Als je dit nou gewoon tegen haar zegt, dan is het probleem heel snel voorbij.quote:
Of met GHB, dan zegt ze helemaal niks meerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon haar drankje volstoppen met MDMA, dan zegt ze vast wel ja!
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of met GHB, dan zegt ze helemaal niks meer
Plunder haar bankrekening en koop een Filipijnse werkster vaatwasser.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!
Gaat het wel goed met je? Hoeveel pillen heb je op toen je dit topic opende?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Yooo mensen van KLB
Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendin, ze is het leukste en liefste meisje die je maar kan wensen en zou haar voor niemand willen inruilen.
Bla...
Klacht: Vriendin is een kuttrut.:'(
Dan pikstrafquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dit nou gewoon tegen haar zegt, dan is het probleem heel snel voorbij.
dus je kan er niet bad op gaan, maar wel dood. En dat is dan jouw argument?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Nu was het gisteren weer zover, een hele discussie om pillen en dat ze gevaarlijk zijn omdat vorig jaar tijdens ADE mensen eraan zijn overleden terwijl ik weer moet uitleggen dat je onmogelijk bad erop kan gaan.
Ik ben van plan haar binnenkort over te halenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon haar drankje volstoppen met MDMA, dan zegt ze vast wel ja!
Je kan niet dood gaan aan Xquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dus je kan er niet bad op gaan, maar wel dood. En dat is dan jouw argument?
Wat een kuttrut, hee. Zo bezorgd voor jouw welzijn, enzo. Stomme kuttrut.
En een broodje maakt zich ook niet vanzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!
behalve die mensen op de ADE, die wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |