Dat is al jaren zo. Alles wordt afgedaan als kritiek en hebben ze helemaal geen oren naar. Maarja, ondertussen boort Fok! zichzelf wel de afgrond in. Het is een schim van wat het 3+ jaar geleden was.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.
Vroeger was het inderdaad leuker ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Alles wordt afgedaan als kritiek en hebben ze helemaal geen oren naar. Maarja, ondertussen boort Fok! zichzelf wel de afgrond in. Het is een schim van wat het 3+ jaar geleden was.
Wordt. Hihihi.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad leuker ja.
Nu heb je alleen Fylax en Tong80 in elk topic en daar wordt je niet vrolijk van.
Gelukkig heeft de Gym nog een ontsnappingsboei wink wink wink
http://forum.fok.nl/user/history/91264quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil echt een hele hele goeie drama kijken. Echt jankwerk zeg maar. Tips.
the notebookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Grave of the Firefliesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerste pokémon filmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:07 schreef seto het volgende:
Montelly hoort er meer bij dan jij hoor
Fylax is ook zo'n wazige. 16 Jarig jochie die overal z'n kop post en ook nog eens voor de FP dingen erop gooit. Gaat een beetje de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad leuker ja.
Nu heb je alleen Fylax en Tong80 in elk topic en daar wordt je niet vrolijk van.
Gelukkig heeft de Gym nog een ontsnappingsboei wink wink wink
In US ook, allemaal van die vage hommos die op zijn foto's reageren als volmondig lid van stichting Martijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fylax is ook zo'n wazige. 16 Jarig jochie die overal z'n kop post en ook nog eens voor de FP dingen erop gooit. Gaat een beetje de verkeerde kant op.
sorry maar na die eerdere opmerking heb ik even wat tijd nodig tot ik weer met je kan communiceren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
wel mijn favoriete animatiefilm denk ik
die soundtrack
Niet eens spirited away? Je bent toch asianquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
wel mijn favoriete animatiefilm denk ik
die soundtrack
Kan het topic niet bekijken ofzeuquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2243636/1/50#155389855
Zoveel mensen worden gek als je dit doet
Oh ja was ook spam. Maar het ging over 1995 en toen zei ik "gek dat het alweer 30 jaar geleden is".quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan het topic niet bekijken ofzeu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |