Ik neig daar ook steeds meer naar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.
Vraag maar aan Cavaliers.
Feyenoord dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Oke, ik neem mijn voorspelling dat Ajax kampioen wordt misschien toch wel terug.
Jullie gaan het een stuk lastiger krijgen nu in Den Haag, dat voorspel ik je alvastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook vaak heel dikElke pot minstens 3 goals voor ons. Nu is Beugelsdijk erweer dus gaan we voor 4
ADOquote:
Godverdomme, alsof ik niet al droevig genoeg was.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn muiswiel werkt niet goed meer
Goed team staat er nu ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie gaan het een stuk lastiger krijgen nu in Den Haag, dat voorspel ik je alvast
Waarom ben je droevig? Ik ben zelf juist extra blij vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, alsof ik niet al droevig genoeg was.
Kijk je niet?quote:
Snel, vertel!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben zelf juist extra blij vandaag.
Nog steeds jammer dat je mijn weddenschap van vorig jaar niet wilde doen..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb voorspeld dat PSV kampioen wordt.
Vraag maar aan Cavaliers.
Achteraf gezien een zeer verstandige beslissing.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat je mijn weddenschap van vorig jaar niet wilde doen..
Weet je nog wel?
PSV kampioen, jij nooit meer op FOK!, Ajax kampioen ik nooit meer op FOK!, beiden niet kampioen allebei nooit meer op FOK!.....
Matige investering.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met Beugelsdijk er bij kan dat haast niet anders.
Is dit een manier om aandacht te vragen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch nooit geïnteresseerd in mijn verhalen
Ik vraag het dit seizoen weer, you in?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achteraf gezien een zeer verstandige beslissing.
Ik denk niet dat er iemand vrolijk van wordt als ik niet meer op FOK komt.
Misschien moet je eens bij Kopsterk op bezoek gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een manier om aandacht te vragen?
Alsjeblieft Kopsterk! Vertel je verhaal ik ben enorm geïnteresseerd ik wil het dolgraag weten ik ben hartstikke benieuwd
Nee, ik denk dat PSV kampioen wordt, waarom zou ik dan wedden dat Ajax kampioen wordt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag het dit seizoen weer, you in?
Ik kwam hier om over de wedstrijd te praten. Snap niet waarom jij steeds over andere zaken wil praten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een manier om aandacht te vragen?
Alsjeblieft Kopsterk! Vertel je verhaal ik ben enorm geïnteresseerd ik wil het dolgraag weten ik ben hartstikke benieuwd
hmmm ok jammer..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat PSV kampioen wordt, waarom zou ik dan wedden dat Ajax kampioen wordt?
Zoek een rechtsback.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kost bijna niks en achterin was er niet zo veel keuze.
0-2 voor was niet meer dan prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az ook weer een wanprestatie aan het leveren
3-2 nederlaag val mee te leven, 1-0 winnen thuis en AZ is door, in theorie danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az ook weer een wanprestatie aan het leveren
Jablonec is geen internationale topclub hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:49 schreef regiliopeace het volgende:
Fantastisch om te zien dat we ons als klein landje nog kunnen meten met internationale topclubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |