Lijkt me welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus ADO had vorig jaar een betere verdediging dan AZ?
ja, anders gaat fok kapot.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
Waarom maken ze Ziggo aanklikbaar? Betalen die Danny hiervoor?
De nood is hoog bij FOK! Nog even en dit forum bestaat niet meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
In de hoop dat iemand een abo af gaat sluiten omdat ze hier een link zien. Dan krijgt Danny er een paar centen voor. Hij krijgt al 8000 euro per maand salaris naar het schijnt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef RipCity het volgende:
Jawel, gaan de halve finale halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
Neemt Ajax de EL misschien niet echt serieus?
Ja de users lopen al weg merk ik. Weinig activiteit meer. Iedereen overgestapt op het Viva Forum ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nood is hoog bij FOK! Nog even en dit forum bestaat niet meer.
Ziggo.
binnenkort is er weer een ibood huntquote:
Ow, gelukkig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, gaan de halve finale halen.
Ja vind je het gek met die jood in het doel!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoor altijd dat Feyenoord van die geweldige talenten achterin heeft lopen en toch hebben ze elk jaar significant meer tegendoelpunten dan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |