SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 24-08-2015 11:40:33 ]![]()
Zones ga ik wat bijstellen dan. Dan zou ik mijn max hartslag van vandaag kunnen nemen als uitgangspunt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kunt die zones sowieso bijstellen, want je hebt nu tijdens deze training al hartslagen van 204 gehaald..
Ik weet niet met wat voor doel je deze training liep, maar als het een duurloop was heb je sowieso erg hard gelopen, ook al zou je max. hartslag boven de 200 liggen. Mijn maximale hartslag is bijvoorbeeld ongeveer 210 en ik loop mijn duurlopen meestal gemiddeld op hartslag 150-160. In de buurt van mijn maximale hartslag kom ik eigenlijk alleen tijdens wedstrijden of echt verzurende sprinttrainingen. Ik weet niet of je onlangs nog een wedstrijd hebt gelopen? Anders zou je ook die snelheid kunnen gebruiken om te berekenen wat een goed duurloop-tempo zou zijn.
En deze loop was inderdaad de bedoeling dat het een duurloop zou moeten zijn, alleen liep ik wel lekker en dan ga ik automatisch wat sneller lopen, daar moet ik echt wat meer op gaan letten.
De laatste wedstrijd die ik liep dateert van begin juni, een 10km. En volgens die gegevens ligt mijn duurvermogen tussen 5:20 en 6:612 p/km. Zou dan misschien wat vaker moeten checken hoe snel ik nou eigenlijk loop tijdens een training dan. Hmm.. weer wat om aan te werken
Thanks!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Om je een beetje op te vrolijken Zwabber, een liedje voor je topic!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
* ..-._---_-.- bookmarktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is wel leuk om mee te spelen: http://www.ahn.nl/pagina/viewer.html![]()
Voor nog meer dingen op kaartjes (o.a. fietsroutes, maar ook verspreiding van planten/dieren): http://pdokviewer.pdok.nl/index.htmlquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is wel leuk om mee te spelen: http://www.ahn.nl/pagina/viewer.html
Voor een minder crappe interface kun je ook een plugin downloaden voor ArcGis (of opensource variant Qgis).![]()
Ik zit er weer klaar voor. 30km. Naar het centrum en dan langs Den Dungen en Maaskantje, via het Bossche Broek naar Vught en langs de IJzeren Man en het Engelermeer naar huis.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zit in de trein voor de "Pijllroute". In Den Dolder uitstappen en dan via Soesterberg terug. Dat zou met mijn route een km of 23 moeten worden.![]()
Ik ga hardlopen naar Delft, daar misschien met de hardloopbuggy meedoen aan de kerkpolderloop om vervolgens weer terug te gaan lopen.
Als mijn werk me onderweg niet oproept
F means you're fucked![]()
Ik ga gewoon een rondje rennen. Cadanssensor weer eens mee om m'n pasfrequentie weer eens in de gaten te houden. Volgens mij is die lager dan eerder.![]()
Het is inderdaad beter als ie hoger dan later isquote:Op zondag 23 augustus 2015 07:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga gewoon een rondje rennen. Cadanssensor weer eens mee om m'n pasfrequentie weer eens in de gaten te houden. Volgens mij is die lager dan eerder.F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:48 schreef YUR het volgende:
Ik ga hardlopen naar Delft, daar misschien met de hardloopbuggy meedoen aan de kerkpolderloop om vervolgens weer terug te gaan lopen.
Als mijn werk me onderweg niet oproept![]()
Iedereen zou in Delft moeten komen lopen. Hét moment om een PR te lopen, want tante Bep roept je tijd weer door de megafoon voor je over de finish gaat![]()
![]()
Oh godquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:42 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Iedereen zou in Delft moeten komen lopen. Hét moment om een PR te lopen, want tante Bep roept je tijd weer door de megafoon voor je over de finish gaat.
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter als ie hoger dan later is
Maar er is weinig mis mee. Met m'n tempogevoel daarentegenKlinkt tof!quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:42 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Iedereen zou in Delft moeten komen lopen. Hét moment om een PR te lopen, want tante Bep roept je tijd weer door de megafoon voor je over de finish gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar er is weinig mis mee. Met m'n tempogevoel daarentegen
[..]
Klinkt tof!Ik wou net vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk! Dat zou helemaal kneuterdekneutergezellig worden dan
![]()
![]()
Mossel is al een paar uur op pad, ik ga zo ook maar eens. Volgens mij had ik beter twee uur eerder kunnen gaan, maar m'n bed lag (na anderhalve week luchtbed) zo lekker.![]()
Ja! Het is wel in BurgertrutteLeidschenveen, dus ver verwijderd van de kern van de kneuterdekneutergezelligheid. Wel des te meer reden om het op te zoeken!quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wou net vragenLeuk! Dat zou helemaal kneuterdekneutergezellig worden dan
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die niet gelogd is niet gelopen immers.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/873746767
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vraag of vrouwlief meegaat om je handje vast te houdenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag vanavond lopen. Ik ben een beetje bang
Ik wilde eigenlijk vanochtend, maar kwam mijn bed niet uit. Dan maar vanavond, hopelijk afgekoeld en wat regen. En eens kijken wat er op het programma staat, in principe zou ik moeten intervallen geloof ik. Lekker warm
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wordt er eigenlijk nog sociaal gerendWas Pijll daar niet mee bezig?
![]()
PR
31:36!Liep bij de Royal Ten nog 34:08, dus redelijke verbetering.
Allemaal dankzij m'n hazen: Yur en mini![]()
![]()
netjes!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
![]()
Halleluja wat een verbetering!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Allemaal dankzij m'n hazen: Yur en mini
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig, GotC![]()
Wil er iemand mijn startbewijzen voor de Posbankloop (6km) en Marathon Eindhoven (10km) overnemen???
Ik ga beide niet meer halen. Laatste tijd gaat het echt ruk. Ik ga maar weer eens overnieuw beginnen met Evy ofzo![]()
![]()
Als ik dat had geweten...quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:42 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Iedereen zou in Delft moeten komen lopen. Hét moment om een PR te lopen, want tante Bep roept je tijd weer door de megafoon voor je over de finish gaat
Nu een duurloop van 22,5 km gedaan. Soesterberg en De Treek, heerlijk hardloopgebied.![]()
PR
Talent, die mini.![]()
Wauw! Super!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Heb je al een beetje gedribbeld door de woonkamer? Als dat niet meteen vervelend aanvoelt dan gaat het wel goed komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag vanavond lopen. Ik ben een beetje bang2,5 minuut eraf? Dat is een serieuze verbetering! Een 31'er is sowieso een erg goede tijd in jouw categorie. Well done!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Je hebt zelf de passen moeten zetten en er was vrijwel alleen maar zijwind, dus dank vooral jezelfquote:Allemaal dankzij m'n hazen: Yur en mini![]()
![]()
Top GotC! Mooie verbetering. Goed gedaan.
Ik ben behoorlijk gesloopt, ik had het rondje andersom moeten lopen. Tot halverwege in de schaduw gelopen, daarna niks geen schaduw meer, terwijl het toen juist nodig werd. Ging aardig stuk. Op 24km toch maar een gel gepakt, dat had ik nog niet gepland voor vandaag, maar het was nodig. Snelheid wel aardig constant kunnen houden. Toch weer 30km op de teller. Nog twee van die achterlijk lange duurlopen en dan zit de training er weer grotendeels op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die GotC! Mevroi liep gewoon een minuutje achter meHaar finish ook ganz gemist. Mijn 5 km had als doel: een stukje uitlopen. Was toch zwaarder dan verwacht. Pas toen ik de eindsprint deed dacht ik: ja, lekker!
@Mossel: wow, zo net na je vakantie!
@Swets: wees blij dát je weer lekker mag. Probeer ervan te genieten.
@Hats: L'veen is prima en centraal gelegen. Hoop dat het nu iets wordt![]()
![]()
Hoppa mossel, wel weer een 30k achter de rug, ondanks de warmte en zo net na de vakantieNog even en het zit er weer op
.
Swets, niet bang zijnErgste wat er kan gebeuren is dat je moet stoppen omdat het nog niet goed genoeg gaat. Maar zal vast meevallen, de fysio zou je niet al laten lopen als hij er geen vertrouwen in had.
En thanks allenIk ben echt heel blij. M'n kilometertijden waren ook prima: 6:26 - 6:24 - 6:20 - 6:22 - 6:01. Maar ik ben vooral blij dat ik heb doorgezet, ondanks dat het niet makkelijk was. En idd Zwabber, een 31'er is op dit moment echt een goede tijd voor mij
![]()
![]()
Woohoo GotC! Wat een belachelijk goeie verbetering van je PR!
Ondanks een stuk minder kilometers dan mossel wel minstens zo gesloopt. Gisteren 30 km gefietst, dat had ik al niet meer gedaan sinds ik verplicht met m'n ouders mee moest dauwtrappen met Hemelvaart. Dus die voelde ik, maar het was vooral heet! De kilometers in de schaduw gingen nog wel, maar die in de volle zon waren een drama. Omdat de TTM al over 2 weken is en ik de laatste tijd meer gemiept dan gelopen heb wilde ik de 12 km wel per sé volmaken, kortom, het was een training in doorzetten. Dat dat gelukt is ben ik dan wel weer blij mee.![]()
Ik hoop dat het aan het eind van de middag lekker loopweer is. Hebben mijn benen ook iets meer hersteltijd na gisteren. Mooie verbetering GotC, en met een supersnelle laatste km! Op naar de 30!
En mossel ook weer lekker bezig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stel, eens, wat ,voor, zou ,ik ,zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:58 schreef flipsen het volgende:
Wordt er eigenlijk nog sociaal gerendWas Pijll daar niet mee bezig?
![]()
PR
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ook weer een heerlijk sportief weekendje gehad.
Vrijdag 40 km van Utrecht naar Amsterdam gefietst voor Sail, en ca 20km nog door amsterdam
Zaterdag 60 km van Amsterdam naar Utrecht (via de Vecht <3)
Zondag vanmorgen nog 4 km gelopen 6.00 km/min. Ging lekker, zeker gezien de 120km fietsen van de dagen ervoor
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk![]()
Mooie afstanden weer gelopen, top gedaan TWC, Mossel, McTwente en caspervc!![]()
GotC een supertijd en wat een mooie verbetering! Die sub30 komt er snel aan op deze manier!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Stel, eens, wat ,voor, zou ,ik ,zeggen.Beetje domme planning, maar 6 september de TTM en de dag erna 15 uur opgepropt in het vliegtuigquote:![]()
Nah, valt wel mee, heb een stoel bij de uitgang en kan languit liggen gelukkigIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gisteravond te enthousiast geweest met een nieuwe looptechniek aanleren. Op de voorkant van m'n voeten landen ipv hielen. Zodat je je spieren meer belast in plaats van je gewrichten. Nu heb ik het dus waarschijnlijk overbelast. Ik weet niet of meer mensen het doen maar 1 van de dingen die je dan kunt doen is het wisselbad. 2 minuten heet water en 30 seconden koud, zodat je de doorbloeding stimuleert. Ben er nu mee bezig maar tering zeg wat voelt dat lekker. Ik ga dit morgenochtend met douchen ook proberen.![]()
En nog een dikkevoor alle belachelijke afstanden die ik op Endo voorbij zag komen en voor belachelijke verbeteringen van PR´s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
![]()
Ok, spontane Fok-loopmeet!quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:43 schreef Quoi het volgende:
Pijll is volgens mij søciaal naar de Nøørderzøn vertrokken![]()
Tot hoelang ben je in NL Flips?
Wie zich morgen om 18:00 bij de bushalte in Vendelsö meldt, mag meelopen. We hebben al een paar stevige hellinkjes ontdekt.
Na afloop barbecue naast ons huisje!![]()
Het is hier fantasties!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ok, spontane Fok-loopmeet!
Wie zich morgen om 18:00 bij de bushalte in Vendelsö meldt, mag meelopen. We hebben al een paar stevige hellinkjes ontdekt.
Na afloop barbecue naast ons huisje!
Net al een hardloopster gespot, ze moest erg hijgen maar liep dan ook met een aardig tempo een heuvel op die ik alleen wandelend haal. Fietsend lukte het ook niet.
Straks ook ff stukje lopen, waarschijnlijk pijll een km of 8 en ik 5-6. Eerst voer en thee
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:39 schreef GotC het volgende:
Die is echt heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Echt een mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
![]()
![]()
YUR, het kaartje zit nog aan je shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat waren de startnummersquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
YUR, het kaartje zit nog aan je shirt![]()
![]()
![]()
Verrek, bij jou zit er ook eentjequote:![]()
lopen jullie wel eens in het kralingse bos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
![]()
![]()
Nope!quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:31 schreef luckass het volgende:
[..]
lopen jullie wel eens in het kralingse bos?F means you're fucked![]()
Puik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
![]()
![]()
Iig bestellen en even kijken wat we ermee gaan doenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:09 schreef wyccie het volgende:
Echt een leuke foto. Gaan jullie die aan de muur hangen?![]()
![]()
Prachtige afstanden weer gelopen dit weekend!
En GotC, van harte met je PR, mooie tijd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toffe fotoEn Pijll, als je dat nou wat eerder had gezegd. Maar nu ben ik net terug van een LDL, dus morgen gaat niet lukken
Wel flink gezwoten, maar verder fijn loopje, alvast wat vertrouwen getankt voor Tilburg
Ik heb standbydienst tijdens die trainingsloop voor de klutsmarathon. Als ik m niet weg kan ruilen, kan ik waarschijnlijk niet meelopenquote:
F means you're fucked![]()
Ik zag op feestboek weer mooie foto's voorbij komen van meneer Tibbe
Mijn loopje ging meh... Beter dan verwacht (ik hoefde niet na 200 meter van de pijn te stoppen), slechter dan gehoopt (ik was niet pijnvrij en in plaats van 2.5KM besloot ik 1.5KM te lopen omdat ik na 500 meter doorhad dat ik de pijn die ik had er niet ging uit lopen).
Kijken hoe de voet morgen voelt en als dat goed gaat ga ik dinsdag opnieuw proberen. Donderdag weer naar de slavendrijver aka fysio.
De boer, hij ploegde voort.![]()
Zo zie je maar weer, supercompensatie is een ding. Ging het gisteren helemaal ruk, ging het vandaag weer prima. 5km D2, 5km D3 en tempo en hartslag waren precies en pointe. Ik had gepland om heen met wind tegen te doen en terug met wind mee, maar de wind was ineens helemaal weggevallen! Ik vraag me af of dat onweer nog gaat komen.. al is het nog wel benauwd. Paar sprintjes tijdens de laatste km voor beter herstel, ik weet niet precies op welk principe dat gebaseerd is maar heb het een paar keer gehoord en het lijkt voor mij wel te werken na duurlopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Murmeli en ik zijn samen op vakantie, en we zitten in een huisje aan de rand van een natuurgebied, maar ook aan de rand van Stockholm. Voor vandaag wilde ik een niet al te zwaar loopje, dus zijn we aan de rand van de stad gebleven. Op de kaart zag het eruit als een parkje met leuke paadjes.
Hoe anders was de werkelijkheid. Het was gewoon wilde natuur met bergpaadjes en zo... 70 hoogtemeters in 8km. Maar wel mooi.
Even geschrokken van een overstekende ringslang. Verder zeer geslaagd. En we zitten hier nog een week!![]()
Zo. Nadat ik 1,5 maand lang hardlooptrainingen heb gegeven (10 per week...) en zelf nagenoeg niet hebben kunnen lopen door tijdgebrek, heb ik mezelf 4 weken geleden weer ontvlamd. 4 tot 5 duurlopen van 8 tot 13 km per week, met name in de bossen met pittige heuvels. De knaltijden beginnen weer te komen en ik voel me berebereberesterk. Dat moest ik even kwijt, nu ga ik jullie weer volgen hier, want ik was mijn enthousiasme even kwijt (althans, om zelf te lopen omdat ik zo met andere lopers bezig was).
Chapeau!!!![]()
Goede verhalen! En in wat voor kader geef je hardlooptrainingen dan? En 10x per week, wow! Is dat dan ook zelf veel meerennen of langs een baan aanwijzingen geven?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:15 schreef Ciscus het volgende:
Zo. Nadat ik 1,5 maand lang hardlooptrainingen heb gegeven (10 per week...) en zelf nagenoeg niet hebben kunnen lopen door tijdgebrek, heb ik mezelf 4 weken geleden weer ontvlamd. 4 tot 5 duurlopen van 8 tot 13 km per week, met name in de bossen met pittige heuvels. De knaltijden beginnen weer te komen en ik voel me berebereberesterk. Dat moest ik even kwijt, nu ga ik jullie weer volgen hier, want ik was mijn enthousiasme even kwijt (althans, om zelf te lopen omdat ik zo met andere lopers bezig was).
Chapeau!!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zou zonde zijn, maar gelukkig lopen er nog 300 mee met die training.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb standbydienst tijdens die trainingsloop voor de klutsmarathon. Als ik m niet weg kan ruilen, kan ik waarschijnlijk niet meelopenZeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: