Halleluja wat een verbetering!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
31:36!Liep bij de Royal Ten nog 34:08, dus redelijke verbetering.
Allemaal dankzij m'n hazen: Yur en mini
Als ik dat had geweten...quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:42 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Iedereen zou in Delft moeten komen lopen. Hét moment om een PR te lopen, want tante Bep roept je tijd weer door de megafoon voor je over de finish gaat
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Wauw! Super!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Heb je al een beetje gedribbeld door de woonkamer? Als dat niet meteen vervelend aanvoelt dan gaat het wel goed komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag vanavond lopen. Ik ben een beetje bang
2,5 minuut eraf? Dat is een serieuze verbetering! Een 31'er is sowieso een erg goede tijd in jouw categorie. Well done!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
Je hebt zelf de passen moeten zetten en er was vrijwel alleen maar zijwind, dus dank vooral jezelfquote:Allemaal dankzij m'n hazen: Yur en mini
Stel, eens, wat ,voor, zou ,ik ,zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:58 schreef flipsen het volgende:
Wordt er eigenlijk nog sociaal gerendWas Pijll daar niet mee bezig?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef GotC het volgende:
PR
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Stel, eens, wat ,voor, zou ,ik ,zeggen.
Beetje domme planning, maar 6 september de TTM en de dag erna 15 uur opgepropt in het vliegtuigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
Ok, spontane Fok-loopmeet!quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:43 schreef Quoi het volgende:
Pijll is volgens mij søciaal naar de Nøørderzøn vertrokken![]()
Tot hoelang ben je in NL Flips?
Het is hier fantasties!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ok, spontane Fok-loopmeet!
Wie zich morgen om 18:00 bij de bushalte in Vendelsö meldt, mag meelopen. We hebben al een paar stevige hellinkjes ontdekt.
Na afloop barbecue naast ons huisje!
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:39 schreef GotC het volgende:
Die is echt heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Familiekiekje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |