SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ik vind hem naief.... fijn dat hij interesse in de islam, chicks whatever heeft, maar zo easy gaat t niet allemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef Montelly het volgende:
Echt een onderwerp voor Stimo dit, intens genieten zeker?
Quote seto als je het hier mee eens bentquote:
Valt tegen hequote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Quote seto als je het hier mee eens bent
Proberen siert. Maar men moet wel beseffen dat het niet zomaar iets is. Temeer omdat hij blijkbaar met meisjes date die dansen op tafeltjes.quote:
Jij hebt ook lopen twerken in Bloemendaal, niet zo schijnheilig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Proberen siert. Maar men moet wel beseffen dat het niet zomaar iets is. Temeer omdat hij blijkbaar met meisjes date die dansen op tafeltjes.
Ik heb het over gesluierde vrouwen die een broer er bij hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij hebt ook lopen twerken in Bloemendaal, niet zo schijnheilig.
vriend juist als die thuis niks te zeggen heeft, gaat die het bij iemand anders dubbel zo erg inhalenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:43 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk heeft ze zelf thuis niks te zeggen. Dat verkleint denk ik wel de kans dat ze Faeroer over een tijdje z'n eigen huis uittrapt.
Herkenning van cultuur. Komt goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Stimo en ik zijn het met elkaar eens.
Memorabel moment.
Mijn vriend is moslim. Ik ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, zolang hij niet naïef is en er zelf bewust voor kiest, kan het prima werken natuurlijk.
Bedoel, wij zijn ook maar een stelletje zure vrijgezellen.
Behalve ircute en grsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
Wijven geven alleen maar gezeik hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
-> ONZ / [HOMO] #3251 / dateapps en dates.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
Precies wat ik dacht toen je vanmiddag voorbij liep.quote:
Ik ben geen moslim, mijn vriendin ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend is moslim. Ik ook.
En wij hebben al verschillen die soms lastig zijn.
Maar ey als het hem lukt, respect.
Was gewoon werken op kantoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen je vanmiddag voorbij liep.
Alleen piemol destroyer, de rest is chill.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
En ik ben Kemal Atatürk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was gewoon werken op kantoor.
Wie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen piemol destroyer, de rest is chill.
quote:
Show me bbyquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..], je hebt die post niet gezien he
piemel destroyer is nog steeds grappig en gevat, en als je het vervelend vind dat het om jou gaat moet je gewoon uitspreken hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Montelly, wanneer ga je nou eens uit jezelf grappig/gevat zijn, ipv succes proberen te boeken op oude of andermans zooi?
Jouw intellectquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was ook een josti. Kan kloppen.
Te vet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik heb poĝaça in de oven, dus kan me niet druk maken om die post. Dus dm 'm maar ff naar stimo.
Het is gewoon opvallend snap je. Semi-amusante happening - vermaak - stilte - montelly die erop terugkomt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
piemel destroyer is nog steeds grappig en gevat, en als je het vervelend vind dat het om jou gaat moet je gewoon uitspreken hoor.
Wat probeer je hier?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend snap je. Semi-amusante happening - vermaak - stilte - montelly die erop terugkomt.
Nooit grappig geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
piemel destroyer is nog steeds grappig en gevat, en als je het vervelend vind dat het om jou gaat moet je gewoon uitspreken hoor.
Ik maak ze echt nooit zelf, laatst receptje gezien die ik wilde proberen, nu oefenportie. Afhankelijk van of deze ziektedag zich voortzet zoals hij nu gaat stop ik ze allemaal tegelijk in m'n eigen mond, of bewaar ze voor vrienden morgen.quote:
Yep.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / Vriendin accepteert drugsgebruik niet
Zit heel jong Nederland aan de pillen ofzo?
Inb4 deephouse konijnendans
Nooit ge-helicopterd in een tent op vakantie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)iking_in_sunny_beach
dafuq is deze dan
hier moet ik heen
Lekker men. Heb ze lang niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik maak ze echt nooit zelf, laatst receptje gezien die ik wilde proberen, nu oefenportie. Afhankelijk van of deze ziektedag zich voortzet zoals hij nu gaat stop ik ze allemaal tegelijk in m'n eigen mond, of bewaar ze voor vrienden morgen.
Let's be honest. Het wordt het eerste.
met vrienden bedoel je je eigen pens?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik maak ze echt nooit zelf, laatst receptje gezien die ik wilde proberen, nu oefenportie. Afhankelijk van of deze ziektedag zich voortzet zoals hij nu gaat stop ik ze allemaal tegelijk in m'n eigen mond, of bewaar ze voor vrienden morgen.
Let's be honest. Het wordt het eerste.
Ja ik zie het steeds meer langskomen op FOK, dat soort topics. En inderdaad, mensen onderschatten de slechte gevolgen wel een beetjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Yep.
Wel een mongolengeneratie trouwens. Ieder weekend 3 pillen a 200mg wegvreten en denken dat dat normaal recreatief gebruik is
Hahahaha. Want ik ben dik. Hahaha. Ik snap hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
met vrienden bedoel je je eigen pens?
nee maar wel foto's van mezelf genomen onder het mom "piemel destroyer"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahahaha. Want ik ben dik. Hahaha. Ik snap hem.
Goeie man.
Nog shitty bbq's gehad die je moest fotograferen om op een forum te pochen, onlangs?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Yep.
Wel een mongolengeneratie trouwens. Ieder weekend 3 pillen a 200mg wegvreten en denken dat dat normaal recreatief gebruik is
Ja ik wel, nu jij nogquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Maak je niet gek clums, je bent one of the guys
ow wauw..poeh poeh.quote:
pssshquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef seto het volgende:
Montelly hoort er meer bij dan jij hoor
Dit is zelfs voor jouw doen ijskoud seto. IJskoud.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef seto het volgende:
Dat is al jaren zo. Alles wordt afgedaan als kritiek en hebben ze helemaal geen oren naar. Maarja, ondertussen boort Fok! zichzelf wel de afgrond in. Het is een schim van wat het 3+ jaar geleden was.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.
Vroeger was het inderdaad leuker ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Alles wordt afgedaan als kritiek en hebben ze helemaal geen oren naar. Maarja, ondertussen boort Fok! zichzelf wel de afgrond in. Het is een schim van wat het 3+ jaar geleden was.
Wordt. Hihihi.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad leuker ja.
Nu heb je alleen Fylax en Tong80 in elk topic en daar wordt je niet vrolijk van.
Gelukkig heeft de Gym nog een ontsnappingsboei wink wink wink
http://forum.fok.nl/user/history/91264quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil echt een hele hele goeie drama kijken. Echt jankwerk zeg maar. Tips.
the notebookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Grave of the Firefliesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste pokémon filmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef seto het volgende:
Fylax is ook zo'n wazige. 16 Jarig jochie die overal z'n kop post en ook nog eens voor de FP dingen erop gooit. Gaat een beetje de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad leuker ja.
Nu heb je alleen Fylax en Tong80 in elk topic en daar wordt je niet vrolijk van.
Gelukkig heeft de Gym nog een ontsnappingsboei wink wink wink
In US ook, allemaal van die vage hommos die op zijn foto's reageren als volmondig lid van stichting Martijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fylax is ook zo'n wazige. 16 Jarig jochie die overal z'n kop post en ook nog eens voor de FP dingen erop gooit. Gaat een beetje de verkeerde kant op.
sorry maar na die eerdere opmerking heb ik even wat tijd nodig tot ik weer met je kan communiceren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
wel mijn favoriete animatiefilm denk ik
die soundtrack
Niet eens spirited away? Je bent toch asianquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
wel mijn favoriete animatiefilm denk ik
die soundtrack
Kan het topic niet bekijken ofzeuquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2243636/1/50#155389855
Zoveel mensen worden gek als je dit doet
Oh ja was ook spam. Maar het ging over 1995 en toen zei ik "gek dat het alweer 30 jaar geleden is".quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan het topic niet bekijken ofzeu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |