Nee, geen kut, da's het punt juistquote:
Neen. Zit ik zo'n best te doen om via daar ook maar iets te regelen. Zoekende naar iets... Zo hop plof. Mijn gebeden zijn verhoord, Purple-Jezusquote:
Hoe dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:18 schreef Alvi het volgende:
[..]
Neen. Zit ik zo'n best te doen om via daar ook maar iets te regelen. Zoekende naar iets... Zo hop plof. Mijn gebeden zijn verhoord, Purple-Jezus
Things changequote:
Volgens mij is er niks mis mee om je gesprek met “Hoi, hoe gaat t?” te beginnen, zelfs al zit je in een 3 sterren Michelin. T is gewoon een gespreksstarter en vanaf dara zie je t wel. Dat geforceerde “het moet origineel zijn” dat komt me ook m’n neus uit. Zolang t maar niet blijft hangen na de standard Hoe is ‘t? – Goed, en met jou? – Ook goed. …. Stilte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Tsja, als je naar de MacDonalds gaat, dan moet je geen drie-Michelin-sterren-zesgangen-diner verwachten.
[..]
Die van mij is ineens gereset lijkt tquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke/goeie ervaringen met OKCupid. Da's wat meer op relaties en minder op seks gericht.
Dan waren we “verder”quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
AFBLIJVEN!quote:
Maar dudesnude draait toch ook om kletsen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Gellarboy het volgende:
Grindr is denk ik het platste plat(whehe)form van allemaal. Afstand doet immers niet ter zake voor een gezellig kletspraatje. Die app draait maar om één ding (hint: ze hebben 't niet Chatr genoemd).
Ik lig inmiddels al een seizoen achter geloof ikquote:
Die ken ik van Cucumber / Bananaquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:21 schreef wonderer het volgende:
Hey Vlinder, kijk, het kan wel: http://www.independent.co(...)-black-10443832.html
Jaa... maar ik bedoel, als je een app gebruikt die primair bedoeld is om te sekssnacken, dan moet je niet verbaasd zijn dat je daar voornamelijk mannen ontmoet die een seksdate willen. En daar ook op selecteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er niks mis mee om je gesprek met “Hoi, hoe gaat t?” te beginnen, zelfs al zit je in een 3 sterren Michelin. T is gewoon een gespreksstarter en vanaf dara zie je t wel. Dat geforceerde “het moet origineel zijn” dat komt me ook m’n neus uit. Zolang t maar niet blijft hangen na de standard Hoe is ‘t? – Goed, en met jou? – Ook goed. …. Stilte.
Ja, ik lig ook nog een seizoen achter.quote:Ik lig inmiddels al een seizoen achter geloof ikIs t nog leuk?
Ik vind t een erg doorsnee 13 in dozijn Amerikaans knulletje, qua uiterlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar Dylan O"Brien blijft cute.
Nee heb ik niet gezien. Jij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l, heb jij toevallig 'Rundfunk?' gezien op de Parade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |