abonnement Unibet Coolblue
pi_155192618



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

pi_155192631
Laatste post:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:49 schreef davedavy het volgende:
Groot vind ik hem anders niet hoor :P

[ afbeelding ]

Tuurlijk, iets groter maar toch. Wel goedkoper (meen ik) en wel een GUI :P
Vind het voor babyfoon gebruik wat minder handige formfactor dan die Zmodo, vandaar. :+

Trouwens heb ik pas zo'n pakket met die 4 van die camera's + NVR misgelopen bij BG Snap up deal. :'(
pi_155192892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:00 schreef Iemand91 het volgende:

Trouwens heb ik pas zo'n pakket met die 4 van die camera's + NVR misgelopen bij BG Snap up deal. :'(
Maar vindt je zo'n NVR handig dan? Zou niet weten hoe ik alle kabels door het huis zou moeten krijgen :')
pi_155192989
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef davedavy het volgende:
Maar vindt je zo'n NVR handig dan? Zou niet weten hoe ik alle kabels door het huis zou moeten krijgen :')
Kan wel handig zijn hoor. Kan het op m'n Qnap alles laten opnemen maar op een eigen NVR lijkt me prettiger.
En die kabels gaan gewoon naar je modem/router/switch hoor.
NVR staat voor Network Video Recorder dus de camera's hoeven niet direct op de NVR aangesloten te worden.

Maar ik had 'm niet nodig; ik heb maar 1 camera en die neemt intern op een SD-kaart op.
Waarom vond ik het wel jammer; omdat het iets van $100 was voor 4 720p camera's + NVR. ;(
pi_155193336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Kan wel handig zijn hoor. Kan het op m'n Qnap alles laten opnemen maar op een eigen NVR lijkt me prettiger.
En die kabels gaan gewoon naar je modem/router/switch hoor.
NVR staat voor Network Video Recorder dus de camera's hoeven niet direct op de NVR aangesloten te worden.
Lijkt me zeker handig, echter heb ik nergens in huis ethernet kabels lopen :P Een setup waarbij alle bekabeld aangesloten is lijkt me persoonlijk wel stukken fijner als draadloos :Y
pi_155193338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:54 schreef l0lownkill het volgende:
Deze lucky bastard heeft 2 minix' binnengekregen :7
[ afbeelding ]
Meh, waarom heeft iedereen hem al binnen en ik nog niet? -O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:20:54 #7
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155193578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zoek zelf ook babyfoon-camera en wel een alternatief voor de Xiaomi camera aangezien die inderdaad geen webinterface heeft. Mij leek deze Zmodo wel wat.
Over die Xiaomi Escam kloon las ik inderdaad hier ook een negatief verhaal.
Denk dus dat ik die Zmodo maar ga bestellen.

Hier heb ik overigens al tijden een Hikvision camera buiten hangen. Top ding. _O_
Ziet er niet verkeerd uit, en als de app goed werkt én je hebt 'n webinterface ...

Iemand interesse in 'n stel Small Ants camera's? :X Ik ben er niet ontevreden over, maar ik erger me 'n beetje aan de dagelijkse Chinese shizzle die ik voorbij zie komen (gewoon wat tekentjes, 'n update melding die niet weggaat en niet te doen is, etc). Ik wil eigenlijk gewoon dat 't allemaal soepel loopt zonder naar Engelse/NL vertaling te moeten zoeken, etc.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:24:55 #9
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155193609
quote:
Zo fijn dat ze op alle plaatjes die camera omhoog richten omdat hij niet naar beneden kan kijken. Want dan valt hij om.. maar ziet er voor de rest wel uit als een prima camera.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155195524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef davedavy het volgende:
Lijkt me zeker handig, echter heb ik nergens in huis ethernet kabels lopen :P
That sounds familiar. ;(

In theorie kan een NVR ook draadloos werken hoor. Maar ik weet niet of het slim is om 4 720p streams over wifi naar je NVR te laten lopen.
Ben bang dat bij mij al snel de router hieraan ten onder gaat. :')
quote:
Een setup waarbij alle bekabeld aangesloten is lijkt me persoonlijk wel stukken fijner als draadloos :Y
Dat sowieso. Plus je krijgt veel beter resultaat want als het draadloos moet heb je vaak dropped frames en/of lagere resolutie als je dat elders opslaat (niet in de camera zelf).

Helaas ligt er bij mij op die plek ook geen ethernet (en geen mogelijkheid) dus ik moest wel draadloos. Dus ik heb een wat duurdere Hikvision moeten nemen (er zijn ook camera's van dit merk die een stuk goedkoper zijn) die én Wifi én SD-slot had.
Omdat de camera toch niet te bereiken valt vind ik opslaan in de camera zélf wel veilig genoeg.
Kijken op je app/webinterface kan wel prima over wifi.
quote:
Goede tip.
Zo op het eerste oog geen verschil met die Zmodo die ik eerder linkte maar toch weer even $10 goedkoper. ^O^
Ook grappig; toen ik eerst kijk naar jouw link was er geen een verkocht, nu al 3.
Zit iemand hier direct camera's in te slaan ofzo? :9
pi_155195830
Ja, maar...

:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:38:17 #12
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155196219
Ik had vorige week ergens nog de ozon generator binnen gekregen. het is zon 12volt maar hij word erg heet maar ruikt wel lekker.
Echte aanrader ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:07:28 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155197398
In de behuizing bedoel je?
pi_155201489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar...

:T
Ik weet trouwens niet waar jij die HONOR oordopjes vandaan hebt, maar die nieuwe shop Ibywind heeft een promo 3=2 dus 22 dollar voor 3 van die honor oordopjes.


Wel erg geschikt als cadeautjes et cetera imho.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155203996
Ik zit op http://www.mp4nation.net/ te kijken voor een IEM setje voor mn vriendin. Hoeft niks speciaals te zijn 20/30 euro. Nu heb ik zelf een Brainwavz en weet dat deze prima zijn. Nu zie ik wel nog een aantal andere merken in de zelfde prijsrange. Zijn er in de prijsklasse andere merken die het overwegen waard zijn of moet ik gewoon op safe spelen en Brainwavz bestellen?
pi_155204642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Ik zit op http://www.mp4nation.net/ te kijken voor een IEM setje voor mn vriendin. Hoeft niks speciaals te zijn 20/30 euro. Nu heb ik zelf een Brainwavz en weet dat deze prima zijn. Nu zie ik wel nog een aantal andere merken in de zelfde prijsrange. Zijn er in de prijsklasse andere merken die het overwegen waard zijn of moet ik gewoon op safe spelen en Brainwavz bestellen?
Xiaomi Pistons?
pi_155205462
quote:
Ah die lijkt me ook wel wat. Erg goedkoop igg.
pi_155205574
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ah die lijkt me ook wel wat. Erg goedkoop igg.
Wauw, mooi ding.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:23:16 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155206505
Ben ik nu blind, of zie ik geen verschil tussen deze twee, buiten de prijs :? :?

http://www.banggood.com/Z(...)-Black-p-991877.html

http://www.banggood.com/Z(...)Tablet-p-989344.html

Niet dat ik zo 'n ding overweeg, mijn ouwe Nexus 7 die nu als wekkerradio fungeert heeft betere specs :)

Vandaag de UK-EU converter ook binnengekregen die ik meebesteld had met m'n Minix.
Even bekeken, en eerlijk, de kwaliteit ervan verbaast me. Is gewoon goed te noemen.
Er is zens een echte aarding in voorzien, wat niet veel voorkomt bij cheapo converters. Pennen worden netjes doorgezet dmv degelijke verbindingen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155206691
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:23 schreef dodge_911 het volgende:
Ben ik nu blind, of zie ik geen verschil tussen deze twee, buiten de prijs :? :?

http://www.banggood.com/Z(...)-Black-p-991877.html

http://www.banggood.com/Z(...)Tablet-p-989344.html

Niet dat ik zo 'n ding overweeg, mijn ouwe Nexus 7 die nu als wekkerradio fungeert heeft betere specs :)

Vandaag de UK-EU converter ook binnengekregen die ik meebesteld had met m'n Minix.
Even bekeken, en eerlijk, de kwaliteit ervan verbaast me. Is gewoon goed te noemen.
Er is zens een echte aarding in voorzien, wat niet veel voorkomt bij cheapo converters. Pennen worden netjes doorgezet dmv degelijke verbindingen.
Het verschil is dat een meer foto's heeft dan de andere, dat verklaard ook de prijs verschil. :)
pi_155206772
Kak, ik bestel weer eens wat boven de 21 usd en het is weer raak hoor :')
Pakketje van de MiniX gaat het om. Een brief van PostNL waar ze de waarde niet van kunnen bepalen.
Heb nog dat nog niet eerder gehad. Iemand ervaring mee?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:40:00 #22
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155206892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:07 schreef Erasmo het volgende:
In de behuizing bedoel je?
uiteraard
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_155208797
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Goede tip.
Zo op het eerste oog geen verschil met die Zmodo die ik eerder linkte maar toch weer even $10 goedkoper. ^O^
Ook grappig; toen ik eerst kijk naar jouw link was er geen een verkocht, nu al 3.
Zit iemand hier direct camera's in te slaan ofzo? :9
Even beter gekeken en ik zie nu ook waarom die nieuwe goedkoper is; die heeft namelijk geen SD-slot.
Ze doen daar wat Google met Nest Cam doet; opslaan in de cloud.
Ofwel als je niet aanmeldt en laat opnemen in de cloud wordt er niets opgenomen.
En die cloud-service is nog niet eens actief:
quote:
When can I use the cloud service?

Our cloud service is coming soon. When it does, we will update our website and inform you immediately.
Bron.

Bij die Zmodo die ik eerder linkte zit er wél een SD-slot in.

Jammer, maar dan is die nieuwe Zmodo dus niet voor mij. ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 14-08-2015 13:57:46 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:11:20 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155209565
nvm... ;( moet je toch niet willen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155210051
Ah. Dat is niks -O- Dan laat ik BG maar gewoon de Escam brick's sturen *O*
pi_155210568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:11 schreef shiznuts het volgende:
nvm... ;( moet je toch niet willen.
Dat is geen geld! Ik had de SJCAM mee op vakantie maar niet gebruikt. Alles met de mobiel gedaan :') (zo'n spannend was het allemaal niet).

Heb al tijdens niets meer besteld maar wel geïnteresseerd in die camera van een paar posts terug (zit mobiel). Iemand die weet of je hem ook om kan draaien zodat je hem kan ophangen en dan schuin ergens op kan richten in huis?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:48:14 #27
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155212492
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Ik zit op http://www.mp4nation.net/ te kijken voor een IEM setje voor mn vriendin. Hoeft niks speciaals te zijn 20/30 euro. Nu heb ik zelf een Brainwavz en weet dat deze prima zijn. Nu zie ik wel nog een aantal andere merken in de zelfde prijsrange. Zijn er in de prijsklasse andere merken die het overwegen waard zijn of moet ik gewoon op safe spelen en Brainwavz bestellen?
meelectronics m6, in de bulkverpakking voor een dumpprijs te koop :)
Ook in hippe kleurtjes voor de dames :')

http://www.ebay.nl/itm/13(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:50:20 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155212593
Klinken die hetzelfde als de S6? Want die vond ik nou niet heel bijzonder ofzo.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is geen geld! Ik had de SJCAM mee op vakantie maar niet gebruikt. Alles met de mobiel gedaan :') (zo'n spannend was het allemaal niet).
Ja, ik ging uit van een SJCAM 1080p, maar het was natuurlijk een no-name 720p rip-off. ;(

Verder herken ik dat wel ergens. :P _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:56:15 #29
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155212817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Klinken die hetzelfde als de S6? Want die vond ik nou niet heel bijzonder ofzo.
Zover ik begrijp hebben die een tikkie meer bass omdat het de sport uitvoering is. Dat motiveert blijkbaar :D

Ik zal niet zeggen dat ze het beste geluid ooit hebben maar voor zo'n 15 euro echt de moeite waard. De bouwkwaliteit en pasvorm is ontzettend goed. Ik luister met plezier naar deze doppen, niets mis mee.

Ik heb een half huis verbouwd met deze doppen en een tuin omgeploegd. Geen breuk of andere zweet problemen, totaal mishandeld. Een handjevol Sandisk spelers hebben het niet overleefd om aan te geven hoe heftig het was _O-
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:58:32 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155212892
Mja ok. VSD3 is iets te hoog gegrepen dan qua prijs, maar wel zo'n fit. En da's dan misschien weer beter dan Piston V3 die niet klinken of ES800M zonder die fit. Hoewel je met Beta's of Delta's ook niet echt de fout in kan gaan.

Hopelijk geen oldschool Fuze. Die zijn baas. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:01:42 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155212990
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:58 schreef shiznuts het volgende:


Hopelijk geen oldschool Fuze. Die zijn baas. _O_
Allemaal kapot. 2011 _O-

GC / Chinese Webshops topic #177 Waar doctorstarbucks eens de eer heeft!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:08:06 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155213265
Oh noes. :'( _O-
Vroeger stond eBay nog vol met van die factory refurbished dingen, zijn ze zeker mee opgehouden inmiddels?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:15:52 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155213564
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Oh noes. :'( _O-
Vroeger stond eBay nog vol met van die factory refurbished dingen, zijn ze zeker mee opgehouden inmiddels?
Ja, al een jaartje of 2 niet meer te vinden :'(. Helaas want die van mij is ook stuk.

Rockbox _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:24:53 #34
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_155213855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
GC / Chinese Webshops topic #177 Waar doctorstarbucks eens de eer heeft!
subtiele topic titel :)
Starbucks, waar blijf je
pi_155214588
Eervolle vermelding voor de Pistons. Gebruikt als ear plugs in Spanje voor het slapen wegens het lawaai (wegens gebrek aan anderen). Toch een reductie van ong 50-60% :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155222662
Pfffff, na het afstandsbedieningdebacle (dagen gezocht maar niets kunnen vinden behalve de hele mooie, maar veel te dure Kickstarter Neeo) ben ik nu op zoek naar een Chinees alternatief voor de Secrid: een metalen-uitwerp-pasjes-houder. Iemand een betaalbare oplossing uit China met het uitwerpmechanisme?
pi_155223520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:26 schreef marco_sire het volgende:
Pfffff, na het afstandsbedieningdebacle (dagen gezocht maar niets kunnen vinden behalve de hele mooie, maar veel te dure Kickstarter Neeo) ben ik nu op zoek naar een Chinees alternatief voor de Secrid: een metalen-uitwerp-pasjes-houder. Iemand een betaalbare oplossing uit China met het uitwerpmechanisme?
Ook nog niet gevonden.. Zou er toch moeten zijn
Ajax Amsterdam
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:58:24 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155224042
Hoezo zou dat er moeten zijn? Als het er al was... dan was het Kickstarter-idee ook een beetje overbodig, niet? :P

Verder heb je wel tig oplossingen, hoor. Begin eens op AliExpress. Of andere Kickstarters/Indiegogo's.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155224581
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:58 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo zou dat er moeten zijn? Als het er al was... dan was het Kickstarter-idee ook een beetje overbodig, niet? :P

Verder heb je wel tig oplossingen, hoor. Begin eens op AliExpress. Of andere Kickstarters/Indiegogo's.
Ik had verwacht dat China het inmiddels wel ge-copy-cat zou hebben. Er zijn zeker wel alternatieven voor die Secrid (ook Kickstarter-dingen) maar die zijn nog veel duurder......ons bin zuunig ;)
pi_155224661
Ik heb een secrid. Prima ding hoor. Maar aangezien ze alles namaken had ik deze ook allang verwacht. Zo moeilijk zit het niet in elkaar.
Ajax Amsterdam
pi_155225462
Het lijkt dat Swedenpost of Gearbest mijn geklaag heeft gelezen. Want ik zie net dat mijn pakket na 14 dagen op de zelfde plek nu in Nederland is, nu maar voor mij zelf hopen dat ik het snel krijg.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:08:22 #42
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155226508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:39 schreef Lazvic het volgende:
Het lijkt dat Swedenpost of Gearbest mijn geklaag heeft gelezen. Want ik zie net dat mijn pakket na 14 dagen op de zelfde plek nu in Nederland is, nu maar voor mij zelf hopen dat ik het snel krijg.
Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.
Zo freakin' herkenbaar :D

Ik zit nu eigenlijk nog te kijken wat ik eventueel nog zou Chinashoppen. 't Laatste ding wat er echt op een verlanglijstje stond was een Android mediaplayer, en de Minix bevalt me erg goed.

Misschien nog een upgrade voor m'n Xiaoyi Smart Ants, maar wat ik momenteel tegenkom spreekt me niet echt aan.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155226903
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.
Zo freakin' herkenbaar :D

Ik zit nu eigenlijk nog te kijken wat ik eventueel nog zou Chinashoppen. 't Laatste ding wat er echt op een verlanglijstje stond was een Android mediaplayer, en de Minix bevalt me erg goed.

Misschien nog een upgrade voor m'n Xiaoyi Smart Ants, maar wat ik momenteel tegenkom spreekt me niet echt aan.
Ik heb ook zo beetje alles wat ik op mijn verlanglijstje stond gekocht. Misschien dat ik een Xiaomi MI5 of MI5 pro ga halen wanneer het is en nog een Xiaomi koptelefoon misschien.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 07:48:56 #44
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_155232784
Iemand hier ervaring met van die bluetooth tags? Die Nut 2 (10$) komt goed op me over, maar misschien zijn erwel andere cq goedkopere de moeite
pi_155234261
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:05:14 #46
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_155235347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
Ja

En lees de OP anders eerst even voor je gemak. En voor het onze.
pi_155235372
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.
Zo freakin' herkenbaar :D

In het kader hiervan moet ik er dan misschien maar wat van zeggen. Waarom heeft iedereen zijn Minix al en ik nog niet. :P Dat is toch weer de bekende loterij.

Geluiden die ik hoor zijn in ieder geval positief.

Een klem besteld via Aliexpress waarmee ik mijn telefoon kan bevestigen op mijn motor. Idee is om een oude android telefoon dan te gaan gebruiken als navigatie voor op de motor, want ik vind een motor navigatie toch echt te duur voor het aantal keren dat ik hem zou gebruiken.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:09:17 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155235388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
Stukje terug in het vorige topic heb ik er wat over geschreven ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155235878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
Hier ook niet want ik kreeg een brief of ik de waarde wil invullen en douanekosten moet aftikken.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155236044
Ik had em donderdag al maar plugje van uk naar eu stekker nog niet dus heb er nog weinig aan :+.
pi_155236064
Ik heb nog een goedkoop plugje van ebay liggen, ziet er erg fragiel uit. Toch maar beter een nederlandse bestellen?
You can't be late if you don't show up.
pi_155241727
Kan iemand mij vertellen waarom ik een minix zou aanschaffen als ik al een Smart TV heb?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155241800
Xiaomi Note All Network Edition 5.7 Inch 16GB ROM 3G RAM Qualcomm 801AC 4G Smartphone
voor nog geen 10 euro

welke fokker zal deze enige exemplaar kunnen bemachtigen van banggood ? :p
pi_155241934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:44 schreef Syphixx het volgende:
Xiaomi Note All Network Edition 5.7 Inch 16GB ROM 3G RAM Qualcomm 801AC 4G Smartphone
voor nog geen 10 euro

welke fokker zal deze enige exemplaar kunnen bemachtigen van banggood ? :p
Bij mij staat hij toch echt voor 266 euro. Misschien een linkje erbij zetten?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_155242157
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een minix zou aanschaffen als ik al een Smart TV heb?
Dan hoef je je gekochte dvds niet in je dvd speler te doen maar kun je ze streamen.
Ajax Amsterdam
pi_155242232
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:44 schreef Syphixx het volgende:
Xiaomi Note All Network Edition 5.7 Inch 16GB ROM 3G RAM Qualcomm 801AC 4G Smartphone
voor nog geen 10 euro

welke fokker zal deze enige exemplaar kunnen bemachtigen van banggood ? :p
Pff van alles wel een héél beperkt aantal zeg.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:07:02 #57
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155242313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:03 schreef davedavy het volgende:

[..]

Pff van alles wel een héél beperkt aantal zeg.
Ja natuurlijk ze gaan echt niet honderd telefoons voor een tientje verkopen.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:23:33 #58
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155242726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een minix zou aanschaffen als ik al een Smart TV heb?
Voor mij was MAME kunnen draaien de doorslag :) En XBMC/Kodi is gewoon de kers op de taart.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155243333
Heeft iemand de kleinste telg van de Xiaomi PB voor mij? Ik kan hem helaas niet uit China halen want ik heb hem volgende week nodig.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155245572
Vreemd die minix is een tijd geleden verstuurd, maar kan het tracking nummer niet traceren...
Het tracking nummer wordt wel gevonden, maar er staat bij (package not found).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:46:09 #61
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_155248391
Die van mij is afgelopen week bij de buren afgegeven. Fijn, in de app stond dat hij was bezorgd, inclusief een handtekening :?
Niks gezien...

Komt de buurvrouw vanochtend ineens aan de deur: "Ja er was afgelopen week een pakketje voor jou bij ons bezorgd. Moet je dat niet hebben?" Lekker :{
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_155249490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef BillsGate het volgende:
Die van mij is afgelopen week bij de buren afgegeven. Fijn, in de app stond dat hij was bezorgd, inclusief een handtekening :?
Niks gezien...
kon je aan de handtekening niet zien bij wie het was bezorgd?
normaal zou het nummer + naam in de app moeten staan, maar de bezorger was vast lui ofzo..
pi_155250054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef BillsGate het volgende:
Die van mij is afgelopen week bij de buren afgegeven. Fijn, in de app stond dat hij was bezorgd, inclusief een handtekening :?
Niks gezien...

Komt de buurvrouw vanochtend ineens aan de deur: "Ja er was afgelopen week een pakketje voor jou bij ons bezorgd. Moet je dat niet hebben?" Lekker :{
Postbode hooking a bro up. Lekkere buuf, ja? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:00:14 #64
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155250792
Weet iemand of er ook spatwater bestendige power banks zijn? En zo jaar waar kan ik die vinden?
Zijn er nog kortingscodes die bij Banggood momenteel werken?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:06:58 #65
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_155251001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

kon je aan de handtekening niet zien bij wie het was bezorgd?
normaal zou het nummer + naam in de app moeten staan, maar de bezorger was vast lui ofzo..

Nope. Als je uit deze handtekening de goede naam raadt, verdien je een sticker :P


quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Postbode hooking a bro up. Lekkere buuf, ja? c_/
Meh... Ze is de Milf-leeftijd gepasseerd. Wel een dochter van 15 :P
Vroeger gaf je die een kwartje en zei je dat ze mocht bellen als ze 18 was. Hoe doe je dat tegenwoordig? Met een prepaid simkaart?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:10:13 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155251092
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand of er ook spatwater bestendige power banks zijn? En zo jaar waar kan ik die vinden?
Zijn er nog kortingscodes die bij Banggood momenteel werken?
Cager WP11, maar of je die nou wil, da's wat anders.
Ik heb 1 powerbank van het merk getest en die presteerde erg ondermaats.

In other news : Xiaomi square speakertje besteld voor onder m'n hoofdkussen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155251264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:49 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand de kleinste telg van de Xiaomi PB voor mij? Ik kan hem helaas niet uit China halen want ik heb hem volgende week nodig.
Stuur maar even een PB. Je mag er wel een van mij, bestel ik wel een ander. Heb die van mij niet direct nodig.
pi_155252084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:06 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Nope. Als je uit deze handtekening de goede naam raadt, verdien je een sticker :P
[ afbeelding ]

[..]

Meh... Ze is de Milf-leeftijd gepasseerd. Wel een dochter van 15 :P
Vroeger gaf je die een kwartje en zei je dat ze mocht bellen als ze 18 was. Hoe doe je dat tegenwoordig? Met een prepaid simkaart?
Linda de Vries? :+
lol _O- :')
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..] Ik heb 1 powerbank van het merk getest en die presteerde erg ondermaats.
Heb trouwens het idee dat de 10000mAh veeeeel sneller leeg is dan de 10400mAh. Haast 5000mAh taferelen.
Spinn ich, of kan dit kloppen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155252175
Ik heb medelijden met Chineese werkers. :Y
pi_155252408
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 augustus 2015 @ 02:51:32 #71
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155256418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:42 schreef shiznuts het volgende:
Heb trouwens het idee dat de 10000mAh veeeeel sneller leeg is dan de 10400mAh. Haast 5000mAh taferelen.
Spinn ich, of kan dit kloppen?
Du spinnst, mein Lieber...

Heb ff m'n timelapses gechecked voor je :
10.000 mAh XPB : start 13:52 - end 17:08 - duration 3h16m
10.400 mAh XPB : start 18:01 - end 21:30 - duration 3h29m
Dunno of 13 minuten veel sneller is, maar dit waren mijn bevindingen, belast met dezelfde load.
Misschien trekt je huidige gear gewoon meer stroom dan voorheen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:07:49 #72
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155258072
Bestel zo'n testertje en je weet het zeker.
pi_155259004
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja natuurlijk ze gaan echt niet honderd telefoons voor een tientje verkopen.
Goh....

Maar 100 van die kabeltjes was wat aannemelijker dan 10. Of 100 van die gitaar dingen ipv 50.
pi_155259057
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:36 schreef davedavy het volgende:

[..]

Goh....

Maar 100 van die kabeltjes was wat aannemelijker dan 10. Of 100 van die gitaar dingen ipv 50.
Het is gewoon een lokkertje natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:51:00 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155259230
Vanmiddag een korte review van een gadget die al sinds 2008 geduurtest wordt :P
pi_155259878
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is gewoon een lokkertje natuurlijk.
:Y Snap ik. Maar het is bijna onmogelijk überhaupt iets te bemachtigen.

Overigens op het laatste moment toch maar die twee Escam brick's geannuleerd. Bleken gewoon rot dingen te zijn die nooit werken :( Dus iemand nog een aanrader qua merk/model buiten cam?

[ Bericht 9% gewijzigd door davedavy op 16-08-2015 13:27:48 ]
  zondag 16 augustus 2015 @ 13:42:47 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155262813
quote:
12s.gif Op zondag 16 augustus 2015 02:51 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Du spinnst, mein Lieber...

Heb ff m'n timelapses gechecked voor je :
10.000 mAh XPB : start 13:52 - end 17:08 - duration 3h16m
10.400 mAh XPB : start 18:01 - end 21:30 - duration 3h29m
Dunno of 13 minuten veel sneller is, maar dit waren mijn bevindingen, belast met dezelfde load.
Misschien trekt je huidige gear gewoon meer stroom dan voorheen :)
Hum, ok, thnx. Gaat om de MI Fan die bij die 35ºC+ dagen 's nachts een beetje voor een afkoelend briesje dient te zorgen. Die 10400mAh leek errug lang mee te gaan. En de 10000mAh leek zo op. Maar goed, niet echt op gelet of getracked, meer gevoelsmatig, dus 't zal ook best wel meevallen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155266930
Hallo China-shoppers! Ik heb vorige week iets bij Eachbuyer.com besteld, tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen. Op het www lees ik soortgelijke ervaringen, zijn er Fokkers die hetzelfde hebben meegemaakt maar die hun bestelling toch hebben ontvangen?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_155267723
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

:Y Snap ik. Maar het is bijna onmogelijk überhaupt iets te bemachtigen.

Overigens op het laatste moment toch maar die twee Escam brick's geannuleerd. Bleken gewoon rot dingen te zijn die nooit werken :( Dus iemand nog een aanrader qua merk/model buiten cam?
Hikvision. Heb je op Aliexpress vanaf zo'n $80.
Wel van een heel andere orde dan de IP-camera's van een paar tientjes maar dan heb je ook wat.

Ga zelf vanavond maar deze Zmodo bestellen als babyfoon. Even een hier een 16GB kaartje bestellen en dan maar afwachten.
pi_155267730
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:02 schreef mvc het volgende:
Hallo China-shoppers! Ik heb vorige week iets bij Eachbuyer.com besteld, tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen. Op het www lees ik soortgelijke ervaringen, zijn er Fokkers die hetzelfde hebben meegemaakt maar die hun bestelling toch hebben ontvangen?
https://nl.trustpilot.com/review/eachbuyer.com

Ook niet handig om zomaar bij een shop bestellen zonder research te doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155267872
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://nl.trustpilot.com/review/eachbuyer.com

Ook niet handig om zomaar bij een shop bestellen zonder research te doen.
Eén van mijn slechte eigenschappen ;)
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:30:23 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155267958
Weleens iets besteld. Volgende dag verstuurd. Geloof twee maanden later eens binnen. Verpakking was beschadigd. Item werkte niet naar behoren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:39:44 #83
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155268247
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:02 schreef mvc het volgende:
Hallo China-shoppers! Ik heb vorige week iets bij Eachbuyer.com besteld, tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen. Op het www lees ik soortgelijke ervaringen, zijn er Fokkers die hetzelfde hebben meegemaakt maar die hun bestelling toch hebben ontvangen?
Ik heb er een deel van mijn MiLight spul vandaan.
Idd heel moeilijke communicatie met die gasten, ik kreeg indertijd enkel via Facebook een fatsoenlijk antwoord, en dat enkel na lang bestoken van de PM's.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155268448
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hikvision. Heb je op Aliexpress vanaf zo'n $80.

Oh ja dat zei je :Y Heb jij de WiFi versie daar van?
pi_155268841
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:47 schreef davedavy het volgende:
Oh ja dat zei je :Y Heb jij de WiFi versie daar van?
Ja. En dan kom je uit bij de duurdere versies van de dome-camera's. Dus ik heb wel wat meer moeten besteden.
Maar als je een netwerkkabel hebt liggen dan kun je met de goedkopere versies zonder Wifi uit.

Let wel even op de firmware; sommige verkopers verkopen Chinese firmware en die kun je niet zo 1-2-3 omzetten naar geschikte firmware voor hier.

Zit zelf nog even bij die Zmodo te controleren waarom je daar per se een account voor moet aanmaken als je dat op je smartphone/PC wil zien. Bij m'n Hikvision is dat niet nodig namelijk.
Ik zie geen enkele noodzaak waarom de beelden van een babyfoon aan een account gekoppeld moet worden. :{

EDIT: het lijkt erop dat al die goedkopere IP-camera's allemaal vereisen dat je een account ergens aanmaakt om de beelden te kunnen zien of i.i.g. de mogelijkheden (zoals opgeslagen beelden terugkijken) wil gebruiken.
Dit i.t.t. Hikvision waar je géén account hoeft aan te maken en dus ook alles binnen je eigen netwerk houdt.

Dat wordt lastig om zo een babyfoon-camera te zoeken. :(

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 16-08-2015 19:18:52 ]
pi_155270665
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja. En dan kom je uit bij de duurdere versies van de dome-camera's. Dus ik heb wel wat meer moeten besteden.
Maar als je een netwerkkabel hebt liggen dan kun je met de goedkopere versies zonder Wifi uit.

Let wel even op de firmware; sommige verkopers verkopen Chinese firmware en die kun je niet zo 1-2-3 omzetten naar geschikte firmware voor hier.
Oké dank. Ik denk dat ik dan één dome camera neem met WiFi, en dan maar wat minder vaak van cam wissel :') En dan nog twee goedkopere modellen zoeken. Want 3 stuks is wat aan de hoge kant vind ik :P
pi_155271145
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:25 schreef davedavy het volgende:
Oké dank. Ik denk dat ik dan één dome camera neem met WiFi, en dan maar wat minder vaak van cam wissel :') En dan nog twee goedkopere modellen zoeken. Want 3 stuks is wat aan de hoge kant vind ik :P
Dan moet je op de site van Hikvision uitzoeken welk type je precies wilt hebben en dan op (bijv.) Aliexpress opzoeken en dan sorteren op meeste orders.
En vooral heel goed opletten of het type klopt (als je wifi wil of er wel daadwerkelijk wifi opzit) en of er de juiste firmware opzit.
De store waar ik mijn DS-2CD2132F-IWS heb gekocht verkoopt deze niet meer; deze verkoper lijkt genuine.
Maar bedenk wel even of je wel Wifi wil. Ik weet niet of je de beelden op een NAS o.i.d. wil opslaan maar dat wil je niet doen over Wifi. Opslaan op de interne SD-kaart kan op dit model wel.

Daarnaast het je met dome-camera's snel het risico dat IR-licht reflecteerd in de plastic koepel; dit is redelijk op te lossen maar met een bullet-model heb je dit niet. Maar een bullet-model Hikvision met Wifi bestaat dan weer niet.
Dus als je geen Wifi nodig hebt; dan lijkt dit een goede camera.

Helaas lijkt het aanbod van Hikvision camera wel sterk te variëren over de tijd. Toen ik 'm kocht leek het aanbod veel groter geloof ik.
Maar je hebt er dus 3 nodig? Hoe wil je ze precies gebruiken dan? Locatie? Beelden opslaan en zo ja; waarop? Binnen/buiten? Ethernet aanwezig?
pi_155272288
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Maar je hebt er dus 3 nodig? Hoe wil je ze precies gebruiken dan? Locatie? Beelden opslaan en zo ja; waarop? Binnen/buiten? Ethernet aanwezig?
Het liefste zou ik een bekabeld systeem hebben waarop ik direct alle drie de cameras zou kunnen bekijken, zonder dat die verbinding hoeft te maken, op mijn laptop/telefoon/tablet whatever binnen en buitenshuis. Daarnaast zou ik graag op willen nemen op een VPS/NAS.

Fact is, dat wat ik het liefste wil is niet uit te voeren :'). Er lopen vrijwel nergens kabels, en er een trekken is niet te doen. Ik ben gedoemd tot een WiFi camera -O-

Ik gebruik er twee voor beveiliging, op de auto en voorkant gericht. En een om te zien wie er voor de voordeur staat te neuzen.

In principe kan een simpele IP cam van 30 euro al wat ik moet hebben, maarja die hebben ruk beeld, moeten minuten laden voordat je iets ziet (en iemand aan de deur staat *) ) en de software is vaak oer en oer slecht. Zo kon mijn Tenvis wél FTP uploaden, maar niet de map kiezen 8)7
pi_155272691
Roept u maar, even kijken wie allemaal kenners zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155273406
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:31 schreef davedavy het volgende:
Het liefste zou ik een bekabeld systeem hebben waarop ik direct alle drie de cameras zou kunnen bekijken, zonder dat die verbinding hoeft te maken, op mijn laptop/telefoon/tablet whatever binnen en buitenshuis. Daarnaast zou ik graag op willen nemen op een VPS/NAS.

Fact is, dat wat ik het liefste wil is niet uit te voeren :'). Er lopen vrijwel nergens kabels, en er een trekken is niet te doen. Ik ben gedoemd tot een WiFi camera -O-

Ik gebruik er twee voor beveiliging, op de auto en voorkant gericht. En een om te zien wie er voor de voordeur staat te neuzen.
Duidelijk.

Het is inderdaad jammer dat bekabeld niet kan want dat is veruit het makkelijkst, stabielst en goedkoopst.
quote:
In principe kan een simpele IP cam van 30 euro al wat ik moet hebben, maarja die hebben ruk beeld, moeten minuten laden voordat je iets ziet (en iemand aan de deur staat *) ) en de software is vaak oer en oer slecht. Zo kon mijn Tenvis wél FTP uploaden, maar niet de map kiezen 8)7
Tja; ik was hier ook bang voor en ben toen maar direct voor een Hikvision gegaan.
Alles werkt zoals je zou verwachten. Bewegingsdetectie, opnames/snapshots downloaden, de smartphone app, opnames terugkijken (die op de SD-kaart staan) etc.
Beeldkwaliteit is ook prima (al moet ik denk ik nog wel wat tweaken om 's nachts net wat minder ruis te krijgen).
Wat ik geen ervaring mee heb is de beelden opslaan op een NAS. Heb wel een Qnap maar ik had geen zin om 1080P beelden (of hoger) te gaan zitten streamen over Wifi).
Daarom sla ik alles op de SD-kaart; normaal niet aan te raden (kwaadwilligen kunnen simpelweg je camera slopen en je beelden zijn weg) maar die bij ons hangt onbereikbaar; dus ik durf dat wel aan.

Zelf moet ik nu nog verder zoeken; zoals gezegd werken al die goedkope IP-camera's met accounts en daar heb ik geen zin in.
Zeker niet als het voor iemand anders is bedoeld die simpelweg hun baby wil zien en beelden terugkijken (of kind veel beweegt). Heb geen zin om hun een product te moeten voorschotelen die per se via cloud moet (daar komt een account aanmaken op neer IMHO)
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:19:01 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155273555
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:46 schreef rene90 het volgende:
Roept u maar, even kijken wie allemaal kenners zijn.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel wat voor Feyenoord supporters (kuyt)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 16 augustus 2015 @ 21:33:37 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155276420
Zijn jullie ook aan het wachten tot de nieuwe Xiaomi Mi WiFi Nano te bestellen valt? :D

http://gadgets.ndtv.com/i(...)l-pcb-antenna-727544
pi_155276484
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:13 schreef Iemand91 het volgende:

Zelf moet ik nu nog verder zoeken; zoals gezegd werken al die goedkope IP-camera's met accounts en daar heb ik geen zin in.
Zeker niet als het voor iemand anders is bedoeld die simpelweg hun baby wil zien en beelden terugkijken (of kind veel beweegt). Heb geen zin om hun een product te moeten voorschotelen die per se via cloud moet (daar komt een account aanmaken op neer IMHO)
Voldoet de Xioayi Ants cam dan niet gewoon als baby cam? Weliswaar geen CP, maar wel snelle en stabiele verbinding via app en RTSP. En prachtig beeld voor de prijs.

En met de Home app hoef je volgens mij geen account aan te maken. Althans, kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
pi_155277900
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Zijn jullie ook aan het wachten tot de nieuwe Xiaomi Mi WiFi Nano te bestellen valt? :D

http://gadgets.ndtv.com/i(...)l-pcb-antenna-727544
Nee, want voor dat geld heb je ook hier in Nederland een router met dezelfde specs.
Oke, de Xiaomi is misschien wat kleiner en oogt beter maar dat is dan ook alles.
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef davedavy het volgende:
Voldoet de Xioayi Ants cam dan niet gewoon als baby cam? Weliswaar geen CP, maar wel snelle en stabiele verbinding via app en RTSP. En prachtig beeld voor de prijs.

En met de Home app hoef je volgens mij geen account aan te maken. Althans, kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
CP?

Ja; toen ze mij vroegen of er een camera was geschikt voor hun doel moest ik ook meteen aan de Xiaomi denken maar:
- Schijnbaar vloeit er toch nog vrij veel Chinees door in de apps. Engels is prima maar Chinees, neuh.
- Geen webinterface. Dus niet op laptop te gebruiken (lees: opgeslagen beelden downloaden, instellingen veranderen etc.).
- RTSP stream is niet meer mogelijk op de IR-versie; mogelijk d.m.v. downgrade van firmware wel.
- Ook voor deze camera heb je een account nodig en wel een voor Xiaomi. (bij officiële app dan)

Mogelijk zijn deze camera's ook wel te gebruiken met een generieke IP-camera app maar dan mis je veel mogelijkheden (zoals het terugkijken van opnames).
Als je de Xiaomi en Zmodo naast elkaar lijkt zijn ze praktisch gelijk maar de Zmodo is nét een beetje goedkoper en je hebt daar een webinterface.
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:16:54 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155278233
Control Panel, me dunkt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155282145
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Control Panel, me dunkt.
Nu je het zegt. :P

Morgen is de 40W Anker-lader weer in de aanbieding om 17:30 uur. Deze keer met een set van 5 USB-kabels erbij.

pi_155285490
Naar aanleiding van een review die eraan komt heeft TOMTOP een coupon beschikbaar gesteld voor 5 dollar korting vanaf 50 dollar order waarde. Werkt tot ergens in oktober ;)

Vooral veel RC-spul.

FOKNL
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155285686
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:58 schreef rene90 het volgende:
Naar aanleiding van een review die eraan komt heeft TOMTOP een coupon beschikbaar gesteld voor 5 dollar korting vanaf 50 dollar order waarde. Werkt tot ergens in oktober ;)

Vooral veel RC-spul.

FOKNL
Tomtop is een vrij onbekende shop, maar ze hebben echt apart spul. Dingen die je niet bij andere shops ziet. :o
pi_155285698
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Tomtop is een vrij onbekende shop, maar ze hebben echt apart spul. Dingen die je niet bij andere shops ziet. :o
Is ook zo, kwam dus voor het PR werk in aanraking met ze maar ze hebben best een uitgebreid assortiment en helemaal met accessoires van prop's / batterijen en die meuk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155285707
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nu je het zegt. :P

Morgen is de 40W Anker-lader weer in de aanbieding om 17:30 uur. Deze keer met een set van 5 USB-kabels erbij.

[ afbeelding ]
dit keer proberen WEL hem te kunnen kopen :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 augustus 2015 @ 09:18:38 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155285718
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, want voor dat geld heb je ook hier in Nederland een router met dezelfde specs.
Oke, de Xiaomi is misschien wat kleiner en oogt beter maar dat is dan ook alles.

Voor een euro of 15?
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nu je het zegt. :P

Morgen is de 40W Anker-lader weer in de aanbieding om 17:30 uur. Deze keer met een set van 5 USB-kabels erbij.

[ afbeelding ]
Nice, voor wat voor prijs moet ik dan denken?
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:04:34 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155286397
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Tomtop is een vrij onbekende shop, maar ze hebben echt apart spul. Dingen die je niet bij andere shops ziet. :o
Ken Tomtop wel, is best een grote shop. Althans je komt ze heel vaak tegen op ebay en aliexpress onder verschillende namen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:48:19 #103
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155287087
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ken Tomtop wel, is best een grote shop. Althans je komt ze heel vaak tegen op ebay en aliexpress onder verschillende namen.
Dat was mijn eerste China shop ervaring. Mijn ervaring is wel dat ze iets duurder zijn in vergelijking met andere shops.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155287445
Niet helemaal China gerelateerd, maar wel een mooi koopje.

quote:
Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Plus - White - (de nieuwste Plus versie)
(kan alleen de zwarte in pricewatch vinden)
pricewatch: Logitech K400 Plus Wireless Touch Keyboard Zwart Qwerty

Voor 10,95 ipv 43,00

De truc is om het via de UK Logitech store te kopen, de 10 pond kortingscode te gebruiken, en daarna gratis verzenden te krijgen. Uiteindelijk kom je uit op £7,50/¤10,95 voor deze toetsenbord met touchpad.

Stap 1: http://email1.logitech.com/form/11296/181
Vul deze survey in, en je krijgt 1 dag later je kortingscode voor 10 pond.
(Wil je niet wachten, gebruik dan de code: 5£-LOGITECH voor 5 pond code)

Stap 2: Voeg deze keyboard toe, werkt alleen op de witte: http://www.logitech.com/e...eyboard-k400-plus?crid=26
De UK English Layout is tijdelijk out of stock, maar je kan het wel bestellen met een iets langere levertijd. Je kan ook de Dutch Layout pakken, maar denk niet dat je daar zo blij van wordt.

Log dan in of maak een account aan met dit artikel in de winkelwagen.

Stap 3: Voor gratis verzenden sluit je dan de website en wacht ongeveer 30 minuten, dan krijg je van Logitech mailtje met een link voor gratis verzenden. Ik kan de link delen, maar volgens mij staat er een Affiliate (niet van mij) in de mail, en dat mag helaas niet van Tweakers.

En dan afrekenen. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:16:53 #105
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_155287564
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Miniem het volgende:
Logitech K400 Plus Wireless Touch Keyboard Zwart Qwerty

thanks!

Kun je het liinkje naar het product nog aanpassen?
Starbucks, waar blijf je
pi_155287568
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Miniem het volgende:
Niet helemaal China gerelateerd, maar wel een mooi koopje.

[..]

Maar dan heb je een Engelse layout, daar zou ik ook niet zo blij van worden. :+
pi_155287607
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Pino112 het volgende:
Voor een euro of 15?
Met exact ¤15 red je het niet, maar rond de ¤20 moet je wel wat kunnen krijgen.
De prijs waarvoor je de Xiaomi hier in Nederland kunt krijgen is nog onbekend. (bij mij i.i.g.)

Zoals ik al eerder zei; de Xiaomi is wel kleiner en ziet er wat beter uit. Maar je zit dan wel weer met een interface die mogelijk niet echt handig is.
Dus tja; Xiaomi kán een keus zijn maar het is niet direct een instant-buy IMHO.
quote:
Nice, voor wat voor prijs moet ik dan denken?
Ik kan zo niet terugvinden of deze eerder is langsgekomen maar ik gok ergens rond de ~¤21 o.i.d.
Dat is IMHO goedkoop voor 5 goede USB-kabels (tenminste, dat is wat ik over die kabels lees) en een 5-poorts lader.
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Miniem het volgende:
Niet helemaal China gerelateerd, maar wel een mooi koopje.
Wit. :r

Wel mooie koopje inderdaad als je dat witte niet erg vind.

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 17-08-2015 11:24:11 ]
pi_155287691
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Maar dan heb je een Engelse layout, daar zou ik ook niet zo blij van worden. :+
Je kan ook een NL layout pakken. Ik weet echter niet wat het verschil is.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155287764
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je kan ook een NL layout pakken. Ik weet echter niet wat het verschil is.
lees tekens. Bij NL layout zit onder andere de @ op de plek van ` en nog een paar van die geintjes.
De UK layout is ook weer iets anders (oa door het pond symbool.
En de meeste van die toetsenlayouts hebben een kleine shift en verticale enter toets.
US / International heeft grote shift en horizontale enter toets.
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:29:27 #110
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155287789
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nu je het zegt. :P

Morgen is de 40W Anker-lader weer in de aanbieding om 17:30 uur. Deze keer met een set van 5 USB-kabels erbij.

[ afbeelding ]
Pff.. Shit. Net nu ik geen creditcard heb :'(
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155287945
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Kenzi het volgende:

[..]

lees tekens. Bij NL layout zit onder andere de @ op de plek van ` en nog een paar van die geintjes.
De UK layout is ook weer iets anders (oa door het pond symbool.
En de meeste van die toetsenlayouts hebben een kleine shift en verticale enter toets.
US / International heeft grote shift en horizontale enter toets.
Ik zie op de Logitech website geen plaatje van de verschillende layouts.
Hoe weet ik nu welke ik het beste kan nemen? :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155287954
Bij Pandawill kun je nu ook wat winnen:
http://www.pandawill.com/landingpage/6th_anniversary_sale.html

hmm waar ken ik die lucky draw toch van ? ;(
:]
pi_155288196
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Pff.. Shit. Net nu ik geen creditcard heb :'(
Iemand vragen. ;)
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 12:06:03 #115
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155288593
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:38 schreef wootahH het volgende:
Bij Pandawill kun je nu ook wat winnen:
http://www.pandawill.com/landingpage/6th_anniversary_sale.html

hmm waar ken ik die lucky draw toch van ? ;(
$5,- coupon code. Werkt ook bij een bestelling van $5,45 :D
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:59 #116
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155288700
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef noodgang het volgende:

[..]

$5,- coupon code. Werkt ook bij een bestelling van $5,45 :D
EDIT: Sorry. Ben blond.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_155289370
En toen wist ik het weer. Mijn Xiaomi fans van Gearbest zijn heulemaal nooit geleverd. :( Dan maar weer boos heen en weer mailen.
pi_155289422
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:39 schreef davedavy het volgende:
En toen wist ik het weer. Mijn Xiaomi fans van Gearbest zijn heulemaal nooit geleverd. :( Dan maar weer boos heen en weer mailen.
Gearbest is echt een drama webshop.
pi_155289472
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:41 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Gearbest is echt een drama webshop.
Ik vond ze meteen al niks, dit was de eerste order bij hun :') Mooie site, daar houdt het ook wel meteen bij op. Volgens de tracking is die al sinds begin juli richting NL vertrokken. Heb nooit wat mogen ontvangen. Ben tussendoor wel op vakantie geweest, dus wellicht ligt het bij een van mijn buren maar heb ook geen PostNL note gekregen dus die kans is ook al klein.

Wat een moeite weer voor een 10$ order :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:45:22 #120
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155289513
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:39 schreef davedavy het volgende:
En toen wist ik het weer. Mijn Xiaomi fans van Gearbest zijn heulemaal nooit geleverd. :( Dan maar weer boos heen en weer mailen.
De mijne kwam een uur voor ik vertrok op vakantie met de post. :D
Wel rijkelijk laat, maar toch geleverd..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_155289516
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik vond ze meteen al niks, dit was de eerste order bij hun :') Mooie site, daar houdt het ook wel meteen bij op. Volgens de tracking is die al sinds begin juli richting NL vertrokken. Heb nooit wat mogen ontvangen. Ben tussendoor wel op vakantie geweest, dus wellicht ligt het bij een van mijn buren maar heb ook geen PostNL note gekregen dus die kans is ook al klein.

Wat een moeite weer voor een 10$ order :P
Heb een zelfde soort probleem met hun en is jou pakket ook verzonden met Swedenpost ?
pi_155289967
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:45 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Heb een zelfde soort probleem met hun en is jou pakket ook verzonden met Swedenpost ?
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:45 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Heb een zelfde soort probleem met hun en is jou pakket ook verzonden met Swedenpost ?
Geen idee waarmee die verzonden is. Tracking komt van Sky56. Zal wel weer zo'n bulk-verzend maatschappij oid zijn.
pi_155290107
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Miniem het volgende:
Niet helemaal China gerelateerd, maar wel een mooi koopje.

[..]

wel leuk voor 11 euro ook maar genomen ter vervanging van de flymouse(niet ideaal met windows).
wachten hoeft idd niet op de gratis verzendkosten door aan het eind deze link te klikken


quote:
werkt goed hoor i.c.m. x360ce :)
Ik miste alleen wel de `2 x Batteries` die wel in de beschrijving stond (van allbuy)

[ Bericht 6% gewijzigd door wootahH op 17-08-2015 13:22:37 ]
:]
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:45:16 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155291017


Smartwatch voor nog geen ¤14
http://www.buyincoins.com/item/62651.html

U Watch U8 Smartwtach. Simpele smartwatch gebasseerd op de MTK6260 chipset. Wellicht niet perfect, maar wel goedkoop.

U Watch U8:
Scherm: 1,44'' (128x128 px)
CPU: MTK6260-ARM7 @360MHz
Flash: 32MB
ROM: 32MB
Speaker: 1x 0.7W
Batterij: 230mAh
Bluetooth: 3.0

Tip: Gebruik niet de standaard (meegelverde) app maar de standaard MTK App: https://play.google.com/s(...)m.mtk.btnotification


Vergeleken met Allbuy ruim 6 euro goedkoper.

Meer informatie:
http://www.import-forum.n(...)artwatch-u8-u-watch/
http://www.dragonblogger.com/u-watch-u8-smartwatch-review/
Review van vergelijkbaar device:
http://gearbullet.tweakblogs.net/blog/11854/nog-een-smwartwatch-(atongm-w006)

[ Bericht 32% gewijzigd door RobertNL op 17-08-2015 14:09:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:46:28 #125
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155291051
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:13 schreef wootahH het volgende:

werkt goed hoor i.c.m. x360ce :)
Ik miste alleen wel de `2 x Batteries` die wel in de beschrijving stond (van allbuy)
Werkt ook lekker icm MAME :D
Wel ff knoppen configureren, of je 'n half uurtje zoet houden met allerlei knopcombo's voor insert coin en/of start :D En vergeet 'Exit' ook niet aan je 'back' knop te hangen, anders moet je gaan zoeken naar je keyboard als je van game wil wisselen.

En ik heb denk ik de voorloper van dat keyboardje ook aan m'n X8 hangen, want die meegeleverde remote is bruikbaar, maar ook niet alles...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155292852
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef noodgang het volgende:

[..]

$5,- coupon code. Werkt ook bij een bestelling van $5,45 :D
De xiaomi USB fan?
Wat een ongelooflijk slechte zoekmachine trouwens bij Pandawill. Ook is de site enorm traag dus ik kan niet uitzoeken wat ik wil kopen :')
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 15:02:55 #127
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155293403
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:45 schreef Jonmen het volgende:

[..]

De xiaomi USB fan?
Wat een ongelooflijk slechte zoekmachine trouwens bij Pandawill. Ook is de site enorm traag dus ik kan niet uitzoeken wat ik wil kopen :')
Nee, een paar random micro USB kabeltjes, omdat ik met die inderdaad fantastische zoekmachine niks gevonden kreeg ;)
pi_155297293
Ik zo'n thermometer voor je vlees :D
Ajax Amsterdam
pi_155297444
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:34 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen is de 40W Anker-lader weer in de aanbieding om 17:30 uur. Deze keer met een set van 5 USB-kabels erbij.


¤22.99 geworden.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:16:45 #130
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_155297882
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤22.99 geworden.
Kabels waren echt snel kapot bij mij..
pi_155299199

$37 Android tablet, waardeloos scherm.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_155300764
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:45 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]

Smartwatch voor nog geen ¤14
http://www.buyincoins.com/item/62651.html

U Watch U8 Smartwtach. Simpele smartwatch gebasseerd op de MTK6260 chipset. Wellicht niet perfect, maar wel goedkoop.

U Watch U8:
Scherm: 1,44'' (128x128 px)
CPU: MTK6260-ARM7 @360MHz
Flash: 32MB
ROM: 32MB
Speaker: 1x 0.7W
Batterij: 230mAh
Bluetooth: 3.0

Tip: Gebruik niet de standaard (meegelverde) app maar de standaard MTK App: https://play.google.com/s(...)m.mtk.btnotification

Vergeleken met Allbuy ruim 6 euro goedkoper.

Meer informatie:
http://www.import-forum.n(...)artwatch-u8-u-watch/
http://www.dragonblogger.com/u-watch-u8-smartwatch-review/
Review van vergelijkbaar device:
http://gearbullet.tweakblogs.net/blog/11854/nog-een-smwartwatch-(atongm-w006)
Ach waarom ook niet :P Betwijfel of ik er iets aan heb als iPhone gebruiker maar toch.

[url=]De Xiaomi smartwatch zou overigens in november komen. (8>
Echter, niet te enthousiast:
quote:
However, we are not quite convinced with the specs posted by Leaksfly. So, like we mentioned above, take this news with a pinch of salt and wait for some concrete information before getting excited.


[ Bericht 4% gewijzigd door davedavy op 17-08-2015 19:00:08 ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:58:54 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155301154
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:16 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kabels waren echt snel kapot bij mij..
WTF doén jullie met die kabels?
Ik hoor continu verhalen over kapotte kabels.

Als ik nu heel eerlijk ben denk ik dat ik op meer dan 10 jaar misschien 2 kapotte usbkabels heb gehad. En wie me kent weet dat ik mijn gear niet met fluwelen handschoentjes gebruik, maar eigenlijk best hard misbruik op momenten.
Ik snap 't niet, maar kan ook gewoon al de leeftijd zijn ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155303229
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:38 schreef wootahH het volgende:
Bij Pandawill kun je nu ook wat winnen:
http://www.pandawill.com/landingpage/6th_anniversary_sale.html

hmm waar ken ik die lucky draw toch van ? ;(
Als je de pagina refreshed heb je telkens 2 nieuwe kansen. Helaas zijn alle coupons voor vandaag al weg...
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:35:05 #135
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155304582
Review op de Fok! frontpage van de JJRC H8C quadcopter


(Klik op de afbeelding om naar de review te gaan)

[ Bericht 14% gewijzigd door tokko1 op 17-08-2015 20:53:38 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155304812
quote:
16s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:35 schreef tokko1 het volgende:
Review op de Fok! frontpage van de JJRC H8C quadcopter

[ link | afbeelding ]
(Klik op de afbeelding om naar de review te gaan)
Mooie png afbeelding te zien
Hier de review
pi_155305062
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef elinx het volgende:

[..]

Mooie png afbeelding te zien
Hier de review
Hij heeft de afbeeling 40 pixels te breed gemaakt en daarom pakt hij de link via de afbeelding niet O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:52:39 #138
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155305348
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hij heeft de afbeeling 40 pixels te breed gemaakt en daarom pakt hij de link via de afbeelding niet O+
Fix is onderweg, dacht dat het wel lukte icm de [img=xxx] tag.

Done.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:12:46 #139
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_155306152
quote:
12s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

WTF doén jullie met die kabels?
Ik hoor continu verhalen over kapotte kabels.

Als ik nu heel eerlijk ben denk ik dat ik op meer dan 10 jaar misschien 2 kapotte usbkabels heb gehad. En wie me kent weet dat ik mijn gear niet met fluwelen handschoentjes gebruik, maar eigenlijk best hard misbruik op momenten.
Ik snap 't niet, maar kan ook gewoon al de leeftijd zijn ;)
Klemt op een gegeven moment niet meer in de telefoon. Is bekend micro-usb euvel.. Maar die platte goedkope kutkabels die blijven altijd klemmen maar die zijn dan weer heel sloom.
pi_155307440
Ben weer op zoek naar goede earphone's budget 20 dollar.

Toch gewoon de pistons? Wil ze eigenlijk wel binnen 2 weken binnen hebben..
pi_155307751
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:13 schreef wootahH het volgende:

[..]

wel leuk voor 11 euro ook maar genomen ter vervanging van de flymouse(niet ideaal met windows).
wachten hoeft idd niet op de gratis verzendkosten door aan het eind deze link te klikken

[..]

werkt goed hoor i.c.m. x360ce :)
Ik miste alleen wel de `2 x Batteries` die wel in de beschrijving stond (van allbuy)
Welke versie heb je besteld? NL of UK?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_155307989
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Welke versie heb je besteld? NL of UK?
uk. Omdat t erbij stond. Maar als ik dit zo lees kun je gewoon de dutch nemen "dutch= us layout". http://forums.logitech.co(...)-layout/td-p/1065677

Maar goed, geen garanties :p

[ Bericht 7% gewijzigd door wootahH op 17-08-2015 22:52:08 ]
:]
pi_155308297
Zonet in levenslang met dwang:
We're not the only ones :7
You can't be late if you don't show up.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:28:08 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155309294
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:31:56 #145
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155309423
quote:
Wat is deze?
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:33:04 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155309470
Jwt. Sharkie Shark. As seen on: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Currently rockin' the Frankenshark:

Hopelijk valt 'ie niet zo groot uit als:


[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 17-08-2015 22:39:29 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155309726
quote:
Alleen voor eckte piloten? 8-)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:45:14 #148
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155309933
Kunnen wij niks voor die Chinese fabrikanten betekenen qua copywriting?

"Never let your flight dream just to be dream."
"Every man can chase different sky with the timepiece."

I mean, come on! ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:48:38 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155310047
Ze gaan denk ik voor de originaliteitsprijs! :D
Mis dit videootje erbij:
:P No worries! Watelploof!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155310379
quote:
Weet niet of ik 'm nou mooi of juist spuuglelijk vindt...
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:10:50 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155311010
Ja, hangt er idd net aan hoe ie in reallife uitvalt... maar na de Shark Bullshark (zwart/wit, style 6 tuulk), de klassieker, was er eigenlijk niet echt meer een nice hybrid analoog/digitaal.

Misschien met deze nieuwe wel weer?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155311397
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hangt er idd net aan hoe ie in reallife uitvalt... maar na de Shark Bullshark (zwart/wit, style 6 tuulk), de klassieker, was er eigenlijk niet echt meer een nice hybrid analoog/digitaal.
[ afbeelding ]
Misschien met deze nieuwe wel weer?
Hmm. Heb de Shark posts nooit gevolgd maar dit is de eerste foto die me echt bevalt :9~ :9~

Verdomme. Zoveel dingen om te kopen :( En ik wilde nog wel een nieuwe auto.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:47:53 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155312329
Ja, ik denk dat een Shark watch kopen bepaalt of een nieuwe auto erin zit of niet. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155313293
Keyboardje besteld :) Weliswaar met de 5pond coupon, belangstelling nu stuk groter dus kans bestaat dat de actie morgen ineens weer over is.

Smartwatch ziet er voor die prijs ook wel leuk uit. Zou voornamelijk voor notificaties gaan en dat doettie zo te zien wel goed.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:03:41 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155314199
mp4nation hm5 velour moddervette kussens :)



Deze moeten op een andere hoofdtelefoon passen. Ik ben de pleather met kleine oorgat een beetje beu.
Dit moet heel comfortabel gaan zitten. Veel te duur voor bijna 20 euro maar tja... een a-merk vraagt ook zo'n prijs :')

Ik zag nog iets voor Shiznuts :D

Moxpod x6 (niet verwarren met maxipad)



KZ-ATE Professional In-Ear



Zien er wel sjeik uit voor zo'n 15 euro.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:16:44 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155314428
Ja, maar... die heb ik al. :%
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155315665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:16 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar... die heb ik al. :%
hoe bevallen ze? zien er wel grappig uit.

heb net mijn xiaomi speaker tijdje geprobeerd. komt lenovo / zuk weer met een nieuwe.



iemand die weet wat A Dece Oasis zou moeten betekenen?

prijs van deze speaker is wel gunstig. heeft bluetooth, 4W speaker en nfc en is goedkoper dan de earson

[ Bericht 37% gewijzigd door Kenzi op 18-08-2015 05:35:57 ]
pi_155316273
Tipje voor jullie, op een aantal facebooks van onder andere LITB en Pandawill hebben ze give-aways voor die smartwatch van Zeblaze. Ik 'ken' één van de mensen die daar erg betrokken bij is en het horloge is al een tijdje vertraagd omdat ze bezig zijn met de software en hem nog niet willen verkopen voordat dit allemaal op orde is. Wat dat betreft dus positief omdat je het ook weleens anders tegenkomt. Als jullie nog specifieke vragen hebben over het horloge hoor ik het wel dan zet ik de vragen even door.

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:11:54 #159
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155316938
Jammer, de Pandawill giveaway coupons zijn aangepast
quote:
$5 off on order over $69
$10 off on order over $129
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:35:25 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155317275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:16 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar... die heb ik al. :%
Vertel eens meer.

Ik heb de laatste week de audio kriebels weer gekregen :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:16 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar... die heb ik al. :%
Dan heb ik niet zitten opletten of jij post niet elke aankoop _O-
Misschien moet je een inventaris website opzetten zodat ik geen domme post plaats :')

ttpod 3-driver zijn ook wel interessant. Ik vraag mezelf wel af welke fabriek al die doppen uitpoept want het lijkt allemaal op elkaar. Voor een drol proppen ze het vol met mooie spullen maar qua details laten ze steken vallen. Daar moet gewoon een westerse nerd even aanwijzen wat ze moeten doen, zoals een fatsoenlijk stekkertje monteren :7



Ik ben een beetje mijn audio zooi aan het opruimen en perfectioneren. Kussens en tips zoeken voor de beste pasvorm etc. Zie ik ineens dat mijn Shure behuizing aan het verkruimelen is bij de plakrand. Ik altijd roepen dat de bouwkwaliteit zo fantastisch is :') Echt super netjes behandeld en niet super veel gebruikt. Liggen nu in Duitsland en eens kijken hoe de klantenservice is van dat bedrijf na de garantieperiode. Ik stond op het punt 400 euro te lappen voor een 535 want ik wil betere sound }:|

Dan kan ik net zo goed vsonic en Chinees aanschaffen :@
Ik ben de laatste week dus weer flink in de audio aan het neuzen :Y

De vsonic vsd5 waren na aankoop niet meer op voorraad bij mp4nation. Ik heb nog een maand zitten wachten. Daarna maar een refund gedaan. Echt balen want 49 euro was een dealtje :(
pi_155321303
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik denk dat een Shark watch kopen bepaalt of een nieuwe auto erin zit of niet. c_/
Nah dat niet. Maar een hele koop 'kleine' aankopen tikken behoorlijk aan hoor :P En ik wilde ook nog een alarm systeem uit China, een hele tijd eigenlijk al. Maar ja dat kost ook weer rond de 200 euro.
pi_155323702
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hangt er idd net aan hoe ie in reallife uitvalt... maar na de Shark Bullshark (zwart/wit, style 6 tuulk), de klassieker, was er eigenlijk niet echt meer een nice hybrid analoog/digitaal.
[ afbeelding ]
Misschien met deze nieuwe wel weer?
Ik neem aan dat jij 'm al hebt besteld dus zet 'm maar op de plaat als die binnenkomt. Kunnen we zelf oordelen. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:48 schreef davedavy het volgende:
En ik wilde ook nog een alarm systeem uit China, een hele tijd eigenlijk al. Maar ja dat kost ook weer rond de 200 euro.
Welke zit je over te denken?

Meanwhile bij Xiaomi Brazil:





[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 18-08-2015 21:08:35 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:34:59 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155325630
De Moxpods had ik al voorbij laten komen, ja. Die zijn zeker wel ok. Maar voor de prijs natuurlijk geen fenomenale laging/brede soundstage. De KZs (Knowledge Zenith) zijn ripoffs van een niet nader te noemen merk (Sensibele Heter ughe). Initially hum, not bad. Bij wat nader luisteren hoor je toch wat flaws. Maken deel uit van een zooi die ik laatst op AliExpress gekocht had en inderdaad nog niet voorbijgekomen zijn. De Fidue, eh, weet zo het type ff niet, A31s ofzo, waren nog het meest interessant, zeer klein en licht, maar prima soundje. Ennieways. Daar moet nog een specialtje voor komen. Maar ja, 99 problems en fulltime in de overtime, moet je maar net de tijd en energie voor hebben dan, hè.

@ Iemand91: eh, ze zeggen IKEA concurentie aan met Mieubels?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:46:42 #164
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155325921
Hoi
ik heb net 1 van de 4 usb sticks binnen. dit kan toch niet de bedoeling zijn?
op de verpakking staat dat er 4 inzitten.

Hij doet het prima hij schrijft ongeveer 7MB/s maximaal
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_155326102
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:46 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi
ik heb net 1 van de 4 usb sticks binnen. dit kan toch niet de bedoeling zijn?
op de verpakking staat dat er 4 inzitten.

Hij doet het prima hij schrijft ongeveer 7MB/s maximaal
Tja, toen je de bestelling plaatste wist je al gezeik te krijgen natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155326314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:34 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: eh, ze zeggen IKEA concurentie aan met Mieubels?
Nope: Google:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: doen bij jullie deze foto's ook raar; als in niet niet allemaal afgebeeld in de spoiler of is dat alleen hier zo?
pi_155326643
Bedankt voor de tip, ook een logitech besteld :) Zat er al een tijdje naar te kijken, alleen niet besteld want duur. Toch wat beter als de MeLe F10 (incl. plaktoetsen :'( )
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:19:34 #168
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155326720
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:46 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi
ik heb net 1 van de 4 usb sticks binnen. dit kan toch niet de bedoeling zijn?
op de verpakking staat dat er 4 inzitten.

Hij doet het prima hij schrijft ongeveer 7MB/s maximaal
Mja... Eigenwijs hé :)
Desalwelteplus balen voor je. Maar 't staat duidelijk en lang in de OP dus 'n beetje je eigen schuld.
Dat, en natuurlijk niet willen luisteren als men je hier raad geeft.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155326969
Het bleek dat mijn zorgen die ik hier eerder uitte over Eachbuyer.com onterecht waren. Vandaag precies één week na het plaatsen van mijn bestelling heb ik het pakketje al ontvangen! Het belangrijkste van alles ik ben zeer tevreden met het product ;)
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_155327007
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Welke zit je over te denken?

Chuango G5. De set in de link is misschien iet wat overdreven, maar hij schijnt het fantastisch te doen :Y Veel NL shops verkopen hem ook (overpriced). :Y
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:33:47 #171
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155327099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

Chuango G5. De set in de link is misschien iet wat overdreven, maar hij schijnt het fantastisch te doen :Y Veel NL shops verkopen hem ook (overpriced). :Y
Mijn vader heeft onlangs zo 'n soortgelijk ding gekocht voor bij m'n ouders thuis. Was ook een vrij grote en volledige set, maar zonder de RFID-tags en -lezer, kostte denk ik ¤124.
Welke het juist is kan ik je helaas niet zeggen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155327640
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Welke het juist is kan ik je helaas niet zeggen.
Ah da's jammer. Ook uit China of in NL? Waren die sensoren ook zonder antenne's?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:17:32 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155328510
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:34 schreef shiznuts het volgende:
De Moxpods had ik al voorbij laten komen, ja. Die zijn zeker wel ok. Maar voor de prijs natuurlijk geen fenomenale laging/brede soundstage. De KZs (Knowledge Zenith) zijn ripoffs van een niet nader te noemen merk (Sensibele Heter ughe). Initially hum, not bad. Bij wat nader luisteren hoor je toch wat flaws. Maken deel uit van een zooi die ik laatst op AliExpress gekocht had en inderdaad nog niet voorbijgekomen zijn. De Fidue, eh, weet zo het type ff niet, A31s ofzo, waren nog het meest interessant, zeer klein en licht, maar prima soundje. Ennieways. Daar moet nog een specialtje voor komen. Maar ja, 99 problems en fulltime in de overtime, moet je maar net de tijd en energie voor hebben dan, hè.

Zolang ze niet beter klinken dan de vsonic vsd3 dan hebben ze geen nut :7
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:14:29 #174
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155330172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:51 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ah da's jammer. Ook uit China of in NL? Waren die sensoren ook zonder antenne's?
Afaik wel ja, maar ik zal de volgende keer ik er ben eens kijken naar wat er juist hangt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155331419


Vandaag m'n lampjes binnengekregen. Lijkt 'n degelijke kwaliteit. Siliconen spul en de kabels zijn van stof.

Nu nog eens bekijken hoe we e.e.a. op gaan hangen in 'n erker waar nu 3 spotjes zitten en wachten op de dimbare led-lampen :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_155331938
Enn een douanebrief van mijn minix :( Overkomt mij net weer, nadat mijn broer er vanaf is gekomen met 2 in 1 pakket. Overigens al 2x eerder een minix besteld, maarja: Kansen, kansen. (Helaas zijn die bij kansspelen vaak niet in mijn voordeel :7 )
You can't be late if you don't show up.
pi_155333185
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:10 schreef l0lownkill het volgende:
Enn een douanebrief van mijn minix :( Overkomt mij net weer, nadat mijn broer er vanaf is gekomen met 2 in 1 pakket. Overigens al 2x eerder een minix besteld, maarja: Kansen, kansen. (Helaas zijn die bij kansspelen vaak niet in mijn voordeel :7 )
Had ik helaas ook.
Achja je kan het verwachten maar bij mij is het bijna altijd :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:54:21 #178
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155333295
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, toen je de bestelling plaatste wist je al gezeik te krijgen natuurlijk.
ja maar was niet zo duur dus toch geprobeerd :P
Maar hoe moet het nou verder? ik kan toch gewoon een complaint doen van items niet gekregen oid? :?

verder is dit eerste keer dat het misschien fout gaat
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_155335199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

Chuango G5. De set in de link is misschien iet wat overdreven, maar hij schijnt het fantastisch te doen :Y Veel NL shops verkopen hem ook (overpriced). :Y
Wat wil je er precies mee? Ik dacht er namelijk ook een tijdje aan maar heb inmiddels een Homewizard aangeschaft: deze heeft veel meer toepassingen en alarm-opties zijn heel goedkoop.
pi_155345395
pas vroeg iemand naar een universal remote.
heb deze nog niet geprobeerd maar lijkt wel een goed product



http://www.tinydeal.com/o(...)x2wfdo-p-155618.html

September wordt trouwens een maand met veel vakantie.

3 t/m 5 september = public holiday (70 jaar herdenking overwinning op japan)
27 september = traditionele feestdag
1 t/m 7 oktober = national holiday

hou daar dus rekening mee als je gaat bestellen :)
pi_155345438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:33 schreef Kenzi het volgende:
pas vroeg iemand naar een universal remote.
heb deze nog niet geprobeerd maar lijkt wel een goed product

[ afbeelding ]

http://www.tinydeal.com/o(...)x2wfdo-p-155618.html

September wordt trouwens een maand met veel vakantie.

3 t/m 5 september = public holiday (70 jaar herdenking overwinning op japan)
27 september = traditionele feestdag
1 t/m 7 oktober = national holiday

hou daar dus rekening mee als je gaat bestellen :)
In hoeverre is hij universeel....of alleen voor Xiaomi universeel dat ze bedoelen dat je hem voor alle Xiaomi apparaten kan gebruiken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:26:06 #182
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_155346212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

In hoeverre is hij universeel....of alleen voor Xiaomi universeel dat ze bedoelen dat je hem voor alle Xiaomi apparaten kan gebruiken.
Nee, zo te zien kun je 'm ook voor een analoge camera gebruiken :+
Don't let my username fool you...
pi_155346471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

In hoeverre is hij universeel....of alleen voor Xiaomi universeel dat ze bedoelen dat je hem voor alle Xiaomi apparaten kan gebruiken.
Gaat via de app, die heeft een database van apparaten (veelal Chinese merken) en je kan zelf ook programmeren.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:43:33 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155348506
vsonic vsd3 voor $34.50 + 5% code bij mp4nation. Ongeveer 30 euro.
Die dingen worden steeds goedkoper.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:33:47 #185
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155349686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:42 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Gaat via de app, die heeft een database van apparaten (veelal Chinese merken) en je kan zelf ook programmeren.
Dus niet bepaald zoals de Neoo die claimt alle apparaten in de database te hebben? (en Logitech Harmony die ook zo'n beetje alles heeft)

Maar belangrijker.. kun je ook sequences maken en onthoudt hij welke apparaten aan- en uitstaan? (dat is de ellende met de universal van Philips; als je van tv naar radio wil schakelen bv. moet je eerst alles uitzetten, want anders heb je kermis)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_155354086
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:51 schreef marco_sire het volgende:
Wat wil je er precies mee? Ik dacht er namelijk ook een tijdje aan maar heb inmiddels een Homewizard aangeschaft: deze heeft veel meer toepassingen en alarm-opties zijn heel goedkoop.
Hij zou ook kunnen denken aan Homey; een Nederlands product. Helaas wel duurder (op hun site te bestellen voor ¤299, op hun Kickstarter flink goedkoper) maar hun grote selling point:
quote:
In de Homey zitten acht radiomodules: 802.11n-wifi, bluetooth 4.0, nfc, ZigBee, Z-Wave, zowel een 433,92MHz-ism- als een nRF24L01+-module en een infraroodsensor. Hierdoor wordt volgens Nijssen een groot aantal apparaten out of the box ondersteund, onder andere apparatuur van Philips, Samsung, Bose, Plugwise, Logitech, Sonos, Nest, Somfy en Lightwave zou compatibel zijn.
Als ik iets van domotica zou willen hebben dan had ik dat gekocht.



Dan wat anders. Vandaag een set 433MHz. antennes ontvangen. Iets waar Chinezen je flink mee kunnen neppen; de stock antennes van m'n telemetry-kit waren ruk (verbinding viel constant weg) en na wat rondzoeken op internet leek het erop dat ook je ook hier genept werd; grote kans was dat er gewoon 2.4GHz. antennes waren meegeleverd i.p.v. 433MHz.

Net de nieuwe getest en dat is een flinke verbetering. Met de quad in de woonkamer ging de verbinding boven (betonnen vloer) zo naar een magere 11-50% (afhankelijk van kamer).
Met deze antennes bleef het overal boven de 50%.

Nu alleen een plekje vinden voor op de quad want zoals je kunt zien is die een stuk groter dan de stock antenne. :P

pi_155354366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:33 schreef Kenzi het volgende:
pas vroeg iemand naar een universal remote.
heb deze nog niet geprobeerd maar lijkt wel een goed product

[ afbeelding ]

http://www.tinydeal.com/o(...)x2wfdo-p-155618.html

September wordt trouwens een maand met veel vakantie.


Dat was ik: dank!

Inmiddels de AnyRemote gevonden (kickstarter <3 ) en ga ik daarvoor.

@hierboven: mooi product maar dus alleen nu nog voor ¤299 te koop. Een tweedehands Homewizard koop je voor ¤100 ;)
pi_155356274
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hangt er idd net aan hoe ie in reallife uitvalt... maar na de Shark Bullshark (zwart/wit, style 6 tuulk), de klassieker, was er eigenlijk niet echt meer een nice hybrid analoog/digitaal.
[ afbeelding ]
Misschien met deze nieuwe wel weer?
I disagree!




Links onderin.

Hij valt erg groot, maar is wat mij betreft een leuk horloge!

Tevens:

quote:
Gekocht for the heck of it.
Foto's zullen gepost worden zodra ik hem binnen heb (blauwe versie).

[ Bericht 30% gewijzigd door ManageTheAnger op 19-08-2015 17:12:14 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155357406
Ik zag bij Gearbest zo'n actie met robot stofzuigers, ik heb er al eens vaker naar gekeken want ik ben gewoon lui maar nu worden het wel interessante prijzen (hiervoor was die v5 150 dollar). Normaal zie je van die crappy dingen die ik niet vertrouw maar Chuwi heeft de V5 en V7 en die zien er best wel netjes uit, vergelijkbaar met modellen die hier verkocht worden.

Chuwi V5
$104
Werkt 130 minuten
HEPA filter
<55 decibel
Zo'n sensor dat hij niet botst
Gaat zelf naar z'n station terug en heeft allemaal van die standaard patroontjes hoe hij werkt en ook een klok zodat hij bepaalde tijden aangaat wanneer je het wilt. En er zit ook nog zelfs een soort stof/dweil-doekje onderop.

Chuwi V7
$157
Eigenlijk hetzelfde en volgens de specs iets stiller, alleen nog wel een RC-app, best hilarisch dat je hem kan besturen met je telefoon, jammer dat ze geen camera hebben ingebouwd :P

Als het goed is is er een reviewmodelletje onderweg met dank aan Kenzi dus dan kan ik jullie mijn ervaringen delen. Of hebben jullie al zo'n ding rondrijden?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:20:35 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155357437
Ik heb een LG hombot. Ben wel benieuwd hoe zo'n ding het doen tov de LG.

Als je hem doorstuurt wil ik wel een vergelijking maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155357475
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:20 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een LG hombot. Ben wel benieuwd hoe zo'n ding het doen tov de LG.

Als je hem doorstuurt wil ik wel een vergelijking maken.
Deze ga ik een keer zelf onder de loep nemen. Maar maakt zo'n ding nou goed schoon? Zag laatst een filmpje van een bot die gewoon niks van gewicht zijn bek in krijgt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155358361
Xiaomi lightning cable lijkt tot nu toe goed te werken. Voelt kwalitatief ook gewoon als een echte :Y
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:08:12 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155358377
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Deze ga ik een keer zelf onder de loep nemen. Maar maakt zo'n ding nou goed schoon? Zag laatst een filmpje van een bot die gewoon niks van gewicht zijn bek in krijgt.
Werkt prima hier. Hij vist alle stof en haren op hoor (vriendin met lang haar en twee katten). Wat moet hij van gewicht opnemen dan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155358421
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Werkt prima hier. Hij vist alle stof en haren op hoor (vriendin met lang haar en twee katten). Wat moet hij van gewicht opnemen dan?
Ik zag op youtube een voorbeeld van een Chinees met een erg goedkoop model die een hagelslagje niet opgezogen kreeg :') En dat ding (ander merk dus) reed gewoon door de hagelslag heen en die zwiepertjes aan beide kanten schoten het weer alle kanten op :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155358429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hij zou ook kunnen denken aan Homey; een Nederlands product. Helaas wel duurder (op hun site te bestellen voor ¤299, op hun Kickstarter flink goedkoper) maar hun grote selling point:

[..]

Als ik iets van domotica zou willen hebben dan had ik dat gekocht.

[ afbeelding ]

Dan wat anders. Vandaag een set 433MHz. antennes ontvangen. Iets waar Chinezen je flink mee kunnen neppen; de stock antennes van m'n telemetry-kit waren ruk (verbinding viel constant weg) en na wat rondzoeken op internet leek het erop dat ook je ook hier genept werd; grote kans was dat er gewoon 2.4GHz. antennes waren meegeleverd i.p.v. 433MHz.

Net de nieuwe getest en dat is een flinke verbetering. Met de quad in de woonkamer ging de verbinding boven (betonnen vloer) zo naar een magere 11-50% (afhankelijk van kamer).
Met deze antennes bleef het overal boven de 50%.

Nu alleen een plekje vinden voor op de quad want zoals je kunt zien is die een stuk groter dan de stock antenne. :P

[ afbeelding ]
Wat heb je hier nou op je telefoon aangesloten zitten? Iets voor POV?
pi_155358729
Iemand die mij iets kan vertellen over tracking-nummer RC411746298NL? Ik kreeg van een bepaalde shop een mail dat mijn 'order' (een smartphone) is verzonden (terwijl ik 100% zeker ben dat ik er de afgelopen maaanden niets besteld heb)

RC411746298NL kreeg ik als trackingnr. doorgestuurd. Is er dus daadwerkelijk een pakketje onderweg naar mij?

Groet,
Tosti-Vreter
pi_155358795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:27 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand die mij iets kan vertellen over tracking-nummer RC411746298NL? Ik kreeg van een bepaalde shop een mail dat mijn 'order' (een smartphone) is verzonden (terwijl ik 100% zeker ben dat ik er de afgelopen maaanden niets besteld heb)

RC411746298NL kreeg ik als trackingnr. doorgestuurd. Is er dus daadwerkelijk een pakketje onderweg naar mij?

Groet,
Tosti-Vreter
Even inloggen met je account bij die shop en kijken op je order nummer wat en wanneer en naar welk adres.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155358871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Even inloggen met je account bij die shop en kijken op je order nummer wat en wanneer en naar welk adres.
Daar is niks te vinden. Via de mail kreeg ik dit:

Sehr geehrte Kundinnen, sehr geehrte Kunden:
Glückwunsch, Ihre Bestellung wurde bereits erfolgreich versendet. Sie können jederzeit auf unserer Webseite Ihre Auslieferung verfolgen. Bei Paketankunft wird eventuell Ihre Unterschrift benötigt. Zu diesem Anlass sollten Sie Ihr Handy eingeschaltet haben, damit Sie erreichbar sind.
Bestellungsnummer:20150108885253
Bestellungsdatum:2015-08-19
Ihre Bestellung wurde versendet
Express Firma: Registierte Luftpost
Verfolgungsnummer:RC411746298NL
Verfolgen Sie Ihre Bestellung hier:http://www.17track.net/index_en.shtml
Bestellungsdetails
Bestellungsnummer:20150108885253

Produkte Bild Name und Beschreibung Preis Nummer Total

UMI ZERO MT6592T 2.0GHz Octa C...

UMZERO
• Farbe:Schwarz
• Geschenk : Original Ledertasche für UMI ZERO Smartphone[¤0.01]
• ¤160
pi_155358925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:35 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Daar is niks te vinden. Via de mail kreeg ik dit:

Sehr geehrte Kundinnen, sehr geehrte Kunden:
Glückwunsch, Ihre Bestellung wurde bereits erfolgreich versendet. Sie können jederzeit auf unserer Webseite Ihre Auslieferung verfolgen. Bei Paketankunft wird eventuell Ihre Unterschrift benötigt. Zu diesem Anlass sollten Sie Ihr Handy eingeschaltet haben, damit Sie erreichbar sind.
Bestellungsnummer:20150108885253
Bestellungsdatum:2015-08-19
Ihre Bestellung wurde versendet
Express Firma: Registierte Luftpost
Verfolgungsnummer:RC411746298NL
Verfolgen Sie Ihre Bestellung hier:http://www.17track.net/index_en.shtml
Bestellungsdetails
Bestellungsnummer:20150108885253

Produkte Bild Name und Beschreibung Preis Nummer Total

UMI ZERO MT6592T 2.0GHz Octa C...

UMZERO
• Farbe:Schwarz
• Geschenk : Original Ledertasche für UMI ZERO Smartphone[¤0.01]
• ¤160
Even de livechat in met dat bestelnummer dan maar, welke shop?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155358973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Even de livechat in met dat bestelnummer dan maar, welke shop?
Efox

Edit: bestelnummer is zelfde als een oudere bestelling, van een telefoon die stuk is en die ik een poos geleden heb teruggestuurd. Is nog niet ontvangen door Efox: PostNL is waarschijnlijk het pakket kwijtgeraakt. Vaag allemaal in ieder geval!
pi_155359031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zag op youtube een voorbeeld van een Chinees met een erg goedkoop model die een hagelslagje niet opgezogen kreeg :') En dat ding (ander merk dus) reed gewoon door de hagelslag heen en die zwiepertjes aan beide kanten schoten het weer alle kanten op :')
Een neato hier rondtuffen. Erg tevreden over het ding. Geen ervaring met andere, volgens het net was dit de enige die een beetje kracht heeft.
Ajax Amsterdam
pi_155359206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:10 schreef tharonny het volgende:
Wat heb je hier nou op je telefoon aangesloten zitten? Iets voor POV?
Zoals gezegd:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:10 schreef tharonny het volgende:
...de stock antennes van m'n telemetry-kit...
Ofwel live-data van je quad naar je telefoon of PC.
Concreet is dat locatie van je quad, hoogte, (verticale) snelheid en nog veel meer.
pi_155366794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zoals gezegd:

[..]

Ofwel live-data van je quad naar je telefoon of PC.
Concreet is dat locatie van je quad, hoogte, (verticale) snelheid en nog veel meer.
Ah juist, ideaal
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:08:31 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155367128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zag op youtube een voorbeeld van een Chinees met een erg goedkoop model die een hagelslagje niet opgezogen kreeg :') En dat ding (ander merk dus) reed gewoon door de hagelslag heen en die zwiepertjes aan beide kanten schoten het weer alle kanten op :')
O zo. Nee, alles wat op de grond ligt neemt hij gewoon mee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155367358
Iemand goede ervaring met fietsverlichting?

Niet te makkelijk te jatten.
Niet mee te hoeven hoeven.
Normale aa batterijen.
Tegen regen kunnen, een paar jaar mee kunnen gaan.
pi_155367544
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Iemand goede ervaring met fietsverlichting?

Niet te makkelijk te jatten.
Niet mee te hoeven hoeven.
Normale aa batterijen.
Tegen regen kunnen, een paar jaar mee kunnen gaan.
Action
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155367757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Action
en dan niet die "verlichting" met 1 ledje

tering wat een kutspul is dat zeg, beter verbeiden ze dat, levensgevaarlijk
pi_155371799
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Iemand goede ervaring met fietsverlichting?

Niet te makkelijk te jatten.
Niet mee te hoeven hoeven.
Normale aa batterijen.
Tegen regen kunnen, een paar jaar mee kunnen gaan.


Echt HEMA :P
pi_155371838
Over fietsverlichting gesproken; is er niet zoiets als http://revolights.com in china te vinden? Help zelf al gezocht maar geen resultaat. Ziet er wel sjiek uit maar duur.
pi_155373470
Maar geen chinese webshop oplossing dus?
pi_155373678
in chineese shops heb je vooral van die zaklampjes met een beugel voor het fietsstuur is mij opgevallen

dit een uitzondering erop:
http://www.lightinthebox.(...)t-black_p621215.html
pi_155373742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:27 schreef outcast_within het volgende:
Maar geen chinese webshop oplossing dus?
Tuurlijk kan je ook een goede oplossing vinden uit China. Maar het is aan jou om dit uit te zoeken :)
Ik heb zelf erg goede lichtjes voor de fiets uit china, maar die dienen niet om in het donker zelf veel te zien. Meer zodat anderen mij goed kunnen zien s'avonds.

BTW:

Vandaag aangekomen


Gisteren aangekomen (zoals je kan zien, heb ik hem opengedaan. -O- Mijn broer heeft ermee in het zwembad gevlogen :'( en ik had hem gekocht om bovenshots te doen op mijn reis in Scandinavië :'( en ik heb er zelf nog niet mee kunnen vliegeren :'( en gisterenavond wou hij niets doen :'( en Banggood had mij de verkeerde MODE gegeven :'(

[ Bericht 20% gewijzigd door Jonmen op 20-08-2015 10:04:04 ]
pi_155374242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Jonmen het volgende:
Mijn broer heeft ermee in het zwembad gevlogen
heel slim ^O^ :+
pi_155375943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 05:12 schreef BenD het volgende:
Over fietsverlichting gesproken; is er niet zoiets als http://revolights.com in china te vinden? Help zelf al gezocht maar geen resultaat. Ziet er wel sjiek uit maar duur.
Erg gaaf, zou ik wel op mijn racefiets willen hebben. :(

Zoek daar ook nog passende verlichting voor..
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:18:26 #215
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155378119
Heb 'n reviewtje geschreven over onderstaande :

Gekocht bij Banggood.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:20:26 #216
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155378168
Ik heb wel eens van die velglampen gekocht op banggood. Wel grappig, maar was zo stuk. Twee van die dingen die afbeeldingen maken in je wiel. Werkt goed, maar zo leeg/stuk. En van die lampjes voor op je ventieldop. Werkte ook goed, maar ze zijn zo leeg want je kan ze niet uit zetten. En er op en er af halen is kak en gaat lastig, want het is plastic en heeft dus geen echt goed schroefdraad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155378757
ik zoek een "bike shifter" met 3 standen. zijn die in china ergens goedkoop vandaag te halen?
:]
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:18:37 #218
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155379640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef wootahH het volgende:
ik zoek een "bike shifter" met 3 standen. zijn die in china ergens goedkoop vandaag te halen?
Denk van wel.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155379643
Ik heb de zoektocht naar de babycamera eigenlijk wel opgegeven.
Deze Zmodo leek interessant maar schijnt gewoon ruk te zijn. Motion detection dat nauwelijks werkt enzo.
Zit nu weer enigszins aan de Xiaomi Ant te denken maar ook daar lees ik toch vrij veel negatieve verhalen over (motion detection dat niet goed werkt, tijden die niet kloppen en Chinees dat overal door de app zit).
En ik geloof dat je zelfs je systeemtaal van je Android device op Engels moet zetten of de app in het Engels te krijgen?
(of was dat juist alleen bij de officiële app?)
Anywho; niets in dat prijssegment wat dus aan te raden lijkt.

Jammer.
pi_155379865
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb de zoektocht naar de babycamera eigenlijk wel opgegeven.
Deze Zmodo leek interessant maar schijnt gewoon ruk te zijn. Motion detection dat nauwelijks werkt enzo.
Zit nu weer enigszins aan de Xiaomi Ant te denken maar ook daar lees ik toch vrij veel negatieve verhalen over (motion detection dat niet goed werkt, tijden die niet kloppen en Chinees dat overal door de app zit).
En ik geloof dat je zelfs je systeemtaal van je Android device op Engels moet zetten of de app in het Engels te krijgen?
(of was dat juist alleen bij de officiële app?)
Anywho; niets in dat prijssegment wat dus aan te raden lijkt.

Jammer.
Ik heb je wensen een beetje gemist......maar is een Tenvis ipRobot 3 niks? Ik heb er 3 van en vind het ideaal voor bewaking en babykamer!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:51:08 #221
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155380329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Iemand goede ervaring met fietsverlichting?

Niet te makkelijk te jatten.
Niet mee te hoeven hoeven.
Normale aa batterijen.
Tegen regen kunnen, een paar jaar mee kunnen gaan.
Met fietsverlichting kun je 2 eisen hebben. Licht om gezien te worden of licht om zelf te kunnen zien. Helaas geef je niet aan welke optie je nodig hebt :P

Ik neem aan om gezien te worden anders kun je beter geen AA nemen. Dan zou ik gewoon even bij de Action kijken + een tube lijm om de bekende flikker lampjes muurvast aan je fiets te zetten i.v.m. diefstal. Dan ben je voor zo'n 3/4 euro klaar.

quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:18 schreef dodge_911 het volgende:
Heb 'n reviewtje geschreven over onderstaande :
[ afbeelding ]
Gekocht bij Banggood.
Jij bent wel een mysterieus persoon voor mij.
Moet ik mezelf zorgen maken om jou of moet ik me juist geen zorgen maken om jou :7
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:02:03 #222
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155380611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef monkeybrain het volgende:
Jij bent wel een mysterieus persoon voor mij.
Moet ik mezelf zorgen maken om jou of moet ik me juist geen zorgen maken om jou :7
Hoe moet ik dat nou weten ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155380860
quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Denk van wel.
hmm dat zoekt beter dan op chinaprices inderdaad. ik zoek zoiets: http://nl.aliexpress.com/(...)ter/32415535454.html
of
http://nl.aliexpress.com/(...)4505-03881-fYZrFYZr7 maar het liefst nog goedkoper. met 3s bedoelen ze 3 standen?

[ Bericht 11% gewijzigd door wootahH op 20-08-2015 15:18:57 ]
:]
pi_155381230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef monkeybrain het volgende:

Ik neem aan om gezien te worden anders kun je beter geen AA nemen. Dan zou ik gewoon even bij de Action kijken + een tube lijm om de bekende flikker lampjes muurvast aan je fiets te zetten i.v.m. diefstal. Dan ben je voor zo'n 3/4 euro klaar.


Deze lampjes heb ik op mijn stuur/zadel staan. Kosten geen drol en zijn perfect om gezien te worden! Hebben ook nog eens verschillende mogelijkheden van licht schijnen en desnoods zelfs heel gemakkelijk eraf te halen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:46:40 #225
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155381673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:12 schreef wootahH het volgende:

[..]

hmm dat zoekt beter dan op chinaprices inderdaad. ik zoek zoiets: http://nl.aliexpress.com/(...)ter/32415535454.html
of
http://nl.aliexpress.com/(...)4505-03881-fYZrFYZr7 maar het liefst nog goedkoper. met 3s bedoelen ze 3 standen?
Kom op! Nog goedkoper? Dit is nog geen eens 7¤ :) Je wil wel schakelen, toch? :)
En wat betreft die 3S, lees de beschrijving eens ofzo, kan 't moeilijk allemaal voor je gaan uitzoeken, maar volgens mij staat dat voor 3 speeds (dus hoogstwaarschijnlijk ook 3 standen)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_155381926
weet iemand een Chinese site die goedkoop is en een snelle levertijd heeft (7 tot 10 dagen)
ik ben bereid om max 3 extra te betalen
pi_155382005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef tdgame het volgende:
weet iemand een Chinese site die goedkoop is en een snelle levertijd heeft (7 tot 10 dagen)
ik ben bereid om max 3 extra te betalen
als je 3 joetjes extra betaald dan is dat wel mogelijk ja :Y
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:38:24 #228
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155382682
Kwam er vorige week achter dat ik een 10.000 mAh XPB van BG, besteld op 12-07, nooit heb binnen gekregen. Een 16.000 mAH XPB, besteld bij BG op 11-07, is al lang en breed binnen.
Mailtje gestuurd naar BG en als antwoord gekregen dat ik nog 1 a 2 weken moet wachten en bij het postkantoor moet vragen. Indien de powerbank na die periode nog niet binnen is nemen ze volle verantwoordelijkheid. Erg nette oplossing mijns inziens :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_155383476
quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kom op! Nog goedkoper? Dit is nog geen eens 7¤ :) Je wil wel schakelen, toch? :)
En wat betreft die 3S, lees de beschrijving eens ofzo, kan 't moeilijk allemaal voor je gaan uitzoeken, maar volgens mij staat dat voor 3 speeds (dus hoogstwaarschijnlijk ook 3 standen)
Als nederlander betaal ik natuurlijk graag een klein prijsje xd. Heb het wel gelezen maar zit niet zo in die fietsen wereld. En ik kan het wel gokken maar het plaatje lijkt veel meer standen te hebben dan 3.
:]
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:27:04 #230
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155385045
Extra setje vsonic vsd3 gekocht. Voor een kleine 27 euro kon ik ze niet laten liggen :')
I blame it on the Shiz :X Op vele fronten echt turbo doppen.



Deze keer mooie zakelijke zwarte. De hippe gele zijn toch iets te hip voor mij.
Ik heb toch graag alles zwart, apparatuur, geld, vrouw, BMW.

Ik heb al een setje Neutrik jacks want dat blijft de zwakke plek van de Vsonics.
De draad is mooi lang met 1,30m en makkelijk te vervangen. Dat speelt allemaal een rol bij mijn beslissingen. We hebben hier niet met een amateur te maken :7



Valt me trouwens vies tegen dat een hoop doppen, Chinees en A-merk, vaak 1,20m zijn en dat is echt krap voor mij. Scheelt me weer een hoop geld, maar de teleurstelling is groot :'(

Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte ^O^
pi_155385717
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:30 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb je wensen een beetje gemist......maar is een Tenvis ipRobot 3 niks? Ik heb er 3 van en vind het ideaal voor bewaking en babykamer!
Hun wensen:
- Nachtzicht
- Goed werkende bewegingsdetectie
- Stabiel systeem
- Opslaan op SD-kaart
- Liefst te bekijken op zowel smartphones/tablets alsook op PC.

Ben die Tenvis wel vaker tegengekomen hier. 'ns kijken of dat wat is.

EDIT: laat maar. Die Tenvis is net zo duur als een Hikvision. Dan zou ik nog eerder die laatste halen.

Wat is hier de gemiddelde mening over de Xiaomi ant camera? Is dat ding stabiel (dus niet random fouten, wegvallen etc.), werkt bewegingsdetectie goed en is het te gebruiken voor mensen die niet veel willen instellen? (nadat ik het heb ingesteld)
Wat betreft dat laatste lees ik geregeld dat er veel Chinees in de app staat en/of als je de app in het Engels wilt je de telefoon systeemtaal ook op Engels moet zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 20-08-2015 19:00:35 ]
pi_155387764
Persoonlijk moet ik niets meer van Tenvis hebben. 4 gehad en alle 4 hadden ze wel wat (na een tijdje).
pi_155388533
Zijn hier nog meer mensen die nog steeds op hun recent besteld Minix wachten?
pi_155390095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef EvilBIG het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die nog steeds op hun recent besteld Minix wachten?
Hiero, ligt nog bij de inklaring :/
You can't be late if you don't show up.
pi_155391088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef monkeybrain het volgende:
Extra setje vsonic vsd3 gekocht. Voor een kleine 27 euro kon ik ze niet laten liggen :')
I blame it on the Shiz :X Op vele fronten echt turbo doppen.

I won't take the blame, but I'll take the credit. :7
quote:
Ik heb toch graag alles zwart, apparatuur, geld, vrouw, BMW.
:D _O-
quote:
Ik heb al een setje Neutrik jacks want dat blijft de zwakke plek van de Vsonics.
De draad is mooi lang met 1,30m en makkelijk te vervangen.
Makkelijk? Als in... geen gedoe?
quote:
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:29 schreef Jonmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze lampjes heb ik op mijn stuur/zadel staan. Kosten geen drol en zijn perfect om gezien te worden! Hebben ook nog eens verschillende mogelijkheden van licht schijnen en desnoods zelfs heel gemakkelijk eraf te halen.
Zulke heb ik geloof ik bij BIC vandaan. Prima idd. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I disagree!


[ afbeelding ]

Links onderin.

Hij valt erg groot, maar is wat mij betreft een leuk horloge!

Tevens:

[..]

Gekocht for the heck of it.
Foto's zullen gepost worden zodra ik hem binnen heb (blauwe versie).
Mweh. Denk dat die niet voor veel mensen is. Mooie aan de classic bullshark is dat 'ie wel vrij dik is, maar verder een vrij normaal formaat en stylish design. En het LED-element aan deze horloge is verstopt op een imho briljante manier dat het eigenlijk een nette analoge klok lijkt.

Desondanks heeft die nieuwe ook wel wat. Maar ben bang dat 'ie tegen zal vallen. :P We'll see. Blauw is wel aardig i.v.m. de blue backlight. Beetje jammer dat die voor de andere kleuren niet met bijbehorende backlight is. Die gele zag er wel aardig uit. Again: we'll see.

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 20-08-2015 21:36:55 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155391155
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:59 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Hiero, ligt nog bij de inklaring :/
Same here. Gisteren de brief netjes ingevuld terug gestuurd. Heb hier nog geen ervaring mee maar zal vast niet heel lang duren.
pi_155391260
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef EvilBIG het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die nog steeds op hun recent besteld Minix wachten?
Die van mij is ook nog niet binnen, maar het tracking nummer wat ze hebben gegeven werkt ook niet :/
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_155391401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:32 schreef Paraiia het volgende:

[..]

Same here. Gisteren de brief netjes ingevuld terug gestuurd. Heb hier nog geen ervaring mee maar zal vast niet heel lang duren.
Dat had ik afgelopen maandag al gedaan.
Verder nog niets vernomen...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 22:22:20 #239
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155392668
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:20 schreef EvilBIG het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die nog steeds op hun recent besteld Minix wachten?
Geen brief gehad, hij staat wel al bijna een week in de postnl app, als gesorteerd voor land van bestemming. Ik wacht nog wel even ;)
pi_155393455
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:22 schreef noodgang het volgende:

[..]

Geen brief gehad, hij staat wel al bijna een week in de postnl app, als gesorteerd voor land van bestemming. Ik wacht nog wel even ;)
Dat was hier hetzelfde. Sinds vanavond is de status veranderd naar "pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit".... We wachten af...
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:02:06 #241
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155393814
Voor wie met 6 poorten nog niet toekomt heeft Anker :

Anker PowerPort 10 (60W 10-Ports)
Deze ga ik denk ik laten passeren :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:05:28 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155393904
quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:02 schreef dodge_911 het volgende:
Voor wie met 6 poorten nog niet toekomt heeft Anker :
[ link | afbeelding ]
Anker PowerPort 10 (60W 10-Ports)
Deze ga ik denk ik laten passeren :)
Ik heb 5 bij hoge uitzondering vol, ik pas ook.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155395772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met fietsverlichting kun je 2 eisen hebben. Licht om gezien te worden of licht om zelf te kunnen zien. Helaas geef je niet aan welke optie je nodig hebt :P

Ik neem aan om gezien te worden anders kun je beter geen AA nemen. Dan zou ik gewoon even bij de Action kijken + een tube lijm om de bekende flikker lampjes muurvast aan je fiets te zetten i.v.m. diefstal. Dan ben je voor zo'n 3/4 euro klaar.

[..]

Jij bent wel een mysterieus persoon voor mij.
Moet ik mezelf zorgen maken om jou of moet ik me juist geen zorgen maken om jou :7
Om geen boetes te krijgen.
Lijm ja? Ik zal toch maar eens bij de action kijken. Wel jammer, dacht dat er vast wel een china site was die het beter kon doen dan de action.
pi_155395941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Om geen boetes te krijgen.
theoretisch zijn dit dan voldoende lichtjes volgens mij:

je hebt namelijk verlichting..

dat het door je medeweggebruikers niet gezien wordt, dat is een 2de..
pi_155398522
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

theoretisch zijn dit dan voldoende lichtjes volgens mij:
[ afbeelding ]
je hebt namelijk verlichting..

dat het door je medeweggebruikers niet gezien wordt, dat is een 2de..
Ach ja, zolang ik maar goedkoop uit ben.
Mijn probleem is dat dat spul, of kapot gaat, of gestolen word, of de batterijen zijn alweer op.

Dus de batterij moet makkelijk te vervangen zijn, het geheel stevig, en diefstal ongevoelig
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 02:42:21 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155398909
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155399898
quote:
Zag ik laatst ook bij de Action liggen voor vergelijkbare prijzen.

Over die Zeblaze Crystal, is telkens vertraagd omdat ze bezig zijn met het OS, blijkbaar om het gebagger van mediatek te omzeilen ofzo. In ieder geval zijn ze op de goede weg lijkt het.


[ Bericht 29% gewijzigd door rene90 op 21-08-2015 07:56:48 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:09:37 #248
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155400724
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Dat was hier hetzelfde. Sinds vanavond is de status veranderd naar "pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit".... We wachten af...
Ik denk dat onze Minix-en op dezelfde pallet staan ;) Hier is de status ook aangepast
pi_155401078
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:09 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik denk dat onze Minix-en op dezelfde pallet staan ;) Hier is de status ook aangepast
Haha daar lijkt het wel op! Enig idee wat die status nu precies inhoudt?
pi_155401306
Ligt het aan mij of zijn ze flink geld aan het innen bij PostNL met pakketjes? Ik zie veel reacties voorbijkomen van pakketjes waarover nog even wat extra centjes betaald mogen worden.
pi_155401685
Ik kreeg vanmorgen een email van gearbest met de vraag of ik een reseller ben :')
Alleen omdat ik 3 orders vlak na elkaar heb gedaan.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:45:08 #252
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155402207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef julius123 het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een email van gearbest met de vraag of ik een reseller ben :')
Alleen omdat ik 3 orders vlak na elkaar heb gedaan.
Gewoon ja zeggen, misschien krijg je korting _O-
pi_155402215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Skiet het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze flink geld aan het innen bij PostNL met pakketjes? Ik zie veel reacties voorbijkomen van pakketjes waarover nog even wat extra centjes betaald mogen worden.
Tja, ze hebben er 'recht' op dus ik denk dat het voor hun best loont om wat extra studenten in te huren voor 8 euro per uur die pakketjes eruit vissen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155402233
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef Downstar het volgende:
Hmm toch wel positief verrast over Pandawill / Jiayu service.
Zoals jullie misschien nog weten had mijn vriendin een dode G4s.

Ding had nog een 2 weken garantie ofzo en ik heb een ticket gestart bij Pandawill om hem ter reparatie aan te bieden.

25 euro afgetikt bij PostNL zodat het pakketje aangetekend naar PW in china kon gaan.
Pakketje was er met 1,5 a 2 weken en zou zon 3-5 weken in beslag nemen voor reparatie.

Ik kreeg (helaas zag ik het pas vandaag :P) bericht van pandawill dat ze de telefoon gerepareerd terug hebben ontvangen en met de vraag of mijn adres nog klopte. Ze wachte netjes op bevestiging.
Zonet dus bevestigd, ik ben benieuwd wanneer ik hem weer binnen heb.

Maargoed, het kost je dus 25 euro en wat tijd, maar de compleet dode G4s is dus straks weer wekend en heeft een leuk reisje gemaakt :).

(ben alleen benieuwd of het dezelfde is of dat het uit eindelijk toch een nieuwe is ;) )
Update op voorgaand bericht.

Jiayu G4s gisteren(gelukkig zonder BTW) binnen gekregen. Heeft nog even geduurd voordat hij weer binnen was (9 Aug verzonden).

Kreeg hem in mijn eigen doosje terug en het was dan ook mijn eigen telefoon (geen nieuwe).
Mijn screenprotector en hoesje zaten er omheen en de codes in de binnenkant komen overeen met foto's van voor ik het toestel verstuurde.

Ik probeerde de telefoon aan te zetten en dat ging niet, ik dacht even dat die chinezen het hadden gepresteerd om mijn telefoon weer kapot retour te sturen. Bij het openen van de case merkte ik echter dat er een nieuwe batterij in was geplaatst en dat het welbekende gele stickertje er nog over heen zat :P. Die verwijderd en hij startte weer keurig op!

Ik heb het toestel zelf eerder dus losgeschroeft en daardoor waren de stickertjes op de schroeven (om te checken of die open is geweest) kapot gegaan. Nu zaten er weer nieuwe stickers op etc.
Dus ze hebben hem wel openen gehad.
Ben dus benieuwd wat er nu daadwerkelijk kapot is geweest.

Maargoed nette service dus van Jiayu/Pandawill om dat ding toch nog te fixen en er dus een nieuwe batterij in te plaatsen ^O^
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:39:19 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155403249
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Update op voorgaand bericht.

Jiayu G4s gisteren(gelukkig zonder BTW) binnen gekregen. Heeft nog even geduurd voordat hij weer binnen was (9 Aug verzonden).

Kreeg hem in mijn eigen doosje terug en het was dan ook mijn eigen telefoon (geen nieuwe).
Mijn screenprotector en hoesje zaten er omheen en de codes in de binnenkant komen overeen met foto's van voor ik het toestel verstuurde.

Ik probeerde de telefoon aan te zetten en dat ging niet, ik dacht even dat die chinezen het hadden gepresteerd om mijn telefoon weer kapot retour te sturen. Bij het openen van de case merkte ik echter dat er een nieuwe batterij in was geplaatst en dat het welbekende gele stickertje er nog over heen zat :P. Die verwijderd en hij startte weer keurig op!

Ik heb het toestel zelf eerder dus losgeschroeft en daardoor waren de stickertjes op de schroeven (om te checken of die open is geweest) kapot gegaan. Nu zaten er weer nieuwe stickers op etc.
Dus ze hebben hem wel openen gehad.
Ben dus benieuwd wat er nu daadwerkelijk kapot is geweest.

Maargoed nette service dus van Jiayu/Pandawill om dat ding toch nog te fixen en er dus een nieuwe batterij in te plaatsen ^O^
Dat is het voordeel van Chinese kwaliteit. Als je de garantiestickers sloopt tijdens het openschroeven dan verwarren ze dat met hun eigen slechte QC :+ Zou een a-merk nooit accepteren :P

Enne, hoe staat het met "de review" :'(
Het is nu 6 maanden later? :P Mij een beetje ontlopen o|O
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:00:56 #256
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_155403709
Mooie telefoon die Xiaomi Mi 4i! :D
Misschien een mooie opvolger voor mijn iPhone 4S?
pi_155404751
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:00 schreef Goddelijker het volgende:
Mooie telefoon die Xiaomi Mi 4i! :D
Misschien een mooie opvolger voor mijn iPhone 4S?
Ik heb de Xiaomi Mi4i nou twee weken in gebruik. Echt een fijn toestel:)
pi_155405769
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Update op voorgaand bericht.

Jiayu G4s gisteren(gelukkig zonder BTW) binnen gekregen. Heeft nog even geduurd voordat hij weer binnen was (9 Aug verzonden).

Kreeg hem in mijn eigen doosje terug en het was dan ook mijn eigen telefoon (geen nieuwe).
Mijn screenprotector en hoesje zaten er omheen en de codes in de binnenkant komen overeen met foto's van voor ik het toestel verstuurde.

Ik probeerde de telefoon aan te zetten en dat ging niet, ik dacht even dat die chinezen het hadden gepresteerd om mijn telefoon weer kapot retour te sturen. Bij het openen van de case merkte ik echter dat er een nieuwe batterij in was geplaatst en dat het welbekende gele stickertje er nog over heen zat :P. Die verwijderd en hij startte weer keurig op!

Ik heb het toestel zelf eerder dus losgeschroeft en daardoor waren de stickertjes op de schroeven (om te checken of die open is geweest) kapot gegaan. Nu zaten er weer nieuwe stickers op etc.
Dus ze hebben hem wel openen gehad.
Ben dus benieuwd wat er nu daadwerkelijk kapot is geweest.

Maargoed nette service dus van Jiayu/Pandawill om dat ding toch nog te fixen en er dus een nieuwe batterij in te plaatsen ^O^
Mijn Jiayu S3 heeft de interne speaker kapot. Na contact te hebben gehad met de customer service van pandawill had ik enkele Europese leveranciers gemaild hoeveel het koste om te repareren. Daarop werd geantwoord met 30 euro.

Dat had ik doorgegeven aan de custom service van pandawill. Die mij een coupon van $12 wilden aanbieden voor de reparatie, lol?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:08:25 #259
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155406322
Hoi,

Ik wacht al ruim 4 weken op mn Aliexpress bestelling (3 weken shipped), en ik denk niet dat die nog binnen gaat komen.
Contact met de seller is niet te doen, flikker geeft geen antwoord.
Ik krijg een valse tracking, heb ik natuurlijk niks aan.

Aangezien dit mijn 1e keer op Aliexpress is weet ik niet helemaal hoe de claimprocedure in zijn werk gaat.
Ik heb via iDeal betaald, dus geen bescherming via dat, maar Aliexpress heeft dacht ik wel een goede bescherming.

Kan ik gewoon op de "Open Dispute" knop drukken, en dan alles invullen, en krijg ik dan sowieso mijn geld terug?
Hoe zit dat, kan iemand mij helpen? :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155406388
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi,

Ik wacht al ruim 4 weken op mn Aliexpress bestelling (3 weken shipped), en ik denk niet dat die nog binnen gaat komen.
Contact met de seller is niet te doen, flikker geeft geen antwoord.
Ik krijg een valse tracking, heb ik natuurlijk niks aan.

Aangezien dit mijn 1e keer op Aliexpress is weet ik niet helemaal hoe de claimprocedure in zijn werk gaat.
Ik heb via iDeal betaald, dus geen bescherming via dat, maar Aliexpress heeft dacht ik wel een goede bescherming.

Kan ik gewoon op de "Open Dispute" knop drukken, en dan alles invullen, en krijg ik dan sowieso mijn geld terug?
Hoe zit dat, kan iemand mij helpen? :)
Ik kan je helpen met het feit dat dat je gewoon geduld moet hebben. Zorg er gewoon voor dat je purchase protection gewoon niet afloopt.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:13:06 #261
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155406426
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:11 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik kan je helpen met het feit dat dat je gewoon geduld moet hebben. Zorg er gewoon voor dat je purchase protection gewoon niet afloopt.
Ik snap dat ik geduld moet hebben, heb vaker uit China besteld.
Alleen toen had ik altijd gewoon goed contact met de verkoper als het nodig was, en in dit geval krijg ik helemaal niks te horen.
Maar oke dan wacht ik wel 14 dagen en dan claim ik wel..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155408276
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi,

Ik wacht al ruim 4 weken op mn Aliexpress bestelling (3 weken shipped), en ik denk niet dat die nog binnen gaat komen.
Contact met de seller is niet te doen, flikker geeft geen antwoord.
Ik krijg een valse tracking, heb ik natuurlijk niks aan.

Aangezien dit mijn 1e keer op Aliexpress is weet ik niet helemaal hoe de claimprocedure in zijn werk gaat.
Ik heb via iDeal betaald, dus geen bescherming via dat, maar Aliexpress heeft dacht ik wel een goede bescherming.

Kan ik gewoon op de "Open Dispute" knop drukken, en dan alles invullen, en krijg ik dan sowieso mijn geld terug?
Hoe zit dat, kan iemand mij helpen? :)
krijg wel vaker een neppe tracking, dus als je een store hebt met diamantjes zou ik me niet zo druk maken. Drie weken Is nog niks natuurlijk. Of het moet om wat duurders gaan dan hoort een tracking wel te werken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155408291
Net bij de presentatie van nieuwe Chinese smartphone geweest.
Move over, Oneplus. ZUK is here :P

DIG / [Chinese Smartphones] #51 - Chinaphones kunnen nu de concurrentie aan!
pi_155409629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van Chinese kwaliteit. Als je de garantiestickers sloopt tijdens het openschroeven dan verwarren ze dat met hun eigen slechte QC :+ Zou een a-merk nooit accepteren :P

Enne, hoe staat het met "de review" :'(
Het is nu 6 maanden later? :P Mij een beetje ontlopen o|O
Ja mooi he.. xD!
Maargoed.. Zo wordt het ook door de webshops ook geïnstrueerd..
Hoevaak krijg je niet de vraag; 'Can your bring the device to local repair shop, they can fix it cheaply blabla... '

Ik heb de filmpjes nog wel, maar echt zo leuk als die eerste echte unboxing wordt het niet :X..
Ik ben gewoon druk, ik heb nog een Windows Mini pc die ik nog wil reviewen waar ik niet aan toe kom :P.. een Syma X5C RC quadcopter en een U3 x 8 LED flashlight heb ik ook nog liggen :O..

Ik heb van het Osama Binladen shirt, mijn pyjama gemaakt..!

Ze willen eerst dat je zelf de boel gaat fixen..
Punt geld zelfde voor hieronder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:42 schreef relativity het volgende:

[..]

Mijn Jiayu S3 heeft de interne speaker kapot. Na contact te hebben gehad met de customer service van pandawill had ik enkele Europese leveranciers gemaild hoeveel het koste om te repareren. Daarop werd geantwoord met 30 euro.

Dat had ik doorgegeven aan de custom service van pandawill. Die mij een coupon van $12 wilden aanbieden voor de reparatie, lol?
Maak dat spul zelf man :P? Meeste dingen kun je toch zelf wel fixen.
boardjes koop je vaak voor een paar euro op aliexpress.

Zo heb ik ook voor 4 euro ofzo een boardje besteld omdat mijn broers USB connector van Jiayu g4s naar de kloten is. Dat is makkelijk te vervangen, daarvoor zou ik hem niet een paar weken willen missen en 25 euro betalen voor verzending.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:03:54 #265
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155409891
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

krijg wel vaker een neppe tracking, dus als je een store hebt met diamantjes zou ik me niet zo druk maken. Drie weken Is nog niks natuurlijk. Of het moet om wat duurders gaan dan hoort een tracking wel te werken.
¤25 dus hoort wel te werken opzich
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155411896
Voor wie nog een Anker zoekt, ik heb er nog eentje over, de witte variant maar in een Blitzwolf doos want gebruik nu die Blitzwolf. Hoef er niet de hoofdprijs voor dus stuur maar een dm indien interesse.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155414045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:12 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een Anker zoekt, ik heb er nog eentje over, de witte variant maar in een Blitzwolf doos want gebruik nu die Blitzwolf. Hoef er niet de hoofdprijs voor dus stuur maar een dm indien interesse.
Deal is gesloten.. Alvast bedankt Rene!
pi_155414123
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:15 schreef Kenzi het volgende:
Net bij de presentatie van nieuwe Chinese smartphone geweest.
Move over, Oneplus. ZUK is here :P

DIG / [Chinese Smartphones] #51 - Chinaphones kunnen nu de concurrentie aan!
Meh...

Even shoppen:

Xiaomi Yi
Xiaomi Yi waterproof case (die prijs :') :r )
Lader + 2 accu's
Klem-mount of klem-mount (eerste lijkt me steviger en van aluminium i.p.v. plastic)
Xiaomi Ant Night Vision IP camera
Samsung Evo microSDHC 32GB
(16GB is waarschijnlijk al meer dan genoeg, maar die paar euro extra. 64GB past er niet in schijnbaar)

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2015 23:26:33 ]
pi_155418340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Iemand91 het volgende:

Xiaomi Ant Night Vision IP camera
Samsung Evo microSDHC 32GB
(16GB is waarschijnlijk al meer dan genoeg, maar die paar euro extra. 64GB past er niet in schijnbaar)
Dus toch :P
pi_155418953
Yeuh!! Heb mijn Minix binnen!! Updaten.... :-(
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:34:25 #271
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155419140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:29 schreef EvilBIG het volgende:
Yeuh!! Heb mijn Minix binnen!! Updaten.... :-(
Toch een andere pallet dan -O-
De mijne zal ook wel snel komen dan (hoop ik)
pi_155419675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:34 schreef noodgang het volgende:

[..]

Toch een andere pallet dan -O-
De mijne zal ook wel snel komen dan (hoop ik)
Ah balen! Hopelijk heb je hem snel binnen...
pi_155421663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:12 schreef davedavy het volgende:
Dus toch :P
Lesser of two evils.

Zmodo's bieden theoretisch alles wat ik/zij willen, maar daar schijnt motion detection nauwelijks van te werken.
Deze Xiaomi heeft weliswaar geen webinterface maar dat is dan maar pech. Motion detection schijnt wel weer redelijk te werken.
Maar als een Hikvision in het budget was geweest had ik die gekozen.
pi_155431706
Iemand toevallig al een goede selfiestick (narcist alert) vanuit onze Oosterse vrienden laten komen? Eentje met een knopje op de stick zelf?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:35:16 #275
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155431833
Gewoon niet doen }:|
pi_155431845
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:20 schreef Droathoah het volgende:
Iemand toevallig al een goede selfiestick (narcist alert) vanuit onze Oosterse vrienden laten komen? Eentje met een knopje op de stick zelf?
http://chinakorting.nl/aa(...)4-monopod-aanbieding

[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 22-08-2015 10:41:33 ]
pi_155431882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:20 schreef Droathoah het volgende:
Iemand toevallig al een goede selfiestick (narcist alert) vanuit onze Oosterse vrienden laten komen? Eentje met een knopje op de stick zelf?
Blitzwolf heeft ook een variant, zag er wel solide uit in ieder geval. Bij Banggood natuurlijk en indien nodig kan ik altijd wel vragen of ze nog een couponnetje hebben (had destijds 50% geregeld).

Edit: is dus die site van chinametkorting die die code van destijds heeft overgenomen al. Nouja daar staat hij dus ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155431900
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Blitzwolf heeft ook een variant, zag er wel solide uit in ieder geval. Bij Banggood natuurlijk en indien nodig kan ik altijd wel vragen of ze nog een couponnetje hebben (had destijds 50% geregeld).
Liever een couponnetje voor de h8 mini..please

Edit. De code uit de startpost ken ik al. Een code van 50% bedoelde ik...lol

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 22-08-2015 11:04:30 ]
pi_155431933
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:42 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Liever een couponnetje voor de h8 mini..
Kijk even in de OP (openings post) voor de coupon voor Banggood die op alles werkt (behalve deals / sale)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155432126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:55 schreef Downstar het volgende:
Maak dat spul zelf man ? Meeste dingen kun je toch zelf wel fixen.
boardjes koop je vaak voor een paar euro op aliexpress.

Zo heb ik ook voor 4 euro ofzo een boardje besteld omdat mijn broers USB connector van Jiayu g4s naar de kloten is. Dat is makkelijk te vervangen, daarvoor zou ik hem niet een paar weken willen missen en 25 euro betalen voor verzending.
Usb connector is ook wel een stuk makkelijker he. Nu moet je dat hele ding uit elkaar halen. En als er iets mis gaat... :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_155432160
Nieuwe microUSB-kabel besteld op banggood, is een 'new arrival' en ze adverteren met 2.0A dus ja, who knows. Gaat om deze: http://www.banggood.com/U(...)-Phone-p-993041.html
$4,29 voor 1 meter zonder gebruik van de FOKNLBG coupon of puntjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_155434610
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:05 schreef relativity het volgende:

[..]

Usb connector is ook wel een stuk makkelijker he. Nu moet je dat hele ding uit elkaar halen. En als er iets mis gaat... :P
Zit op het zelfde bordje toch?
maargoed, gaat meer om het idee :P..

Bedoel je kan dat ding voor +-25 euro (18 zelfs.. maar dan geen track en trace) laten verzenden naar china. Kan je hem daar kosteloos(indien je nog garantie hebt) laten repareren en hoef je er zelf niet mee te kloten.. Waarom kijk je naar internationale resellers? Hij kan toch gewoon terug naar Pandawill dan? En waarom ben je niet tevreden met een 12$ retour van pandawill.

Naar mijn weten ben je namelijk gewoon zelf verantwoordelijk het terug zenden van je pakketje als je garantie wil claimen of wat wil retourneren, dat is in NL ook zo toch? dus elke euro die je dan nog terug kan krijgen van de verkoop partij is dan toch meegenomen :P?
pi_155434709
Mn interne speaker van de s3 was ook stuk. Nieuwe opgestuurd gekregen en zelf vervangen. Fluitje van een cent. Zit niet eens gesoldeerd maar gewoon vastgeklemd.
pi_155437086
Minix binnen, 25 euro mogen aftikken.
Heeft iemand een idee wanneer de out of stock logitech keyboardjes die kant op komen?
You can't be late if you don't show up.
pi_155441193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef Duconda het volgende:
Mn interne speaker van de s3 was ook stuk. Nieuwe opgestuurd gekregen en zelf vervangen. Fluitje van een cent. Zit niet eens gesoldeerd maar gewoon vastgeklemd.
Ah oke, ben benieuwd :P Ga er ook maar een bestellen dan...
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:16 schreef l0lownkill het volgende:
Minix binnen, 25 euro mogen aftikken.
Heeft iemand een idee wanneer de out of stock logitech keyboardjes die kant op komen?
Die van mij is ook binnen. Gelukkig niks hoeven te betalen :)
Alleen lukt het me nog niet om er Ubuntu op te zetten - heeft iemand dat al geprobeerd?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:08:00 #286
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155442257
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:26 schreef relativity het volgende:
Alleen lukt het me nog niet om er Ubuntu op te zetten - heeft iemand dat al geprobeerd?
Nog niet eens geüpgrade ;) Anderen al wel?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:03:59 #288
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155446324
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:04:18 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155446339
quote:
nieuw merk pakket otg adapter otg functie beurt normale usb flash drive in smartphone usb muis toetsenbord mobiele telefoon adapters
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:35:22 #290
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155447621
Kek handig, bij Everbuyng een JJRC H8 besteld, zie nu bij de status een foto van het pakketje _O_ Waarde van van 8 USD hebben ze erop gezet (ipv 16).

Nu maar wachten tot ie binnen is.
pi_155447725
quote:
Handig :), al denk ik dat je zon dingetje wel snel kwijt bent door het formaat :P
pi_155453678
quote:
Iemand heeft hier de Chinagadget-app :+
pi_155455947
quote:
Ff 1 besteld, 95 cent. Kijken of het wat is.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:00:24 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155459516
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Daarom haat ik die autovertalingen :') Je kan er ineens niets meer mee vinden :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_155460204
http://nl.aliexpress.com/(...)ing/32393736286.html

Hoe betrouwbaar is dit? Qua prijs e.d.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:59:18 #296
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155460275
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:55 schreef Droathoah het volgende:
http://nl.aliexpress.com/(...)ing/32393736286.html

Hoe betrouwbaar is dit? Qua prijs e.d.
Wat denk je zelf
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:05:12 #297
375927 Halldor
like a boss
pi_155460381
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:55 schreef Droathoah het volgende:
http://nl.aliexpress.com/(...)ing/32393736286.html

Hoe betrouwbaar is dit? Qua prijs e.d.
De prijzen van westerse merken zijn in China vaak hetzelfde als hier. Conclusie kan je dus zelf trekken
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:28:29 #298
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155460782
quote:
Uw satisfication is onze onwankelbare achtervolging!
:D
pi_155461556
Hé, mijn broertje (7 jaar) is bijna jarig. Ik dacht eens gek te doen en een RC-bootje voor hem te halen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, en ik ben bang dat, als ik een random ding van ~20e koop, ik plotseling geen bereik meer heb naar dat ding en ik mag gaan zwemmen om hem te halen :')

Weet iemand soms een goede, of wat tips ofzo?
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:09:56 #300
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_155461689
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef Xetran het volgende:
Hé, mijn broertje (7 jaar) is bijna jarig. Ik dacht eens gek te doen en een RC-bootje voor hem te halen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, en ik ben bang dat, als ik een random ding van ~20e koop, ik plotseling geen bereik meer heb naar dat ding en ik mag gaan zwemmen om hem te halen :')

Weet iemand soms een goede, of wat tips ofzo?
Google naar goede reviews? ;)

En probeer voor de 'zekerheid' bij wat bekendere merken te blijven dan zie je waarschijnlijk wel goed :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_155461983
Vol?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')