België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
stijn waarom is het leuk dat Molde voorstaat?
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero doet niet onder voor Clasie of Guardado
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.
Doei Rene.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen > Wijnaldum
Guardado = Serero
Andersen > Maher
Depay > Schone
Milik > de Jong
El Ghazi/Kishna >>>>>>>>> Narsingh
Pas maar op hoor. Ski land Noorwegen gaat ons ook nog voorbij!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.
Overduidelijk sarcasme.quote:
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk sarcasme.
Wat sneu dat je hiermee probeert te scoren.Probeer liever zelf eens iets inhoudelijks te posten en zo te scoren.
JR heeft het sarcasme uitgevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR heeft het sarcasme uitgevonden.
quote:
Beter hierover dan over het voetbaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
Maar even serieus; dit was nooit een pingel.
Die commentator moet er niet zon drama van maken.
Vooral om onze satirische opmerkingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Zolang NEC maar verliestquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag weer met 0-3 winnen van NEC.
0-6quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag weer met 0-3 winnen van NEC.
Laat ik het zo zeggen: bij vlagen overdrijf ik in mijn haatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe, die hele NEC-haat van je is geacteerd.
Ja, daar om nog meer. Maar ik kan omgaan met vele taalvormen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral om onze satirische opmerkingen.
Niks mis met NEC.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: bij vlagen overdrijf ik in mijn haat
In Gudelj's geval zijn die lange ballen nou niet echt risicovolle passes. Dat is meer uit onmachtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
12 keer balverlies zegt geen reet. Liever risicovolle passes die een paar keer mislukken dan alles breed of terug.
Dat is zo heerlijk makkelijk met zon gigantisch speelveld jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Waarom moet elke ajacied de bal eerst 5x aanraken voordat ie 'm verder passt![]()
Gooi godverdomme dat tempo omhoog.
Mag niet van Frank. Teveel risico en dan kan je een counter tegen krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Waarom moet elke ajacied de bal eerst 5x aanraken voordat ie 'm verder passt![]()
Gooi godverdomme dat tempo omhoog.
Dat gaat makkelijk, ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Ajax heeft dus niet gekeken naar AZ, hoge ballen is zinloos.
Voetballen motte ze!!
Ajax probeert te voetballen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Voetballen motte ze!!
Kan ook niet, AZ speelt tegelijkertijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Voetballen motte ze!!
mequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Zelus het volgende:
Even me Ajax muismat schoonmaken, wie weet helpt dat....
Nope, AZ speelde 1 uurtje eerder.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ook niet, AZ speelt tegelijkertijd.
Goede observatie van je, Maniquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ajax moet gewoon een doelpunt scoren.
Pics.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even mijn benen scheren denk ik.
4-1 voor ADO. Jij moet pas bang zijn als wij de week erop komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet Ado Den Haag nou serieus bang zijn voor dit zooitje ongeregeld over anderhalve week?
Eens. Aanvallend misschien niet de sterkste, maar dat is dan ook niet zijn belangrijkste taakquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
Tete verrast mij al het hele seizoen positief
Heinz heeft mooie UI,squote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
Heinz probeerde mij wijs te maken dat Sinkgraven een wereld talent is
Gay.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
GAYYquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg nergens dat ze gelijk af hebben getrapt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Zelus het volgende:
[..]
Nope, AZ speelde 1 uurtje eerder.
Hij heeft nu weer een nieuwe toch?. Sterkte voor de nieuwelingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heinz heeft mooie UI,s
eerst die van Hoesen , daarna die van Veltman .
Alle 2 mislukken ze
Heeft er veel verstand van , die jongen
Heracles en Ado gaan niet goed samen. Loopt altijd kut af voor Ado op de een of andere manier. Hoe beroerd Heracles ook mag zijn, ook al hebben ze 80 wedstrijden verloren, juist die winnen ze danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
4-1 voor ADO. Jij moet pas bang zijn als wij de week erop komen
Zo is dat Sked.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Mani zijn benen zien er anders prachtig uit
Mani heeft schitterende benen, dat is het punt ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Mani zijn benen zien er anders prachtig uit
Ook vaak heel dikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heracles en Ado gaan niet goed samen. Loopt altijd kut af voor Ado op de een of andere manier. Hoe beroerd Heracles ook mag zijn, ook al hebben ze 80 wedstrijden verloren, juist die winnen ze dan
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Oke, ik neem mijn voorspelling dat Ajax kampioen wordt misschien toch wel terug.
Hij moet er eens 1tje nemen van die kuttrainerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer een nieuwe toch?. Sterkte voor de nieuweling
Ik neig daar ook steeds meer naar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.
Vraag maar aan Cavaliers.
Feyenoord dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Oke, ik neem mijn voorspelling dat Ajax kampioen wordt misschien toch wel terug.
Jullie gaan het een stuk lastiger krijgen nu in Den Haag, dat voorspel ik je alvastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook vaak heel dikElke pot minstens 3 goals voor ons. Nu is Beugelsdijk erweer dus gaan we voor 4
ADOquote:
Godverdomme, alsof ik niet al droevig genoeg was.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn muiswiel werkt niet goed meer
Goed team staat er nu ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie gaan het een stuk lastiger krijgen nu in Den Haag, dat voorspel ik je alvast
Waarom ben je droevig? Ik ben zelf juist extra blij vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, alsof ik niet al droevig genoeg was.
Kijk je niet?quote:
Snel, vertel!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben zelf juist extra blij vandaag.
Nog steeds jammer dat je mijn weddenschap van vorig jaar niet wilde doen..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.
Vraag maar aan Cavaliers.
Achteraf gezien een zeer verstandige beslissing.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat je mijn weddenschap van vorig jaar niet wilde doen..
Weet je nog wel?
PSV kampioen, jij nooit meer op FOK!, Ajax kampioen ik nooit meer op FOK!, beiden niet kampioen allebei nooit meer op FOK!.....
Matige investering.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met Beugelsdijk er bij kan dat haast niet anders.
Is dit een manier om aandacht te vragen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch nooit geďnteresseerd in mijn verhalen
Ik vraag het dit seizoen weer, you in?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achteraf gezien een zeer verstandige beslissing.
Ik denk niet dat er iemand vrolijk van wordt als ik niet meer op FOK komt.
Misschien moet je eens bij Kopsterk op bezoek gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een manier om aandacht te vragen?
Alsjeblieft Kopsterk! Vertel je verhaal ik ben enorm geďnteresseerd ik wil het dolgraag weten ik ben hartstikke benieuwd
Nee, ik denk dat PSV kampioen wordt, waarom zou ik dan wedden dat Ajax kampioen wordt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag het dit seizoen weer, you in?
Ik kwam hier om over de wedstrijd te praten. Snap niet waarom jij steeds over andere zaken wil praten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een manier om aandacht te vragen?
Alsjeblieft Kopsterk! Vertel je verhaal ik ben enorm geďnteresseerd ik wil het dolgraag weten ik ben hartstikke benieuwd
hmmm ok jammer..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat PSV kampioen wordt, waarom zou ik dan wedden dat Ajax kampioen wordt?
Zoek een rechtsback.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kost bijna niks en achterin was er niet zo veel keuze.
0-2 voor was niet meer dan prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az ook weer een wanprestatie aan het leveren
3-2 nederlaag val mee te leven, 1-0 winnen thuis en AZ is door, in theorie danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az ook weer een wanprestatie aan het leveren
Jablonec is geen internationale topclub hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef regiliopeace het volgende:
Fantastisch om te zien dat we ons als klein landje nog kunnen meten met internationale topclubs.
Ziggo is net zo onbetrouwbaar als de verdediging van Ajax.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zit zo te zien niet bij Ziggo.
Hübschman is een wereldtopperquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jablonec is geen internationale topclub hoor.
6-0.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ziggo is net zo onbetrouwbaar als de verdediging van Ajax.
Ik had ook liever een back, maar ja we kunnen niet alles hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek een rechtsback.
Wij hebben nog Van Rhijn in de etalage. Die heeft nog genoeg contacten in Leiden dus de afstand is voor hem geen excuus. HALEN DIE MAN.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen de beste defensie gehad.
okquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen de beste defensie gehad.
Ik heb geen issues met Ziggo. Ziggo is een heel goede provider.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ziggo is net zo onbetrouwbaar als de verdediging van Ajax.
Dat is scorebordjournalistiek Stijn.quote:
Feiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is scorebordjournalistiek Stijn.
Als Ajax fan zou ik mezelf ook gaan snijden jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké ik sla nu te ver door.
Tijd voor mariakaakjes, koffie en een mes.
is dit een gesponsord item???quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen issues met Ziggo. Ziggo is een heel goede provider.
Ziggo.
Waar is dat mes voor?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké ik sla nu te ver door.
Tijd voor mariakaakjes, koffie en een mes.
Lijkt me welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus ADO had vorig jaar een betere verdediging dan AZ?
ja, anders gaat fok kapot.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
Waarom maken ze Ziggo aanklikbaar? Betalen die Danny hiervoor?
De nood is hoog bij FOK! Nog even en dit forum bestaat niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
In de hoop dat iemand een abo af gaat sluiten omdat ze hier een link zien. Dan krijgt Danny er een paar centen voor. Hij krijgt al 8000 euro per maand salaris naar het schijnt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
Jawel, gaan de halve finale halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
Neemt Ajax de EL misschien niet echt serieus?
Ja de users lopen al weg merk ik. Weinig activiteit meer. Iedereen overgestapt op het Viva Forum ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nood is hoog bij FOK! Nog even en dit forum bestaat niet meer.
Ziggo.
binnenkort is er weer een ibood huntquote:
Ow, gelukkig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, gaan de halve finale halen.
Ja vind je het gek met die jood in het doel!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoor altijd dat Feyenoord van die geweldige talenten achterin heeft lopen en toch hebben ze elk jaar significant meer tegendoelpunten dan Ajax.
Gaan we nou zeggen dat we als Ajax Brands willen als TD?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax Brands als TD had, was hij allang binnen
Open deuren intrappenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Ajax zit nu opgescheept met toppertje Amin Younes. Eerst wilden ze Pione Sisto halen, toch alweer anderhalve maand geleden. Die schreeuwt dus dat hij nog knopen door wil hakken en meer tijd nodig heeft, maar die is nog steeds niet weg.
Als Ajax Brands als TD had, was hij allang binnen
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we nou zeggen dat we als Ajax Brands willen als TD?
De Stijn van 2 jaar geleden lacht je hard uit nu.
Oplichtersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:00 schreef Isane het volgende:
goedkoopste pakket van FOX Sports 17,95 euro per maand?
Ik bedoel slechts dat de onderhandelingstechnieken van Brands een beter resultaat hadden gebracht. De onderhandelingstechnieken.quote:
Fijn, je hebt geen dyscalculiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:00 schreef Isane het volgende:
goedkoopste pakket van FOX Sports 17,95 euro per maand?
Nee hoor, hij is altijd zo kritisch (en heeft gelijk).quote:
Je bedoelt dus de onderhandelingstechnieken?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel slechts dat de onderhandelingstechnieken van Brands een beter resultaat hadden gebracht. De onderhandelingstechnieken.
Zou je geen Engelse termen meer in je post willen gooien?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus az verliest in roemenie? Laughable. Die gaan nog problemen krijgen zich te plaatsen.
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de onderhandelingstechnieken?
Voor Eredivisie moet er eigenlijk geld bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:02 schreef Isane het volgende:
[..]
15,95 dan. alleen eredivisie zie ik.
Ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:03 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zet de 0-3 in Alkmaar ook weer in perspectief![]()
Dacht stiekem dat het ook echt een prestatie was.
Belachelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor Eredivisie moet er eigenlijk geld bij.
Die werken toch niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:57 schreef Zelus het volgende:
En ik maar klikken op die Ziggo links
Klaag niet zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:04 schreef Isane het volgende:
[..]
Belachelijk
Voor een tientje per maand had ik het gedaan. En tig anderen denk ik.
Nee, alleen bij deze.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dit nu bij elke sarcastische post neerzetten?
Dan neem je totaalpakket, kost niet veel meer en vrij veel internationale competities erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:04 schreef Isane het volgende:
[..]
Belachelijk
Voor een tientje per maand had ik het gedaan. En tig anderen denk ik.
Volgens mij heeft hij die grap al 41371 keer eerder gemaaktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dit nu bij elke sarcastische post neerzetten?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
(DIT IS DUS SARCASTISCH).
Ik heb al tot 8 oktober een Kuyt-UI.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax zich niet plaatst nemen Stijn en ik de rest van het seizoen een Jaboklevnogwat-UI
Daarna dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al tot 8 oktober een Kuyt-UI.
Niet bepaaldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet nu de tv aan. Speelt Ajax nog een beetje goed?
Alleen homo's en oude mensen bingo-enquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van unibet over hun vernieuwde bingo. Ik ga dus even bingo-en.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet nu de tv aan. Speelt Ajax nog een beetje goed?
Zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van unibet over hun vernieuwde bingo. Ik ga dus even bingo-en.
scatmanjohn - Im the scatmanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Quizvraag: Welk lied bevat de volgende lyrics:
Ski bi di bi di do bap do
Do bam do
Daarom vindt Stijn bingo zo leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen homo's en oude mensen bingo-en
SCATMANquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Do bam do
I'm A Scatmanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Do bam do
darude - sandstorm.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Do bam do
Ik bingo helemaal niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom vindt Stijn bingo zo leuk.
Scatgodquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Do bam do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |