelf al een server hebt runnen is Domoticz, een open-source domoticaserver (en die kan met MiLight werken :))
Dan kan je als je wil zelfs je eigen remote gaan maken met de bijbehorende Domoticz-remote-app :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:37:13 #79
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155555273
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Leuke gimmick, maar dat is ook alles. Het opstarten van de app gebeurt supertraag (en ik geloof niet dat er widgets voor zijn). Maar met een andere app zijn er wel widgets geloof ik.. nog niet uitgeprobeerd.
Maar je kan er wel eens een tientje aan uitgeven. (ik geloof dat dit op AliExpress goedkoper is)
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die ga je dan wel nodig hebben ja.
De app is basic, maar wel bruikbaar hoor. En er zijn nog alternatieve apps die je kan gebruiken ervoor, maar de MiLight app voldoet.

[..]

Dat is dus wel een punt, je moet de app opstarten, dan een remote selecteren en dan kan je pas gaan bedienen.
Wat wel fijn is als je zelf al een server hebt runnen is Domoticz, een open-source domoticaserver (en die kan met MiLight werken :))
Dan kan je als je wil zelfs je eigen remote gaan maken met de bijbehorende Domoticz-remote-app :)
Het is meer dat ik absoluut geen zin heb om de heletijd bezig te zijn met zoeken naar de afstandsbediening. Lekker vanuit de bank mijn lichten bedienen is grotendeels de reden waarom ik het wil aanschaffen. Een stuk of 6 lampen en 1 controller aanschaffen is dus prima?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:41 #80
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155555853
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Het is meer dat ik absoluut geen zin heb om de heletijd bezig te zijn met zoeken naar de afstandsbediening. Lekker vanuit de bank mijn lichten bedienen is grotendeels de reden waarom ik het wil aanschaffen. Een stuk of 6 lampen en 1 controller aanschaffen is dus prima?
Yep, zou geen probleem moeten zijn. Dus 6 bulbs, een remote (neem die er voor alle zekerheid bij, kost je de kop ook niet) en 'n wifi-bridge.
Dan zou je gesteld moeten zijn voor wat jij wil doen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:16:59 #81
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_155556544
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 03:43 schreef Kenzi het volgende:

[..]

wtf, China devalueert de Yen? Knappe jongens hier in China als ze dat kunnen doen.
China gebruikt Renminbi (of ook wel Yuan genoemd), de Yen = Japan.
Haha, mijn fout ja. Wou Yuan typen, excuus ;).
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_155556684
Was van plan om de focus te controleren van m'n Yi en evt. te veranderen maar ik heb nu ineens maar een 480p 60fps. output op de HDMI-uitgang. Resolutie staat nog gewoon op 1080p.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Stond gisteren namelijk nog prima op 1080p 60fps.


EDIT: lijkt opgelost. Heb firmware geüpdate en nu geen probleem meer.
Zit op firmware 1.2.12; o.a. met 2K resolutie in video.

EDIT #2: en weer krijg ik niet de 1080p output uit de HDMI. Soms 480p, soms 576p of 720p, maar geen 1080p...

[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 26-08-2015 16:30:10 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:39:08 #83
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155557252
quote:
12s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yep, zou geen probleem moeten zijn. Dus 6 bulbs, een remote (neem die er voor alle zekerheid bij, kost je de kop ook niet) en 'n wifi-bridge.
Dan zou je gesteld moeten zijn voor wat jij wil doen.
Totaalprijs voor 5 lampen zou rond de 60 euro liggen. Best veel geld, al is het ongeveer de prijs van een enkele Philips Hue ^^
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155557501
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Totaalprijs voor 5 lampen zou rond de 60 euro liggen. Best veel geld, al is het ongeveer de prijs van een enkele Philips Hue ^^
Voor enkel 5 lampen zonder remote / wifi bridge? Lukt goedkoper ;)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:47:18 #85
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155557520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Voor enkel 5 lampen zonder remote / wifi bridge? Lukt goedkoper ;)
Nee, inclusief remote en WiFi bridge. Alles van Banggood.

De banggood coupon is expired?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155558460
Iemand ervaring met de rii i25a?
Ajax Amsterdam
pi_155559158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:20 schreef guess-wh0oo het volgende:

Heb ook zo'n "$99/199/299-$9.9/19/29" coupon gewonnen, maar niet heel nuttig bij de normale besteding.
Daarom hebben ze die vast ook vervangen voor een 9% coupon.


Prachtig dat China shoppen. Valt net een grote gele a4 envelope in de bus. 13 aug voor 70 cent besteld.....
http://www.aliexpress.com(...)631/32299838750.html

Waar doen ze het van......

[ Bericht 25% gewijzigd door eddepetfokt op 26-08-2015 15:01:31 ]
pi_155559721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef Iemand91 het volgende:
Was van plan om de focus te controleren van m'n Yi en evt. te veranderen maar ik heb nu ineens maar een 480p 60fps. output op de HDMI-uitgang. Resolutie staat nog gewoon op 1080p.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Stond gisteren namelijk nog prima op 1080p 60fps.

EDIT: lijkt opgelost. Heb firmware geüpdate en nu geen probleem meer.
Zit op firmware 1.2.12; o.a. met 2K resolutie in video.
1.2.12? 2K? Heb ik iets gemist? Kan nog niets over deze update vinden :{ .
pi_155559794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Daarom hebben ze die vast ook vervangen voor een 9% coupon.
Ja inderdaad, denk het ook. Maar wel een beperkte datum eraan, das dan weer slim van ze
  woensdag 26 augustus 2015 @ 15:01:31 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155559905
quote:
refurbished telefoon van 2 jaar oud, geen hele rare prijs toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155560011
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

refurbished telefoon van 2 jaar oud, geen hele rare prijs toch?
Nee, zeker niet. Nieuw ¤467
  woensdag 26 augustus 2015 @ 15:10:27 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155560193
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:04 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Nieuw ¤467
nieuwprijzen bij zulke oude telefoons zeggen weinig natuurlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155560512
zit eraan te denken om een Mi pad te bestellen,
iemand hier die er 1 heeft?
of bij ibuygou of bij geekbuying via een EU warehouse.
pi_155560878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef P4tje het volgende:
1.2.12? 2K? Heb ik iets gemist? Kan nog niets over deze update vinden :{ .
Heb eerst hier een firmware vandaan gehaald en hiermee de camera een update gegeven.
Maar toen ik de app opstartte stond daar 1.2.12 klaar met o.a. 2K resolutie (30fps.) en nog wat zaken.

Zoveel boeit het ook niet want er zijn ook scripts die je deze resolutie geven, en/of hogere bitrate, flat picture style,
RAW foto's etc. etc.
Maar daar moet ik zelf ook nog in verdiepen; vooral het combineren van scripts snap ik nog geen hout van.

Heb momenteel de Yi openliggen, lijm losgemaakt en nu aan de lading.
Wel nog steeds gezeur met de lage resolutie op de TV...
pi_155561287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:21 schreef julius123 het volgende:
zit eraan te denken om een Mi pad te bestellen,
iemand hier die er 1 heeft?
of bij ibuygou of bij geekbuying via een EU warehouse.
Voorkeur voor android? Kun je anders niet bwter de x98 pro halen?
Ajax Amsterdam
pi_155561408
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Voorkeur voor android? Kun je anders niet bwter de x98 pro halen?
ja liever android :)
pi_155561797
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:51 schreef julius123 het volgende:

[..]

ja liever android :)
Aha, deze heeft wel dual boot. Alleen weet ik niet hoe hij presteert.
Ajax Amsterdam
pi_155562050
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:07 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Aha, deze heeft wel dual boot. Alleen weet ik niet hoe hij presteert.
ik wil ook geen 10 inch.
8 inch is wel het maximum.
pi_155562892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:17 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik wil ook geen 10 inch.
8 inch is wel het maximum.
Plak je toch 2" af :D
Ajax Amsterdam
pi_155563141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:17 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik wil ook geen 10 inch.
8 inch is wel het maximum.
Sla heel ONDA over trouwens, bagger merk die 0,0 ondersteuning biedt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155563297
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sla heel ONDA over trouwens, bagger merk die 0,0 ondersteuning biedt.
zal wel een Mi pad worden.
heb nu een paar weken een Mi4i in gebruik en ik ben wel erg tevreden over MIUI
pi_155564486
Je mag eventueel wel mijn chuwi vi8 overnemen? Dualboot, ligt nu te verstoffen. Enkel een paar krasjes in de screenprotector.
You can't be late if you don't show up.
pi_155564949
Wie wacht er ook op zijn Allbuy Cheerson CX-10 order?

Ik heb op 31 juli 3 bestellingen gedaan. Ze zijn tegelijk in Amsterdam aangekomen maar daarna niet meer te volgen.

1 op 15 aug ontvangen, 1 op 20 aug, maar de 3e heeft er geen zin is of ligt bij iemand anders :(


Was dit hier al voorbij gekomen? Xiaomi wifi repeater...
http://www.banggood.com/O(...)pander-p-993970.html
http://www.tinydeal.com/n(...)tender-p-152027.html
Helaas Only compatible with Xiaomi Router/ Xiaomi Router mini

Aangepaste Mi band voor Iphone 6[?]..
http://www.banggood.com/X(...)Tracke-p-993838.html

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 26-08-2015 19:19:44 ]
pi_155568898
18 juni een miband bij allbuy besteld. Nog niks in huis. Ze gaan maar lekker betalen.
Ajax Amsterdam
pi_155573987
Please wait another two weeks my fliend, the package will come.

Hier alle pakjes snel binnen, alles binnen de twee weken :D. Hoop spullen besteld voor in huis en de aanstaande verhuizing.

Super zonnebril, echt gepolariseerd. Tot nu toe wel één van mijn beste China aankopen _O_ (en dat zijn er een hoop ;) ).
http://nl.aliexpress.com/(...)203/32384666245.html

Tapetool om de plantjes in de tuin op te binden.
http://www.banggood.com/P(...)petool-p-981490.html

Radar beweging sensor om mijn gang lampen automatisch aan te laten gaan, de lampen in de plafonniere worden vervangen door LED strips.
http://www.ebay.com/itm/381229601974

Goede 12V voeding voor de led strips.
http://www.ebay.com/itm/111742537889

Verder een hoop netwerk toebehoren. Drivers voor mijn LED spots heb ik vervangen voor OSRAM drivers, die Chinese dingen zijn echt troep.
pi_155574709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:50 schreef P4tje het volgende:
Please wait another two weeks my fliend, the package will come.

Hier alle pakjes snel binnen, alles binnen de twee weken :D. Hoop spullen besteld voor in huis en de aanstaande verhuizing.

Super zonnebril, echt gepolariseerd. Tot nu toe wel één van mijn beste China aankopen _O_ (en dat zijn er een hoop ;) ).
http://nl.aliexpress.com/(...)203/32384666245.html

http://www.banggood.com/U(...)lasses-p-991995.html

Same same? Bij banggood staat niet polarized, maar qua looks exact het zelfde lijkt wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155575159
Ik heb een echte RB polarized en een hele goede Aliexpress niet van echt te onderscheiden neppe RB polarized, en dat is zo ontzettend relaxed idd :Y

Heb ze in de auto ook op als de zon niet schijnt. Veel relaxter kijken.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:19:49 #109
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_155575285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/U(...)lasses-p-991995.html

Same same? Bij banggood staat niet polarized, maar qua looks exact het zelfde lijkt wel.
Ik heb dezelfde, banggoods.
Wel twee euro goedkoper gekocht. Wat een lekkere bril :)
Starbucks, waar blijf je
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:32:17 #110
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_155575770
Dit ziet er interessant uit http://www.banggood.com/J(...)ations-p-984382.html zou het alleen niet aanraden nu te preorderen want het werd voor rond de 45-50 USD op hun crowdfunding verkocht (http://www.pozible.com/project/193953)
Ook nog dit artikeltje er over gevonden http://www.tomshardware.c(...)es-donkey,28851.html

Heeft verder iemand hier misschien een aanbeveling voor een micro usb 3.0 kabel? zoveel zo genaamde genuine Samsung cable die ik niet vertrouw.

Edit: Ook op taobao gevonden http://world.taobao.com/i(...)ain&spm=a310v.4.88.1 en nog een review met plaatjes in het chinees http://www.inwaishe.com/article-1777-1.html

[ Bericht 18% gewijzigd door AldFern op 26-08-2015 22:39:40 ]
pi_155576465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/U(...)lasses-p-991995.html

Same same? Bij banggood staat niet polarized, maar qua looks exact het zelfde lijkt wel.
Die verkopen ze geloof ik ook, heeft kleinere glazen. Deze heeft geen ijzer detailtje aan de zijkant en gepolariseerd is wel een must voor in de auto :Y . Maar zeker mooie brillen met dat bamboo ^O^ .

http://www.banggood.com/U(...)lasses-p-992016.html
Die is wel gepolariseerd, maar ook kleinere glazen. Ook de glazen niet in kekke kleurtjes :P.

Op Ebay nog iets goedkoper zo te zien.
http://www.ebay.com/itm/W(...)Lenses-/181812092370
pi_155576984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:50 schreef P4tje het volgende:
Please wait another two weeks my fliend, the package will come.

Hier alle pakjes snel binnen, alles binnen de twee weken :D. Hoop spullen besteld voor in huis en de aanstaande verhuizing.

Super zonnebril, echt gepolariseerd. Tot nu toe wel één van mijn beste China aankopen _O_ (en dat zijn er een hoop ;) ).
http://nl.aliexpress.com/(...)203/32384666245.html

Tapetool om de plantjes in de tuin op te binden.
http://www.banggood.com/P(...)petool-p-981490.html

Radar beweging sensor om mijn gang lampen automatisch aan te laten gaan, de lampen in de plafonniere worden vervangen door LED strips.
http://www.ebay.com/itm/381229601974

Goede 12V voeding voor de led strips.
http://www.ebay.com/itm/111742537889

Verder een hoop netwerk toebehoren. Drivers voor mijn LED spots heb ik vervangen voor OSRAM drivers, die Chinese dingen zijn echt troep.
Doet jouw bril dit ook?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:04:48 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155577038
Polarizeren is de kunst ook niet. Van die weggooi 3D brillen die drie keer niks kosten zijn ook niet high tech en super quality grade.

Alleen ik heb wel telkens dat dingen loslaten, breken of lenzen eruit poppen. Dus ik was laatst weleens klaar mee en toen maar besloten gewoon de real deal te halen (RayBan Liteforce). Moet je alleen wat voorzichtiger mee omspringen en niet ergens laten liggen. Maar je ziet en voelt de kwaliteitverbetering er wel vanaf.

Over brillen gesproken: :D https://www.kickstarter.c(...)gital-ag/description
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155577371
quote:
Er zat zo'n kaartje bij met een bikinivrouwtje, je merkt het ook wel meteen als je hem op hebt. Auto's lijken wel geprojecteerd :P .

Heb al een aantal "gepolariseerde" brillen uit China gehad die dus niet gepolariseerd waren :').

Even getest, met een bepaalde draaiing zie je inderdaad het schrem niet. Grappig, dat wist ik nog niet :D .
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:42:53 #115
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_155578291
Iemand trouwens een idee waar ik een originele Mi Band zwarte vervang strap kan kopen ?
De niet originele zijn van een iets ander materiaal wat niet zo fijn zit en m'n originele is kaput :(
WOKNOK
pi_155579998
Iemand nog een tip voor n goede powerbank? ik zie door de powerbanks het bos niet meer met al die aanbiedingen... gebruikerservaringen welkom!
Keep on Tripp'n
pi_155580106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:09 schreef MiestOr het volgende:
Iemand nog een tip voor n goede powerbank? ik zie door de powerbanks het bos niet meer met al die aanbiedingen... gebruikerservaringen welkom!
Xiaomi
pi_155580993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/U(...)lasses-p-991995.html

Same same? Bij banggood staat niet polarized, maar qua looks exact het zelfde lijkt wel.
Niet zo gek, de wayfarer is zo'n beetje het meest gekopieerde model.

Polarized is vaak fijn, maar het digitale dash van mijn auto is er niet mee afleesbaar. Ook het schermpje van mijn fototoestel lijkt zwart...
pi_155581070
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef julius123 het volgende:

[..]

zal wel een Mi pad worden.
heb nu een paar weken een Mi4i in gebruik en ik ben wel erg tevreden over MIUI
ik heb een Mi Pad.
Het werkt op zich good. Alleen de ondersteuning van Mi is bagger. Zo zijn er bijv. geen themes voor de Mi Pad, werkt de security app uit Miui niet op de Mi Pad.
En het is nog maar de vraag of de Mi Pad Miui 7 gaat krijgen of zelfs Android 5.x.
Xiaomi lijkt de Mi Pad links te laten liggen.

Overigens over die "updated" Mi Band. Die is maar in zeer beperkte oplage te koop. Ik heb er 2 weten te bemachtigen. Heeft andere LED's, geen kleuren meer maar wit. En heeft iOS 7 support.

Voor zonnebrillen kan ik http://www.fomoeyewear.com/ zeker aanraden. Heb er zelf 1tje. Zit perfect en goede protectie, voor leuke prijs.
(ps. mocht je een zonnebril bij tinydeal zien: mglass9off geeft 9% korting :p)

Doogee Y100 Pro 16% korting met Y100Pro116
VKWorld voor usd 109,99 met 109VK560

[ Bericht 9% gewijzigd door Kenzi op 27-08-2015 08:59:59 ]
  donderdag 27 augustus 2015 @ 06:21:06 #120
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155581287
Mijn Blitzwolf 5 poorts USB-lader gaf net een hele hoge pieptoon toen ik mijn telefoon er aan had hangen. Vraag aan de kenners in dit topic: Moet ik me zorgen maken ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:39:57 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155585597
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:21 schreef N22 het volgende:
Mijn Blitzwolf 5 poorts USB-lader gaf net een hele hoge pieptoon toen ik mijn telefoon er aan had hangen. Vraag aan de kenners in dit topic: Moet ik me zorgen maken ?
Lijkt me niet écht oké z'n pieptoon lijkt me het teken dat er iets kapot is of op het punt staat om kapot te gaan.

Ben zelf aan eht zoeken naar een leuke quadcopter build kit, deze is redelijk compleet en staat nu op de hotlist.
http://www.gearbest.com/multi-rotor-parts/pp_229695.html
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155586397
Iemand vroeg me een goedkope kabel te bestellen voor een iphone 5s. Genoeg kabels gevonden voor een paar cent, maar ik heb hier geloof ik eens gelezen dat niet alle lightning kabeld goed werken.
Heeft iemand een tip?

Ze heeft nog wel goede iphone 4 kabels. Kan ik misschien beter kijken voor een 30naar8pins adapter?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:16:13 #123
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155586435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Iemand vroeg me een goedkope kabel te bestellen voor een iphone 5s. Genoeg kabels gevonden voor een paar cent, maar ik heb hier geloof ik eens gelezen dat niet alle lightning kabeld goed werken.
Heeft iemand een tip?
http://www.banggood.com/buy/mfi-cable.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155586599
quote:
Bedankt voor de tip, maar met goedkoop bedoelde ik een paar euro :)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:23:57 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155586646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar met goedkoop bedoelde ik een paar euro :)
kan niet. De goede kabels zijn duurder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155586688
Kan waarschijnlijk geen kwaad, waarschijnlijk is het de transformator. Blijft het als je er een paar klappen op geef? :+
pi_155587014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar met goedkoop bedoelde ik een paar euro :)
blitzwolf is 7.
en MFI.
pi_155587066
Shipping Method:Standard Shipping
Track Number:Untracked

Houd dit in dat ik gewoon maar moet wachten tot het pakketje geleverd wordt?
pi_155587337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:42 schreef Questular het volgende:
Shipping Method:Standard Shipping
Track Number:Untracked

Houd dit in dat ik gewoon maar moet wachten tot het pakketje geleverd wordt?
Jup! Staat ook gewoon in de OP die info en nog heel wat meer handige tips / tricks.

Verder reviewtje op de FP geknald, korte samenvatting dat de bouwkwaliteit ruk is, maar het verder best wel prima is voor de prijs van 89 dollart met de FOK! coupon.
Tronsmart Orion R68 TV-box met Android 5.1
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155587602
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

kan niet. De goede kabels zijn duurder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, het is niet voor mezelf he. Overigens heb ik prima tronsmart micro usb kabels [6 voor 8 dollar] voor een prikkie, dus goedkoop hoeft niet perse slecht te zijn.

Maar goed, MFI dus en geen goedkope Hema, of no name kabels...ik ga het doorgeven....
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:04:31 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155587649
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Tja, het is niet voor mezelf he. Overigens heb ik prima tronsmart micro usb kabels [6 voor 8 dollar] voor een prikkie, dus goedkoop hoeft niet perse slecht te zijn.

Maar goed, MFI dus en geen goedkope Hema, of no name kabels...ik ga het doorgeven....
die echt goedkope kunnen werken (hoe lang is niet gezegd), maar dan weet je het nooit. Voor 10 dollar heb je dus kabels die gecertificeerd zijn.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155587784
Heb zelf kabels van nohon, doen het voor mij goed genoeg.
Ajax Amsterdam
pi_155587846
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

blitzwolf is 7.
en MFI.
Dank voor de tip, dat klinkt al beter. Alleen 'coming soon'.

Ik heb deze info doorgestuurd naar haar, moet ze zelf maar kijken wat ze wil kopen
http://thewirecutter.com/reviews/best-lightning-cable/

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 27-08-2015 13:17:18 ]
pi_155588063
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

kan niet. De goede kabels zijn duurder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je spoiler, helemaal waar. Ergelijk :P
Ik bedoel kabels van 30 euro ofzo zijn overdreven, logisch dat je dat niet wil betalen..
Maar moelijk doen om een paar euro voor wat accesoires, ik ken ook zulke mensen pff :P..
(al hoeven redelijke kabels inderdaad niet extreem duur te zijn.)
pi_155588114
Die nieuwe kabel van Ugreen heb ik binnenkort binnen en zal hem wel even testen en hier wat laten weten. Blitzwolf krijgt ook zijn eigen kabels trouwens ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155588140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:20 schreef rene90 het volgende:
Die nieuwe kabel van Ugreen heb ik binnenkort binnen en zal hem wel even testen en hier wat laten weten. Blitzwolf krijgt ook zijn eigen kabels trouwens ;)
Oke nice.
Die Blitzwolf hadden toch al kabels?
pi_155588176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:21 schreef Downstar het volgende:
Die Blitzwolf hadden toch al kabels?
Ja wel die apple kabels ja, alleen nog niet micro-usb gewoon, die komen er in drie lengtes dacht ik. Had al wat fototjes voorbij zien komen van degene die dat allemaal regelt daar in de fabriek.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155588267
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

je spoiler, helemaal waar. Ergelijk :P
al hoeven redelijke kabels inderdaad niet extreem duur te zijn.
In dit geval was de telefoon voor deze persoon een krijgertje. Daarnaast had zij [en ik ook niet, daarom mijn vraag] geen verstand en onvoldoende weet van [mfi] lightning kabels.
Maar goed, het is altijd makkelijk om vanuit je luie stoel je vooroordelen de lucht in te slingeren ^O^

Deze http://www.amazon.de/Zertifiziert-Anker®-Premium-Lightning-Synchronisieren-Weiß/dp/B00K4VQZCM blijkt heel goed uit de reviews te komen en heeft met 6,99 een mooie prijs.
[Wel duurder dan een paar euro, maar het beste alternatief voor een overpriced Apple kabeltje...]

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 27-08-2015 13:34:31 ]
pi_155588307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze http://www.amazon.de/Zertifiziert-Anker®-Premium-Lightning-Synchronisieren-Weiß/dp/B00K4VQZCM blijkt heel goed uit de reviews te komen en heeft met 6,99 een mooie prijs.
Die is prima, maar geen gratis shipping tenzij je er 5 neemt :P
pi_155588340
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Die is prima, maar geen gratis shipping tenzij je er 5 neemt :P
Daar is een trucje voor door er een heel goedkoop of zelfs gratis boek bij te bestellen. Zowiezo bestel ik vaak bij Amazon.de dus ik kan het ook even voor haar meebestellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 27-08-2015 13:37:16 ]
pi_155589908
Iemand hier toevallig nog een oude Jiayu G4S in de aanbieding? :9
pi_155592017
Weer iets nieuws binnen gekregen net:



Helaas alleen versterking voor 2.4ghz :(
Was nergens duidelijk of die ook 5ghz deed.
Werkt wel makkelijk en snel, dat dan weer wel.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:02:27 #143
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_155592349
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:48 schreef julius123 het volgende:
Weer iets nieuws binnen gekregen net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas alleen versterking voor 2.4ghz :(
Was nergens duidelijk of die ook 5ghz deed.
Werkt wel makkelijk en snel, dat dan weer wel.
Wat is het een repeater?
pi_155592400
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:02 schreef pahlawan het volgende:

[..]

Wat is het een repeater?
ja
http://www.tinydeal.com/x(...)tender-p-152027.html
pi_155592752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:48 schreef julius123 het volgende:
Weer iets nieuws binnen gekregen net:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helaas alleen versterking voor 2.4ghz :(
Was nergens duidelijk of die ook 5ghz deed.
Werkt wel makkelijk en snel, dat dan weer wel.
werkt dat alleen met Xiaomi routers? Of kan ik me telfort kastje ook op die manier doorsturen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155592829
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

werkt dat alleen met Xiaomi routers? Of kan ik me telfort kastje ook op die manier doorsturen?
ik geloof alleen met xiaomi routers, er is namelijk geen manier om het stickje handmatig in te stellen.
je stopt de stick in de usb poort van de mi-router en de router zet dan de instellingen erop.
daarna kun je em eruit trekken en in elk gewenste usb poort stoppen.
pi_155593796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:23 schreef julius123 het volgende:

[..]
er is namelijk geen manier om het stickje handmatig in te stellen.

Typisch Xiaomi :P
pi_155594795
https://www.17track.net/e(...)l?nums=RC411746298NL

Iemand ideetje wanneer deze er zijn zal? Kan ik PostNL al benaderen voor omzetting naar 3S-code?
pi_155594823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

werkt dat alleen met Xiaomi routers? Of kan ik me telfort kastje ook op die manier doorsturen?
Ik had deze gisteren hier gepost. Staat inderdaad bij, alleen voor Xiaomi mini en nano
pi_155595983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef Tosti-vreter het volgende:
https://www.17track.net/e(...)l?nums=RC411746298NL

Iemand ideetje wanneer deze er zijn zal? Kan ik PostNL al benaderen voor omzetting naar 3S-code?
7-14 dagen. En kun je zelf. Zie 'SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland' in OP.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155597275
2 design flaws van de Xiaomi Yi:

1) Een los klepje op de USB/HDMI/SD-ruimte. Ben 'm nu geloof ik al kwijt.
2) Focus. Heb geprobeerd de lens te focussen. Weet niet of het nou veel beter is dan eerst; weet eigenlijk niet wat je nou echt mag verwachten van dit ding...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:01:15 #152
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155597878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
1) Een los klepje op de USB/HDMI/SD-ruimte. Ben 'm nu geloof ik al kwijt.
troost je, is hetzelfde bij m'n GoPro Hero 3 Black :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155618987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
2 design flaws van de Xiaomi Yi:

1) Een los klepje op de USB/HDMI/SD-ruimte. Ben 'm nu geloof ik al kwijt.
2) Focus. Heb geprobeerd de lens te focussen. Weet niet of het nou veel beter is dan eerst; weet eigenlijk niet wat je nou echt mag verwachten van dit ding...
Vind het zelf juist onhandig, ik zet dat klepje er nooit op..
Naast dat kan je ook even in de instellingen rommelen van de app, bv de kwaliteit op high zetten ipv de default (normal).
pi_155619321
quote:
12s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:01 schreef dodge_911 het volgende:
troost je, is hetzelfde bij m'n GoPro Hero 3 Black :)
En weer gevonden. Lag ergens in huis. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef Serpent207 het volgende:
Naast dat kan je ook even in de instellingen rommelen van de app, bv de kwaliteit op high zetten ipv de default (normal).
Uiteraard heb ik dat.

Ga denk ik ook maar met scripts werken om er meer uit te halen.
pi_155623822
quote:
Zoek je nog een baantje, je kan vast wel aan de bak bij de Blitzwolf fabriek _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:22:01 #156
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155625847
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zoek je nog een baantje, je kan vast wel aan de bak bij de Blitzwolf fabriek _O-
[ afbeelding ]
Way too pro for me, bro :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155626262
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En weer gevonden. Lag ergens in huis. :P

[..]

Uiteraard heb ik dat.

Ga denk ik ook maar met scripts werken om er meer uit te halen.
Gebruik je wel een SD kaart die je met minimaal met 10MB/s kan schrijven? 2K 30Hz heeft een bitrate van 15MB/s, 1080P 60Hz heeft een bitrate van 10MB/s. Met scripts kan je zelfs tot 35MB/s gaan.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:33:37 #158
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155627874
Ik ben opzoek naar een tripod voor mijn dslr. Ik geloof dat ik die hier weleens voorbij heb zien komen. Iemand ervaring met een tripod uit china? (met ballhead)

Voor iedereen die twijfeld over de xiaomi yi. Prima ding voor het geld.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:53:05 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155628434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:33 schreef verbraakje het volgende:
Ik ben opzoek naar een tripod voor mijn dslr. Ik geloof dat ik die hier weleens voorbij heb zien komen. Iemand ervaring met een tripod uit china? (met ballhead)

Voor iedereen die twijfeld over de xiaomi yi. Prima ding voor het geld.
Kan vanwege de grootte en gewicht niet echt uit om die uit China te halen. Kun je beter bij Amazon ofzo een Sirui op de kop tikken. My 2cts.
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, 't gaat niet alleen om loadfactor, maar ook stabiliteit, dat 'ie niet heen en weer beweegt maar gewoon stevig staat. :P En de kop maakt ook veel uit. Heb toen weleens gekeken in China, maar heb je eigenlijk niet veel. Een 'digipod tripod' of 'diat tripod' leek nog wel wat (Tmart heeft wel veel van zulk spul: http://www.tmart.com/Tripods-Monopods/ ), maar de rest van de goedkope zooi is net zo'n Hama van de Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/product/130187/hama-statief-star-5/ bijvoorbeeld. Vergelijkbare prut als die WeiFeng W312 van mij dus. Wankel en plastic als een malle: niet stabiel, gaat snel stuk... dus mja, ik zou voor iets beters gaan.

Sirui heeft trouwens een eigen Tmall-store: http://sirui.tmall.com . Maar goed, zo'n kleine T005 is niet al te goedkoop in principe (580CNY ~ 74 euro, zonder agentkosten). Als je je bedenkt dat mijn Velbon Rexi-L (weliswaar zonder kop) in die Poolse webshop ( eerste resultaat hier: http://geizhals.at/eu/velbon-ultra-rexi-l-v40025-a580873.html , Merlin.pl , aankoopguide ) all-in maar 359,99 PLN kostte (86 euro!). En dan heb je wel écht iets moois, compact, met omkeerbare middencolumn en het gepatenteerde Trunnion Shaft System. _O_ Eén keer wat beter investeren en je hebt er jaren plezier van. Maar goed, je bent natuurlijk baas van je eigen portemonnee. :P
Hier Tokko1's review van een Beike tripod: GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155631234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:37 schreef P4tje het volgende:
Gebruik je wel een SD kaart die je met minimaal met 10MB/s kan schrijven? 2K 30Hz heeft een bitrate van 15MB/s, 1080P 60Hz heeft een bitrate van 10MB/s. Met scripts kan je zelfs tot 35MB/s gaan.
Ik heb de bekende Samsung Evo UHS-I class 10 card. Meer dan voldoende. ;)

EDIT: voordat ik daarmee aan de slag ga; zojuist de Yi maar even aan de slootkant geplaatst en een time-lapse gestart voor de ondergaande zon. Ben benieuwd. :+

EDIT #2: heel vet! :D _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 28-08-2015 21:38:36 ]
pi_155640450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb de bekende Samsung Evo UHS-I class 10 card. Meer dan voldoende. ;)

EDIT: voordat ik daarmee aan de slag ga; zojuist de Yi maar even aan de slootkant geplaatst en een time-lapse gestart voor de ondergaande zon. Ben benieuwd. :+

EDIT #2: heel vet! :D _O_
Upload? :7
You can't be late if you don't show up.
pi_155640643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:21 schreef l0lownkill het volgende:
Upload? :7
Mèh, niet upload-waardig.
Wat meer dat het vet is dat die camera dat zo goed geïmplementeerd heeft.

Als ik weer een quad heb dan gaat de time-lapse mode mij wel goed uitkomen.
Time-lapse in fotomode met RAW-capture. :9
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:53:30 #163
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155652681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef shiznuts het volgende:

Thanks shiz
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:06:47 #164
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_155654068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:31 schreef J.B. het volgende:
Iemand hier toevallig nog een oude Jiayu G4S in de aanbieding? :9
Hangt van je bod af, pm/dm?
pi_155654559
Hierbij de foto's van het Shark horloge!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie:

Ik vind het zelf een erg mooi horloge, alleen is hij wel groot en dik.
Persoonlijk was mij dit bekend, omdat vrijwel alle Shark horloges hier last van hebben.
Wat mij wel enorm opvalt, is dat het bandje van een veel betere kwaliteit is dan bijvoorbeeld het klassieke Shark horloge. Dit bandje voelt stevig aan en kraakt niet.
Het vakje met een "1" is inmiddels gewijzigd in een 8.
Ben er achter gekomen dat dit de maand weergeeft.

Het andere horloge is een Invicta die ik op dat moment om had.

Link naar het Shark horloge:

quote:
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155657776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
Even shoppen:

(...)

Samsung Evo microSDHC 32GB
(16GB is waarschijnlijk al meer dan genoeg, maar die paar euro extra. 64GB past er niet in schijnbaar)
Hoppa, vandaag al bezorgd. Levering in een week. _O_
En blijkbaar zit de verkoper op het duurste lapje grond van Hong Kong.
pi_155659882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hierbij de foto's van het Shark horloge!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie:

Ik vind het zelf een erg mooi horloge, alleen is hij wel groot en dik.
Persoonlijk was mij dit bekend, omdat vrijwel alle Shark horloges hier last van hebben.
Wat mij wel enorm opvalt, is dat het bandje van een veel betere kwaliteit is dan bijvoorbeeld het klassieke Shark horloge. Dit bandje voelt stevig aan en kraakt niet.
Het vakje met een "1" is inmiddels gewijzigd in een 8.
Ben er achter gekomen dat dit de maand weergeeft.

Het andere horloge is een Invicta die ik op dat moment om had.

Link naar het Shark horloge:

[..]

Niet echt mijn smaak, maar ziet er op het eerste gezicht kwalitatief goed uit. Dat ie dan maar zeer beperkt waterbestendig is dan weer jammer.
Benieuwd of het binnenwerk el cheapo is. http://s126.photobucket.c(...)iv/L1010213.jpg.html
  zondag 30 augustus 2015 @ 01:32:47 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155668112
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 20:36 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Niet echt mijn smaak, maar ziet er op het eerste gezicht kwalitatief goed uit. Dat ie dan maar zeer beperkt waterbestendig is dan weer jammer.
Benieuwd of het binnenwerk el cheapo is. http://s126.photobucket.c(...)iv/L1010213.jpg.html
Daar durf ik bijna wel op te antwoorden dat dit niet het geval is ;-).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155668959
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 20:36 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Niet echt mijn smaak, maar ziet er op het eerste gezicht kwalitatief goed uit. Dat ie dan maar zeer beperkt waterbestendig is dan weer jammer.
Benieuwd of het binnenwerk el cheapo is. http://s126.photobucket.c(...)iv/L1010213.jpg.html
Hoe verhoudt het zich tot je Invicta [dat hoewel ze je anders willden doen geloven gewoon een budget merk is] ?
zou me niet verbazen als de Shark niet slechter is op waterproof na.
pi_155670711
Waren hier niet wat mensen die een case voor een harde schijf hadden gekocht ergens? Mijn laptop is na 6 jaar trouwe dienst gesneuveld maar de harde schijf is nog goed, dus daar zou ik graag een externe harde schijf van maken :) Dus tips voor zo'n ding zijn meer dan welkom!
pi_155671026
Couponnetjes FOKNLBG en FOKNLAB worden vandaag / morgen weer gefixt ;) Dus als mensen zich afvragen waarom ze stuk zijn...omdat ze zijn verlopen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155671484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:31 schreef J.B. het volgende:
Iemand hier toevallig nog een oude Jiayu G4S in de aanbieding? :9
Heb een nieuwe G4A liggen.
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:44:03 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155671485
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 05:58 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoe verhoudt het zich tot je Invicta [dat hoewel ze je anders willden doen geloven gewoon een budget merk is] ?
zou me niet verbazen als de Shark niet slechter is op waterproof na.
De Invicta's zijn van een betere kwaliteit dan de Shark horloges.
Vooral die Invicta op de foto voelt veel solider aan.
Daarnaast heb ik nog twee divers.

Los van de belachelijke prijzen als: "Van $500 voor $89" zie ik Invicta niet echt per definitie als budget.

Toegegeven, dit is wel het beste Shark Horloge die ik heb (kwaliteitsgewijs).
Dat dit bandje niet kraakt en dergelijke helpt ook mee in de beleving.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curren en de drie Shark horloges komen uit China.
De twee Divers van Invicta zijn automatic.
Daar heb ik ook een Watch Winder voor gekocht via Amazon om ze "opgeladen" te houden wanneer ik ze niet draag.

[ Bericht 18% gewijzigd door ManageTheAnger op 30-08-2015 11:55:48 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:58:23 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155671776
Ook binnen inmiddels. Mja, had het al wel een beetje zien aankomen, maar veel te groot joh!

Neways. Ook een ander horloge binnen. Die was alleen niet zo heel tactisch verstuurd; simpel plastic zakje met horloge dan in 1 laags bubblewrap en een foam velletje om het klokkie zelf (i.t.t. Shark's padded doosje). Verwaarloosbare bescherming eigenlijk. Maar goed, geen zichtbare schade. Echter bleek de minutenwijzer los te zitten en de horloge niet correct te werken. Of dat gewoon pauperkwaliteit was of toch vanwege transport is natuurlijk gissen. Wel supernette klantenservice (red-plus) die daar geen gedoe van maakte en prompt en adequaat hielpen en meteen een full refund voorstelden. Had liever gewoon een werkende horloge gehad, maar ja, prima tegemoetkoming natuurlijk. Was een 'Swidu'. Zag er optisch echt behoorlijk chique uit, zou niet misstaan bij een mooi maatpak ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155672779
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:58 schreef shiznuts het volgende:
Ook binnen inmiddels. Mja, had het al wel een beetje zien aankomen, maar veel te groot joh!

Neways. Ook een ander horloge binnen. Die was alleen niet zo heel tactisch verstuurd; simpel plastic zakje met horloge dan in 1 laags bubblewrap en een foam velletje om het klokkie zelf (i.t.t. Shark's padded doosje). Verwaarloosbare bescherming eigenlijk. Maar goed, geen zichtbare schade. Echter bleek de minutenwijzer los te zitten en de horloge niet correct te werken. Of dat gewoon pauperkwaliteit was of toch vanwege transport is natuurlijk gissen. Wel supernette klantenservice (red-plus) die daar geen gedoe van maakte en prompt en adequaat hielpen en meteen een full refund voorstelden. Had liever gewoon een werkende horloge gehad, maar ja, prima tegemoetkoming natuurlijk. Was een 'Swidu'. Zag er optisch echt behoorlijk chique uit, zou niet misstaan bij een mooi maatpak ofzo.
[ afbeelding ]
Wat heb je ervoor betaald? Op AE gaan ze van 10$ tot 60$.. (Wellicht fakes?)
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:06:01 #176
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155673087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:33 schreef verbraakje het volgende:
Ik ben opzoek naar een tripod voor mijn dslr. Ik geloof dat ik die hier weleens voorbij heb zien komen. Iemand ervaring met een tripod uit china? (met ballhead)

Voor iedereen die twijfeld over de xiaomi yi. Prima ding voor het geld.
Zoals Shiz al zegt is het beetje de vraag wat je precies wilt en dat het al snel qua gewicht niet rendabel is om eentje uit china te halen.

Maar die Beike-777 die ik heb behaald is nog wel een goede koop hoor. Gebruik 'm nog regelmatig met veel plezier!
Op tweakers is er een topic van andere mensen die 'm ook gekocht hebben, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1612710 staan ook wat ebay linkjes in waar hij voordelig te koop is :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:28:00 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155673539
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:50 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor betaald? Op AE gaan ze van 10$ tot 60$.. (Wellicht fakes?)
Denk gewoon een merkie á la Curren, maar dan beter uitziend. Zag ook iets soortgelijks onder de noemer Yazole. Ook geprijsd als Currens, net wat onder 10 USD. 6 á 7 ofzo. Denk dat je mooi in het ootje genomen wordt als je 'em voor 60 op de kop tikt. Da's gewoon overpricing. Hey, er zijn lui die niet beter weten, dus shops proberen het gewoon.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155673827
Hmm. Nja voor 10$ kan ik niet klagen. Neem er maar gewoon een :P Al heb je hem maar een maand om, dan is het nog geen geld.
pi_155678295
Wie heeft er een H8 mini quadcopter?

Ik ben benieuwd hoe je headless mode kan instellen.
[Volgens mij throttle lang ingedrukt houden plus richting kiezen, maar de drone gaat niet piepen, dus ik sla iets over)
  zondag 30 augustus 2015 @ 21:17:38 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155688704
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef davedavy het volgende:
Hmm. Nja voor 10$ kan ik niet klagen. Neem er maar gewoon een :P Al heb je hem maar een maand om, dan is het nog geen geld.
Misschien morgen ff fotootje van naast m'n Seiko. En dan de monstrous nieuwe Shark ernaast. :P

_

Neways. In other news. ' EDMONLY ' voor 20% off sitewide bij Everbuying! Not too shabby! (ends 12.9)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155689889
Morgen om 17:30 uur de Anker 25W 5-port USB-lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤19,41.
Let wel, dit is dus maar 25W dus als je alle 5 poorten gebruikt 1A p/poort.
pi_155690399
quote:
12s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef shiznuts het volgende:

Neways. In other news. ' EDMONLY ' voor 20% off sitewide bij Everbuying! Not too shabby! (ends 12.9)
Prachtig, eerst gaat de prijs in de winkelwagen omhoog [diverse producten geprobeerd] om er vervolgens 20% af te halen.
Met korting nog steeds duurder dan BG voor de producten die ik geprobeerd heb.... O+
  zondag 30 augustus 2015 @ 21:56:42 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155690618
Echt. :') lol, da's dan weer typisch.
Toen de Xiaoyi cam net nagelnieuw uit was, heb ik die daar met goede korting gehaald.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 augustus 2015 @ 23:45:21 #184
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155695530
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 17:30 uur de Anker 25W 5-port USB-lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤19,41.
Let wel, dit is dus maar 25W dus als je alle 5 poorten gebruikt 1A p/poort.
Is 16 euro de aangepaste prijs? of moet ik tot morgen wachten?

Verder hoorde ik iemand over een trucje met een boek toevoegen voor gratis verzending op amazon? Daar hoor ik graag het fijne van (mag in pb)
  maandag 31 augustus 2015 @ 00:26:37 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155696357
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 23:45 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Is 16 euro de aangepaste prijs? of moet ik tot morgen wachten?

Verder hoorde ik iemand over een trucje met een boek toevoegen voor gratis verzending op amazon? Daar hoor ik graag het fijne van (mag in pb)
Nee, zoals hij al zegt, om 17:30 weet je de prijs en kun je bestellen (tenzij Prime-lid ( :7 ), dan half uur eerder wel ook). Zie: http://www.amazon.de/gp/a(...),s:available#csld-mc .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155698623
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 23:45 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Is 16 euro de aangepaste prijs? of moet ik tot morgen wachten?

Verder hoorde ik iemand over een trucje met een boek toevoegen voor gratis verzending op amazon? Daar hoor ik graag het fijne van (mag in pb)
Ik vind 16 euro al een mooie priis :)
Kijk eens op Pepper voor dat boekentrucje...
pi_155698946
Reviewtje van de Xiaomi Redmi 2 Pro online ;)

Xiaomi Redmi 2 pro

[ Bericht 3% gewijzigd door rene90 op 01-09-2015 07:20:55 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155699105
Nederlandse Douane, wat een taffesbende daar:

iets ontvangen, de Chinees is vergeten er verzendkosten op te zetten dus heeft DHL zelf een inschatting gemaakt en dat is 130 euro verzendtarief geworden :'). Dus uiteindelijk waarde 70 dollar, 130 euro inschatting DHL maakt 41 euro BTW, en nog 10 euro administratiekosten.

Ik ben maar eens de bezwaarprocedure in gegaan, dan krijg je papieren van DHL thuis gestuurd en moet je je verzoek naar de Belastingdienst Eindhoven sturen. Wat alleen NIET in de brief staat, is dat de belastingdienst altijd +/- 35 euro administratiekosten rekent, ongeacht de uitslag. Dus in 9 van de 10 gevallen is het de moeite niet om bezwaar te maken.

Zorg dus altijd dat je Chinees de verzendkosten specificeert.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155699112
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Nederlandse Douane, wat een taffesbende daar:

iets ontvangen, de Chinees is vergeten er verzendkosten op te zetten dus heeft DHL zelf een inschatting gemaakt en dat is 130 euro verzendtarief geworden :'). Dus uiteindelijk waarde 70 dollar, 130 euro inschatting DHL maakt 41 euro BTW, en nog 10 euro administratiekosten.

Ik ben maar eens de bezwaarprocedure in gegaan, dan krijg je papieren van DHL thuis gestuurd en moet je je verzoek naar de Belastingdienst Eindhoven sturen. Wat alleen NIET in de brief staat, is dat de belastingdienst altijd +/- 35 euro administratiekosten rekent, ongeacht de uitslag. Dus in 9 van de 10 gevallen is het de moeite niet om bezwaar te maken.

Zorg dus altijd dat je Chinees de verzendkosten specificeert.
kun je t pakket niet gewoon weigeren ?
:]
pi_155699118
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:31 schreef wootahH het volgende:

[..]

kun je t pakket niet gewoon weigeren ?
Had achteraf gezien misschien gekund, maar er is nergens iets te vinden over die administratiekosten bij een bezwaar. Vandaar dat ik dacht, ach mocht er iets niet kloppen ga ik wel bezwaar maken en dan komt het uiteindelijk wel weer goed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155699147
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Nederlandse Douane, wat een taffesbende daar:

iets ontvangen, de Chinees is vergeten er verzendkosten op te zetten dus heeft DHL zelf een inschatting gemaakt en dat is 130 euro verzendtarief geworden :'). Dus uiteindelijk waarde 70 dollar, 130 euro inschatting DHL maakt 41 euro BTW, en nog 10 euro administratiekosten.

Ik ben maar eens de bezwaarprocedure in gegaan, dan krijg je papieren van DHL thuis gestuurd en moet je je verzoek naar de Belastingdienst Eindhoven sturen. Wat alleen NIET in de brief staat, is dat de belastingdienst altijd +/- 35 euro administratiekosten rekent, ongeacht de uitslag. Dus in 9 van de 10 gevallen is het de moeite niet om bezwaar te maken.

Zorg dus altijd dat je Chinees de verzendkosten specificeert.
Ik heb zoiets ook gehad bij DHL, Kon gewoon een specificatie naar DHL sturen, waarop ze het bedrag netjes hebben aangepast. Waarom kan dit bij jou niet?

Overigens behoorlijk aso als het inderdaad zo is dat jij adminkosten moet betalen als je 'in het gelijk gesteld wordt'.
pi_155699163
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb zoiets ook gehad bij DHL, Kon gewoon een specificatie naar DHL sturen, waarop ze het bedrag netjes hebben aangepast. Waarom kan dit bij jou niet?

Hoe lang geleden was dat? Bij mij is het 'achteraf' gebeurd, dus niet zo dat DHL mij vraagt om informatie, maar dat de belastingdienst al zelf een inschatting heeft gemaakt en ik dus de rekening al van tevoren heb moeten betalen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155699303
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe lang geleden was dat? Bij mij is het 'achteraf' gebeurd, dus niet zo dat DHL mij vraagt om informatie, maar dat de belastingdienst al zelf een inschatting heeft gemaakt en ik dus de rekening al van tevoren heb moeten betalen.
In 2014. Overigens geen bestelling uit China, maar dat maakt volgens mij niet uit.[ik bestel doorgaans niets boven de 22 euro in China]

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 31-08-2015 08:59:24 ]
pi_155704373
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:11 schreef rene90 het volgende:
Reviewtje van de Xiaomi Redmi 2 Pro online ;)
[ link | afbeelding ]
Rene, prima review...Volgens mij is dit toch dezelfde telefoon voor minder?

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=4
  maandag 31 augustus 2015 @ 14:30:14 #195
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155705069
Hoelang duurt het refund progres van Aliexpress?
Zegmaar van als je m hebt gewonnen tot je het geld terug op je rekening hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155705340
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:58 schreef kopersneek het volgende:

[..]

Rene, prima review...Volgens mij is dit toch dezelfde telefoon voor minder?

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=4
Jup, maar aangezien de shop de telefoon levert ter review vinden ze het niet zo tof als ik een link van een goedkopere shop plaats. Dus altijd even kijken bij andere stores, hoewel ik wel altijd een goedkoopste coupon probeer te regelen maar helaas lukt dit niet altijd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155705566
Duidelijk Rene. Dank. Ik werd toch nog even aan het twijfelen gebracht door het prijsverschil...Ik ga hem bestellen!
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:35:25 #198
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155706688
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
Hoelang duurt het refund progres van Aliexpress?
Zegmaar van als je m hebt gewonnen tot je het geld terug op je rekening hebt.
Maximaal 7 jaar.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155709664
Iemand nog een kortingscode voor Gearbest? De code in de OP werkt helaas niet meer.
  maandag 31 augustus 2015 @ 17:44:17 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155710192
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:21 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand nog een kortingscode voor Gearbest? De code in de OP werkt helaas niet meer.
Daar kwam ik ook al achter.
Al kan dit te maken hebben met het feit dat hij al afgeprijsd is natuurlijk ;-)

Heb zelf Banggood gemaild wegens het vinden van een lagere prijs.

Kijken wat die kunnen doen :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155710317
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 17:30 uur de Anker 25W 5-port USB-lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤19,41.
Let wel, dit is dus maar 25W dus als je alle 5 poorten gebruikt 1A p/poort.
¤12.99 geworden, inclusief verzending ¤16.41 dus een boekentrucje o.i.d. toepassen loont.
(Al zou ik persoonlijk voor een krachtiger model gaan)
  maandag 31 augustus 2015 @ 17:51:42 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155710342
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤12.99 geworden, inclusief verzending ¤16.41 dus een boekentrucje o.i.d. toepassen loont.
(Al zou ik persoonlijk voor een krachtiger model gaan)
Of de set van 5 kabels er bij nemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155710592
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤12.99 geworden, inclusief verzending ¤16.41 dus een boekentrucje o.i.d. toepassen loont.
(Al zou ik persoonlijk voor een krachtiger model gaan)
Dat boekentrucje werkt niet meer toch? Of kun je mij een link geven van een goedkoop boek met gratis verzending?
pi_155710708
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:51 schreef Catch22- het volgende:
Of de set van 5 kabels er bij nemen
Kan.
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:03 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Dat boekentrucje werkt niet meer toch? Of kun je mij een link geven van een goedkoop boek met gratis verzending?
Moet je deze lijst afgaan en kijken of er wat bruikbaars tussen zit.
Met dit kom ik op een totaalprijs van ¤13,67.
Boek kun je na bestelling geloof ik zelfs annuleren.
pi_155710984
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kan.

[..]

Moet je deze lijst afgaan en kijken of er wat bruikbaars tussen zit.
Met dit kom ik op een totaalprijs van ¤13,67.
Boek kun je na bestelling geloof ik zelfs annuleren.
Thanks! Maar je moet een CC hebben zeker, om te betalen?
pi_155711403
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:17 schreef Tosti-vreter het volgende:
Thanks! Maar je moet een CC hebben zeker, om te betalen?
Ja.
pi_155711425
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja.
Kak, die heb ik niet.. Nou ja die kabels had ik toch niet zo hard nodig en scheelt me weer geld :P
  maandag 31 augustus 2015 @ 18:41:02 #208
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155711563
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:35 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Kak, die heb ik niet.. Nou ja die kabels had ik toch niet zo hard nodig en scheelt me weer geld :P
3v vriend!

https://www.3vcard.nl/

Speciaal voor mensen die geen CC hebben of kunnen krijgen.

Geen ervaring mee, dat zeg ik erbij want ik heb wél gewoon een CC.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155712135
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of de set van 5 kabels er bij nemen
kan er geen 2 bestellen zeker?

blijkbaar niet, jammer dat die witte er niet is, wit+zwart kan volgens mij wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door wootahH op 31-08-2015 19:11:30 ]
:]
pi_155713804
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook al achter.
Al kan dit te maken hebben met het feit dat hij al afgeprijsd is natuurlijk ;-)

Heb zelf Banggood gemaild wegens het vinden van een lagere prijs.

Kijken wat die kunnen doen :)
Wat heb je goedkoper waar gevonden? :)
pi_155715554
Zomaar een domme vraag hoor. Als je bij gearbest die Redmii 2 besteld bij een EU warehouse voor $ 129,00, dan heb je toch nooit last van BTW?
pi_155715952
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Nicap_tm het volgende:
Zomaar een domme vraag hoor. Als je bij gearbest die Redmii 2 besteld bij een EU warehouse voor $ 129,00, dan heb je toch nooit last van BTW?
Dat zou wel kunnen ander land dus andere btw denk ik? Maar denk niet dat je invoerrechten zou moet betalen?
Ik wil hem namelijk ook kopen.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:36:20 #213
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155716033
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Nicap_tm het volgende:
Zomaar een domme vraag hoor. Als je bij gearbest die Redmii 2 besteld bij een EU warehouse voor $ 129,00, dan heb je toch nooit last van BTW?
Vanuit de OP:
pi_155717431
Volgens de lijst dus niet, want hij wordt verzonden uit een EU land(ga ik dan vanuit met de stelling EU warehouse).

Maar of je nu vanuit China shipped of vanuit het EU warehouse, de prijs blijft 129 dollar. Dus cvandaar de vraag. Ik is confused.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:10:48 #215
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155717513
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Wat heb je goedkoper waar gevonden? :)
De Redmi2 Pro.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:10:05 #216
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155720109
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef Nicap_tm het volgende:
Volgens de lijst dus niet, want hij wordt verzonden uit een EU land(ga ik dan vanuit met de stelling EU warehouse).

Maar of je nu vanuit China shipped of vanuit het EU warehouse, de prijs blijft 129 dollar. Dus cvandaar de vraag. Ik is confused.
Check wel even écht goed of het inderdaad en "EU Warehouse" in europa is dus, niet een EU warehouse die in china zit en alleen naar EU shippped oid :')

Zijn eerder 'problemen' mee geweest dat je ineens wel invoerbelastingen etc. moest betalen _O-
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:27:26 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155720754
Gearbest heeft een UK warehouse.
http://www.gearbest.com/redmi-2-_gear/c_11293/?wid[]=3
quote:
EU warehouse ships to 22 country(s)
[..]
United Kingdom | Free Shipping
Netherlands | +$3.28
Of zoals al eerder:
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef julius123 het volgende:
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro :)
quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155726073


De Xiaomi mini router leek al erg op een Apple trackpad maar de 360 is nog een stap meer :)
Specs zijn vrijwel hetzelfde als de Xiaomi.
  dinsdag 1 september 2015 @ 07:45:21 #219
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_155726459


Voor slechts 30 ekkies in huis, een mooie stalen Milanese Loop bandje voor mn Apple Watch. Perfect ding!
pi_155726594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 07:45 schreef Neo_ het volgende:

Voor slechts 30 ekkies in huis, een mooie stalen Milanese Loop bandje voor mn Apple Watch. Perfect ding!
linkje?
pi_155726939
Voor onder de 10 euro is de xiaomi 10.000 weer te krijgen trouwens, Allbuy coupon voor 10% korting werkt weer ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155727155
quote:
12s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Gearbest heeft een UK warehouse.
Jup, net nog even gedubbelcheckt bij iemand, en ook even gezegd dat als dat het geval is ze dat een stuk duidelijker op hun website kunnen plaatsen want ik kon het zelfs niet in hun FAQ vinden :')

Dat snap ik dan weer niet dat je zoiets hebt, en daar niet reclame voor maakt omdat het écht wel een belangrijk punt is voor veel mensen. 8)7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:12:38 #223
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_155727275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

linkje?
20% korting nu zelfs :|

AliExpressssssss
pi_155728963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Voor onder de 10 euro is de xiaomi 10.000 weer te krijgen trouwens, Allbuy coupon voor 10% korting werkt weer ;)
Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.
pi_155730327
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.
Dezelfde ervaring.. Waardeloos
Ajax Amsterdam
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:29:05 #226
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155730703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:12 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Dezelfde ervaring.. Waardeloos
Ik raak er zelfs niet meer ingelogd |:(
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:51:02 #227
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155731118
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]


[..]

Ik raak er zelfs niet meer ingelogd |:(
Geen Chrome gebruiken. ;)
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:19:47 #228
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155732937
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Geen Chrome gebruiken. ;)
Safari idem.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155733257
Hoi,

Ik heb een bestelling lopen bij Aliexpress voor een gitaarbouwpakket! Ben benieuwd. Nu heb ik een china EMS post track en trace EV123456789CN nummergekregen, en ik kon 'm tracen in China maar ik gok dat 't pakket nu bij de douane in NL ligt. Is de enige mogelijkheid om 'm binnen Nederland weer verder te tracen postnl bellen voor het 3S nummertje? Hebben ze nog steeds geen "omzet website"?
Dit is een Signature....
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:50:51 #230
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155734670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:35 schreef virl3 het volgende:
Hoi,

Ik heb een bestelling lopen bij Aliexpress voor een gitaarbouwpakket! Ben benieuwd. Nu heb ik een china EMS post track en trace EV123456789CN nummergekregen, en ik kon 'm tracen in China maar ik gok dat 't pakket nu bij de douane in NL ligt. Is de enige mogelijkheid om 'm binnen Nederland weer verder te tracen postnl bellen voor het 3S nummertje? Hebben ze nog steeds geen "omzet website"?
Nope, geen omzet website. Alleen voor PostNL dingen vanuit 't buitenland. Even bellen of twitteren werkt prima ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155734910
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[..]

Ik raak er zelfs niet meer ingelogd |:(
Dat is in het geval van Allbuy niet zo erg :W
pi_155735191
Hier is een coupon die ik tegen kwam voor Gearbest=
MID15SALE

$4 Off Order $50+, $8 Off Order $100+, $14 Off Order $150+, $20 Off Order $200+, $45 Off Order $400+

Hij werkt, ik ga de Redmi 2 pro bestellen :)

Ik betaal met Paypal, is het dan nodig om bij Gearbest ook een shippings insurance af te sluiten?

[ Bericht 14% gewijzigd door larry_flynt op 01-09-2015 16:22:21 ]
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:26:23 #233
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155735446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat is in het geval van Allbuy niet zo erg :W
Wel als je nog op 'n order van die knakkers wacht :%
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:46:12 #234
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155735889
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]


[..]

Ik raak er zelfs niet meer ingelogd |:(
Bedoel je dat constante refreshen als je op "Log in" drukt ? _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155735995
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wel als je nog op 'n order van die knakkers wacht :%
Ik kan via de android tablet nog wel gewoon met chrome inloggen bij Allbuy.
pi_155736012
Xiaomi Redmi 2 pro is besteld! Ben erg benieuwd.
pi_155736192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef larry_flynt het volgende:
Hier is een coupon die ik tegen kwam voor Gearbest=
MID15SALE

$4 Off Order $50+, $8 Off Order $100+, $14 Off Order $150+, $20 Off Order $200+, $45 Off Order $400+

Hij werkt, ik ga de Redmi 2 pro bestellen :)

Ik betaal met Paypal, is het dan nodig om bij Gearbest ook een shippings insurance af te sluiten?
Aan die code heb je toch niks bij de Redmi 2 pro? Hij is zonder code 9 dollar goedkoper :P
pi_155736261
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Aan die code heb je toch niks bij de Redmi 2 pro? Hij is zonder code 9 dollar goedkoper :P
Uiteindelijk=
From amount ¤132,70 EUR
To amount $145,50 USD


XIAOMI Redmi 2 Pro Smartphone
EU warehouse ships to 22 country(s)
$182.94
$152.45
pi_155736345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Uiteindelijk=
From amount ¤132,70 EUR
To amount $145,50 USD

XIAOMI Redmi 2 Pro Smartphone
EU warehouse ships to 22 country(s)
$182.94
$152.45

Hij staat bij mij voor 118 euro zonder kortingscode.
pi_155736391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:06 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Hij staat bij mij voor 118 euro zonder kortingscode.
Hier 129$ vanuit het eu warehouse. Excl 3,28 verzendkosten...
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:15:26 #241
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155736537
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:46 schreef N22 het volgende:
Bedoel je dat constante refreshen als je op "Log in" drukt ? _O-
Hier refreshed hij zelfs al voor je op login klikt, heb nog niet eens de kans om de eerste letters van mijn login in te typen :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:51 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kan via de android tablet nog wel gewoon met chrome inloggen bij Allbuy.
Met de apps werkt 't idd wel.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155736548
Als ik er op klikte kreeg ik meteen $152,45. Hoor graag hoe jij hem voor 118 euro krijgt, dan annuleer ik hem haha
pi_155736724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:15 schreef larry_flynt het volgende:
Als ik er op klikte kreeg ik meteen $152,45. Hoor graag hoe jij hem voor 118 euro krijgt, dan annuleer ik hem haha
Mischien even je cookies verwijderen?
pi_155736785
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wel als je nog op 'n order van die knakkers wacht :%
cookies ff deleten van all buy. Dat deed het voor mij.

En ik heb het weleens eerder aangeboden, als iemand problemen heeft met die shop laat het even weten via dm/pm. Ik heb al mijn powerbanks gewoon binnen gehad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155736884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:22 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mischien even je cookies verwijderen?
Uiteindelijk even duur uit met verzekering en bezorgkosten. Dus klopt wel.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:38:03 #246
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155737006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:26 schreef rene90 het volgende:
cookies ff deleten van all buy. Dat deed het voor mij.
Yay! That did the trick :D

quote:
En ik heb het weleens eerder aangeboden, als iemand problemen heeft met die shop laat het even weten via dm/pm. Ik heb al mijn powerbanks gewoon binnen gehad.
Weet ik :) Maar zo lang wacht ik nu ook nog niet. En 't is Allbuy, dus ik weet dat het bij hen ff kan duren :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155737088
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yay! That did the trick :D

[..]

Weet ik :) Maar zo lang wacht ik nu ook nog niet. En 't is Allbuy, dus ik weet dat het bij hen ff kan duren :)
prima, anders weet je me te vinden ;).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155737186
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:26 schreef rene90 het volgende:

[..]


quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

cookies ff deleten van all buy. Dat deed het voor mij.

En ik heb het weleens eerder aangeboden, als iemand problemen heeft met die shop laat het even weten via dm/pm. Ik heb al mijn powerbanks gewoon binnen gehad.
Bedankt voor de aanbieding, maar ik word ook graag zonder jouw tussenkomst serieus genomen door Allbuy. En anders hebben we Paypal nog...


Valt me trouwens in het algemeen op dat de pakjes weer langer onderweg zijn. In juli kreeg ik het meeste tussen 8 en15 dagen binnen. Nu wacht ik al langer dan 2 weken op bestellingen van AE, BG en Ebay....

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 01-09-2015 18:41:48 ]
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:08:04 #249
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155737717
-snippety snap-

[ Bericht 97% gewijzigd door N22 op 01-09-2015 18:19:06 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:49:02 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155738684
Wat heb ik hier nou aan de hak...
Op AliExpress een (legaal) dingetje besteld, zonder batterijen of iets met restricties.

quote:
Sorry friend,Because of the post accumulation problems, we changed another shipping way which will be better and safer. It will arrive at other country first,then that country post will transfer it to your country. Really sorry for making this inconvenience for you! The shipping time will be the same or faster than the shipping way you choose and please track on this site(tracking informations usually showed within 3-12 business days):http://www.17track.net/index_en.shtml
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_155738688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:52 schreef larry_flynt het volgende:
Xiaomi Redmi 2 pro is besteld! Ben erg benieuwd.
Ik ook. Laat maar weten of hij echt zo goed is.
pi_155738781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:49 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ik ook. Laat maar weten of hij echt zo goed is.
Lijkt me sterk als het meer dan middelmatig is voor die prijs. Ben beniewd of je het met de moto g mag vergelijken.
pi_155739139
Even een vraag Kenzi hoelang duur het voordat een item verstuurd via Tinydeal want ik ben al een paar werkdagen aan het wachten.
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:11:12 #254
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_155741203
Eind dit jaar word mijn nieuwe huis opgeleverd, nu komt op zolder mijn kantoor,
nu zijn er wat weinig stopcontacten op zolder dus gaat een maat van me ( elektricien ) wat vrezen en aanleggen, nu zag ik dit.

iemand ervaringen hiermee?
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_6,201409_2

lijkt een TUV keuring te hebben ( zolang je dat maar moet geloven in china.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:15:54 #255
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_155741339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:11 schreef revpolen het volgende:
Eind dit jaar word mijn nieuwe huis opgeleverd, nu komt op zolder mijn kantoor,
nu zijn er wat weinig stopcontacten op zolder dus gaat een maat van me ( elektricien ) wat vrezen en aanleggen, nu zag ik dit.

iemand ervaringen hiermee?
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_6,201409_2

lijkt een TUV keuring te hebben ( zolang je dat maar moet geloven in china.. )
Met usb zou ik niet vertrouwen uit china. Enkel 220 zou nog wel moeten kunnen.
pi_155741427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:11 schreef revpolen het volgende:
Eind dit jaar word mijn nieuwe huis opgeleverd, nu komt op zolder mijn kantoor,
nu zijn er wat weinig stopcontacten op zolder dus gaat een maat van me ( elektricien ) wat vrezen en aanleggen, nu zag ik dit.

iemand ervaringen hiermee?
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_6,201409_2

lijkt een TUV keuring te hebben ( zolang je dat maar moet geloven in china.. )
Zou het er niet op wagen en dit soort spul gewoon bij de bouwmarkt halen [wel opletten dat de usb poort voldoende output geeft, veel van dat spul doet maar 500mh per poort]
pi_155742044
Ik kom net deze powerbank tegen bij de new arrivals.
Iemand ervaring met dit merk? De dual usb port is wel handig tov de Mi 10000 powerbank lijkt me.
http://www.banggood.com/P(...)lphone-p-994518.html
pi_155742350
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kom net deze powerbank tegen bij de new arrivals.
Iemand ervaring met dit merk? De dual usb port is wel handig tov de Mi 10000 powerbank lijkt me.
http://www.banggood.com/P(...)lphone-p-994518.html
Dual-USB is inderdaad wel erg prettig, mja....een nieuw merk enzo...misschien wil dodge hem weer aan een test onderwerpen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155742383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dual-USB is inderdaad wel erg prettig, mja....een nieuw merk enzo...misschien wil dodge hem weer aan een test onderwerpen?
is dat nieuw? ze lijken al aardig wat modellen te hebben: http://www.pineng.com.my/
:]
pi_155742498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:47 schreef wootahH het volgende:

[..]

is dat nieuw? ze lijken al aardig wat modellen te hebben: http://www.pineng.com.my/
Voor mij wel in ieder geval, lijkt een beetje OEM-spul met het Pineng naampje erop maar wie weet is het wat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:59:30 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155742771
Vroeger was het Yoobao ( https://yoobao.world.tmall.com ) dat de klok sloeg eigenlijk, hè. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155742953
Wie had het laatst over dat kickstarter project dat je je telefoon met een magneetje kan opladen?
http://pineng.com.my/X-CA(...)-Data-Charging-Cable


Edit: besteld.

Deze aliexpress store, is nog een beetje nieuw maar ach ik geef ze een kans. De 'double' versie heeft 2 micro-usb poortjes + kabel, de single versie maar 1 micro-usb poortje. En je moet opletten dat je ook 'cable-only' advertenties hebt.
http://www.aliexpress.com(...)ZTE/32419695310.html

[ Bericht 26% gewijzigd door rene90 op 01-09-2015 21:31:21 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155743806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef rene90 het volgende:
Wie had het laatst over dat kickstarter project dat je je telefoon met een magneetje kan opladen?
http://pineng.com.my/X-CA(...)-Data-Charging-Cable
[ afbeelding ]

Even bestellen ergens :7
Zoiets...
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3

Voor wat betreft die dual usb powerbanks..dan koop ik toch liever deze, waarvan ik weet dat het een goed 'merk' is....
http://www.amazon.de/Anke(...)ords=Anker+powerbank
pi_155743837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:31 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zoiets...
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_5,201409_3

Voor wat betreft die dual usb powerbanks..dan koop ik toch liever deze, waarvan ik weet dat het een goed 'merk' is....
http://www.amazon.de/Anke(...)ords=Anker+powerbank
Heb net mijn post ge-edit, inderdaad die bovenste, zie mijn edit voor een goedkopere link ;)

Ik laat jullie wel even weten of het wat is als het binnen is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:47:38 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155744496
Edit: jij weet iets wat de rest niet weet nu _O-

[ Bericht 50% gewijzigd door rene90 op 01-09-2015 22:11:48 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155744737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef rene90 het volgende:
Wie had het laatst over dat kickstarter project dat je je telefoon met een magneetje kan opladen?
http://pineng.com.my/X-CA(...)-Data-Charging-Cable
[ afbeelding ]

Edit: besteld.

Deze aliexpress store, is nog een beetje nieuw maar ach ik geef ze een kans. De 'double' versie heeft 2 micro-usb poortjes + kabel, de single versie maar 1 micro-usb poortje. En je moet opletten dat je ook 'cable-only' advertenties hebt.
http://www.aliexpress.com(...)ZTE/32419695310.html
Duurde me toch nog langer dan verwacht :P
pi_155746171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef rene90 het volgende:
Wie had het laatst over dat kickstarter project dat je je telefoon met een magneetje kan opladen?
http://pineng.com.my/X-CA(...)-Data-Charging-Cable
[ afbeelding ]

Edit: besteld.

Deze aliexpress store, is nog een beetje nieuw maar ach ik geef ze een kans. De 'double' versie heeft 2 micro-usb poortjes + kabel, de single versie maar 1 micro-usb poortje. En je moet opletten dat je ook 'cable-only' advertenties hebt.
http://www.aliexpress.com(...)ZTE/32419695310.html
Jammer dat ze zo breed zijn, die znaps van kickstarter waren veel smaller. Ik wil namelijk wel een hoesje blijven gebruiken en dat gaat zo niet lukken denk ik.. Hopelijk snel een smallere versie!
  woensdag 2 september 2015 @ 00:39:51 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155750134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

Duurde me toch nog langer dan verwacht :P
Die waren er ook al voor de kickstarter, alleen die van de ks zijn kleiner en passen beter in toestellen met een ronding ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 september 2015 @ 00:42:43 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155750175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:11 schreef revpolen het volgende:
Eind dit jaar word mijn nieuwe huis opgeleverd, nu komt op zolder mijn kantoor,
nu zijn er wat weinig stopcontacten op zolder dus gaat een maat van me ( elektricien ) wat vrezen en aanleggen, nu zag ik dit.

iemand ervaringen hiermee?
http://www.aliexpress.com(...)_3,201444_6,201409_2

lijkt een TUV keuring te hebben ( zolang je dat maar moet geloven in china.. )
Chinese tuf keuring ^O^



Een huis kopen en dan besparen op de elektra dozen voor een stel gare usb poorten _O-

Als je een hok vol gaten wilt hebben dan kan ik dit aanraden + wat Ankers.



https://www.conrad.nl/nl/(...)ueryFromSuggest=true
pi_155751212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:06 schreef Lazvic het volgende:
Even een vraag Kenzi hoelang duur het voordat een item verstuurd via Tinydeal want ik ben al een paar werkdagen aan het wachten.
Ligt eraan of het op voorraad is. Normaal 1-3 dagen.
pi_155754108
Tipje van de buren; de Xiaomi Yi Bluetooth Remote Controller bij Gearbest voor maar $7.99.



Ik neem aan dat je er meerdere Yi's op kunt aansluiten (niet tegelijkertijd natuurlijk)?
  woensdag 2 september 2015 @ 13:19:49 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155756716
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat je er meerdere Yi's op kunt aansluiten (niet tegelijkertijd natuurlijk)?
Dat tegelijkertijd is soms wel handig hoor :)overal dezelfde start- en stoppunten voor je edit.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155757852
Nieuws van Banggood:

Zij geven aan dat de prijs niet verlaagd kan worden van de Redmi 2 pro.

Jammer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155757966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:04 schreef rene90 het volgende:
Wie had het laatst over dat kickstarter project dat je je telefoon met een magneetje kan opladen?
http://pineng.com.my/X-CA(...)-Data-Charging-Cable
[ afbeelding ]

Edit: besteld.

Deze aliexpress store, is nog een beetje nieuw maar ach ik geef ze een kans. De 'double' versie heeft 2 micro-usb poortjes + kabel, de single versie maar 1 micro-usb poortje. En je moet opletten dat je ook 'cable-only' advertenties hebt.
http://www.aliexpress.com(...)ZTE/32419695310.html
https://www.kickstarter.c(...)le-devic/description

11 canadese dollar :)

/edit: creditcard even bekeken :) ik heb 17,35 euro betaald voor 2 (2x kabel, 2x connector) inclusief verzenden. Ook lijken de ZNAPS wat kleiner / onopvallender - en zijn ze volledig gecertificeerd :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_155758563
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:15 schreef larry_flynt het volgende:
Als ik er op klikte kreeg ik meteen $152,45. Hoor graag hoe jij hem voor 118 euro krijgt, dan annuleer ik hem haha
Je kortingscodes verwijderen. Deze werken niet op afgeprijsde artikelen. Deze worden dan de prijs van voor de afprijzing (is dit een woord?). Ik heb hem ook besteld voor uiteindelijk 121 ¤ oid...

cancelen dus :)
pi_155759206
-nvm, besteld!-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155759254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:07 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

https://www.kickstarter.c(...)le-devic/description

11 canadese dollar :)

/edit: creditcard even bekeken :) ik heb 17,35 euro betaald voor 2 (2x kabel, 2x connector) inclusief verzenden. Ook lijken de ZNAPS wat kleiner / onopvallender - en zijn ze volledig gecertificeerd :)
En pas leverbaar vanaf november...
  woensdag 2 september 2015 @ 15:02:03 #278
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155759293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even voor de goede orde, was Gearbest nu wel of geen store zonder gezeik en gedoe?

Dan bestel ik namelijk de Xiaomi redmi 2 pro daar aangezien Banggood hem niet goedkoper wil leveren dan waar zij hem voor aanbieden.
Gearbest bestaat al een tijdje, en heb er al wel is wat vandaan en genoeg berichten van andere users gezien die er ook besteld hebben.
Ik zou dus zeggen prima shop. ^O^

(over álle shops valt wel is wat slechts te vertrellen, maar 't is en blijft china ;( )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155759374
quote:
16s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gearbest bestaat al een tijdje, en heb er al wel is wat vandaan en genoeg berichten van andere users gezien die er ook besteld hebben.
Ik zou dus zeggen prima shop. ^O^

(over álle shops valt wel is wat slechts te vertrellen, maar 't is en blijft china ;( )
Heb de redmi 2 pro besteld.

Totaal overbodig voor mijzelf (hoezo impuls) maar ik ga hem cadeau doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155759403
Ik zit ff in mijn bookmarks te kijken naar een mooi mes.
Daar kwam ik deze messen tegen die eens getipt waren.

https://www.fasttech.com/products/1901/10008401/1755900
http://www.ebay.com/sch/i(...)787+sanrenmu&_sop=15

Nu waren er laatst nog anderen getipt maar die kan ik zo niet terugvinden.
Iemand? :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 2 september 2015 @ 15:09:10 #281
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155759457
En nu we het toch weer over messen hebben..

Heeft er iemand ooit een goedkoop samoerai zwaard gekocht uit China? Is dat überhaupt wel mogelijk ? :P
Ik ben geil
pi_155759509
quote:
99s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:09 schreef defokkingfoker het volgende:
En nu we het toch weer over messen hebben..

Heeft er iemand ooit een goedkoop samoerai zwaard gekocht uit China? Is dat überhaupt wel mogelijk ? :P
Naar mijn weten zijn samoerai zwaarden (ook wel aangeduid als Katana) illegaal in Nederland onder de Wet Wapens en Munitie.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155760335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:06 schreef Miniem het volgende:
Ik zit ff in mijn bookmarks te kijken naar een mooi mes.
Daar kwam ik deze messen tegen die eens getipt waren.

https://www.fasttech.com/products/1901/10008401/1755900
http://www.ebay.com/sch/i(...)787+sanrenmu&_sop=15

Nu waren er laatst nog anderen getipt maar die kan ik zo niet terugvinden.
Iemand? :)
https://www.fasttech.com/p/1138501
heb ik al een tijdje, mooi mesje!

https://www.fasttech.com/p/1801404
ook een mooi mes maar wel zwaar.

https://www.fasttech.com/p/2745902
grootste van allemaal maar wel handig en scherp!
zit zelfs een window-breaker onderop

BTW:

http://www.tinydeal.com/g-p-149978.html
Xiaomi fan in de aanbieding voor 1.78 euro
pi_155761392
al bekend of nog niet?
  woensdag 2 september 2015 @ 16:18:23 #286
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155761518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
al bekend of nog niet?
Zijn vaker geruchten geweest :') met mooie foutje nep-renders en alles.


Dus voordat ik halleluja zeg wacht ik af op officieel nieuws van Xiaomi.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 2 september 2015 @ 16:22:39 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155761673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:06 schreef Miniem het volgende:
Ik zit ff in mijn bookmarks te kijken naar een mooi mes.
Daar kwam ik deze messen tegen die eens getipt waren.

https://www.fasttech.com/products/1901/10008401/1755900
http://www.ebay.com/sch/i(...)787+sanrenmu&_sop=15

Nu waren er laatst nog anderen getipt maar die kan ik zo niet terugvinden.
Iemand? :)

Allebei quality knives. :Y Vind de kleine Sanrenmu en het (un)lock mechanisme eigenlijk iets fijner. :)
quote:
16s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zijn vaker geruchten geweest :') met mooie foutje nep-renders en alles.
[ afbeelding ]

Dus voordat ik halleluja zeg wacht ik af op officieel nieuws van Xiaomi.
Dat inderdaad. Klinkt als zo'n resurfacing rumor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 september 2015 @ 16:22:40 #288
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_155761674
quote:
Is dat soort van box idee bij ibood als je snel genoeg klikt heb je geluk? (never dus)
pi_155761741
Als Xiaomi met laptops komt ga ik er zeker één bestellen!
pi_155761980
quote:
12s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef dodge_911 het volgende:
Dat tegelijkertijd is soms wel handig hoor :)overal dezelfde start- en stoppunten voor je edit.
Ik dacht dat die niet tegelijkertijd aan 2 (of meer) Yi's gekoppeld kan worden. Of kan dat wel?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
al bekend of nog niet?
Dat artikel. :|W :')
pi_155764829
9 cent, met code MoDeCC

http://www.gearbest.com/led-ceiling-lights/pp_16814.html

Gezien bij de buren...

Edit: ref-link eruit gehaald.

[ Bericht 16% gewijzigd door rene90 op 02-09-2015 18:09:14 ]
pi_155764986
Ulefone heeft nu ook een smartwatch


http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_225970.html

Ziet er wel gelikter uit dan de Oukitel die ik heb. Maar het blijft MTK spul. Prijs is wel stuk leuker dan de Oukitel.
pi_155765026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:10 schreef Kenzi het volgende:
Ulefone heeft nu ook een smartwatch

[ afbeelding ]
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_225970.html

Ziet er wel gelikter uit dan de Oukitel die ik heb. Maar het blijft MTK spul. Prijs is wel stuk leuker dan de Oukitel.
En de Zeblaze Crystal is nu ook af die erg lang heeft geduurd i.v.m. de software waar ze niet tevreden over waren. Ze hebben dus hun eigen software gemaakt dus hopelijk werkt dat een stuk beter dan die MTK prul.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155765579
Waarom zegt mijn tracking nummer van BG dat het pakket vanaf Zweden word verstuurd? :')
pi_155765601
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef MeesterBier het volgende:
Waarom zegt mijn tracking nummer van BG dat het pakket vanaf Zweden word verstuurd? :')
Omdat het met Sweden-post gaat en het dus van China naar Zweden, en dan naar Nederland gaat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155765973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Omdat het met Sweden-post gaat en het dus van China naar Zweden, en dan naar Nederland gaat.
Jammer hoor. Mijn laatste BG bestellingen gaan ook ineens allemaal via Zweden...duurt een stuk langer.

Maar ook goed nieuws, bestelling via Aliexpress op 26aug vandaag al binnen. Het kan dus wel heel snel.
pi_155766056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allebei quality knives. :Y Vind de kleine Sanrenmu en het (un)lock mechanisme eigenlijk iets fijner. :)

[..]

Dat inderdaad. Klinkt als zo'n resurfacing rumor.
Ik kauf die Ganzo.
Dat kartonnen poppetje trouwens _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155770498
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:04 schreef Iemand91 het volgende:
Tipje van de buren; de Xiaomi Yi Bluetooth Remote Controller bij Gearbest voor maar $7.99.


Bij Allbuy trouwens voor (min of meer) dezelfde prijs.
Welke webshop is meer aan te raden want ik lees over beide toch wel negatieve ervaringen...
pi_155770845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bij Allbuy trouwens voor (min of meer) dezelfde prijs.
Welke webshop is meer aan te raden want ik lees over beide toch wel negatieve ervaringen...
Mijn ervaring met Gearbest is dat het qua klantenservice echt bagger is, en er daar bij mij op iets van 10 orders 2 pakketjes (waren kleine dingen, geheugenkaartje bijv.) zijn kwijt geraakt en het dus ook via Paypal claims is gegaan. Wel telefoons daar gehaald en gewoon binnen gekregen, dus eigenlijk alleen spul met een tracking haal ik daar. Allbuy alle orders tot nu toe netjes binnen gehad, duurt wel wat langer voordat het verstuurd is maar op zich geen klachten. Wil je snel iets binnen hebben pak je banggood.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155772028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 04:17 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

De Xiaomi mini router leek al erg op een Apple trackpad maar de 360 is nog een stap meer :)
Specs zijn vrijwel hetzelfde als de Xiaomi.
Hoe is t bereik van dit apparaat? En is hij nog steeds chinees? Of kun je er andere fw op flashen?
pi_155772367
Mijn 14 USD smartwatch is er. :') Wat een snert ding. Leuk voor Androiddudes. Voor iPhone menschen is het niks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')