Je steelt mijn bliksem, wilde al hetzelfde zeggen hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 09:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
+100 Informatief!
HD is eigenlijk wel baas natuurlijk. Bij Opsporing Verzocht ben ik ook altijd op juweliers aan het zeiken dat ze maar een paar euro meer hadden moeten uitgeven voor een HD camera.
Ik ga eens rondkijken. Ik zie er voor 50 euro op ebay, misschien beter wel onder een afdak hangen...
Voor inbrekers is het dan toch vrij makkelijk om dat kaartje er even uit te halenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je steelt mijn bliksem, wilde al hetzelfde zeggen haha![]()
Je ziet 9 van de 10 keer geen ene reet bij opsporing verzocht![]()
Een HD camera kun je gewoon de hele dag op het lichtnet laten draaien met een SD kaart, kost je 100 euro
Rockbox kan er op, kan je wat meer dingen zelf instellen en dan zitten er zelfs spelletjes opquote:Op woensdag 30 november 2011 11:29 schreef shiznuts het volgende:
Le Fuze est la.Weet niet wat er refurbished aan is, behalve dat 'ie niet in originele verpakking en met grondige documentatie voorzien is in tip-top-shape. Toch wel tof, een wat groter schermpje... verder met radio en ook dictafoonfunctie die naar behoren werken. De jogdial werkt erg fijn en je kunt 'em op 'hold' zetten dat je niet per ongeluk knoppen indrukt.
Wel ff aangesterkt met de FiiO E5. Tofjens.
Jup, maar als je al een rockboxed clip+ had wist je dat wel denkquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Dat meen je?! [ afbeelding ]
'k Heb al een tijd een rockboxed Clip+ ...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Raden we af (Chinese mp3meuk). Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
Mij een beetje in de zeik nemenquote:
Ook als ik iets van 2 dollar bestel lukt het niet. DX was de eerste waar ik het probeerde (ben nieuw in dit topic en DX klonk het bekendst enzo) Daarna ben ik in andere chinese webshops gaan winkelen en kon bij hun gewoon alles direct betalen. Bedragen van 3 tot 40 dollar.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook als je iets van 1 dollar koopt bij DX of alleen bij hogere bedragen? En was DX de 4e waar je bestelde (de laatste dus), want het kan er ook aan liggen dat je een limiet bij Paypal hebt bereikt ze willen dan eerst het geld weer incasseren voordat je weer mag/kan betalen
Probeer anders eens iets van 1 dollar, en dan gewoon annuleren als je bij Nu betalen komt
Als je een Prepaind CC neemt zou ik voor een netller gaan, die geven ook een echte kaart en hebben geen kosten bij opwaarderen. Alleen als je hem lang niet gebruikt ga je betalen.
Een beetje verstoppen misschienquote:Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor inbrekers is het dan toch vrij makkelijk om dat kaartje er even uit te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:49 schreef Michael-H het volgende:
Eerste Chinese tablet met 4.0
http://micdigi.com/2011/11/the-first-tablet-with-android4-0-os/
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat een bazen![]()
, die zullen wel een legertje mensen bezig hebben gehad
site van fabrikant: www.chinatave.com/index2.php
De tablet: http://translate.googleus(...)jbxhnyMREyBze0KVyGBQ
Staat het bedrag links in je paypal scherm, of staat daar helemaal geen bedrag tijdens uitchecken.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook als ik iets van 2 dollar bestel lukt het niet. DX was de eerste waar ik het probeerde (ben nieuw in dit topic en DX klonk het bekendst enzo) Daarna ben ik in andere chinese webshops gaan winkelen en kon bij hun gewoon alles direct betalen. Bedragen van 3 tot 40 dollar.
Heb Paypal al aangeschreven en DX maar van beide nog geen reactie wat evt de reden hiervan kan zijn
Heb je een linkje van deze voor mequote:Op woensdag 30 november 2011 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
Baas
[ afbeelding ]
Bovenbaas
[ afbeelding ]
Eindbaas![]()
[ afbeelding ]
Al 3 jaar een tevreden gebruiker van deze machientjes
Die wil ik ook wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef apenkont het volgende:
[..]
Heb je een linkje van deze voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |