België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
stijn waarom is het leuk dat Molde voorstaat?
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero doet niet onder voor Clasie of Guardado
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.
Doei Rene.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen > Wijnaldum
Guardado = Serero
Andersen > Maher
Depay > Schone
Milik > de Jong
El Ghazi/Kishna >>>>>>>>> Narsingh
Pas maar op hoor. Ski land Noorwegen gaat ons ook nog voorbij!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België is een concurrent op de ranking, tevens altijd leuk om de Belgen zien te verliezen.
Overduidelijk sarcasme.quote:
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk sarcasme.
Wat sneu dat je hiermee probeert te scoren.Probeer liever zelf eens iets inhoudelijks te posten en zo te scoren.
JR heeft het sarcasme uitgevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR heeft het sarcasme uitgevonden.
quote:
Beter hierover dan over het voetbaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
Maar even serieus; dit was nooit een pingel.
Die commentator moet er niet zon drama van maken.
Vooral om onze satirische opmerkingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR staat niet bekend als een sarcast. Cavaliers en ik daarentegen wel.
Zolang NEC maar verliestquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag weer met 0-3 winnen van NEC.
0-6quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag weer met 0-3 winnen van NEC.
Laat ik het zo zeggen: bij vlagen overdrijf ik in mijn haatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe, die hele NEC-haat van je is geacteerd.
Ja, daar om nog meer. Maar ik kan omgaan met vele taalvormen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral om onze satirische opmerkingen.
Niks mis met NEC.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: bij vlagen overdrijf ik in mijn haat
In Gudelj's geval zijn die lange ballen nou niet echt risicovolle passes. Dat is meer uit onmachtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
12 keer balverlies zegt geen reet. Liever risicovolle passes die een paar keer mislukken dan alles breed of terug.
Dat is zo heerlijk makkelijk met zon gigantisch speelveld jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Waarom moet elke ajacied de bal eerst 5x aanraken voordat ie 'm verder passt![]()
Gooi godverdomme dat tempo omhoog.
Mag niet van Frank. Teveel risico en dan kan je een counter tegen krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Waarom moet elke ajacied de bal eerst 5x aanraken voordat ie 'm verder passt![]()
Gooi godverdomme dat tempo omhoog.
Dat gaat makkelijk, ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Ajax heeft dus niet gekeken naar AZ, hoge ballen is zinloos.
Voetballen motte ze!!
Ajax probeert te voetballen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Voetballen motte ze!!
Kan ook niet, AZ speelt tegelijkertijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef Zelus het volgende:
Voetballen motte ze!!
mequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Zelus het volgende:
Even me Ajax muismat schoonmaken, wie weet helpt dat....
Nope, AZ speelde 1 uurtje eerder.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan ook niet, AZ speelt tegelijkertijd.
Goede observatie van je, Maniquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ajax moet gewoon een doelpunt scoren.
Pics.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even mijn benen scheren denk ik.
4-1 voor ADO. Jij moet pas bang zijn als wij de week erop komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet Ado Den Haag nou serieus bang zijn voor dit zooitje ongeregeld over anderhalve week?
Eens. Aanvallend misschien niet de sterkste, maar dat is dan ook niet zijn belangrijkste taakquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
Tete verrast mij al het hele seizoen positief
Heinz heeft mooie UI,squote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
Heinz probeerde mij wijs te maken dat Sinkgraven een wereld talent is
Gay.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
GAYYquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg nergens dat ze gelijk af hebben getrapt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef Zelus het volgende:
[..]
Nope, AZ speelde 1 uurtje eerder.
Hij heeft nu weer een nieuwe toch?. Sterkte voor de nieuwelingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heinz heeft mooie UI,s
eerst die van Hoesen , daarna die van Veltman .
Alle 2 mislukken ze
Heeft er veel verstand van , die jongen
Heracles en Ado gaan niet goed samen. Loopt altijd kut af voor Ado op de een of andere manier. Hoe beroerd Heracles ook mag zijn, ook al hebben ze 80 wedstrijden verloren, juist die winnen ze danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
4-1 voor ADO. Jij moet pas bang zijn als wij de week erop komen
Zo is dat Sked.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Mani zijn benen zien er anders prachtig uit
Mani heeft schitterende benen, dat is het punt ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Mani zijn benen zien er anders prachtig uit
Ook vaak heel dikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heracles en Ado gaan niet goed samen. Loopt altijd kut af voor Ado op de een of andere manier. Hoe beroerd Heracles ook mag zijn, ook al hebben ze 80 wedstrijden verloren, juist die winnen ze dan
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Oke, ik neem mijn voorspelling dat Ajax kampioen wordt misschien toch wel terug.
Hij moet er eens 1tje nemen van die kuttrainerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft nu weer een nieuwe toch?. Sterkte voor de nieuweling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |