Dat zou wel kunnen ander land dus andere btw denk ik? Maar denk niet dat je invoerrechten zou moet betalen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Nicap_tm het volgende:
Zomaar een domme vraag hoor. Als je bij gearbest die Redmii 2 besteld bij een EU warehouse voor $ 129,00, dan heb je toch nooit last van BTW?
Vanuit de OP:quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Nicap_tm het volgende:
Zomaar een domme vraag hoor. Als je bij gearbest die Redmii 2 besteld bij een EU warehouse voor $ 129,00, dan heb je toch nooit last van BTW?
De Redmi2 Pro.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat heb je goedkoper waar gevonden?
Check wel even écht goed of het inderdaad en "EU Warehouse" in europa is dus, niet een EU warehouse die in china zit en alleen naar EU shippped oidquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef Nicap_tm het volgende:
Volgens de lijst dus niet, want hij wordt verzonden uit een EU land(ga ik dan vanuit met de stelling EU warehouse).
Maar of je nu vanuit China shipped of vanuit het EU warehouse, de prijs blijft 129 dollar. Dus cvandaar de vraag. Ik is confused.
Of zoals al eerder:quote:EU warehouse ships to 22 country(s)
[..]
United Kingdom | Free Shipping
Netherlands | +$3.28
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef julius123 het volgende:
Heeft gearbest echt een EU warehouse? Of word het gewoon op de snelle manier verzonden vanuit chinesië? Heb een nieuwe telefoon besteld daaro
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:43 schreef shiznuts het volgende:
[..] uh, lijkt er wel op.
http://www.gearbest.com/m(...)II&utm_content=39323 ( http://fpvlab.com/forums/showthread.php?41567 )
linkje?quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:45 schreef Neo_ het volgende:
Voor slechts 30 ekkies in huis, een mooie stalen Milanese Loop bandje voor mn Apple Watch. Perfect ding!
Jup, net nog even gedubbelcheckt bij iemand, en ook even gezegd dat als dat het geval is ze dat een stuk duidelijker op hun website kunnen plaatsen want ik kon het zelfs niet in hun FAQ vindenquote:
Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Voor onder de 10 euro is de xiaomi 10.000 weer te krijgen trouwens, Allbuy coupon voor 10% korting werkt weer
Dezelfde ervaring.. Waardeloosquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Banggood. Wat een drama dat Allbuy. Wacht nog op een bestelling van juni waarmee ze me bij elke vraag een ander antwoord geven en/of me aan het lijntje houden. Bij een andere bestelling, een DOA, doen ze, zelfs na sturen van filmpjes en foto's ontzettend moeilijk.
Ik raak er zelfs niet meer ingelogdquote:
Geen Chrome gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[..]
Ik raak er zelfs niet meer ingelogd
Nope, geen omzet website. Alleen voor PostNL dingen vanuit 't buitenland. Even bellen of twitteren werkt primaquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:35 schreef virl3 het volgende:
Hoi,
Ik heb een bestelling lopen bij Aliexpress voor een gitaarbouwpakket! Ben benieuwd. Nu heb ik een china EMS post track en trace EV123456789CN nummergekregen, en ik kon 'm tracen in China maar ik gok dat 't pakket nu bij de douane in NL ligt. Is de enige mogelijkheid om 'm binnen Nederland weer verder te tracen postnl bellen voor het 3S nummertje? Hebben ze nog steeds geen "omzet website"?
Dat is in het geval van Allbuy niet zo ergquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[..]
Wel als je nog op 'n order van die knakkers wachtquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Dat is in het geval van Allbuy niet zo erg
Bedoel je dat constante refreshen als je op "Log in" drukt ?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:29 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan via de android tablet nog wel gewoon met chrome inloggen bij Allbuy.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Wel als je nog op 'n order van die knakkers wacht
Aan die code heb je toch niks bij de Redmi 2 pro? Hij is zonder code 9 dollar goedkoperquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef larry_flynt het volgende:
Hier is een coupon die ik tegen kwam voor Gearbest=
MID15SALE
$4 Off Order $50+, $8 Off Order $100+, $14 Off Order $150+, $20 Off Order $200+, $45 Off Order $400+
Hij werkt, ik ga de Redmi 2 pro bestellen
Ik betaal met Paypal, is het dan nodig om bij Gearbest ook een shippings insurance af te sluiten?
Uiteindelijk=quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Aan die code heb je toch niks bij de Redmi 2 pro? Hij is zonder code 9 dollar goedkoper
Hij staat bij mij voor 118 euro zonder kortingscode.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Uiteindelijk=
From amount ¤132,70 EUR
To amount $145,50 USD
XIAOMI Redmi 2 Pro Smartphone
EU warehouse ships to 22 country(s)
$182.94
$152.45
Hier 129$ vanuit het eu warehouse. Excl 3,28 verzendkosten...quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:06 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hij staat bij mij voor 118 euro zonder kortingscode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |